Jump to content

Invertor tensiune bricheta


Diesel
 Share

Postare recomandată

Va supun in atentie urmatoarea problema:

Doresc sa achizitionez pentru masina un invertor de tensiune cu alimentare de la bricheta pentru a alimenta ocazional un laptop cu o putere consumata de aproximativ 92W (19.5V 4,7 A). In cartea de utilizator de la Touareg scrie ca pot folosi echipamente electrice la bricheta cu puterea de maxim 150W. La Octavia nu am gasit informatii in carte cu privire la puterea tolerata de instalatia electrica a brichetei.

Intrebarea mea este: Ce invertor compatibil cu cele doua masini (si cu laptopul in cauza) sa aleg? Unul de 100W sau unul de 150W?

Am citit undeva ca la o putere a invertorului de 100W in fapt puterea consumatorului conectat la invertor trebuie sa fie de aproximativ 60W.

Am gasit acest invertor: http://www.mediafun.ro/Invertor-de-tensiune-Kemot-URZ3160-12V-230V-150W-10519

E okay pentru ceea ce imi trebuie mie sau sa ma uit dupa unele cu puteri mai mici (de 100W)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puterea declarata este mult mai mica decat cea reala. Sfatul meu este sa iei unul de MINIM 150W.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

eu am folosit unul de la B&D si pentru laptop cu transfomator mai mica de 100W e f ok de la bricheta (am discutat la tehnic la ei)

Avantajele lor sunt ca au de 400 si de 750W - pe care-i scoti din borne, nu din outlet-urile masinii

Verifica si ce sigurante ai pe brichete/prize pt un mic calcul

Vezi aici cateva detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un invertor de 350W care merge si la bricheta masinii si direct la baterie. Este imbracat cu totul intr-un radiator din aluminiu, intrucat se incalzeste binisor... Nu l-am utilizat decat odata pentru incarcarea laptopului dar cand l-am luat m-am gandit si la alimentarea a diverse aparate (TV, radio-cd portabil, incarcatoare telefon etc.) la camping.

Este chinezesc si ii zice model BL8106. L-am luat de pe ebay.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De regula randamentul unui transformator bine facut are randament 85% , alimentand laptopul vei avea doua transformatoare (invertorul si alimentatorul ) deci vei avea o pierdere de minim 30% (15 invertor si 15 alimentator ) deci indicatia cu 65% e plauzibila .Invertorul de 150w cred ca este puterea consumata (gandindu-ma la cat de smecheri sunt unii producatori , mai erau casetofoanele alea vechi prin piata si scria pe ele 150w care era consumul nu puterea boxelor). Deci 65/100x150=97,5w la laptop deci cam la limita .puterea consumata de la baterie 150w va genera un curent de 10-11A , daca ai o siguranta mai mare de valoarea asta (montata din fabrica )nu vor fi probleme cu instalatia masinii .

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc unul de 300W si siguranta duce, am alimentat si 3 becuri de 75W.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru interes si sfaturile date.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt laptop cel mai bine iei un alimentator auto dedicat special pt el.

Daca ai un laptop "sugativa" chiar si un invertor mai serios s-ar putea sa nu faca fata.

Am patit-o cu un DELL de 15. Inchis se incarca, dar daca il porneai si vroiai sa lucrezi si sa se si incarce lua o pauza...

Acum am o prastie de 10" pt masina si asta lucreaza si pe o tigaie cumparata dintr-un peco...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai e o problema ce trebuie avuta in vedere si anume daca nu mai ai deloc baterie la laptop o sa-ti moara laptopul atunci cand pornesti motorul si de aici pot sa apara pb gen distrugeri de hdd sau pb cu interfetele sau chiar cu ecu. Deci ai nevoie si de o baterie la laptop care sa tina cat de cat SAU un invertor ce sa joace si rol de UPS dar o sa urce pretul. Invertoarele chinezesti nu tin cat au declarat, invertoarele de firma costa mai mult, iar daca cumperi un invertor o sa-l folosesti uneori si la altceva deci ai nevoie de putere mai mare. Cu toate ca puterea ce o cere laptopul tau mi se pare destul de mare, chiar si cu procesoare AMD e bine sa ai o rezerva de putere la invertor. Am indicat un minim de 150W, la un invertor chinezesc noname, dar la o dioferenta den 50 de lei gasesti unul de 300W declarati. Cand ai nevoie de putere mai multa iei direct de la baterie dar nu e cazul unui laptop.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am montat unu de pe touareg original 7L6907155 230V, 50HZ, 150W, merge perfect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rasfoiam mai devreme un prospect de la Real, valabil pana pe 28.02. (nu le fac reclama pentru ca nu-s ruda cu Tiriac, desi nu ar fi rau :) ) - au o oferta la un invertor Black&Decker de 400W, la 249 ron (pagina 8 a pliantului).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un invertor de 300 W, chinezesc ordinar, si ieri am bagat 2 laptopuri in el si nu tine desi unul din laptopuri avea baterie sa tina vreo 5 minute. Deci cred ca are maxim 175W.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Pe masina din semnatura am un invertor de curent OEM de 220v/ 150w. Cum bag incarcatorulbde telefon in priza, se aprinde ledul verde penrru 2 sec, apoi se face rosu si nu mai scoate curent. Sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 1/26/2011 at 8:23 PM, gabriel said:

Eu am montat unu de pe touareg original 7L6907155 230V, 50HZ, 150W, merge perfect...

Salut,

 Poti sa imi spui,te rog, l-ai montat in cotiera asa cum vine din fabrica? daca da cum se demonteaza? M-ar interesa pentru ca vreau sa il dau jos sa schimb fantele de aerisire

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Va salut, am gasit astazi la un targ de vechituri chilipirul asta din poze, skoda power cup charger. Am incercat sa gasesc ceva date tehnice despre el dar nu gasesc nimic concret. Ma interesau detalii despre puterea maxima pe prize, pe usb... Daca aveti ceva documentatie..

L-am testat in casa legat la un transformator de 12v 20A, si functioneaza perfect, am bagat in el un letcon de 20w si dremelul de 135w si ambele merg la capacitate maxima. Turatia ventilatorului din invertor creste odata cu turatia dremelului daca umblu la variatorul lui. 

Si inca o intrebare, daca pe bricheta la skoda pot sa bag maxim 12v 120w adica 10A conform cartii masinii;  pot sa bag un consumator la 220v si 135w? Gen acel dremel? E doar un exemplu! Din cat ma pricep eu la electricitate, nu cred ca e in regula sa trag mai mult de 120w de la bricheta, indiferent daca sunt la 12 sau 220v. Din cate stiu, invertoarele mai puternice se leaga direct la baterie. Daca gresesc va rog sa ma corectati

 

20180714_163647.jpg

Modificat de pasu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!