Jump to content

Ce secrete ascunde Climatronicul.


voinea
 Share

Postare recomandată

Da, baga caldura cum trebuie, deobicei il las la 22grade si ii foarte cald in masina si dintr-o data se aburesc geamurile din fata.

Nu stie nimeni pentru ce sunt gurile de aerisire de la geamurile laterale din zona portbagajului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la ce-ar folosi niste guri de aerisire? ma gandesc ca pentru a trece aerul din cabina in portbagaj si, mai departe, afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte posibil in cazul acesta ,climatronicul sa treaca pe recirculare , pacat ca nu iti pot da si o solutie pentru remedierea situatiei. Incearca sa vezi in modul diagnoza daca nu iti apare vreo eroare.

Modificat de magat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte posibil este si sa nu mai lucreze compresorul in conditii normale. Cand merge, cand nu merge. In acest cazfunctia de deumidificare nu-si mai face treaba si asa se face ca ti se abureste parbizul. Vorbesc aici din experienta proprie. Salutam

Modificat de blue_eyed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat si nu imi da nici o eroare; cine stie ce are...

Puteti sa imi spuneti ce face butonul AUTO si ECON?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

auto- clima automata, se ajusteaza turatia ventilatiei in functie de ce temp este setata, adica la inceput viteza mare si apoi mica- necesar doar sa mentina temperatura aleasa de tine + compresorul porneste/ se opreste in functie de necesitati, econ, ramane turatia ventilatorului setata de tine + functioneaza fara compresor, raceste in limita temperaturii aerului de afara

Modificat de misulikkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sa inteleg ca pe ECON si AUTO consuma mai putin masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe econ nu merge compresorul - deci consuma mai putin, oricum la temperaturi sub 0 grade nu o sa mai porneasca compresorul de ac, eu de exemplu acum iarna la pornire apas dezaburire parbriz ( climatronicu trece direct pe auto cu aceasta ocazie ) , selectez econ si dupa ce se incazeste putin dau sa dea si la picioare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu un search pe forum gasesti toate detaliile.Functionarea acestuia nu cred ca se incadreaza in ce secrete ascunde climatronicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E din cauza ca tii temperatura la 22C, urca temperatura la 26-27 si laso asa seteaza , seteaza dezaburire parbriz si picioare si pune-o pe ECON, si ne spui dupaceia rezultatul.

la ce temperaturi sunt afara 22 C nu e caldura ;)

La mine daca sunt sub 0 grade si dau temperatura mica se abureste parbrizul chiar daca mie setat dezaburile parbriz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu țin temperatura la 22° C atât vara cât și iarna. Încearcă să mărești treapta de ventilație, poate ajută.

Latky, cât de des schimbi filtrul?

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie la 22Cmi se pare foarte cald.

Voi revenii peste cateva zile dupa testez mai multe variante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu țin temperatura la 22° C atât vara cât și iarna. Încearcă să mărești treapta de ventilație, poate ajută.

Latky, cât de des schimbi filtrul?

o data la 20k, dece?

Modificat de Latky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e umed,de aia se abureste parbrizul

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am testat si eu temperatura la 22C ( afara fiind 0'C pe climatronic ) si in prima faza a inceput sa se abureasca geamurile din spate si dupaceia se observa pe parbriz. E adevarat ca se simte caldura si la 22'C dar probabil nu e destula, dupa aceia am ridicat-o la 25 si a fost ok sa dezaburit totul, ventilatia la 2 a fost suficient.

Si filtrul de habitaclu are rolul de a nu lasa inpuritatile sa patrunda inauntru, gen praf,nisip,frunze o spun pentru ca locuiesc la sat si de fiecare data cand il schimb gasesc genu de impuritati scrise mai sus, nu cred ca are nici o legatura cu caldura din masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai inteles. Un filtru imbacsit are ca efect un debit redus de aer care trece prin el. Iarna acest lucru duce la aburirea geamurilor. Cand treci pe 25 de grade si afara sunt sub 0 gade, climatronicul trece ventilatia pe o treapta superioara, pentru a ridica temperatura mai repede in masina.

Cu un filtru curat si un sistem care functioneaza corect nu trebuie sa ti se abureasca geamurile indiferent de temperatura setata. Poate sa fie si 18 grade, eu chiar pe 18 o tin cand merg prin oras mai multe drumuri scurte si nu doresc sa imi dau jos hainele groase.

20.000 km cu acelasi filtru mi se pare cam mult

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cat costa filtrul de habitaclu eu il schimb la fiecare 7500 km si nu am nici o problema cu geamuri aburite , etc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In modul econ ( dupa cum ii spune si numele-adica economic ) climatronicu incearca sa faca temperatura setata de tine fara sa foloseasca compresorul de la instalatia de racire , in cazul in care vrei doar caldura afara fiind frig ( oricum sub 5C sau sub 0C nu stiu exact ,climatronicul nu porneste compresorul ,la urma urmei nici nu are nevoie de el , daca tu vrei sa faci in masina 20C de exemplu deci caldura nu frig ) iar in cazul in care vrei frig in masina iti baga direct aer rece de afara iarna aerul fiin rece. Totodata climatronicul regleaza turatia ventilatorului in functie de cereinte . Ca urmare pe modul econ va consuma cu ceva mai putin masina deoarece nu consuma energie suplimentara pentru functionarea compresorului si ventilatorului , economia fiind in jur de 0,2 - 0.4 l/100km nu stiu exact.

In modul econ se descurca bine climatronicul cand afara sunt inte 7-8C si 18-20C , reusind sa faca temperatura dorita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Ciprian Ciobanu

Este vreun canal din meniurile ascunse ale climatronicului care sa arate tensiunea de incarcare a alternatorului? Am un prieten cu o Astra H caruia ii arata asa ceva si m-a facut curios daca si la masina mea din semnatura se poate observa cat incarca bateria. Va multumesc si sper sa nu se fi discutat in posturile anterioare despre asa ceva. Toata stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu există!

Sent from my S500 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor si bine v-am gasit.

Am luat si eu un Golf 5 din 2007, 1,4L 80 CP, dublu climatronic si nu am butonul "ECON", in locul acestuia fiind butonul "AC". Nu reusesc sa intru in meniul climatronicului cu nicio combinatie de taste si rotite. Singura combinatie care functioneaza este "AUTO"+"AC" care-mi transforma temperatura in grade fahrenheit.

Am citit toate paginile acestui topic si nu am gasit o rezolvare, ma poate ajuta si pe mine cineva,va rog?

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai venit pe forum!

Cu butonul de AC apasat, apesi pe sageata in sus. Din rotita din stanga modifici canalele, din cea din dreapa, subcanalele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pfff, ce simplu era si ce mult m-am chinuit degeaba.

A mers cum ai spus tu, iti multumesc frumos !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut bine vam gasit

am o problema si nu stiu cum sa o rezolv,uitati am un passat din 99 115 cv si nu imi merge caldura,am verificat cele doua furtunase ce intra in masina la radiatorul de incalzire si nu circula apa prin ele,le-am desfacut si nimic nu tre ce apa,am auzit ca ar fi ceva chei care inchid sau deschid apa ce merge spre radiatorul de incalzire dar eu nu gasesc asa ceva,pompa de apa merge pt ca masina imi este la 90 tot timpul si nu trece niciodata dar nu imi merge caldura,ma puteti ajuta careva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caloriferul este înfundat.

Sent from my S500 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!