Jump to content
Razv911

Problema Bujie

12 postări în acest subiect de discuţie

Razv911   
Razv911

Am citit acest forum in lung si in lat si m-am gandit sa postez si eu un fel de problema pe care o am de vreo 2 ani.

Desi nu am avut nici o problema pana acum cu functionalitatea motorului o consider o problema destul de importanta.

Sa o luam cu inceputul...

Acum vreo 2 ani am scanat masina cu vag-com-ul si mi-a aparut 2 bujii arse. Am zis sa le schimb pe toate daca tot ma apuc si uite asa am cumparat bujiile si m-am dus la mecanic. A schimbat 3 bujii si la a 4-a s-a blocat. Prima data a invartit cu cheia mai greu, dupa care se invartea in gol. Mi-a zis ca este filetul dus la bujie si ca mai bine o las asa ca nu ma afecteaza cu nimic. Adevarul este ca nu am avut nici o problema in acesti 2 ani de cand le-am schimbat, iarna trecuta la -20 de grade pornea la sfert cu bateria originala si acum tot la fel porneste, dar ma macina gandul ca am o bujie stricata.

Voi ce imi recomandati sa fac ? Sau care ar fi solutia cea mai buna ?

Astept si parerile voastre, poate rezolv ceva :D

O seara buna va doresc !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Turbocip   
Turbocip

Se reface filetul in chiulasa daca este stricat - dar implica demontarea ei.

Sau daca ai noroc este "dus " filetul bujiei .... dar mai putin probabil.

Pana nu desfaci nu stii.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Razv911   
Razv911

Pai tocmai de asta imi era teama, de desfacerea chiuloasei. Si daca tot am vazut ca merge si asa si nu implica nici o problema m-am gandit sa nu ma bag la asa ceva. Totusi nu se poate scoate bujia de acolo sa se depisteze care filet este dus sau daca este rupta bujia ?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Razv911   
Razv911

Ma ajuta si pe mine cineva cu o parere. Care ar fi cea mai buna solutie ? Multumesc

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ondin   
ondin

Asa am patit si eu in vara la bujia no. 1, a iesit extrem de greu, restul au iesit toate extrem de usor, dupa lupte seculare si mult antigripant pe acolo a iesit in sfarsit bujia ca ridichea uriasa cu 2 jumatati de spire rupte, dar avand in vedere ca sunt vreo 10-12 spire pe filet cred ca 1 spira nu are mare importanta. Recomandarea mea este sa cauti un mecanic rabdator, inarmat cu spray si cu putina bafta are sa iasa si bujia pe care sigur o strans-o candva un mecanic incepator de a innebunit-o.Bujia defecta sigur nu pateste nimic, doar filetul blocului motor are sa piarda poate ceva spire prin fortare.

Acum imi apare acelasi mesaj pentru bujia nr. 3, insa cum masina porneste brici poate sa stea acolo asa mult si bine.Daca porneste bine si la tine zic sa o lasi asa deocamdata pana iti faci putin curaj sau gasesti un mecanic bun.

Multa bafta.

Modificat de ondin

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ionut10a   
ionut10a

vreau sa refac filetajul bugiei in chiulasa,a folosit cineva chitul asta de reparatie?este ok?

cum scot spanul care o sa cada in camera de ardere?

UO10697.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
EEXCALADE   
EEXCALADE

Pune vaselina  pe tarod si spanul o sa se prinda de ea .

  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ionut10a   
ionut10a

multumesc,sau calez motorul ,pistonul 4 sa fie sus si incerc sa aspir daca o mai fi ceva...mie frica sa nu se duca spanul intre piston si camasa blocului motor

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ionut10a   
ionut10a

tre sa largesc gaura in prealabil sau bag direct tarodul?

fileteul la bujie e de 10 iar tarodul de 12mm,..daca dau o gaura de 12 mm inainte si apoi bag tarodul?

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ionut10a   
ionut10a

nu trebuie largita  nici o gaura in prealabil,varful conic al tarodului largeste gaura  iar tarodul face filetul...un fel de 2 in 1

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
WooZie   
WooZie

daca dai gaura de 12 nu mai ai in ce sa tai filet

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ionut10a   
ionut10a

corect,de asta am si intrebat,daca aveam o bucata de aluminiu brut faceam o gaura de proba,in fier nu merge

scula e pt aluminiu

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×