Jump to content

Uleiuri 0w-40


samartean
 Share

Postare recomandată

Cu 0w40 Mobil 1, caxa tsi este mai silentios decat Motul x-cess 5w40 sau x clean 5w30. Si asta foarte clar se "simtea".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Cum ar putea dauna, sau ce probleme ar putea aparea, daca as baga un ulei 0W40 (care nu respecta norma 504/507) intr-un 2.0TDI Euro6 cu DPF si Adblue, care "cere" norma 507.00, adica 5W30 ( sau 0W30 ).

Va multumesc anticipat pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ai face asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu as face asa ceva? :) pentru ca 0W40 mi se pare un compromis foarte bun vara/iarna, 0W pentru a ca e fluid la rece, si 40 pentru o protectie mai buna la temperaturi ridicate/vara.

Corespunde ACEA C3, este low-saps... teoretic nu ar fi nicio pb...

Modificat de acidone77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionescu George

De cand e vascozitatea egala cu protectie? Lucrurile sunt cam neintelese din pacate, vascozitatea trebuie sa fie fix cat sa asigure flow-ul necesar de ulei de fapt. Flow-ul(debitul) de ulei e important, nu presiunea. Faptul ca un ulei e mai gros si altul mai subtire nu spune nimic despre temperatura la care incepe sa se degradeze. Un ulei prea gros la cald o sa aiba flow prea mic, ceea ce nu e optim, e de dorit fix flow-ul pentru care a fost proiectat motorul, sa se unga si sa se raceasca optim. Practic il ungi si il racesti mai prost pentru ca pompa de ulei lucreaza in niste parametri. Daca intr-un Passat 2.0TDI vrei ulei gros, ce zici de Audi din cupa TT cu 2.0TFSI care merg cu 5w30? Schimba uleiul mai des, mergi moderat cand e rece, lasa-l cateva minute la relanti sa se raceasca dupa forja sau drumuri lungi pe canicula in oras si esti protejat.

Modificat de Ionescu George
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ionescu George multumesc mult pentru lamuriri ! Am inteles care e ideea.

Chestiile de baza si de bun simt oricum le am formatizate deja, adica shimb ulei in jur de 10k km, mers moderat pana ajunge uleiul la cel putin 70grd, lasat sa se raceasca corespunzator... etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!