Jump to content

Seat Toledo 1L


lilian0382
 Share

Postare recomandată

Nasol moment asta cu ruptul. Acum, chiar daca era buna sau nu, tot trebuie schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat azi bobina,si merge exact la fel,ca si inainte;adica oscilatii de turatii,smacituri,nu are forta motorul,etc;sunt deprimat!nu stiu ce sa mai fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ai 2 lucruri care ar putea fi problema: fisele de la bujii sau unul din injectoare. Eu alte idei nu mai am, eventual poti continua discutia in aria speciala pentru motoare pe benzina:

http://vwforum.ro/forum/19-motoare-pe-benzina/

Sunt acolo cativa membri care sunt mult mai priceputi decat mine la motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles...o sa ma orientez aici!Ms inca odata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau ca nici unul din sfaturile mele nu a functionat, ai si cumparat bobina degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit;oricum,nimic nu a fost degeaba!macar stiu sigur ca nu e bobina:))e drept ca experienta a costat ceva,dar nu e grav;)si apoi,tu nu ai facut altceva decat sa iti spui parerea/opinia;nu e vina ta,oricum,merci si am sa va tin la curent cu ce a fost!

Luni ma programez la un test la cei de la Seat!

Revin! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se pare ca problemele au fost creeate de un injector;din nefericire cred mecanicii ca si al 2-lea trebuie schimbat;o sa vad cum decurg lucrurile,pana la urma;nu am dus-o la seat,ca m-a lasat in mijlocul Bruxelles-ului si tzopaia de credeam ca ma scoate afara din masina;noroc de geam ca era inchis :))

E la un garaj si sper sa o scot curand de acolo fara pb ;)

Deocamdata sunt in cautare de un set de injectoare pt 2.0 115 cai benzina;pe ebay...nimic;caut inca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

buna seara . am si eu o problema la un seat toledo 1,6 16v motor AUS. martor motor aprins in bord.

in urma scanarii codul de eroare este urmatorul

17564 P1156 035

Manifold Absolute Pressure (MAP) Sensor -G71

Open circuit/short to ground

Intermittent

am curatat senzorul de presiune galerie, clapeta acceleratie, supapa egr, fara nici un rezultat.

ma poate ajuta cineva cu o parere?

multumesc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

maxman...am avut si eu problemele enumerate de tine...mie imi sarise 2dinti de la punct si nici aprinderea nu era reglata cum trebuia....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,oameni buni!

In definitiv,am gasit problema la masina mea;DEBIMETRUL DE AER,asta era;au depistat cei de la seat;

Problema,este acuma ca acest debimetru,fabricat de BOSH,nu se mai fabrica!!!;

Mi-au zis ca modelul este vechi si nu se mai fabrica(!!!)asta ca sa nu mai spun ca pretul era de 345 eur!

Am cautat pe la dezmembrari, insa exact modelul asta nu-l gasesc!Mentionez ca nu este un debimetru obisnuit,ci este defapt o carcasa metalica ce contine clapeta de acceleratie si alte electronice in ea!

Am gasit modele asemanatoare insa nu cu acelasi cod!Se pare ca pt masinile cu cutie automata este diferit si greu de gasit!

In cele din urma,prin intermediu unui prieten care lucreaza la un atelier in Elvetia,am reusit sa fac comanda de unul nou,urmand ca saptamana aceasta sa am un raspuns;

Am incercat sa atasez ceva poze cu acesta insa nu stiu de ce nu mi le ia!

Oricum,codul este:

cod 0 280/202/142

6KO 906 601

Multumesc!

Modificat de Maxman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Va salut! Am constatat, in timpul mersului, ca ventilatia a incetat sa mai functioneze. Am pus VCDS-ul si am obtinut urmatoarea eroare: 01273 - Fresh Air Blower (V2)       17-10 - Control Difference - Intermittent . Ce probleme poate avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut . Ma scuzati ca imi expun problema aici dar am vazut ca nu pot deschide alt topic .

 

Detin de curand un Seat Toledo 1L 1.9 Tdi 90 CP din 1998 si am probleme cu inchiderea centralizata . Cand l-am luat mi s-a spus ca nu are baterii telecomanda (desii ledul se aprindea pe ea) ca la fostii proprietari ar fi mers . Problema e ca nu pot sa deschid nici busonul de la motorina ca sa alimentez . Eu am fost si la un electrician si mi-a spus ca s-ar putea sa aiba un scurt si nu ajunge curent la compresor . Eu i-am dat panoul de la usa din fata jos dar nu avea nimic . Mentionez ca nici daca deschid din usa cu cheia nu se deschid toate . Eu nu stiu ce ar putea avea . Faza e ca daca apasa din interior pe buton motorasul incearca sa deschida si celelalte usi dar parca nu ar avea putere (Testat pe usa din spate stanga) . 
Daca poate sa ma ajute cineva as fi recunoscator . 
P.S ma scuzati ca v-am scris romane . Am incercat sa detaliez problema cat mai bine .
Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!