Jump to content

AHW 1.4i 1999 probleme cu relanti-ul ...


dandronic
 Share

Postare recomandată

ajutor !

golf IV - 1999 -AHW 1.4 i

- cind cuplez A/C relanti-ul scade la 650 rpm ; mai rau : cind ridic piciorul de pe acceleratie si scot din viteza (cu A/C cuplat) turatia scade si motorul se opreste. :)

am inceput sa ma documentez :salut: - dar pina atunci am banuit aer fals . am demontat corpul acceleratiei ( throttle body)si am schimbat garnitura subtire de aluminiu de dedesubt. Am demontat capacul de la servomotoare si am curatat potentiometrele cu spray .- montat la loc-OK.Mergea mult mai bine , dar cind ridicam piciorul de pe acceleratie (eventual sa schimb viteza),motorul se mai tura vreo 3-400 rpm in plus ! -incet-incet a revenit la normal , adica mergea ca la carte ! Toata fericirea a durat o saptamina timp in care istoria a inceput sa se repete

Incerc sa mai studiez ( ba chiar am hotarit sa-mi fac si o interfata VAG-COM) dar un sfat nu strica niciodata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fluctuatia turatiei apare si cand motorul este rece ??

Fenomenul aduce a admisie (corpul clapetei de acceleratie) murdar si/sau neadaptat din moment.

Partea de admisie ai curatat-o ? Clapeta culiseaza usor ? Dupa ce pui contactul (fara sa pornesti motorul) auzi motorasul bazaind ??

Daca corpul este curat atunci incearca o adaptare a circuitului de control a clapetei cu VAG-COM-ul (un amic sau daca ai drum prin Bucuresti te ajutam noi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imediat dupa ce am curatat corpul si pina sa pun filtrul de aer deasupra , i-am dat o cheie si se vedea cum variaza pozitia clapetei cind era la relanti.( asta era in etapa in care functiona ok). ieri am dat doar filtrul jos si nu mi s-a parut ca se misca .

intzeleg ca=mi sugerez sa verific si (eventual ) sa curatz axul clapetei si sa fac o adaptare la pozitia de relanti cu VAG-COM . Deocamdata abia sint in faza de achizitie a conectorului ODB II. (mizez pe Dragos) - dar probabil mai dureaza.

trec la treaba si daca n-am succes apelez in continuare :salut:

multzumiri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mare placere, dar repet daca ai drum prin Bucuresti facem noi adaptarea. Daca ai restul electronicii montate poti face testul si numai cu firele conectate in mufa (nu exista nici un risc sa scurtcircuitezi ceva la OBD pentru ca conectorii sunt bine separati)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-as uita inca o data la motorasul clapetei de acceleratie... Daca nu functioneaza, e normal ca motorul sa cada in ture cand cuplezi AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut ansamblul ala cu motoras de doua ori - l-am dat cu spray - OK ! dupa doua saptamini ) pe zi ce trece vad cum acul turometrului incepe sa scada - nu coboara sub 600 cu A/C si 780 fara ( la ochi). E drept ca n-am dat atentie la axul clapetei . Dupa fiecare curatare se vedea cum se misca clapeta singura . Inca n-am apucat sa-l desfac din nou si sal "bucatzesc "- sint bagat tare in instalatii termice -acasa , dar cred ca pe la mijlocul sapt. viitoare imi fac timp si va dau de stire despre rezultat - daca o fi vreunul :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu AC sau fara, turatia ta de mers in gol este prea mica. Primul pas ar fi, dupa mine, tot un VAG-COM. Daca motorasul clapetei de acceleratie e OK, s-ar putea sa ai probleme la potentiometrul clapetei (de fapt Andi ti-a spus deja asta).

Let's face it: la masini noi, cu surubelnita si urechea nu faci mare lucru in materie de debugging... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , eu sunt nou pe aici dar cred ca as avea rezolvarea la pb ta. am avut pana la inceputul anului un golf IV 2000 1.4 16 . exact aceleasi pb , la porsche romania de fiecare data ( o data la 2 luni ) imi curatau clapeta de acceleratie , si imi spuneau ca e praful din romania de vina , pana la urma s-a dovedit a fi debimetrul (pb rezolvata la concurenta lor) . si tocmai la timp am rezolvat-o ( cu 2 saptamani inainte sa expire perioada de garantie ) ... ca altfel scoteam 700 de euro fara taxe si montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta este ceva tipic pentru sistemele cu servomotor la reglarea mersului in gol.

Problema apare cand se depune mizerie in unitatea de clapeta si Ecu nu mai poate adapta ralantiul.

Toata lumea face o greseala dupa ce curata UCC si anume inainte sa se face reglajul de baza TREBUIE STEARSA MEMORIA CU VALORILE INVATATE !!!!!! , altfel degeaba mai facem reglajul de baza.

Procedura:

1.curatarea unitatii de clapeta

2.verificarea pozitiei cablului de acceleratie

3.interogarea memoriei de defecte, remedierea defectelor daca e cazul,stergerea memoriei de defecte.

4.STERGEREA "valorilor invatate".Adresa "01", Adaptare "10", canal 00 !!!

la mesajul Erase learned values trebuie confirmat "YES", in VAG-COM este revenirea la ALL FACTORY

5.efectuarea reglajului de baza .Basic setting "04" canal "060" sau "098" sau "001"

Good luck & have fun !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!