Jump to content
Sign in to follow this  
Tiesto24

Diagnoza New Beetle

Recommended Posts

Tiesto24

s-a rezolvat, se poate inchide

Edited by Tiesto24

Share this post


Link to post
Share on other sites
shtrumfica

Ma poate ajuta cineva cu o diagnoza pentru un Beetle 1.6 benzina, am martor ESP aprins si cateodata Check-ul mi se aprinde, imi trepideaza usor la relanti si turometrul fluctueaza, asa cum au spus si altii in alte posturi posibil sa necesite curatarea unor senzori , oricum am nevoie de o diagnoza cu VAG. Daca ma poate ajuta cineva cu un numar de telefon...

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
h0m3s1ck

Salut.

Fiind din B nu cred (parerea mea pe care mi-o si pastraz :) ) ca ai nevoie sa-ti dea cineva de pe acest forum vreun nr de telefon -> capitala e mare si deci si nr de persoane care nu vor sa cheltuie degeaba (scorurile fiind nejustificat de mari pt o diagnoza) bani la reprezentante, e pe masura deci daca intrebi printre cunostiintele care au masini din grupul VAG ai sa fii indrumata spre cineva care are o interfata de diagnoza!

Rog persoanele care ar vrea sa-si lasa nr de telefon sa nu se simta jignite de afirmatiile mele de mai sus -> mi-am lasat o parere.

O zi superba!

P.S.

Off topic (cu scuzele de rigoare) e pacat ca ai citit printre randuri si ai ramas cu "asa cum au spus si altii in alte posturi posibil sa necesite curatarea unor senzori" pt ca nu doar atata reiese din ce s-a scris in aceasta parte de forum iar altul care va citii acest "post" va ramane cu o idee eronata. Atasez aici link-ul cu discutia, pt a nu se crea confuzii:

Edited by h0m3s1ck

Share this post


Link to post
Share on other sites
shtrumfica

Daca aveam vreo cunostinta din grupul VAG, fii sigur ca apelam la respectiva persoana. Nu toata lumea se pricepe la mesterit masini ca tine, eu sunt membru nou, am luat masina de cateva zile si pur si simplu am pus o intrebare. Daca nu poti sa ma ajuti, nu trebuie sa raspunzi. Comentariile tale off topic nu-mi rezolva problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
LauCalin

Salut si bine ai venit!

Si eu am ceva probleme precum ale tale, gen oscilatii la relantiu si Check Engine aprins si am fost la un service pe care l-am gasit pe forum. Cauta unul care e apreciat de cei care intra aici si care eventual e mai aproape de tine ca sa-ti fie mai usor, suna si vezi cand te poti programa.

Daca te ajuta cu ceva, problema mea s-ar parea a fi sonda Lambda (check engine aprins) si clapeta de acceleratie murdata (oscilatii relantiu) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
h0m3s1ck

Daca aveam vreo cunostinta din grupul VAG, fii sigur ca apelam la respectiva persoana. Nu toata lumea se pricepe la mesterit masini ca tine, eu sunt membru nou, am luat masina de cateva zile si pur si simplu am pus o intrebare. Daca nu poti sa ma ajuti, nu trebuie sa raspunzi. Comentariile tale off topic nu-mi rezolva problema.

Salut. Am uitat sa scriu sa te rog sa nu te superi ca ai scris incomplet si ai putea induce in eroare pe cineva care citeste doar comentariul tau :lol: , cu timpul omul mai uita.

Ca sa nu ai impresia ca sunt rau te ajut eu gratis, daca treci prin BN.

Nu trebuie sa fi suparacios daca esti nou! Nu am afirmat ca ma pricep "la mesterit masini".

Ai putea sa le scrii la oricare din cei care modereaza aceasta parte de forum -> ei comunica cu toti moderatorii de pe site si se va gasi cineva care sa te ajute in B.

O duminica placuta!

Edited by h0m3s1ck

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mihai.Nechifor

Ti-am trimis eu PM ca te ajut cu o diagnoza moka, inca de cand ai postat, dar nu am primit nici un tel. Presupun ca de fapt nu esti foarte panicata de acele erori

Edited by Mihai.Nechifor

Share this post


Link to post
Share on other sites
shtrumfica

Multumesc pentru lamuriri, momentan am vorbit cu cineva pentru diagnoza, asa ca am rezolvat.

Multumesc inca o data

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gabi M

sal, am o mica prbl.. daca ma poate ajuta cineva cu ceva informatii la un new beetle 1.6 an 2001 , dupa ce pornesc motorul imi raman aprinsi p bord martorii epc si robinetul de la sonda lambda,,,(daca nu ma insel), imi oscileaza relantiul , mai mai sa se opreasca motorul iar puterea de acceleratie este f scazuta in momentul in care apas pedala , chiar si pana la podea.,iar la un semafor am mai realizat ca gazele care ies pe toba d esapament miros f ciudat (carbit gen), am fost la un service auto pt diagnoza ....din care a reiesit ca am un scurt la una dintre sondele lambda (care sunt doua ) din cate am inteles , un scurt la una dintre oglinzi si o eroare ca da la clapeta de acceleratie(electronica).....toate bune si frumoase pana aici (sa zicem)....am schimbat sonda lambda , mi sa curatat clapeta d acceleratie dupa care ia facut si un update (din cate mi sa zis) , furtunase verificate , becuri frana ,ok.....rezultatul= masina trage mult mai bine , gazele nu mai miros ciudat, relantiul oscileaza mult mai rar decat inainte, dar martorul de la sonda lambda(robinetul) este aprins in continuare permanent (dupa ce pornesc motorul) iar cel de la epc se mai aprinde din cand in cand , o data cu el aprins imi cade si acceleratia....din nou service, diagnoza ,... eroare clapeta de acceleratie , din nou verificat , investigat de catre electician sters erori, ..rezultatul=la fel... intrebarea mea a fost urmatoarea; daca schimb clapeta de acceleratie imi garantati ca problema se va rezolva?! rasp; nu va pot garanta acest lucru , dar incercati un service auto ceva mai performant din punct de vedere electronic, diagnoza bla bla . in cazul in care ma poate ajuta cineva cu cate o informatie as fii f recunoscator...ms frumos.

Inca ceva , sa nu mai deschid alt topic...vreau sa mentionez ca am observat dupa ce pornesc motorul , martorul epc nu se mai aprinde cand merg putin mai supraturat decat de obicei, aceleratia este normala cu el stins , doar relantiul mai oscileaza din cand in cand dupa cum am zis mai sus.

Ordinea martorilor ramasi aprinsi pe bord inainte de a ma duce la service , a fost primul sonda(robinetul) ramas permanent , dupa care se mai aprindea din cand in cand ESP (acum nu mai am problema asta) si dupa cum am inceput acest topic intrun final EPC. .....cu stima.. in cazul in care ma puteti ajuta...salut

Edited by Gabi M

Share this post


Link to post
Share on other sites
ioana_lazar

Buna! Am un volkswagen new beetle 1.8 turbo, benzina, an 2002 si am o problema la care sper sa ma puteti ajuta cu sfaturi... am incercat astazi sa pornesc masina, porneste la contact insa in 1-2 secunde turatia scade vertiginos si moare motorul. De asemenea, cand moare motorul se aude un zgomot urat.

Va multumesc mult anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

fa o scanare, sa vedem ce erori a stocat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ioana_lazar

Sa ne intelegem...va cer sfaturile deoarece in ceea ce priveste domeniul auto cunostintele mele sunt zero. Nu stiu cum se face o scanare... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Robotelu

Trebuie sa gasesti pe cineva/un service care dispunde de o interfata VCDS si cu ajutorul unui laptop se face scanarea masinii prin mufa OBD II. Ii ceri respectivului sa-ti salveze erorile intr-un document, apoi postezi codurile de eroare aici sau pe topicul dedicat. Spor!

Share this post


Link to post
Share on other sites
h0m3s1ck

Salut.

@ioana_lazar -> dupa cum descrii tu problema pare a fi ca nu-ti mai recunoaste cheia. Asa face cand imobilizatorul intra in functie si opreste motorul, dupa 1-2 secunde.

Trebuie sa mergi la cineva care stie sa "imperecheze" din nou cheile cu imobilizatorul (pentru cunoascatori, poate nu am folosit cea mai buna exprimare, dar U get the point).

Daca ai drum in Targu-Mures sau Bistrita (deci daca poti cumva sa o pornesti) iti rezolv eu problema -> dar cel mai bine ar fi sa gasesti pe cineva de pe forum, din Cluj, care se stie (s-ar putea sa am eu drum in Cluj in viitorul apropiat -> imi poti lasa pe privat un nr de tel sa vb).

Numai bine.

Edited by h0m3s1ck

Share this post


Link to post
Share on other sites
rose_lily

Salutare tuturor. Am un beetle din 2003. Si de cateva zile am o problema. Nu porneste din prima masina, iar astazi mi-a aparut pe bord martorul EPC aprins plus inca ceva ce nu stiu ce e . dar tradus in romana ar veni cam asa: evacuare Lumina de avertizare pentru motoarele pe benzină. Arata ca o cutie calbena cu o sageata ca fulgerul pe ea. Ma scuzati pentru descrierea comica, dar habar nu am ce e.E undeva in partea stanga sub semnul bateriei. In final a pornit si dupa cateva opriri si porniri cele doua butoane s-au stins. Pareri?Bateria e schimbata de 3 sapt. Multumesc. Am uitat sa mentionez, masina e automata.

Edited by rose_lily

Share this post


Link to post
Share on other sites
h0m3s1ck

Salut.

Sunt multe motive, fara o dignoza e f greu de spus ce are.

Poate ca trebuie sa schimbi bujiile, poate ca e problema cu sonda lambda....

Fa o diagnoza la cine are una dedicata volkswagen -> parerea mea.

Acel martor aprins e martorul eroare motor -> check engine light.

Numai bine.

Edited by h0m3s1ck

Share this post


Link to post
Share on other sites
George I.

porneste la contact insa in 1-2 secunde turatia scade vertiginos si moare motorul.

Poti avea o acumulare masiva de erori in ECU ,care blocheaza imobilizatorul , incearca sa decuplezi bornele bateriei pt. cateva minute , recupleazale si dai cheie . Cum au zis si colegii incearca sa-i faci o scanare .

Share this post


Link to post
Share on other sites
h0m3s1ck

Poti avea o acumulare masiva de erori in ECU ,care blocheaza imobilizatorul ...

Poftim? Asta chiar e tare! Asa ceva ... mai bine nu mai scrie prostii!

Cei care nu stiti, mai bine nu scrieti -> ce s-a descris mai sus nu are legatura cu erori (normal ca daca pui testerul o sa scrie ca "engine block by imobilizer"), poti sa ai 1000 de erori (de ex.), ci are legatura cu imobilizatorul, care nu recunoaste cheia (problema des intalnita la volkswagen din 98-02).

Problema se rezolva prin reinvatarea cheilor cu immo, daca nu are si defecte mecanice.

Numai bine.

P.S.: Daca o sa scoata bornele, poate o sa-i porneasca masina, la punerea lor la loc (dupa ~15 min, timp in care au stat atinse una de alta si a fost apasata pedala de frana, de mai multe ori), dar ce te faci daca are casetofon original si nu stie codul, aceasta treaba nu rezolva problema si o sa apara din nou, sau mai sunt cateva (dupa mine, cine e curios ma intreaba pe privat, din motive obiective)?

Edited by h0m3s1ck

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

nu are nevoie sa stea 15 minute cu ele lipite.... ca nu are unde stoca atata curent, de descarcat.

Au existat cazuri - la Audi, Passat - care s-au umplut de erori si nu au mai pornit - imobilizatorul nu permitea pornirea - in cazul in care a fost scos clusterul, ECU, etc... dar nu este ceva comun si nici ceva normal si se intampla numai dupa desfasurarea anumitor proceduri.... deci, nu de la sine.

Edited by F l o r i n

Share this post


Link to post
Share on other sites
h0m3s1ck

Vad ca in ultima vreme e concurs. Bun, eu din respect am sa pierd si de data asta, dar am totusi cateva intrebari -> poate ma lamuresc si nu mai afirm prostii:

- de unde stii ce muzica are pe masina? si daca are sau nu condensator?, asta legat de cele 15 minute (pe care nu le-am scris de la mine, ci le-am citit de pe forum, din locuri unde ar fi putut fi contrate, dar nu au fost).

- aici am vorbit de volkswagen new beetle sau de audi si passat?

- imobilizatorul permite sau blocheaza pornirea? iar cand isi face functia, nu cumva lasa sa porneasca si apoi dupa 1-2 secunde opreste motorul?

- a specificat cineva ca a fost scos clusterul (termen pompos, pentru bord) sau ecu, etc.?

- am folosit eu cumva termenul comun si normal? -> am scris des intalnit si asa este ca si faza cu clapeta (care totusi eu afirm in continuare ca se readapteaza cu testerul) -> vad ca discutam de benzina, nu de diesel, care are alte probleme.

- mai am o intrebare -> @F l o r i n, tu ai new beetle?

Multumesc.

Si nu am sa mai scriu aici pe acest topic -> ca vad, ca daca scriu din experienta mea, cum mi-am rezolvat eu problemele, vin persoane care imi dau de inteles ca am facut rau, desi eu mi-am rezolvat cu brio problema, de care scriu. Pentru mine vad ca este timp mort, incerc sa ajut si daca nu este bine atunci sa ajute cei cu passat diesel.

O zi frumoasa.

P.S. A se privi ce am scris mai sus ca un pamflet, chiar nu astept raspuns la intrebari, ca pentru mine sunt retorice. Iar daca postul meu jigneste pe careva, rog un moderator sa-mi stearga toate posturile din acest topic, ca sa nu mai deranjeze.

Edited by h0m3s1ck

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Poti avea o acumulare masiva de erori in ECU ,care blocheaza imobilizatorul ...

Poftim? Asta chiar e tare! Asa ceva ... mai bine nu mai scrie prostii!

Cei care nu stiti, mai bine nu scrieti -> ce s-a descris mai sus nu are legatura cu erori (normal ca daca pui testerul o sa scrie ca "engine block by imobilizer"), poti sa ai 1000 de erori (de ex.), ci are legatura cu imobilizatorul, care nu recunoaste cheia (problema des intalnita la volkswagen din 98-02).

Problema se rezolva prin reinvatarea cheilor cu immo, daca nu are si defecte mecanice.

Numai bine.

P.S.: Daca o sa scoata bornele, poate o sa-i porneasca masina, la punerea lor la loc (dupa ~15 min, timp in care au stat atinse una de alta si a fost apasata pedala de frana, de mai multe ori), dar ce te faci daca are casetofon original si nu stie codul, aceasta treaba nu rezolva problema si o sa apara din nou, sau mai sunt cateva (dupa mine, cine e curios ma intreaba pe privat, din motive obiective)?

Nu e vb de concurs... ci de a face niste precizari corecte - de modul de adresare, fiecare, dupa cum stie....

Ai vb la general - problema des intalnita la VW, din 98 in 2002... deci, aici le-ai bagat pe toate. Da, ai dreptate, dar nu 100% - au fost cazuri in care, erorile stocate au zapacit componentele si nu au pornit masinile - colegi de pe forum - pana nu au sters erorile. E normal ? Nu- dar s-a intamplat

Procedurile sunt aceleasi - la toate VW-urile si asemanatoare si la Audi - deci, valabile si pt broscutele voastre.

imobilizatorul permite sau blocheaza pornirea? iar cand isi face functia, nu cumva lasa sa porneasca si apoi dupa 1-2 secunde opreste motorul?

Ba da - ECU permite sau nu, pornirea motorului, daca se intrunesc toate conditiile - dupa ce comunica cu IC-ul si verifica cip-ul din cheie.

- mai am o intrebare -> @F l o r i n, tu ai new beetle?

Asta nu inseamna ca nu am lucrat pe ele......

Foarte bine si de apreciat ca incerci sa ajuti oamenii, doar nu le mai taia elanul, in stilul pe care o faci - ce ai de castigat, daca postezi asa ?

O viata intraga invatam, gresim, iertam, etc... e omeneste.

Verdicte de 100% nu poti da, decat daca esti la masina respectiva si ai incercat toate posibilitatile.

Share this post


Link to post
Share on other sites
h0m3s1ck

Nu e vb de concurs... ci de... de modul de adresare, fiecare, dupa cum stie....

....

- mai am o intrebare -> @F l o r i n, tu ai new beetle?

Asta nu inseamna ca nu am lucrat pe ele......

.....

Verdicte de 100% nu poti da, decat daca esti la masina respectiva si ai incercat toate posibilitatile.

Acum am inteles -> ma refer la experienta si la principii "culinare"

Mea culpa.

Rog un moderator sa-mi stearga posturile de pe acest topic si sa ramana doar cele ale colegului @F l o r i n.

Numai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
George I.

Vad ca am aprins niste spirite cu postul meu .Niciodata nu scriu de dragul de a scrie , scriu numai cand stiu ca ceea ce scriu poate fi de ajutor .

OT -- Am avut probleme cu senzorul pedalei de acceleratie care la un moment dat a acumulat atate erori incat nu mi-a mai permis sa pornesc masina . Intreband in stanga si dreapta solutia scoaterii bornelor a fost cea mai fiabila pentru moment . Casetofonul original nu cere niciodata codul de fabrica , chiar nu il stiu codul (poate asta numai in cazul meu ) . Ce se intampla daca trebuie sa inlocuiesti bateria si nu ai codul , inlocuiesti si casetofonul ?

In fine fiecare are dreptul sa-si dea cu parerea .

Share this post


Link to post
Share on other sites
h0m3s1ck

Omu are masina cu motor 1.8 t -> "are drive by wire" deci ce erori de pedala de acc ?

Bine aveti voi dreptate, sa traiti bine.

P.S. Din pacate pentru mine sunt coleric (motiv pentru care imi cer scuze), dar vorbiti la subiect, ca din cauza asta se umple forumul de posturi. Poate nu i-am dat la om toate variantele posibile de rezolvare a problemei (poate reiese din ce am postat ca doar imobilizatorul ii face preobleme), dar de aici si pana la aluzia ca nu fac precizari corecte, pasul e mare iar pierderea e acelui care are probleme, ca eu pe ale mele le-am rezolvat cu precizarile mele.

Edited by h0m3s1ck

Share this post


Link to post
Share on other sites
ioana_lazar

Buna! Va multumesc mult pentru incercarile de a ma ajuta. Problema e ca masina e inca in fata blocului, nu am gasit pe nimeni sa vina cu un amarat de tester si nici sa o tractez la service nu imi e prea comod deoarece masina e foarte joasa si cand am mai avut probleme a trebuit sa o tractez cu platforma hidraulica. Nu e nimeni din Cluj sa poata veni cu un tester? (se subintelege ca e contra cost). Va multumesc. E greu sa fii femeie in unele situatii:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri