Jump to content
lelin

Furtune vacuum

Recommended Posts

Fabian Tiberiu

Pt cei care nu stiu  de unde sa cumpere furtunele pe original...mergeti cu, codurile la magazinele de piese auto, furtunul de 3.5 se gasesc pe AUTONET,35 de lei +tva-ul magazinului, livrabil a 2-a zi(probabil si in functie de zona unde stati) iar furtunul de 5 se gaseste pe AUTOTOTAL, livrare 3-5 zile( tineti-va bine :) 😁 ) undeva la 60 si ceva de lei +tva-ul magazinului. 

Diferenta este mai mult decat semnificativa intre cel cu 10 lei metrul si cel OE.

era sa uit...doar la metru se livreaza ;) 

Edited by Fabian Tiberiu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ionut A. 91

Salut, 

Detin un VW Golf 4, 1.9 alh, la care vreau sa schimb furtunele de vacuum. Masina le-a mai avut schimbate, in acest moment am doar 3 conectate din aprox 10-12, cate am vazut in schema postata aici, restul lipsesc. Simptomele sunt grave, nu trage, nu functioneaza in parametrii. Problema este ca nu fac diferenta intre N75, N239 si N18, toate 3 arata la fel. Am cumparat furtunele, insa nu le pot monta din acest motiv. Am incercat la 2 service-uri, iar baietii au zis ca nu au cum sa faca rost de schema de la producator, pt ca nu o au in sistem (wth?!), desi le-am dat eu schema de pe acest topic. Exista cineva din Bucuresti care are timp intr-un weekend sa tina capota ridicata 15 min, cat le montez eu? Am nevoie de cineva cu ALH, cu furtunele montate cum trebuie si 15 min disponibile :)

mersi mult si scuze daca sunt off topic :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kosmyn_aurel89

N18 si n75 arata la fel, dar capatana cu stuturile de vaccum sunt de culori diferite asadar avem n75 cu cap alb, gri sau crem; iar n18 are cap negru. N239 are doar doua stuturi de vaccum tur si atat. Celelalte au 3( 2sunt de vaccum iar unul pentru presiune atmosferiala). Sau mai e posibil ca tu sa ai 2supape n18 sau doua n75. Ambele fac aceleasi lucru daca sunt pozitionate pe cablurile de n75 pentru turbo si n18 pentru egr. Cauta poze pe net ca sa le vezi asezare pe panoul de bord(habitaclu) si daca si schema .. restu e floare la ureche 

Share this post


Link to post
Share on other sites
C O S T I

Noroc . Am si eu o nedumerire: Acest furtun de vacum este normal sa nu fie cuplat nicaieri? Eu l-am gasit stingher pe acolo,functioneaza(in sensul ca traga aer pe acolo),dar nu stiu unde este locul lui. Skoda Octavia motor AXR

IMG_20181018_103701.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laurentiu_LWR

Pai vezi unde duce capatul celalalt...ca sistemul este destul de complex....este greu sa iti spuna cineva 

Verifica daca toate valvele sunt conectate...

In zona aia sunt 2 posibilitati...ori cel care duce la rezervorul de vacuum sau la filtrul de aer

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
lcatalin

Pentru motorul din semnatura stie cineva dimensiunile (diametrul interior si lungime) pentru furtunele de vacuum? Sau poate codurile furtunelor OE?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
C O S T I
On 18.10.2018 at 12:05, Laurentiu_LWR a scris:

Pai vezi unde duce capatul celalalt...ca sistemul este destul de complex....este greu sa iti spuna cineva 

Verifica daca toate valvele sunt conectate...

In zona aia sunt 2 posibilitati...ori cel care duce la rezervorul de vacuum sau la filtrul de aer

Noroc. La filtrul de aer nu am nici un stut iar spre rezervorul de vacum este altul mai lung. Este posibil sa ramana asa in aer !!!!? Bine ,nu asa in sus caci asa l-am ridicat eu ca sa-l pozez

Edited by C O S T I

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laurentiu_LWR

Salutare...ai incercat sa il urmaresti sa vezi de unde vine?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Crxcrx

Are cineva schema vacum la passat b6 2.0 bmr 170 cp ? Sau o poza a motorului unde pot vedea exact cum vin furtunele ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
lupo_bv

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
toxicwave
Posted (edited)

Salutare tuturor! 

In primul rand vreau sa multumesc tuturor care au contribuit in acest topic cu informatii pretioase!

Eu am un A4 B6 si as dori sa stiu daca are cineva schema furtunelor de vacuum pentru motorul AVF. 

SI apropo de furtunele din silicon - imi poate oferi cineva feedback despre durabilitatea lor in timp? Sunt curios daca tin mai mult de 1-2 ani, avand in vedere ca materialul este total diferit fata de cele OEM/Aftermarket. Sunt interesat in special de feedback de la cei ce le au pe masina de ceva timp, nu presupuneri.

Multumesc!

Edited by toxicwave

Share this post


Link to post
Share on other sites
lupo_bv

Share this post


Link to post
Share on other sites
Remus66
On 10/18/2018 at 11:31 AM, C O S T I said:

Noroc . Am si eu o nedumerire: Acest furtun de vacum este normal sa nu fie cuplat nicaieri? Eu l-am gasit stingher pe acolo,functioneaza(in sensul ca traga aer pe acolo),dar nu stiu unde este locul lui. Skoda Octavia motor AXR

IMG_20181018_103701.jpg

Nu stiu daca mai este de actualitate, dar poate mai ajuta si vreun alt coleg de forum, capatul acelui furtun se cupleaza la cutia filtrului de aer, undeva sub stecherul contorului de aer, din poza de mai sus. Ai sa gasesti un stut mic, pe care acel furtun pur si simplu se mufeaza. Furtunul, este pentru descarcarea vacuumului din instalatie, la atmosfera, atunci când este necesar acest lucru, in functie de comenzile primite de catre cele 3 vane. Faptul ca nu este mufat la locul lui, nu area o mare importanta din punct de vedere al functionarii instalatiei, dar nu este protejat impotriva patrunderii mizeriei/impuritatilor din spatiul motor in instalatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Golfizz2

Spuneti-mi va rog,daca scot furtunul de la rezervorul de vacuum,pun pompa de vacuum cu ceas pe capatul furtunasului si fac vacuum acesta trebuie sa se pastreze sau sa revina la zero cu rapiditate? Masina fiind un Sharan din 2002. Motor AUY.

Edited by Golfizz2

Share this post


Link to post
Share on other sites
lupo_bv

Trebuie să se păstreze.....altfel n-ar mai fi rezervor de vacuum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri