Jump to content
Sign in to follow this  
danny_alk

Schema electrica New Beetle

Recommended Posts

danny_alk

Salutare tuturor. Am şi eu o rugaminte daca ma poate ajuta cineva cu schema electrica de la New Beetle. Am spălat masina soţiei(New Beetle 1.4 16v 2002)şi de atunci arde intruna becul galben care indica benzina la minim. Precizez ca indicatorul de benzina funcţionează normal, cand benzina ajunge pe minim se aude acel beep dar becul ramane aprins intruna chiar daca alimentez cu benzină. Tot de atunci becul de la număr din partea dreapta se arde imediat ce il schimb. Suspectez la roata dreapta spate sub mocheta de sub aripa ceva scurt circuit dar nu am găsit nimic pe acolo. Mulţumesc. :icon_thumright:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hallucinogen

Salut,

O schema electrica nu prea cred ca o sa te ajute. :) Vreau sa spun ca si eu am aceeasi problema. La mine sa aprins asa deodata

Am fost la Porsche Bucuresti si mesterii de acolo dupa 2 zile ce am lasat masina pentru revizie l-au reparat dar peste cateva zile iarasi sa aprins. Mi-au spuns ca trebuie sa inlocuiesc bordul ( Nici nu vreau sa ma gandesc cat poate fi unul nou ). Am sa mai intreb un electrician sa vad daca au avut dreptate.

Stiu ca este enervant atata timp cat iti sta un martor aprins in bord ca de, asta este si rolul lor.

Daca ai mai mult noroc si gasesti tu o rezolvare sa-mi zici si mie ca tare rau as vrea sa scap si eu :D

Edited by hallucinogen

Share this post


Link to post
Share on other sites
h0m3s1ck

Salut.

Nu sunteti singurii cu problema respectiva.

Ca sa vedeti daca aveti o problema cu bordul (instrument cluster) se face test la instruments: se utilizeaza vcds (vag-com sau tester vas), se alege control module, apoi instruments, apoi output tests -> daca nu face complet testul (ex nu va merge indicatorul de la viteza sau rpm pana in capat) atunci are un defect bordul (instrumet cluster).

Nu e de disperat pt ca in majoritatea cazurilor apare acel led de la rezerva (care nu deranjeaza asa de tare).

Din ce am citit eu e un defect frecvent la new beetle si se scapa cu repararea bordului (ex: http://www.bba-reman.com/content.aspx?content=VW_beetle_dashboard_cluster_problems) sau cu inlocuirea acestuia -> cea mai usoara treaba in ro, dar cu bord luat de pe net, ca la reprezentanta scorul e obscen.

Asa reiese dupa ce m-am documentat eu, dar nu sunt sigur 100% deci daca cineva gaseste alta solutie va rog sa scrieti!

Daca cele scrise de mine mai sus se adeveresc, @danny_alk exista posibilitatea ca la tine sa se fi dus atunci fara nici o legatura cu spalatul, dpdv al becului de la rezerva, pt ca legat de becul de la nr nu ma pot pronunta -> vb cu un electricean (vezi ca bara fata sau spate se dau jos la new beetle cu tot cu aripi, avand niste suporti de metal, care leaga aripile de bara, care ar putea sa rupa la fortare excesiva plasticul sau sa se rupa chiar ei daca sunt tare ruginiti).

Mai multe nu stiu!

Sper ca am ajutat!

O seara placuta.

P.S. Vedeti ca faza cu circuitul dublu la senzorul de combustibil (plutitor) la new beetle e vrajeala sau cel putin asa sustine electriceanul meu de acum (la mine au fost verificate toate cablajele). Daca nu este cineva de acord cu mine il rog sa vina cu argumente.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri