Jump to content

Trecere de la Minidot la Maxidot Golf 5 / Jetta


sol1
 Share

Postare recomandată

Al Bundy merg citite si alea, dar trebuie sa ai cheie valida altfel trebuie desfacute si puse in service mode.

florin r. Singura diferenta daca ai si cheile este ca te scapa de le desfacut si pus in service mod. Daca vrei sa adaptezi bordul+ cheile lui pe motorul tau nu poti decat daca copiezi anumite info din bord in motor(reprezentanta nu iti poate face asta) sau daca ii faci immo off la motor.

Ca sa iti faci o idee cum functioneaza sistemul, intre bord, motor si cheie este un cod care trebuie sa fie la fel in toate 3(sa-i zicem cod1), apoi intre motor si bord pe langa primul cod mai este un al doilea cod care trebuie sa fie identic si in bord si motor(cod2). Pentru autentificarea cheii pe langa primul cod mai este un cod fix care trebuie sa fie la fel in bord si cheie(cod3 care nu are legatura cu motoru, e folosit doar pt autentificarea cheii).

Tu daca pui bordu pereche cu cheile, ai motor cu cod1 si cod2, iar bordul are cod1' si cod2' diferit de al motorului, daca le pui la fel in motor le-ai adaptat. Cipurile masini au cod2 si cod 3 blocate si nu pot fi modificate, deci iti ramane sa le pui in bordul "nou".

La reprezentanta cand se face adaptarea online , se descarca din servere cod1 sau cod2 dupa caz in componenta care trebuie adaptata(de aia ii zice sistem cu download. Pt fiecare VIN este o baza de date cu cod1 si 2, cand se cere un nou id, se genereaza alte coduri (cheile si componentele comandate au deja codurile noi scrise in ele) iar codurile vechi se inlocuiesc in baza de date cu cele noi. De aceea am zis ca e mai complicat pt ca sunt cazuri cand serveru da respins la procedura de adaptare si te pune sa comanzi alt set sau daca reprezentanta iti comanda alt set si nu are rabdare si iti mai comanda alt set , cand ajunge primul , il pun pe masina si vor sa faca adaptarea in servere sunt informatiile de la set nr 2 comandat.

Modificat de terrabyt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Cu riscul de a spune o prostie: Nu se poate anula imobilizatorul din ceasuri? Am vazut pe ebay ceasuri cu display color, despre care vanzatorul spune ca au immo dezactivat. Eu unul as face si asta, macar sa pot monta nenoricirea aia de maxi-dot sa-i stiu macar consumul... :grrrrrr: !

Link:

http://www.ebay.de/i...1#ht_3952wt_984

O mica parte din descrierea licitatiei:

"THIS CLOCKS HAS BEEN ADAPTED TO MY VW GOLF MK5 2004 SO IT CAN BE DONE

IT WILL FIT TO MANY OTHER MODEL LIKE SCIROCCO, GOLF PLUS ETC.

IMMOBILISER IS SWITCHED OFF ON THIS CLOCKS SO WILL WORK WITH ANY KEY"

Modificat de Dobre Catalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul il poti afla si de pe mini-dot :P . Nu cred ca e indicat sa anulezi imobilizatorul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca pot afla consumul si de pe mini-dot. Ideea este ca nu am deloc computer de bord si vreau neaparat!

Modificat de Dobre Catalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECU nu permite pornirea, in caz de nu se potrivesc informatiile - deci, cand se face immo off, la ECU se face.

Oricum, alea sunt 2004 ... merg adaptate pe masinile pana in 06.2006.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles... deci in cazul meu in continuare nu se poate face nimic. Sincer deja incepe sa ma enerveze chestia asta. Mai cercetez pe net, oricum nu dau 3000 Ron pe ceasuri la dealer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin, immo off nu se poate face decat in motor, la bord doar daca ii adaptezi cheie. ai si un PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salutare,

 

Eu am schimbat astazi ceasurile de bord la masina din semnatura cu unele cu maxi-dot cumparate din dezmembrari.

Am mers la Avia Pantelimon Seat Service, am discutat cu cei de la receptie mecanica si mi s-a explicat faptul ca nefiind ceasurile noi, este posibil sa nu mearga adaptarea. Am hotarat sa incercam si a mers din prima fara probleme. Deci functioneaza si cu ceasuri second hand.

 

Pe factura au trecut:

- Bloc instrumente demo si montat.

- Bloc instrumente inlocuit.

- 2xCheie programat.

- Mat. mici

Total de plata: 174.10 RON.

Modificat de Dobre Catalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La jetta mk5 imobilizatorul este in cluster? A fost codare online cu serverul VW Germania sau doar codare vcds sau ce au in reprezentanta? Ai pus ceasuri exact de jetta sau de la alt tip model gen golf, eos golf plus etc ca in interior se potrivesc doar carcasa ceasurilor ramane cea de pe masina? Oricum o veste buna :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, imobilizatorul este tot in ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da la Jetta mk5 imobilizatorul este in cluster, iar codarea a fost on-line cu serverul VW Germania. Am pus ceasuri de Golf 5. Cele vechi erau fabricate in 2007 iar cele "noi" sunt fabricate in 2008. Aveau si codul asemanator.


Singura problema este ca am ramas cu 194.000 km si presupun ca nu pot modifica km cu vag-com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot modifica dar nu cu vag com, stiu ca este alta interfata , dar nu stiu amanunte, important e ca s a putut coda. Iti merg absolut toate functiile din maxidot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan nu am apucat sa verific tot, pentru ca nu am montat inca bratul de la stergatoare cu butoanele, urmeaza sa ma ocup diseara sau maine. Pana acum imi arata usile deschise si un timp cred ca este vb de timpul total de cand am pornit motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, de cand ai pus contactul.... montezi maneta acum si codezi calculatorul de coloana, sa stie de BC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo Catalin, ai riscat si ai castigat... numai eu cati stiu ca te-au dat inapoi, ca nu se poate etc ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Difera clusterele daca sunt pentru cutie dsg sau manuala? Imaginea cu masina din maxi dot am inteles ca se poate schimba din vag com daca e sedan sau hatch.


Punctul cardinal am inteles ca mi l da rns ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are importanta daca masina este manuala sau automata - clusterele sunt aceleasi.... dupa codare, etc - o sa stie singura si daca este automata, o sa adauge treptele jos.

 

 

Catalin - daca masina are tempomat, trebuie sa montezi doar maneta.... daca nu are tempomat, o sa trebuiasca sa inlocuiesti si calculatorul de coloana.

 

Gaby - este mult mai greu la modelele dupa 31.05.2006, dar nu imposibil.... pana nu ai masina si ceasurile, la indemana - nu poti garanta ca merge treaba. Oricum, in linii mari, daca vb de modele compatibile, se rezolva treaba.

 

altfel - o gramada de oameni au fost la reprezentante si nu i-au acceptat cu ceasuri la mana a doua.....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una e sa nu garantezi si una e sa spui ca nu se poate, categoric... si au fost cazuri

 

Are tempomat, si-a montat calculator de coloana si tempomat acum ceva vreme... ii trebuie doar maneta

 

Si lui i s-a intmaplat sa nu-i accepte SH, dar pana la urma AVIA a vrut banii lui :) si un pret decent fata de ce auzeam pe aici, preturi de la 100 euro in sus pentru asa ceva... cum isi bat unii joc si ridica preturile, doar ca altii nu vor sa accepete ceva simplu... ufff, Romanica

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, perfect adevarat.....

 

Ca idee, sa stii ca si la adaptare se poate ca ECU sau clusterul sa nu suporte adaptarea - atunci singura varianta este sa o faci prin modificarea dump-urilor.

 

daca si-a pus tempomat, atunci calculatorul suporta - maneta si codarea aferenta.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Revin cu o veste proasta. Am montat astazi bratul de la stergatoare, l-am activat dar nu pot sa vad decat ecranele de consum instant, consum mediu, range, speed warning, timp, viteza media si km parcursi. Nu pot accesa celelalte functii din maxi-dot. Daca tin apasat pe unul din cele 2 butoane de pe maneta de la stergatoare nu se intampla nimic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, trebuie vazut daca modulul tau confort suporta - ai mai facut si alte codari ? ce unitate ai pe masina - OEM sau AM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Revin cu o veste proasta. Am montat astazi bratul de la stergatoare, l-am activat dar nu pot sa vad decat ecranele de consum instant, consum mediu, range, speed warning, timp, viteza media si km parcursi. Nu pot accesa celelalte functii din maxi-dot. Daca tin apasat pe unul din cele 2 butoane de pe maneta de la stergatoare nu se intampla nimic. 

Ce codare ai acum pe calc de coloana?

 

ce calc de coloana ai?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!