Jump to content

Probleme racire motor 1.6 TDI


vali83
 Share

Postare recomandată

Sint posesor de 3 luni de tdi cr.

G6 1.6tdi. Intreb pe cei care au de mai multa vreme aceste motoare .. la ce temperaturi ajunge uleiul pe bord?

La mine e asa .. in regenerare 105grade maxim la drum intins.

Pe serpentine cu 3 persoane si bagaje ajunge la 110 max.

Mentionez ca am termostat nou ORIGINAL.

Apa sta pe vcds la mers constant drum intins la 93.. 94 grade. In panta ajunge si la 96.

Desi lucrez in auto .. spre rusinea mea nu am dat importanta niciodata acestui parametru. 

Scuze daca e off topic .. dar se tot discuta de temperaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

toti vorbiti de termostat , dar uleiul la diesel se raceste prin termoflot (racitor ulei) cu ajutorul antigelului. Daca ar fi termostatul blocat inchis sa zicem, ar trebui sa creasca si temperatura motorului.

Cine are probleme de temperatura ulei prea mare la termoflot ar trebui sa se uite prima oara, parerea mea...circuit antigel obturat ceva...dat jos de pe masina si curatat.

Modificat de jhonutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.Azi am observat că a mea O3,1.6 TDI,105 cp,2014,pornește electroventilatorul de la radiator la 101grade C,și se oprește la 99 grade C,verificat pe loc,la relanti,măsurat cu VCDS,in bord ceasul nu se mișcă de la 90 grade,in mers măsurat cu VCDS,sta la 91-92 grade.Functioneaza normal?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut.  Sunt posesorul unui Golf 6 1.6 TDI , CAYC. Masina este din 2010. La  doua luni dupa ce am cumparat masina ( decembrie 2018) am schimbat distributia inclusiv pompa de apa cu una HEPU. Problema care ma distruge este: de cand s-a incalzit afara(peste 30 de grade)  temperatura la motor urca pana la 130 de grade fara sa mi fiarba apa. Cand merg la turatii mai mari ( peste 2300) scade repede la 90 , dupa mers subturat sau stat in coloana creste iar.Am schimbat cei 3 senzori de temperatura, tot nu s-a rezolvat. Apoi am schimbat termostatul si tot se incalzeste. Am schimbat radiatorul si tot se incalzeste. A mai intampinat cineva problema asta? Daca da, cum s a rezolvat? 

 

Modificat de Ciupitu87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai reușit sa rezolvi problema cu temperatura apei?? Și eu am aceași problema și ma dispera nu mai pot!! As fi foarte recunoscător dacă mai ajuta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Monitorizeaza in mers temperaturile pe ambi senz.

Termostat e orig ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul este original, borcan plus capac înlocuit original, pompa apa înlocuită pe original, dpf anulat. 

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil probleme chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 8 ore, powershot a scris:

Monitorizeaza in mers temperaturile pe ambi senz.

Termostat e orig ?

 

Nu sunt probleme cu antigelul nu scade din vas, nu este murdar uleiul este ok 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probkema este din cauza radiatorului din habitaclu, este partial infundat.Am vut aceeasi problema si ma chinuit un an jumate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema mea era ca fusese instalat un sistem de racire cu un ventilator, in timp ce masina avusese cu 2 ventilatoare. Dupa ce am schimbat, nu am mai avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutari!
Tatal meu a avut probleme cu incalizirea motorului la un Golf 6 1.6 TDI, 2010.

Temperatura apei crestea la 120-130 grade, fara sa fiarba in borcan, doar in viteza a 5-a. 

A schimbat radiatoarele, de clima si de racire, termostatul si pompa de apa. Problema nu s-a rezolvat.

Un mecanic a investigat problema 2 zile si a descoperit ca exista 2 modele de pompa de apa pentru aceeasi masina. A schimbat pompa si problema s-a rezolvat.
Stiu doar ca a avut pompa hepu, nu stiu insa ce caracteristici avea si nici cum arata cea noua.

Asa ca, cei care aveti aceleasi simptome si nu-i dati ce cap, verificati si pompa de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.08.2019 at 18:31, Andrey779 a scris:

Nu sunt probleme cu antigelul nu scade din vas, nu este murdar uleiul este ok 

Ce am zis eu si ce ai inteles tu.??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Toma dumitru
On 16.03.2017 at 21:34, gmihai24 a scris:

O sa albesc in cap de la motorul xxxxx CAYC :(

Bun, am inlocuit pompa de apa cu tot cu distributie, termostat, pompa de apa auxiliara electrica, sa spalat instalatia de vreo 10 ori pana acum numai si numai cu antigel, sa inlocuit senzorul de temperatura cel de pe distribuitorul de antigel, masina tot imi arata ca incalzeste pana pe la 115 grade maxim, osciland intre 92 si 115 atat pe bord cat si pe tester, sub 90 nu scade nici batuta.

Ce mama d... are?

Care este sensul de circulatie a lichidului de racire pt pompa auxiliara, intreb, deoarece mi se pare straniu ca pompa sa traga de unde trage ea si sa bage in instalatie apa calda prin conducta de jos chiar aproape de termostat, nu mi se pare logic. La voi cum este montata pompa auxiliare? Imi puteti face o poza sa vad cum este montat la voi cei cu motor de 1.6 tdi?

   sal. am si eu un golf 6 cu aceeasi motorizare 1.6 , 105 hp din 2010 si in relanti dupa un drum in regim de functionare normal temperatura apei creste pana pe la 110 grade. daca turez motorul in 2500 de ture scade in 10 secunde aproximativ, dupa care creste iar. daca plec la drum se stabilizeaza iar la 90.

    ventilatoarele functioneaza, am schimbat pompa de apa, senzorul de temperatura si termostatul si se comporta la fel.

    poti sa ma ajuti cu vreun sfat , ceva, multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu face presiune prea mare pe instalatie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Vine anotimpul calduros, sper, cat de repede.

ce diferente de temperatura mai aveti intre ulei si antigel ?

pe autostrada la vit mare si in urcare seroentine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

95-100 ulei, 90 antigel, iarna sunt apropiate de 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Golf 7 , 1.6 TDI, 110cp

Salut,

Am si eu o problema cu un golf 7tdi, 1.6 110cp. La fiecare plecare cu motorul rece dupa aprox 4km apa ajunge la 90*c. Dupa alti 20km apa ajunge la 120*c timp de 3km dupa care isi revine la 90*c si nu mai creste. Am schimbat termostatul si senzorul de temperatura plus buson vas expansiune. Cineva a mai patit asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca problema e la termoatat. Ce marca ai pus? Verifica la cat deschide, de acolo cred ca e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 7 , 1.6 TDI, 110cp

Termostatul este original . Tocmai de aceea l-am si schimbat, facea identic inainte sa-l schimb.

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat disributia si pompa de apa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna ziua!

Am si eu probleme cu racirea decand cu aceste calduri. La temperaturi de minim 26 27 ,in momentul cand dau drumul la AC ,urca apa,dar in oras.La drum intins probabail din cauza vitezei ,aerul reuseste sa raceasca ambele radiatoare ,iar acul sta fix la 90. Am schimbat termostat,radiator AC. Dupa cum relata mai sus un coleg,suspectez si eu sistemul de racire prin ventilator. Masina mea Touran 1.6 cayc este echipata doar cu un electroventilator care functioneaza perfect,testat si prin Vag com.

Am sunat la un magazin de piese auto si n au reusit sa mi spuna exact daca pot pune modelul de racire cu 2 electroventilatoare.Rog putin ajutor de la voi daca se poate face aceasta modificare si daca ea consta in plug and play sau mai mult.

Modificat de Emy_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge. 

Nu e nevoie de 2. 

Ai o prbk pe circuit racire. 

Incearca o decolmatare a sistemului de răcire. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ar fi fost urmatoarea mea suspiciune.Dar cum explici ca un coleg a relatat mai sus despre faptul ca a scapat de problema instaland un ansamblu cu 2 ventole?Iar problema la mine apare doar in oras la temperaturi ridicate cu AC pornit.Afara merge ok si cu AC datorita circulatiei aerului prin radiatoare.Deci in bloc motor ar fi totul ok,altfel ar fierbe si la drum intins.Voi verifica temperatura radiatorul sa fie uniforma.Cu vcds pot verifica electroventilatorul la capacitate maxima?Stiu ca are un modul care l controleaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/27/2019 at 8:52 PM, Ciupitu87 said:

Salut.  Sunt posesorul unui Golf 6 1.6 TDI , CAYC. Masina este din 2010. La  doua luni dupa ce am cumparat masina ( decembrie 2018) am schimbat distributia inclusiv pompa de apa cu una HEPU. Problema care ma distruge este: de cand s-a incalzit afara(peste 30 de grade)  temperatura la motor urca pana la 130 de grade fara sa mi fiarba apa. Cand merg la turatii mai mari ( peste 2300) scade repede la 90 , dupa mers subturat sau stat in coloana creste iar.Am schimbat cei 3 senzori de temperatura, tot nu s-a rezolvat. Apoi am schimbat termostatul si tot se incalzeste. Am schimbat radiatorul si tot se incalzeste. A mai intampinat cineva problema asta? Daca da, cum s a rezolvat? 

 

Salutare!Ai rezolvat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!