Jump to content

Probleme 1.4 tdi


Floringolf
 Share

Postare recomandată

Dupa doua zile de cand am spalat motorul porneste foarte greu si nu mai trage.Mai mult de 110km/h nu prinde si ajunge foarte greu si la viteza asta.Am fost la un mecanic, a pus-o pe tester si i-a dat patru erori si zicea ca nu se pot sterge si ca e dus calculatorul...cica la motorele in trei timpi daca da patru erori e calculatorul.Imi poate da cineva un sfat ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, sa postezi cele 4 erori care au fost gasite in calculator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

om multumesc.o sa merg maine iarasi la mecanic sa-mi dea erorile si le voi posta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Chiar daca motorul tau are 3 cilindrii asta nu inseamna ca este motor in 3 timpi,cu siguranta este in 4 timpi.Cum iti explici faptul ca un motocultor cu 1 cilindru este in 4 timpi?numarul de cilindrii nu reprezinta timpii de luru ai unui motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare mecanicul :)....asteptam erorile.

Sa-i spui la mecanic, ca nu trebuie sa le scrie cu pixul...are o optiune de salvat la VAG-com si poate sa ti le dea pe stick intr-un text document.

Modificat de Snake_CMC23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil omu a gresit cand a inteles, motor in 3 pistoane, in 4 timpi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu erorile respective...

19463 - Camshaft position sensor(G40) :No signal

P3007 -35-10---Intermittent

19557 - Motor for intake Manifold flap (V157):Open or short to ground

P3101 -35-10---Intermittent

17957 - Boost pressure Regulation valve (N75):Open or short to ground

P1549 -35-10---Intermittent

17849 - EGR valve (N18):Open or short to ground

P1441 -35-10---Intermittent

Imi cer scuze am scris eu la repezeala si nu mi-am dat seama ca de fapt motorul e in trei pistoane nu in trei timpi.Multumesc si astept ceva sfaturi...sa ma apuc sa rescriu calculatorul sau ce e de facut?nimeni nu a reusit pana acum sa imi spuna ceva concret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dac ai atatea erori dintr-o data cred ca ai un scurt pe undeva. Nu cred ca puteai sa strici atatea din senin. Vezi sub cartusul filtrului de aer jos in dreapta cum te uiti la motor e un manunchi de fire. Cum polo are greseala de fabricatie la filtru de aer, acest cartus toaca firele alea in timp. Eu deja l-am schimbat si am umblat si pe la filtru. Iti recomand sa verifici pontul asta prima oara si mai e un manunchi de cabluri care trece pe sub motor verifica-l si pe ala. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat...ECU in scurt, l-am reparat si schimbat doua sigurante plus rescriere ECU.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... daca da patru erori e calculatorul.Imi poate da cineva un sfat ceva?

Cred ca mecanicul a vrut sa spuna ca daca da aceste 4 erori e calculatorul defect...si dupa cum se vede,are atit flerul cit si pixul in perfecta stare de functionare...Doar erorile se refereau la "short to ground" si neavind alimentare comuna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

am si eu o problema cu 1,4 tdi polo al meu...consuma mult cam 8,5 oras...am fost la tester si arata......ma poate ajuta cineva?multumesc anticipat!Sunday,07,November,2010,12:11:49:36838

VCDS Version: Release 10.6.3

Data version: 20101206

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 9N - VW Polo

Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 45 46 56 76

VIN: WVWZZZ9NZ3D090319 Mileage: 154990km/96306miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 045-906-019-AMF.lbl

Part No: 045 906 019 AQ

Component: 1,4l R3 EDC 0000SG 1555

Coding: 00005

Shop #: WSC 31414

VCID: 64CCB014DEDD

WVWZZZ9NZ3D090319 VWZ7Z0B6149292

2 Faults Found:

18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal

P1639 - 35-10 - - - Intermittent

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-00 - -

Readiness: 0 0 X X X

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 6Q0-907-37x-ABS2.lbl

Part No: 6Q0 907 379 L

Component: ABS FRONT MK60 0101

Coding: 0001097

Shop #: WSC 31414 000 00000

VCID: 46884A9C4821

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl

Part No: 6Q0 937 049 C

Component: 00 BN-SG. 1S33

Coding: 09216

Shop #: WSC 00000

VCID: 3A702E6C0CD9

1 Fault Found:

01598 - Drive Battery Voltage

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 1C0 909 605 K

Component: 0K AIRBAG VW51 0N 0006

Coding: 12363

Shop #: WSC 31414

VCID: 2C5C1834F68D

3 Faults Found:

01228 - Airbag Cut-Off Switch for Passenger Side (E224)

36-00 - Open Circuit

00589 - Airbag Igniter 1; Passenger Side (N131)

32-00 - Resistance too High

01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)

32-00 - Resistance too High

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 6Q0-920-xxx-17.lbl

Part No: 6Q0 920 800 M

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V14

Coding: 01132

Shop #: WSC 00000

VCID: 377637583FCB

WVWZZZ9NZ3D090319 VWZ7Z0B6149292

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: 08 GATEWAY CAN 1S33

Coding: 00014

Shop #: WSC 00000

VCID: F0E44C449A25

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 44: Steering Assist Labels: 6Q0-423-156.lbl

Part No: 6Q0 423 156 L

Component: LenkhilfeKYO V910

Coding: 00110

Shop #: WSC 31414

VCID: 3874346432D5

No fault code found.

End ---------------------------------------------------------------------

Log-WVWZZZ9NZ3D090319-154990km-96306mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima eroare (18047) se refera la potentiometrul dublu de la pedala de acceleratie-verifica contactele de la mufa - eroarea este intermitenta deci este posibil ca dupa ce o stergi sa nu mai apara.Consumul marit este generat de a doua eroare cea de MAF-G70. Senzorul MAF (masoara cantitatea de aer ce intra in admisie) nu lucreaza. Verifica firele care vin la el sa nu fie intrerupte sau sa faca scurt la masa. Daca ai posibilitatea schimba-l de proba cu unul bun si te lamuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Salutare, de vreo 2 săptămâni am achiziționat și eu un polo 1.4 tdi bwb 2007 cu dpf golit și de atunci stau numai pe la fel și fel de mecanici. Mașina pornește la sfert doar ca nu are putere, se accelerează foarte greu și pe liber nu trece de 2800 ture, singura eroare pe vcds e senzorul de oil level pe care nu l-am găsit pe baie ?, din ce mi-au spus mecanici turbina face presiune, injectoarele îs toate - 40,vacuum face... Etc. Ma gândesc sa fii întrat în protecție ca nu mai are dpf? Trebuie făcut soft pentru dpf off? 

Poate cineva s-a mai lovit de asa ceva și ma ajuta și pe mine. 

Zi buna. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua. 
Am și eu o problema cu un polo 9n 2004 1.4 TDI, motor AMF. 

Aleatoriu se oprește motorul in mers, câteodată fără sa se aprindă vreun martor alteori se aprinde check engine și bujia.

Tot aleatoriu, pur și simplu nu vrea sa pornească, dau la automat și 5 min și nu vrea sa pornească. 
In alte dati la pornire prima rotație a motorului se face lent (ca si cum bateria ar fi descărcată iar la 2 rotație pornește ).


Am pus vcds pe ea și am, bine-nțeles tot aleatoriu ori eroare pe Senzorul de la Axa cu came(g40), ori pe Senzorul de rotație al motorului (g28 - aici se aprinde si check engine) fie pe amândouă deodată.

Codurile de eroare sunt - P3007 și P0322

 

Am verificat firele de la g40 la ecu și sunt ok.

Maine am de gând sa cumpar senzorul g40 dar ceva imi spune ca nu se va rezolva astfel. Tot feelingul imi spune ca sunt șanse destul de mici sa fie ambii senzori defecți. 
 

Din vasta voastră experiența ce ma sfătuiți sa fac, sau ce credeți ca ar avea?

 

 Mulțumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sincronizarea distributiei ,cu cale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Fenomenul este următorul 

Frână de motor

Ambreiaj si frână, scos din viteză

500 ture.....

Revine la 900 daca iau piciorul de pe frână sau se opreste roata!

Caut o explicatie.

Probleme imi fave senzorul MAP... de ceva timp.

Polo 1.4 tdi 2003 motor schimbat amf cu bnm.

Multumesc!

 

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, am un vw polo 1.4 tdi 2008,si am un zgomot cand ma opresc pe loc la relanti si iau picioru de pe ambreiaj se aude un zgomot(cârâit) si daca mai apas odata ambreiaju dispare,in rest nu are alte probleme sa zmucească sau sa tremure, daca stie cineva si poate sa ma ajute cu o parere, mersi! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aeriseste ambreiajul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Am un polo 9N 2004  1.4 tdi ,75 cp (masina mea de inceput) si recent s-a aprins martorul de check engine, si are momente cand se stinge si sta asa si momente cand se aprinde. Am dus-o la tester de 2 ori si au zis ca nu le arata nimic si ca nu stiu eu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!