Jump to content

Misfire pe toti cilindrii


gabyte00
 Share

Postare recomandată

Nu are legatura eroarea de la portbagaj cu problema de la motor. Ai probleme la cilindrul 3 - ca e o problema de cablaj, bobina, etc.... trebuie sa verifici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciurdea Ionut

Ok thx, verific, cand am schimbat bujii acum 30k parca o bobina era mai oxidata, dar cred ca-i voi face vant cat mai merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am o problema asemanatoare pe un motor 1.4 TSI CTHD 118KW  : misfire pe toti cilindrii , cele mai multe rateuri pe cilindrul 2 (aprox. 18000) , apoi cilindrul 4 (aprox. 7000) si restul , cilindrii 1 si 3 (fiecare cu aprox. 4000 ). La scanare cu VAG-COM (interfata originala) nu apare absolut nici o eroare pe nici un modul. Am schimbat bujiile (cele originale VW aveau vreo 30 k km) cu unele noi, NGK (laser iridium , nu mai minte codul) si nu s-a schimbat aproape nimic - singura imbunatatire a aparut la schimbatul vitezelor 1 - 2 - 3 unde nu mai zmuceste (schimbare in sus) respectiv infraneaza (schimbare in jos) . La relanti motorul merge ok insa in mers se simte cum intrerupe/trepideaza tare volanul/trage greu in gama de turatii 1500 -2500 spre 3000 dupa care (3000 in sus) se calmeaza si se simte ok , nu mai trepideaza, trage ok - chiar se simte turbina . Trepidatia nu se simte in treapa 1 si mers inapoi, se simte putin in viteza a 2 -a si puternic in vitezele 3,4 apoi ceva mai slab in 5 si 6. Trepidatia apare la acceleratie puternica, sarcina, urcare panta ... la apasare usoara nu se simte nici o trepidatie.Cu sau fara AC pornit comportamentul e acelasi. 

La mersul pe autostrada este foarte deranjant deoarece in viteza a 6, 130 km/h turatia este in jurul a 2000 si ceva de rpm (sunt 2500) si cand este pe tempomat , la cele mai mici diferente de nivel se simt trepidatiile in volan.

Asa cum am spus, pe tester nu apare absolut nici o eroare.

Compresia : 8, 7.4, 7.8, 8.1 (sper sa nu ma insel , in ordinea scrisa 1,2,3,4)

Am schimbat flansa de la cuplajul Haldex (4Motion) insa nu s-a schimbat nimic.

Am testat cu 4 bobine noi si trepidatiile nu au disparut.

O chestie care poate are legatura : la viteza mica (sub 10 km/h), in spatiu inchis (garaj subteran) motorul nu are un sunet rotund, continuu ...se aude un sunet periodic , nu pot exprima prea bine si nici nu cred ca pot inregistra , ceva de genul vum-vum-vum ... insa nu se accelereaza. 

 

Ce ar trebui sa mai verific ? De unde sa apuc problema ?

Modificat de vldc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

New bar pressure 10.0 … 15.0 bar

Wear limit bar pressure 7.0 bar 

Difference between cylinders bar pressure max. 3.0

Conform compresiei motorul necesita reparatie capitala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are 80 k km . Chiar sa fie nevoie de asa ceva la atat de putini km ?

O decarbonizare ar putea ajuta ?

Ce inseamna reparatie capitala ?

Modificat de vldc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti proprietarul masinii de noua? cate revizii are masina? de care stii sigur ca s-a schimbat uleiul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima oara l-am schimbat eu la 65k , toate uleiurile mai putin cel din cutia de viteze. 

Motorul nu consuma ulei , am verificat periodic. 

Masina am cumparat-o la 63k.

Ultima revizie, inainte sa o cumpar eu a fost la 50k (aici s-au schimbat si bujiile).

Distributia schimbata la 50k la reprezentanta VW (conform istoricului VW).

Conform cartii de service masina are 2 revizii (daca nu ma insel) + una facuta de mine.

Modificat de vldc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau de cele intamplate. Incearca sa te informezi despre probleme cu segmentii la pistoanele motoarelor 1.4 tsi 140 si 160 cp. 

Daca intradevar ai probleme de compresie, atunci e cazul sa repari masina ca daca mai mergi asa cu ea mai rau faci si e posibil sa-ti bubuie motorul.

Treaba e ca trebuie desfacut si remediat cam tot, schimbat pistoane, segmenti, alezat bloc, inlocuit cuzineti, e cam 2000euro. Dar trebuie gasit service bun care stie ce face, altfel risti sa nu o faci cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm, reprezentanta VW a recomandat decarbonizarea motorului.  Compresia prezentata mai sus a fost ok din punctul lor de vedere. Ei au facut masuratoarea.

Pretul estimat e cam marisor, insa nu asta e problema ci faptul ca nu garanteaza rezolvarea problemei.

De aceea am intrebat aici cam ce as mai putea verifica, de unde as putea incepe.

O sa mai incerc un test de compresie la un service particular. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decarbonizarea nu o sa te ajuta daca ai uzura la segmentii pistoanelor ori ai uzura la blocul motor.  Daca ai intradevar doar 7+ bar compresie atunci trebuie refacut motorul.  

A facut un coleg cu skoda 1.8 tsi 160 cp de curand aceasta reparatie, la un service din Constanta iar pretul total a fost undeva la 3000euro. Dar a pus pistoane de generatie mai noua.  203618145-w9881.thumb.jpg.72a5fc2a7428fa49799aa046f70b706c.jpgbbpOKkiC.jpg.d2a45c35183f3e039b2c17f3293b4b0b.jpgimg_20140714_1228021.jpg.2ceb68f70ac708ab66228043b146e58e.jpgMcIP9QSL.jpg.95e79f723c8654990757373fb91b9dfd.jpg

Conversatia si problemele le ai aici, nu e acelasi motor, dar e aceasi probleme, deci e cam aceasi rezolvare.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vldc Fa-i decarbonizare ,apoi test de compresie si daca iese la fel trebuie desfacut motorul si verificat: blocul ,supapele,pistoanele,segmentii ....posibil sa iesi mai bine cu inlocuire motor an fabricatie 2014/2015

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 12/26/2010 at 8:36 PM, gabyte00 said:

Da corect, am citit atatea lucruri in zilele astea de am inceput sa le incurc. Incerc maine sa vad daca s-au dezmortit service-urile sa fac un test de compresie. Cand am demontat bujiile noi de pe maina nu am observat nimic in neregula cu ele ca m-am uitat dupa depuneri de vreun fel, erau curate.

Stiu ca e tarziu dar până la urmă cum ai rezolvat cu rateurile pe cilindrul? Missfire?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare!!! Pentru ca am trecut printr-o problema similara in ultimele 2 saptamani si jumatate o sa va povestesc care a fost toata tarasenia.

Faza1: achizitie Golf 5 1.4 TSI GT 103 kW DSG si vreo 123.000 km la bord.

Faza2: schimbare distributie, placute de frana, antigel etc.

Faza3: dupa schimbarea distributiei - adica lant, patine, intinzator - apare misfire pe cilindrul 3. Ok ..... schimbam si bujiile (pe original). Degeaba..... misfire prezent pe cilindrii 1 si 3 (cel mai mult pe 3). No acum se punea problema de bobine.......facut rost de 2 bobine noi.....facut rocada intre ele......tot misfire.

Desfacut/montat la loc motorul din nou ca sa eliminam suspiciunea distributiei pusa aiurea. Degeaba.....distributia era in regula.

Testat si ras-testat, facut update la soft.....nimic. Citind postarea de mai sus referitoare la uzura axului cu came l-am mai desfacut inca o data.....axul era in regula!

Dupa indelungi sapaturi si cerut sfaturi si pareri: trebuie schimbat regulatorul axului cu came (pret 1200 lei).

Concluzia mea: nu omiteti acest regulator cand schimbati distributia pe lant!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salutare
Vin și eu cu o problema la care nu am reușit sa ii dau de cap și nici nu am găsit o posibila cauza.
Motor 1.4 tsi 122cp caxa,2012
Misfire pe toți cilindrii,chiar și în mers.
Fără erori în bord,sau calculator.
Schimbat bujii,schimbat bobine,schimbat distribuție completa pe OE.
O singura data mi-a apărut eroarea p0300 și p0301.
Am schimbat și senzorul temperatura antigel.
Uneori la pornire sta turata,misfire la greu
Cil 1 20,Cil 2 14,cil 3 27,cil 4 57.
Daca opresc și pornesc motorul totul este perfect.
Ceva sfaturi va rog
Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresia este f bună,a fost verificata.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu as putea să-ți spun,a fost verificata la service.atat mi-a spus(este foarte buna)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare.

Am si eu 1.4 tsi dsg7 CZDA. Luata noua iulie 2017.

De vreo 3 luni mi se pare ca merge subturata si ca ... "doarme" la mers constant iar cand o calc mai tare smuceste apoi pleaca, parca s-ar trezi.

de asemenea, la kickdown, uneori parca se ineaca 1 sec abia apoi o pleaca.

EPC in bord acum 3 saptamani.

Test la un prieten, misfire pe cilindrii.

Test la Skoda Sibiu, la fel. Misfire aleatorii pe toti cilindrii.

Solutie recomandata 1 - bujii noi. Cele vechi au fost schimbate la 67k, acum am 104k. Le-am zis sa masoare si compresia, intre 10,5 si 11,5 pe toti cilindrii. Schimbat bujiile, face la fel.

In ultima saptamana si dupa aprox 600km, am avut, pe cilindrii 1 2 si 4, intre 160 si 220 de rateuri.

Solutie recomandata 2 - bobine noi. Schimbate azi, pus Beru. La fel. In 20 de min test in timp real, 6 pe 1, 7 pe 2 si 19 pe 3.

Solutie recomandata 3 (de Skoda Sibiu) - injectoare noi. 

Intrebarea mea e daca sa schimb direct sau ce alte solutii sa caut? Alti diversi mecanici au recomandat curatare dd egr sau masurare a presiunii din pompa de benzina ... nu ca n-as investi in injectoare noi daca e nevoie, dar cumva as vrea sa fiu sigur (daca e posibil asa ceva).

Multumesc anticipat pentru eventualele sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiune carburant, da....poti verifica. Injectoare...cati km are masina? 

Carburant, de care folosești?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

104500 km. Carburant de la Petrom sau MOL de 95.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!