Jump to content

Zgomot relanti


MindBlank
 Share

Postare recomandată

Salut.Sunt nou pe forum asa ca nu prea stiu cum functioneaza treaba pe aici  :).Am si eu o problema (singura de cand o am ) cu a mea masina VW jetta 1.9 Tdi 105 CP ,BKC, on board 190000 Km...Acum vreo 2 zile a inceput sa bata motorul sau ceva din el foarte tare( spontan cand am pornit-o,fara simptome fara nimic ) ca si cum pornesti tractorul si il turezi sau un injector ca la modelele mai vechi gen golf 1 .bataia se accentueaza cu turatia , la relanti se aude putin dar sesizabil , dar cand se tureaza peste sa zic 1800-2000 rpm bate intr-un hal de nu poti sa stai langa ea .Masina trage, are "zvac" se aude cum porneste turbo ( simte) dar totusi se simte o  scadere in putere ....P.S la turatie scoate si fum negru ( ceata locala ) . :)). mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Glacius

    8

  • medley

    3

  • MindBlank

    3

  • calin.g

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aud si eu un tacanit/barait (nu stiu cum sa-l definesc), Am tras cu urechea si pare sa vina din partea dreapta (pasager) de undeva din podea (intre podea si scut, cred). Ideea este ca se aude doar la relanti (indiferent daca este pornit sau nu ventilatorul/clima). Sunetul dispare doar cand turez usor. O idee? Ridic o inregistrare a sunetului respectiv aici:http://dl.transfer.ro/noise-transfer_ro-13may-8adaaa.mp3. Acelasi mesaj l-am plasat si in sectiunea: "tacanit in bord". Daca administratorii considera ca este gresit, nu am nimic impotriva sa-l stearga (nu stiu cum se face ca l-as fi sters eu). Voi incerca maine varianta cu impinsul tobei de esapament!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit rezolvarea pentru problema mea, dar am fost suspendat si nu am putut posta. Deci: sub masina, in partea dreapta, pe lungime, este un scut de plastic; se desface din piulite, se da jos si apar cele doua conducte (mecanicul mi-a spus ca sunt de benzina); cele doua conducte intra in caroserie printr-un burete, dar inauntru se ating si genereaza vibratie. Prin orificiul din foto am infundat vreo 3 bucati de burete ca sa le tina nemiscate. De atunci zgomotul a disparut. 

post-119321-0-73739900-1368979509_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

zgomotu se auzea din cauza uleiului prost din romania:)) dupa ce am bagat castrol long life 3 cu sigla vw pe el made in germany merge ca unsa:))

Scuze ca nu am apucat sa raspund la timp... Nu am reusit inca sa o rezolv. La tine s-a rezolvat prin schimbul de ulei? O sa fac si eu schimbul luna viitoare si sper sa se rezolve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am si o problema asemanatoare la golful meu. Aseara am luat niste "valuri"  cu masina pe la vreo 60-70 km/h franand si cred ca am atins scutul.. Problema este ca dupa ce am oprit sa ma uit se aude un zgomot continuu la relanti. Acest zgomot se aude doar in masina si am impresia ca vine din dreapta fata, un zgomot ca de toba sport dar nu atat de puternic...  Daca accelerez fin zgomotul dispare.. Azi dimineata am fost la o rampa si m-am uitat pe sub masina, scutul este putin sters... L-am dat jos sa verific daca problema e de la el, facea la fel, am verificat tobele par in regula (am apasat si pe tobe si tot asa face -mi-a zis un prieten care statea in masina-), am dat carenajul ala din plastic de la roata dreapta  jos si tot la fel face... Nu stiu ce sa mai verific 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul era produs din cauza filtrului de motorina, sarise din suport si mai tinea doar intr-o parte! :D

Modificat de WVWZZZ
Nu mai da Quote la postul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru că viața e o minunăție și lucrurile bune nu durează mult, mașina mea scumpă (un VW Golf V, 1.9 TDI din 2007) a zis să-mi mai ofere o surpriză. Acum aprox. o lună am avut probleme cu turbosuflanta, care se înfundase. La reprezentanță, în Cluj, mi-au spus că vor încerca să o curețe dar că e atât de înfundată, încât nu promit nimic. Schimbarea ei + manoperă ar fi însemnat 6300 lei. Au rezolvat-o, însă, și cu 450 de lei dați pe curățare merge tun acum. Mă rog, mergea. Ieri am sesizat un zgomot din neatenție. Am dat muzica încet să urmăresc un scandal de pe trotuar și am auzit că-mi bătea ceva, imperceptibil în comparație cu un zgomot mai pronunțat, dar bătea. Am ascultat cu atenție și azi și am observat că bate doar dacă e motorul cald și doar la relanti și că dacă acționez pedala de ambreiaj nu se mai aude zgomotul. I-am spus prietenului meu simptomele mașinii și mi-a zis că e volant. Care nu se schimbă singură. Care e scumpă și vine la pachet și cu kitul de ambreiaj. Buuuun. Lux, am zis. Am dus-o la un service aproape de casa mea și mi-au zis și cei de acolo că e volant. Mi-au făcut un preț aproximativ : 2300 de lei cu tot cu manoperă, piese de la producător.

Schimburile pe care le-am făcut și pe care le voi face vreodată la mașină la noi în familie se fac la reprezentanță, mereu. Tata nu concepe altceva :)) Așa că am sunat la reprezentanța Nurvil de la Tg Jiu și mi-au făcut și ei un preț : 5400 de lei cu tot cu manoperă, piese originale, din care 3060 volant, 1500 discul + placa, 500 manopera și restul rulmentul; dar și 2500 de lei preț ptr piese de la producător, a căror durată de funcționare e de jumătate din durata celor originale. Mi-a picat fața. Am zis ok. Am dat mai departe vestea tatălui meu, care vrea să încerce să cumpere piesele din Germania. Avem un prieten acolo care ne-a spus că ne ajută, facem o copie după talon și cumpără el piesele originale, fain frumos.

Întrebarea este : dacă au mai fost cazuri, cum pot ieși mai ieftin, dar totodată și bine, din situația asta ? 5400 de lei e un preț exorbitant, dar dacă sunt originale, își merită banii. De Germania nu știu ce să zic, dacă sunt mai scumpe sau mai ieftine ... Tot ce știu e că mașina stă pedepsită în fața blocului de azi, ptr că mi s-a recomandat să nu mai circul cu ea decât dacă e necesar (drumul la reprezentanță).

Modificat de janhvy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Asta cu durata de viata la jumatate mi se pare poveste... nu stiu cum argumenteaza ei afirmatia asta...

Eu as merge pe piese de producator cumparate pe surse certe si, daca tatal insista dar si pentru o garantie pe montaj, fa operatiunea la reprezentanta...

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Beta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Am si eu problema asemanatoare, am venit cu ea din it, la relantiu cand e cald motorul mai ales cand opresc la un semafor se aude jn ticait dupa care se rarestre treptat, am auzit ca pot fi tachetzi hidraulici, a mai mai avut cineva probleme asa, motor 1.9 diesel bls

Ce se poate face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare,

Nu stiu daca mai este activ thread-ul acesta insa poate vede cineva si reuseste sa ma ajute si pe mine  pt zgomotul aparut de curand.
Detin o VW jetta, BXE,2007; zgomotul este similar cu cel al unei curele (role, dupa cum il aud eu) suna undeva din  zona curelei de distributie (aceasta a fost schimbata recent kit de distributie contitech); am dat jos si cureaua de pe alternator, apasat ambreiaj, si lasat liber...insa sunetul persista. Ca si o completare acesta apare doar la relanti, cu motorul cald. Atasez si o inregistrare (e zgomotul din spatele sunetului de motor:banghead:) poate ma puteti ajuta; mecanicii pe care i-am vizitat pana acum au toti pareri diferite (unul din ei zice ca e volant, altul distributia...altul ca e un sunet normal) si de aceea orice parere e bine venita

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 15 April 2016 at 9:42 PM, ioacym said:

Salutare,

Nu stiu daca mai este activ thread-ul acesta insa poate vede cineva si reuseste sa ma ajute si pe mine  pt zgomotul aparut de curand.
Detin o VW jetta, BXE,2007; zgomotul este similar cu cel al unei curele (role, dupa cum il aud eu) suna undeva din  zona curelei de distributie (aceasta a fost schimbata recent kit de distributie contitech); am dat jos si cureaua de pe alternator, apasat ambreiaj, si lasat liber...insa sunetul persista. Ca si o completare acesta apare doar la relanti, cu motorul cald. Atasez si o inregistrare (e zgomotul din spatele sunetului de motor:banghead:) poate ma puteti ajuta; mecanicii pe care i-am vizitat pana acum au toti pareri diferite (unul din ei zice ca e volant, altul distributia...altul ca e un sunet normal) si de aceea orice parere e bine venita

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Va salut,

Ma confrunt de ceva timp cu o problema la golful meu (G5, 2008, 1.6 MPI, BSE)...si anume un sunet ciudat la relantiu. De curand am schimbat curea accesorii + rola...zgomotul s-a remediat intr-o oarecare masura (nu se mai aude la aceeasi intensitate)...dar tot persista. Nu stiu cum sa-l descriu, dar am facut un video in speranta sa ma ajutati sa-i dau de capat.

Nu stiu daca are vreo legatura cu asta, dar la viraj pe loc (cu motorul pornit), la aproximativ 30-40 grade, se aude o pica pocnitura in coloana, dar se simte in volan (foarte usor), ca un arc...

va multumesc anticipat.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare! La un golf 5, 1,6FSI... dupa ce se incalzeste motorul incepe sa tacane ceva la el la relanti.In acest timp se simte aceea bataie si in ambreiaj, daca tin piciorul usor pe pedala.Scade si consumul instant cu 0,3 si atunci cand se opreste aceea bataie se simte asa in scaun ca si cand s-ar opri un motor, senzatia aceea si se misca si acul de la turometru.Mentionez ca iarna mai ales se vede si fum atunci cand se intampla acest fenomen.O pot opri si din acceleratie, dar porneste in cateva secunde si.Imi face asa de vreo 3 ani.Eu m-am gandit ca, dupa ce am schimbat EGR-ul sa produs aceasta chestie.Nu pot sa-mi dau seama de la ce e...Voi aveti vreo idee? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!