Jump to content

Bateria sau altceva?


nevi
 Share

Recommended Posts

Am si eu o problema. Daca nu circul cu masina mai mult de o saptamana bateria se descarca complet, adica complet nici macar nu mai invarte la pornire, bordul se reseteaza, etc... Si asta in plina vara... Este posibil ca alarma sa consume asa mult? Mi s-a intamplat si cu baterie noua, desi nu este de marca. Suspectez un scurtcircuit pe undeva, este posibil? :pale:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • blordc

    4

  • nevi

    3

  • Automotive Electronics

    3

  • alex_abd

    3

nu cred ca ai asa o pierdere dar eu zic si am mai zis poate sa fie orice baterie daca nu circuli cu masina mai mult de 3 zile ia o borna jos si o sa vezi ca te tine ani de zile bateria este normal se descarca acu un pic peste o saptamana iar si se cumuleaza astea astfel se distruge bateria(se suprasolicita la pornire din cauza ca acidul este deja sub densitatea de 1,20 poti sa verifici ca asa este deja) :banghead:

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o nedumerire in legatura cu bateria.. am pus azi multimetru pe ea si imi arata 12 si ceva.. nimic deosebit.. dar a inceput sa urce cu cate 0.01 pana pe la 20 si ceva dupa care imi arata 1 si ramanea neschimbat. E o citire eronata din cauza bateriei multimetrului care era pe terminate (se aprinsese beculetzul)? De mentionat ca toate instrumentele, becurile, absolut tot mergea ca de obicei.

Edited by Sethnakht
Link to comment
Share on other sites

Automotive Electronics
Am si eu o nedumerire in legatura cu bateria.. am pus azi multimetru pe ea si imi arata 12 si ceva.. nimic deosebit.. dar a inceput sa urce cu cate 0.01 pana pe la 20 si ceva dupa care imi arata 1 si ramanea neschimbat. E o citire eronata din cauza bateriei multimetrului care era pe terminate (se aprinsese beculetzul)? De mentionat ca toate instrumentele, becurile, absolut tot mergea ca de obicei.

<{POST_SNAPBACK}>

:banghead: Mai mult de 14,5V nu are voie sa treaca altfel faza scurta devine lunga si ai toate sansele sa-ti iasa un fumulet din bord :D .

Cu motorul oprit ar trebui sa ai cam 12,5--12,7V :D

Link to comment
Share on other sites

Automotive Electronics
Am si eu o problema. Daca nu circul cu masina mai mult de o saptamana bateria se descarca complet, adica complet nici macar nu mai invarte la pornire, bordul se reseteaza, etc... Si asta in plina vara... Este posibil ca alarma sa consume asa mult? Mi s-a intamplat si cu baterie noua, desi nu este de marca. Suspectez un scurtcircuit pe undeva, este posibil?    :banghead:

<{POST_SNAPBACK}>

:D Pune un ampermetru in serie cu borna de plus sau minus(atentie sa nu pui aparatul de masura pe mA!!)si armeaza alarma masinii,ar trebui in mod normal sa ai un consum rezidual de maxim 20mA, daca ai mai mult poti avea aprins un bec(de ex. cel din torpedo sau cel din portbagaj pot ramane aprinse fara ca tu sa-ti dai seama :D ) sau chiar radio-CD-ul sa fie legat necorespunzator.Bafta! :D

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o nedumerire in legatura cu bateria.. am pus azi multimetru pe ea si imi arata 12 si ceva.. nimic deosebit.. dar a inceput sa urce cu cate 0.01 pana pe la 20 si ceva dupa care imi arata 1 si ramanea neschimbat. E o citire eronata din cauza bateriei multimetrului care era pe terminate (se aprinsese beculetzul)? De mentionat ca toate instrumentele, becurile, absolut tot mergea ca de obicei.

<{POST_SNAPBACK}>

Daca bateria multimetrului e pe duca poti sa ... (intelegeti cu totii) nu iei in considerare indicatiile acestuia pana la schimbarea de baterie. Erorile sar de 100%

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema. Daca nu circul cu masina mai mult de o saptamana bateria se descarca complet, adica complet nici macar nu mai invarte la pornire, bordul se reseteaza, etc... Si asta in plina vara... Este posibil ca alarma sa consume asa mult? Mi s-a intamplat si cu baterie noua, desi nu este de marca. Suspectez un scurtcircuit pe undeva, este posibil?    :(

<{POST_SNAPBACK}>

bate in lemn in legatura cu scurt circuitu. daca aveai un scurt pe undeva pana acu era foarte probabil sa-ti ia masina foc.

nu ai scurt circuit. ai un consumator. si daca zici ca in 7 zile itzi lasa bateria goala inseamna ca mananca bine. fara sa ai contactu pus scoate borna de la plus si apoi atinge usor borna de plus scoasa de borna de plus a bateriei. ar trebui sa faca scantei daca ai un consumator serios. si asa decupleaza pe rand: alarma, casetofon, si vezi care mananca ca hapsanu. (asta in cazul in care nu ai un aparat de masura, normal se face cum a zis electricu").

a doua varianta este sa nu functioneze alternatorul. verifica tensiunea pe el cu motoru pornit.

Link to comment
Share on other sites

Variantele ar fi alarma, asa cum s-a mai precizat, dar, si chestia asta s-a intamplat unui prieten, un bec de torpedou care nu se mai stinge. Prietenului meu i se rupsese contactul si ramanea becul aprins non-stop si pe timp de vara (si daca deschizi torpedoul si e normal sa vezi lumina) i se descarca bateria in 5-6zile, mai ales ca nu facea multi km pe zi (maxim 10-15).

Link to comment
Share on other sites

Multumesc, cateva idei bune cum ar fi becul din torpedou, desi cred ca l-as fi vazut pana acum. Merita investigat in cazul becului din portbagaj.

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu eu la Golf 3 becul din torpedou este alimentat numai la contact pus.

Link to comment
Share on other sites

bate in lemn in legatura cu scurt circuitu. daca aveai un scurt pe undeva pana acu era foarte probabil sa-ti ia masina foc.

nu ai scurt circuit. ai un consumator. si daca zici ca in 7 zile itzi lasa bateria goala inseamna ca mananca bine. fara sa ai contactu pus scoate borna de la plus si apoi atinge usor borna de plus scoasa de borna de plus a bateriei. ar trebui sa faca scantei daca ai un consumator serios. si asa decupleaza pe rand: alarma, casetofon,  si vezi care mananca ca hapsanu. (asta in cazul in care nu ai un aparat de masura, normal se face cum a zis electricu").

a doua varianta este sa nu functioneze alternatorul. verifica tensiunea pe el cu motoru pornit.

<{POST_SNAPBACK}>

aia nu e solutie cu atinsul bornei...pt ca orice cass,cd care are fir de memorie o sa faca scanteie buna la atingerea bornei ,dar chiar daca nu ai un aparat la indemana sa faci cum zice electricu(pt ca metoda lui e exacta) iei un bec de 12 v si 5 w (cireasa de pozitie) si pui in serie cu una din borne aici o sa vezi :daca se aprinde la maxim ai de cautat ,daca nu se aprinde de loc sau doar de jumate atunci este perfect normal ;)

Link to comment
Share on other sites

Becul din torpedo nu este alimentat numai cand sunt pozitiile aprinse? am avut si eu mai demult aceeasi problema, dar la mine era becul din portbagaj.

Link to comment
Share on other sites

Am verificat in seara asta. In torpedou nu se aprinde nimic cu contactul luat iar becul din portbagaj nu ramane aprins (am rabatat bancheta sa verific). Altceva??? ;)

Edited by nevi
Link to comment
Share on other sites

Automotive Electronics
aia nu e solutie cu atinsul bornei...pt ca orice cass,cd care are fir de memorie o sa faca scanteie buna la atingerea bornei ,dar chiar daca nu ai un aparat la indemana sa faci cum zice electricu(pt ca metoda lui e exacta) iei un bec de 12 v si 5 w (cireasa de pozitie) si pui in serie cu una din borne aici o sa vezi :daca se aprinde la maxim ai de cautat ,daca nu se aprinde de loc sau doar de jumate atunci este perfect normal :P

<{POST_SNAPBACK}>

:P Corect,becul este un ampermetru care nu se arde niciodata ;) :P

Link to comment
Share on other sites

pana la urma aparatu de masura e sfant. chiar si cu becu de 12V 5w, la o aprindere totala ia 400mA. avand in vedere ca un consum normal al masinii in parcare e de max 20mA, asta insemnand 5% din consumul becului la aprindere totala. deci becul pus in serie cu borna bateriei la masina din parcare trebuie sa dea 5% din lumina care o da cand in pui la bornele bateriei.... si mai bem o bautura alcoolica.. :)

ps: astept sa ne zici ce fel de aparat de masura ti-ai cumparat :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Salut. As vrea sa deconectez si eu bornele de la bateria masinii. Are vreo importanta care din ele il deconectez primul (plusul sau minusul) si apoi o ordine anume in care trebuie conectate? Sau pot sa le deconectez si sa le conectez dupa cum imi vine 'prima la mana' sa zicem asa, bineinteles tinand cont de fiecare borna unde e si tot acolo sa o conectez. Ms

Link to comment
Share on other sites

nu are importanta ce borna deconectezi prima data dar e recomandat minusul in caz ca ajungi cumva cu cheia pe ceva tabla sa nu faci scurt si la montaj se pune plusul prima data din aceleasi considerente(sa iti cauti inainte codul de la cass:D).

Link to comment
Share on other sites

Merci mult de informatie, am sa tin cont de indicatii. Cat despre codul de la cass.... nu il am original si cel pe care il am nu e cu cod:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am patito si eu.Nu am pornit cateva zile masina fiind la lucru,si in weekend surpriza,baterie moarta.Am verificat-o si acidul era chiar sa ajunga la placi iar capacelele erau gri.Am completat si am lasato la incarcat dar merge o zi si atat.Consumatori nu am pentru ca am verificat.Mai pot face ceva cu ea sau trebuie sa imi iau alta?

Edited by Nomood
Link to comment
Share on other sites

cosmin_golf

verdictul meu:schimba bateria!!!

Link to comment
Share on other sites

La fel zic si eu ca si cosmin_golf: alt acumulator...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Chiar daca trag un pic inspre off-topic: Ce tip de baterie e recomandat sa imi cumpar pentru Golf3 GTI 2.0 benzina? Am destui consumatori - pe langa radiocd ar mai fi gps si detector radar, in plus am xenon pe faza scurta. Daca imi puteti spune o sugestie, as vrea sa nu fie nici scump - oare gasesc ceva in 250 de lei?

Link to comment
Share on other sites

Eu am Caranda ca cea de la pct.4(din link-ul de mai jos) de vreo 6 ani. Nu vreau sa-i fac reclama dar nu am avut nici o problema cu ea. Eu am diesel si bateria trebuie sa fie in stare aproape perfecta iarna ca sa porneasca. Daca ai si consumatori multi cred ca e cea mai indicata cea mentionata de mine. Daca o iei de la reprezentanta ai la ea si un pret mai mic (dar vad ca la tine in oras nu au reprezentanta :), au un distribuitor autorizat)

http://www.caranda.ro/maxima.htm

Edited by b-66-six
Link to comment
Share on other sites

Arata bine, multumesc pentru sugestie. Stii si un pret aproximativ?

Link to comment
Share on other sites

Ti-am zis ca pe a mea o am pe masina de 6 ani. La vremea respectiva eram student, bani putini si m-am orientat spre cele romanesti. La capacitatea care imi trebuia mie asta avea cel mai mic pret.

Cauta si tu distribuitorul pe zona ta si suna-i pt. un pret; sau suna direct la sediul din Buc al firmei si poate afli ceva.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!