Jump to content

Fluctuatie turatie/oprire motor in mers


i93mid
 Share

Postare recomandată

Salut,

problema mea este urmatoarea:

-in mers cand scot din viteza pe liber turatia scade la aprox 500 de turatii si urca la loc.Daca sunt si alti consumatori porniti(aer conditionat,faruri) se opreste motorul

-nu face asa intotdeauna

-la relanti nu este nici o problema

-la scanare nu da nici o eroare

-am schimbat /curatat/adaptat clapeta de acceleratie si face la fel

-am verificat mesele

-am schimbat bujiile -degeaba

-am schimbat bateria - degeaba

Are cineva idee ce ar putea fi?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe partea de accesorii cum stai cu rolele, cu cureaua? masina trage greu? Ai fost cu ea la diagnoza? A iesit ceva? Alternatorul incarca? La bateria veche aveai bornele oxidate? Poate ai vreun scurtcircuit pe undeva. Eu ma gandesc ca e ceva pe partea de role, curea de accesorii sau vreo fulie stramba/ovala, dar nu face mereu. Mai poate sa fie filtrul de benzina plin de mizerie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca o adaptare de clapeta.

Si completeaza-ti profilul (locatia)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distributia a fost schimbata acum 3 saptamani.

Adaptarea clapetei a fost facuta in nenumarate randuri.

masuratorile la alternator au iesit bine.

Am fost la cei de la "La service" si ei banuiesc ca ar putea sa fie alternatorul.

O sa-i fac o verificare.

Nu au iesit coduri de eroare la scanare.

S-au verificat si masele si sunt ok.

La service-uri mecanicii spun ca e o problema foarte ciudata si intrucat nu exista nici o eroare habar nu au cum sa o rezolve. Intrucat nu gasesc upe cineva care sa se pricepa sa rezolve problema ma gandesc ca singura metoda este prin incercari adica prin inlocuire piese. Adica sa inlocuiesc alternatorul si sa vedem daca merge.Daca nu inlocuiesc un senzor,etc.Dar nu as vrea sa cumpar piese si apoi sa constat ca nu se rezolva problema.Stie cineva un service unde as putea sa fac lucrul asta?

Modificat de i93mid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa traga aer fals pe undeva...cauta toate furtunele si imbinarile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mai am o Skoda felicia cu motor 1.6AEE 75cp si face exact la fel, cu diferenta ca mie imi da eroare la actuatorul clapetei de admisie. La fel, am curatat claepta de n ori, insa eroarea ramane. Mie cand imi cade turatia la ridicarea piciorului de pe acceleratie, se intampla destul de des sa si moara motorul. Daca e sa incerci un schimb de componente cu cineva, eu zic sa incepi cu clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

clapeta am schimbat-o.furtunele le-am verificat.

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva intre ce limite tb sa fie turatia la 1.4 bxw la relanti? a mea este la 780 rpm.E normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bun, pana la urma s-a rezolvat problema? pentru ca si eu am aceeasi problema,am dus-o la service, a stat 3 saptamani acolo, si nu au rezolvat nimic...pana la urma care e cauza de se opreste masina in mers, si care e solutia?

Modificat de AriX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am avut aceeasi problema la masina din semnatura si am mers la un tip care mi-a desfacut debitmetrul de aer.problema este ca ( desi nu apare eroare pe tester)are niste canale f. fine care se colmateaza cu praf fin ( cel care reuseste sa treaca de filtrul de aer ).l-a curatat cu un spray si mersul masinii s-a schimbat,in sensul ca nu mai fluctueaza turatia asa tare si nu mi-a mai murit motorul insa aceasta masura este provizorie si in final va trebui inlocuit debitmetrul.poti incerca si aceasta metoda insa ATENTIE, fara a umbla la potentiometrele din modulul electronic al debitmetrului.

bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... insa ATENTIE, fara a umbla la potentiometrele din modulul electronic al debitmetrului.

bafta.

Oops...debitmetru cu potentiometre :blink: . Cred ca faci confuzie cu modulul clapetei de admisie(acceleratie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e de la EGR. sunt patit si de aia spun ca e EGR-ul.... debitmetru nu exista la aspirate, exista senzor MAP (Manifold absolute pressure) ce citeste presiunea din galeria de admisie si de acolo deduce debitul de aer sa calculeze cata benzina sa dea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e de la EGR. Eu nu am la Felicia mea si face exact la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Aceiasi problema o am si eu, azi de 2 ori mi sa oprit motorul .La mine problema se manifesta atunci cand cupleaza ventilatorul si incerc sa virez stanga sau dreapta scade turatia la 450 300 rpm si in final dupa juma de sec moare.In concluzie atunci cand e f f cald afara si intra multi consumatori scade turatia si nu mai revine la normal .Dupa mine ar fi ceva senzor care regleaza turatia in functie de temperatura exterioara .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e din clapeta de acceleratie, motorasul mai precis. ori e ars, ori nu primeste tensiune de la ecu, cand turatia scade putin sub valoarea normala ecu deschide putin clapeta sa compenseze cuplul consumat de servofrana, de AC ,consumatori etc. Verifica mufa dela throttle body ,a corpului cu clapeta,curat-o cu spray desi slabe sanse sa fie doar din mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te mai stradui...curata clapeta si adapteaz-o calumea...si se rezolva problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult de raspuns!Am programare marti la mecanic ,o zis sa o las acolo sa verifice tot cum trebuie .Oricum o sa tin cont de ideile voastre ,o sa va tin la curent cu problema .Va salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu ma chinui cu problema asta, numai ca ma gandeam sa fac o adaptare provizorie chiar sa pun o tablita cu un surub in spatele clapetei de acc. Un fel de reglaj mecanic al relantiului. Sa nu permita clapetei sa treaca sub un anumit nivel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca am intarziat cu problema .Era simplu alternatoru nu mai incarca la parametri normali si ECU nu mai calcula corect turatia la relanteu .@Remus G parerea mea e :nu te pune si fa chestia aia ca cine stie ce faci la clapeta oricum acolo e vorba de milimetri la relanteu ,recomand sa folosesti un aditiv in benzina Metabond nu alte mizerii si verifica alternatoru sau bateria cum a fost la mine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut!

Sunt nou pe aici... nu prea ma pricep dar sper ca o sa ma descurt. Mi-am facut cont pentru ca am si eu aceeasi problema ca cel care a deschis discutia. Nu am reusit la nici un mecanic sa identific ce are masina... sper sa ma ajutati voi...

Am un golf 4 , 1.4 16 valve din 1998. Mai exact ce are

1) imi moare moturul in mers dintr-o data si fie porneste instantaneu fie o mai pornesc dupa ore bune( dau la cheie, invarte dau nu porneste)

2) Turatiile imi fluctueaza ba chiar scad la 500 de ture la relanti si acolo stau o buna per de timp pana isi revine.

Mentionez ca am pus-o pe multe testere, la diferiti mecanici dar nu apare nimic. Pompa functioneaza corespunzator, clapeta de acc a fost curatata de n ori..., senzorul de temperatura schimbat, distributie, moturul a fost segmentat, fise, bujii....

Masina nu imi face mereu probleme... pot sa merg o saptamana fara sa comenteze, dar cand ii vine .... ii vine.

Ma puteti ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da se pare ca mai multi au problema asta , nu am vazut unu sa fi rezolvat . sunt niste masini de c***at cu niste motoare de kkt :))) e chiar rusinos sa moara motoru sau sa se balbaie asa . Dupa ce o sa vand masina nu mai vreau sa audi de audi / vw :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca tot au mai fost mai multi chiar nimeni nu a reusit sa ii dea de cap?.. :(( cu sigurante cred k este ceva pe parte de electric, un senzor ceva... saaaaaau problemele astea apar din mai multe cauze... si se manivesta in acelasi mod. La unu am vazut ca este de la alternatorul, altul ca este de senzorul de vilbrochen, sonda lambda, clapeta de acc.... inebunesc.... CE ARE MASINA ASTA????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O bricheta :bom: , 5 litri de benzina dintr-un bidon :icon_cheesygrin: si gata . Daca ii mai aud pe vreunii cu vw / audi / skoda /seat ii iau si la bataie :icon_geek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!