Jump to content

kit distributie


limac
 Share

Postare recomandată

Mersi...ideea este ca la service mi au recomandat sa schimb distributie...la un schimb basic de distributie trebuie schimbat si pct 16?🤦🏼‍♂️

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbat, altfel vei avea zgomot de fulie defazoare la pornirea motorului rece (este foarte deranjant zgomotul). Se schimba tot si stai liniștit (motor silențios). 

Sa verifice și tampoanele de la motor si cutie de viteze cu ocazia asta. Dacă sunt stricate sa le inlocuiesti. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut. A venit timpul sa schimb si eu distributia, am aproape 90k cu ea, am dat capacul la o parte atat cat mi-a permis si scrisul de pe ea e cam sters. Ma poate ajuta cineva sa deslusesc ce este (eu am o vaga idee dar vreau sa-mi fie confirmata si de alte persoane) Atasez pozele mai jos, masina e cea din semnatura, BXE motor. Multumesc.

674.JPG

675.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua este Gates PowerGrip 5569XS 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ma gandeam si eu (sigla chiar daca e stearsa, pare de Gates), dar stateam in dubii ca m-am dus sa iau chitul complet de la ePiesa si mi-au zis ca dupa VIN nu se potriveste pe masina mea. Si ma bagase un pic in ceata, ca a zis ca el o comanda dar daca nu se potriveste, nu mai primeste retur. Nu stiu ce program folosesc astia, dar am mai patit si cu amortizoarele fata, le-am dat codul amortizoarelor de pe masina, si ei mi-au zis ca nu exista, si imi spunea ca eu pe masina am kayaba. II arat poza de Sachs de la amortizoare si dadea din umeri. :)

 

PS: Gates fac si pompe de apa sau sunt facute de altcineva si branduite ? Pentru ca am gasit chit complet cu pompa de apa de la ei.

Modificat de Cristi 78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Vreau sa imi schimb singur distributia, si am o intrebare pentru cei care se pricep. Pe piulitele de la role, si suruburile de la fulii se da cu loctite 243? Si inca o intrebare, Ce reprezinta etapa a 2 cu 90° din poza de mai jos? Dupa ce se strange surubul cu forta descrisa, se mai da un sfert de tura pana se face un unghi de 90?

0001.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

90° inseama dupa dupa ce ai strans la cuplu cu cheia dinamometrica si a facut clic, mai rotesti in plus(nu desfaci, ci strangi) un unghi de 90°, 1/4 din 360°, de ex. bgs 8439.

Modificat de ovidiu_vr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 10 ore, Cristi 78 a scris:

Salut. Vreau sa imi schimb singur distributia, si am o intrebare pentru cei care se pricep. Pe piulitele de la role, si suruburile de la fulii se da cu loctite 243? Si inca o intrebare, Ce reprezinta etapa a 2 cu 90° din poza de mai jos? Dupa ce se strange surubul cu forta descrisa, se mai da un sfert de tura pana se face un unghi de 90?

0001.JPG

 

Vezi ca ai nevoie de un kit special pt aliniamentul distributiei, 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel ma gandeam si eu ovidiu_vr, dar nu eram sigur. Multumesc.

Il am xmisterx (sper sa fie ala din imagine), partea cu pasta de blocare pe filet se mai da sau nu? Rola intinzatoare noua are pinul ala de blocare, la cea veche trebuie  introdus un pin asemanator inainte de demontare sau nu ?

0001.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! Dețin golf 5 1.9 tdi cod motor bls și urmează sa ii schimb distribuția. Am sunat la câteva service-URI din Sibiu și majoritatea mi-au cerut 1400 de lei+manopera! Mi se par destul de picante prețurile in comparație cu ce văd pe aici prin comentarii. Sa încerc sa mai caut și alte service-URI mai accesibile? Sau sa îmi comand eu piesele și sa merg doar pentru manopera ? Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare exagerat de mare pretul, un prieten a schimbat acum 6 luni cu 900 lei cu piesele (kit conti) luate din service si a primit si garantie. Am acelasi cod motor ca al tau, pe autokarma piesele sunt in jur de 640 lei, kit conti, pompa hepu, antigel, inclusiv curea accesorii cu rola intindere. Daca nu schimbi si cureaua de transmisie atunci pretul e de 410 lei acum si sa mai dai in jur de 400 la manopera. Probabil ti-au facut calculul cu piese OEM, numai cureaua VW de distributie singura e vreo 400 pe autokarma, deci posibil si de asta sa fie pretul mare daca nu le-ai specificat ce produse vrei.. eventual incearca sa gasesti alt service, nici pe net in Sibiu nu gasesc deloc un service cu preturile afisate, prin alte orase au preturile trecute..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

La motor 14 16v BXW am schimbat cu mânuțele mele distribuția. La 75de mii și 8 ani de la prima schimbare. Am reușit f bine e prima distribuția ce am făcut. După semnele de pe motor dar și semne făcute de mine pe curelele vechi transpuse pe cele noi. 

Financiar acum un an în Timișoara ofertele erau 3500 la reprezentanta sau 1600 la alt service dar și eu am cheltuit în jur de 1000 de lei cu :

Set Distribuție conti + pompă hepu de la karma

curea accesorii conti și rolă 

chei tubulare ce nu aveam

 blocator de axe came

sculă de ținut contra la fulie vibroghen

 marker alb

pasta loctite

silicon garnituri

 cheie dinamometrica cuplu mare  pentru fulie vibroghen

Deci nu e o lucrare simplă am lucrat după manual și am vizionat niste tutoriale am antecedente de mecanică reusite am scule și poate totuși nu m-aș fi băgat dacă la mașina dinainte când mi-a schimbat la service distr a apărut și un sunet nou ce s a atenuat pe parcurs de zeci de mii dar nu complet.

Concluzia nu recomand celor fără practica anterioară și atunci cu documentare și dotare cel puțin cu ce am enumerat. Dacă nu eram supărat pe serviceuri nu mă băgam.

Pun poza cu curelele vechi.

IMG_20210726_142803238_resize_74.thumb.jpg.062ec3d7be48ef74fef559c012ad814d.jpgIMG_20210726_133403527_resize_78.thumb.jpg.c5032e38215da4327730c8bbf743f7fd.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, 

 

se poate schimba doar pompa de apa, in cazul in care restul pieselor par sa fie ok? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De putut se poate DAR nu-ți dă nimeni nici o garanție.

Parcă totuși e și o indicație că odată detensionată și demontata cureaua ar trebui înlocuită.

Oricum numai după demontare poți să-ți dai seama cât de cât mai bine de starea pieselor ce par OK.

Nu ai spus câți km are cureaua. 

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cureaua are 38 000 de km.

 

Totusi cred ca nu functioneaza pompa de apa: 

 

- nu vine apa pe furtunul subtire ce intra in vasul de expansiune

- cand e motorul cald vine apa dar asta e din cauza ca se face presiune, se evapora apa cred pt ca nu circula

- merg fara termostat de cateva zile

- dupa un drum de 20 de km, furtunele de sus sunt fierbinti, apa in vasul de expansiune are maxim 40 de grade, iar furtunele de jos sunt reci 

- nu cred ca este ceva infundat, am facut niste teste, bagat apa si suflat cu aer pe sistem 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa faci asa, inainte sa demontezi distributia mai verifica inca odata circuitul sa nu fie ceva infundat pe acolo, posibil radiatorul mare, daca totusi ajungi la concluzia ca pompa de apa e defecta, verifica rolele sa fie in stare buna si inlocuieste cureaua si pompa de apa, avand in vedere ca are aproape 40 000 de km daca nu schimbi si cureaua acum sa iei in calcul ca peste inca 20 000 km va trebui sa o inlocuiesti neaparat, adica peste aprox, 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am facut urmatorul test, 

 

- am desfacut furtunul mare de sus ce intra in radiator, a curs apa, m am uitat in vas si era gol

- am turnat apa in vas, aprox 2 l , care a curs din radiator, pe sus

 

Mai este urma de indoiala asupra radiatorului mare? 

Eu nu cred. 

Modificat de gungani
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut, 

 

a fost pompa de apa, legat de discutia de mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna ziua!Am un vw jetta motor 1.4 tsi 122cp 2009,am schimbat distributia la 131 0000km,dooarece la prima  pornire se auzea 2sec.un zgomot,acum la 1520000km am auzit de dimineata un zgomot metalic dupa care se aude normal motorul.Ce parere aveti a mai patit cineva asa ceva,cam repede sa se intinda iar lantul.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!