Jump to content

Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi


fflorynn
 Share

Postare recomandată

http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/P...st-Idle-TDI.htm

Aici gasiti un articol interesant despre acest subiect .

Pe mine ma intereseaza daca cineva ma poate ajuta spunandu-mi volorile indicate la ""torsion "" de VAGCOM pe masina lui , cum apare in articolul de mai sus , as vrea sa fac o comparatie , i-am facut distributia si mecanicul a considerat ca am ""avansul"" prea mare cu toate ca aici nu exista avans ci ""timming "".In momentul de fata am o valoare de +0.5 la relantiu si 0.0 cand o accelerez iar BTDC -ul cand e rece motorul incepe sa scada de la 3 pana la 0 grade cand apa indica 90.

Eu am un motor de 1.9 TDI BKC ...Cel mai relevant ar fi de la cineva care nu a facut inca distributia asa putem avea o comparatie mai reala .

Pozele nu sunt de la mine .

Cand ajustezi timmingul valoarea la torsion creste cand invarti de de surubul din mijloc dupa ce le-ai slabit pe cele trei in sensul acelor de ceas si scade spre minus cand invarti in sens invers .

Si inca ceva din curiozitate ...pe carcasa de la distributie e lipita o folie pe care sunt trecute niste valori de ex la mine: 3*n iar mai jos -1,1 .

post-33185-1287956815_thumb.png

post-33185-1287956829_thumb.png

post-33185-1287956840_thumb.png

Modificat de fflorynn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca folositi vagcom-ul sa-mi spuneti si mie valorile de la Engine/ 08 Meas Blocks/ Group 04/ Inj Start si Torsion .Ma intereseaza mult sa vad daca ma incadrez in aceleasi valori.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Daca tot nu posteza nimeni ceva ... ceea ce arata mult interes in a ajuta un coleg de pe forum ..Voi posta eu un log facut cu VCDS la motorul meu BKC 1.9 TDI 105CP pentru toate grupele , aveti si screenuri pentru o intelegere mai buna.

post-33185-0-63417600-1291241049_thumb.p

post-33185-0-08590500-1291241087_thumb.p

post-33185-0-98767100-1291241094_thumb.p

post-33185-0-94267400-1291241162_thumb.j

post-33185-0-10599700-1291241170_thumb.j

post-33185-0-62327000-1291241177_thumb.j

log 1.doc

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Poate ti-ai rezolvat problema , dar daca vrei sa compari uite cum este la mine :

log 2.doc

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am schimbat distributia si dupa am urmatori parametri:

Tuesday,08,March,2011,13:04:18:46862

VCDS Version: Release 10.6.0

Data version: 20100630

log 3.doc

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna am sa ma uit la mine eu am schimbat de 2 ori distributia si am sa iti zic eu am tot 1.9 tdi bkp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Cei care au 2.0 BKP, va rog sa imi comunicati si mie valorile pentru blocurie 1-4 / 13!

Am schimbat azi distributia si nu m-am uitat la cele vechi, acum am urm valori, sunt curios daca sunt ok:

Group 001 (Injection Quantity)

802 /min RPM

5.0 mg/str Inj. Quantity

2.9°KW Idle Stabilization (Injection Duration (specified)

84.0°C Temperature (Coolant Temperature (G62))

Group 002 (Idle Speed)

802 /min RPM (G28)

0.0 % Load (Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79))

00001000 Bin. Bits

84.0°C Temperature (Coolant Temperature (G62)

Group 003 (Exhaust Gas Recirculation (EGR)

799 /min RPM

1388.8 mg/str Mass Air / Rev.

433.2 mg/str Mass Air / Rev.

-2 % Lambda

Group 004 (Pump-Jet Valves)

800 /min RPM

3.0 °ATDC Ign. Timing

2.9°KW Idle Stabilization

-1.84°KW Steering Angle

Group 013 inj Quantity

-0.02

+0.09

=0.00

-0.07

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grup 4 camp 3 este SYNCRO Angle, nu cym e afisat la tine si trebuie sa fie 0. Mai tarziu le postez pe ale mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg , este vb de grup 4 cmp 3 sau 4 cel care trebuie sa fie 0?

Avand in vedere ca vag-ul pe care il folosesc are alte etichete, care sunt valorile corecte ( si plaja lor )npentru fiecare pozitie in parte, in grupul 4?

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Valoarea asta are mai multe denumiri in functie de tipul motorului ....1.9 , 2.0 TDI , sau de varianta de soft VCDS pe care o folosesti.

La tine dupa cum se pare este Group 4 Camp 3 , Plaja de valori in care motorul PORNESTE si FUNCTIONEAZA este de -6 / +6. Asta e pozitia axei cu came in raport cu momentul injectiei, Injectia este mai avansata cand este valoarea cu + . Injectia are loc cu X Grade( valoarea cu plus) mai repede fata de momentul deschiderii supapei , astfel crescand si consumul si masina are un demaraj mai puternic , dar motorul nu mai functioneaza in parametrii optimi .La fel se intampla cand valorile sunt cu minus -scade consumul , pornire mai grea in special iarna ...Eu am setat valorile de la +7 pana la -3,5 .La +7 a fost cand mecanicul care mi-a schimbat distrib a considerat el ca am "avansul " prea mare iar el l-a dus la +7. A doua zi masina a pornit greu si a trepidat urat pana s-a incalzit motorul. De atunci am inceput eu sa studiez problema ....pana atunci nici nu stiam ce e ala un motor PD. In mod normal cand se inlocuieste distributia , nu e nevoie sa reglezi nimic cu VAG-ul daca e bine pusa la punct, si sunt urmati anumiti pasi .Acum 3 sapt dupa 15000 de km cu distrib de care vorbesc am schimbat-o din nou la reprez , macar aia acolo au urmat si un program de instruire special de la VW sau Skoda (bine am facut ca aveam scurgeri si pe la pompa de apa , antigelul fiind stropit pe cureaua de distrib) , am verificat valoarea si a ramas la -0,5 , motorul se comporta mult mai bine .Concluzia : daca se pune bine la punct distributia si mecanicul stie exact ce face si urmeaza exact pasii de inlocuire , si este atent aceste valori nu ar trebui sa fie mai mult de -0,5 / +0,5 . Nu mai bate de atunci nici volant , a disparut zgomotul de la volant in prop de 70 % , multi mi-au spus ca e doar o coincidenta ca bate volant de la distrib, insa nu e adevarat , toate socurile provenite de la motor , de la un mers neregulat sunt preluate de volant ceea ce duce la o uzura mai rapida , la mine deja raul a fost facut , doar ce schimbasem si volant mai inainte cu 7000 km . Asa ca fiti atenti pe unde faceti distrib ca este foarte important , daca motorul porneste si suna bine dupa un schimb de distrib asta nu inseamna ca e totul in regula cum aveam eu impresia inainte .Aceste valori nu se regleaza dupa ci ar trebui sa fie date de punerea exacta la punct a distributiei.

Un mers regulat al motorului -il poti vedea si din Group 13 la valorile injectoarelor , cu cat sunt valorile mai mici si mai egale arata o funct buna a injectorului si a cantitatii de motorina ce trebie corectata , ce provine de la Camshaft timming ----valoarea de care vorbim aici.

La mine de exemplu de la 30 ,20,40,50 aprox inainte a scazut acum la 22,0,22,0

Toate masuratorile se fac cu motorul la o temp de 80-90 grade. Nu la rece.

Modificat de fflorynn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

@vwblue: cum ti-a pus distributia, ti-a blocat vibrochenul cu cala la semn si fulia arborelui cu came cu boltul? De ce intreb. Unii au 48 la start synchronization (grup 5 coloana 3) si altii au 255 si incerc sa aflu de ce e diferenta asta

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Foarte bun topicul si chiar am mai alfat chestii noi! :icon_thumleft:

Nevoia face insa sa trebuiasca sa scriu in acest topic pt ca am ceva nelamurire dupa ce mi-am schimbat si eu distributia (plus axa cu came, tacheti, cuzineti) recent.

Sa incepem cu datele (actuale) culese de pe masina:

post-28301-0-80751700-1321863872_thumb.j post-28301-0-25436500-1321863944_thumb.j

Dupa ce am citit tot topicul si comparand cu pozele mele se pare ca am un injector care sar un pic peste parametri - injectorul 3 - (desi intr-un log mai vechi, injectorul 1 avea valorile respective... o fi facut rocada :blink:)

Nelamurirle mele ar fi asa:

1. Avand in vedere ca Torsion Value la mine este -1.5 (way off the recommended values), vreau sa stiu ce situatie se aplica la mine ?!

Am inteles ca ce e mai jos de 0 = retarded timing... numai ca nu inteleg (uitandu-ma la video) daca trebuie data in sensul acelor de ceas sau in contra-sensul lor... :vaidecapulmeu:

2. Am observat prin logo-urile/screen shot-urile de-aici ca la multi dintre voi turatia motorului 1.9 TDI la relantii se invarte in jur de 819rpm.

Ideea este ca daca ma duc pe vag cu mouse-ul peste respectivul camp, suggestion helper-ul imi arata ca min. trebuie sa fie in 860rpm...

Deci care-i ideea ?! :mellow:

Sincer dupa ce am schimbat axa, tacheti, distributia, uleiul (cu alta marca mai laudata) masina mi se pare ca merge mai frumos, se incalzeste mai repede, deci mai bine incainte - numai ca rpm din stadiul de idle mi se pare mai mica decat inainte....

Plus ca dimineata, la pornirea la rece am are o oaresice latente de 20-25 sec. in care ai impresia ca porneste in 3 si dupa o i-a si al 4-lea iar turatia are o fluctuatie de ~200rpm pt 10 sec (prea scurt sa-mi dau seama exact cat e)

Dupa ce motorul se incalzeste, toate's parfum.

O sa incerc maine dimineata sa fac un mic filmulet cu momentu' porniri.

Daca are cineva vreo sugestie, ii multumesc.

P.S.: Maine ma duc pe la service-ul unde am facut lucrarea sa vedem ce zic si ei

L.E.: By the way...

(...)

Cel mai relevant ar fi de la cineva care nu a facut inca distributia asa putem avea o comparatie mai reala .

Pozele nu sunt de la mine .

(...)

Sustin aceasta idee!

Daca e vreun coleg binevoitor care are un motor BKC sau BXE si nu a facut distributia sa publice valorile, ca si eu sunt curios de diferente.

Mie ciuda ca n-am dat topic-ul acesta mai devreme, ca as fii publicat eu valorile de la mine :(

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Eu am exact motorul tau asa ca pot sa-ti arat valorile mele. Inca nu s-a umblat la distributie, motorul are 61.000 km. DAR, am niste semne mari de intrebare.

Am umblat doi ani jumate, trei, cu -2 KW la torsion value. Consumul era foarte ok, la fel compensarile pe injectoare. L-am pus la 0,5 KW insa ciudat, a crescut consumul la relantiu de la 0,4 l/h la 0,5 l/h plus ca pe injectorul 4 aveam 0,12 la compensare cu -2 si acum am 0,40. Motorul trage mai bine acum, daaaar, eu am o banuiala ca mi s-a deplasat distributia (nu mai sunt sincronizati perfect cei doi arbori), inca nu am aflat exact.

De aceea, te rog sa-mi spui, (poate vwblue nu a citit inca postul meu) cele 3 suruburi de 13 de pe fulie ti-s la mijlocul canelurilor (la mine sunt foarte aproape de capatul din dreapta)? Cand ti-a pus distributia, au blocat vibrochenul la semn si boltul in fulia axului cu came (asa stii sigur ca-s sincronizate) sau au facut semne si au pus cureaua exact in pozitia in care a fost si inainte? De ce te intreb am vazut la unii ca au 255 la start synchronization si am citit ca sincronizarea perfecta intre cei doi arbori dau valoarea asta.

Din moment ce ai in grupul 004 injection start 0,3 grade BTDC (before top dead center) eu zic ca e avansat. Daca duci torsion value la +1 sau +2 cred ca o sa ai ATDC (nu sunt sigur ca nu am incercat) si atunci e intarziat, nu?

post-27283-0-42820800-1321866555_thumb.j

LE: uite aici dintre cei ce au 255 la start synchronization (nu primul ci urmatorii doi care au postat)

http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php?103208-Do-You-have-VCDS

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Citind aici despre Torsion Value, am reglat si eu la mine (motor 2.0 BKP) din axa cu came cea mai dinspre radiator, de la o valoare de 2.6 cat era original (25.000 Km de la schimbarea distributiei) la 0.00.

Am observat ca dimineata cand porneam motorul, pentru 7-8 secunde se balbaia, exact cum zici tu @Riddler. Dupa ce se incalzea motorul numai erau probleme. A 2-a zi m-am dus la baiatul care ma ajuta cu chestiile de mecanica si l-am rugat sa marim avansul si am reglat Torsion value la ~1 (consum mai mare dar mai multa putere). Miscand de rola spre bord, sens trigonometric, s-a marit valoarea de la Torsion Value. Oricum, reglajul se face ffff fin. Milimetric pt o modificare de ~0.5 grade.

Acum, chiar daca este mai frig, parca nu se mai balbaie cand porneste - poate cca o secunda se mai aude o ezitare dar totusi sunt temperaturi sub zero.

O neclaritate ar fi. La tine Riddler, ai un injection quantity IQ de 14.8 mg in grup 5 camp 2. La mine am in grup 1 camp 2 IQ de 3.3 mg si in camp 3 Idle stabilization de cca 2.4 KW. In afara de diferenta de grupuri, diferenta de IQ mi se pare mare. La motorul meu (BKP) am inteles ca valoarea buna ar fi pe la 5 mg/stroke.

Poate ca valorile acelea pe injectoare vin si de la cantitatea mare de motorina din injectoare, plus ca asta cred ca ar putea influenta pornirea la tine.

Inca odata, nu stiu cat ar trebui sa fie la tine IQ-ul. (LE: acum am vazut ca la amandoi sunt valori in jur de 15 mg/stroke la IQ - probabil ca aceasta este valoarea normala). LLE: Ok, dupa cum colegul @asap03 a clarificat, valoarea IQ din grupul 5 este valoarea la ultima pornire iar valoarea IQ din grupul 1 este pt relanti/mers.

@asap03, daca te ajuta la mine cele 3 suruburi de pe fulie sunt spre mijlocul canelurilor. Si la mine cand sunt cu valori pozitive la Torsion Value, avansul este ATDC.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Merci pt. raspuns. Am in vedere un drum la ceva service sa-mi puna si mie la loc distributia.

Referitor la IQ, faci o mica confuzie.

Cele doua grupuri arata chestii diferite. Grup 1 camp 2 arata IQ la relantiu (sau in mers), iar grupul 5 arata conditiile in care a pornit motorul ultima oara. Deci e normal sa arate acolo in grup 5 camp 2 mult mai mult decat la relantiu, pt. ca la pornirea motorului se injecteaza mai mult combustibil ca sa-l porneasca. Pt motorul meu specificatia spune undeva la 7.0...19.0 mg/Str

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa-mi spuna si mie cineva cu 2.0 tdi BKP cu valori de fabrica,cat este torsion value?La mine cu valoarea 0 este zgomotos motorul si porneste cu fum dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine, motor BKP, dupa 25.000 Km de la schimbarea distributiei (la 115.000 Km), Torsion value (Grup 4, camp 4 pe modulul Engine, VCDS) era de 2.63 grade, valoare pozitiva.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vwblue: cum ti-a pus distributia, ti-a blocat vibrochenul cu cala la semn si fulia arborelui cu came cu boltul? De ce intreb. Unii au 48 la start synchronization (grup 5 coloana 3) si altii au 255 si incerc sa aflu de ce e diferenta asta

Scuze colegu - asap03 - pt intarziere, cand am schimbat distributia la passat 1.9 PD BLS 105CP, mi-a blocat doar axa cu came cu un bolt si am avut modificare de la -2.5 la -2. Referitor la start synchronization( grup 5 coloana 3) am vazut ce au postat altii, dar acolo vezi ca primul care are 48 are 1.9PD, iar ceilalti doi cu 255 au 2.0PD. Si la Golf 1.9 pd BXE 105CP am tot 48. Atasez logurile de la amandoua sa compari ( amandoua cu distributia schimbata). Eu la golf as vrea sa umblu la timing sa-i mai scad consumul la ralanti (0.40l) .

Log-Log rja 12.11.2011.txt

Log-Log 20 RRR 9.11.2011.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

De aceea, te rog sa-mi spui, (poate vwblue nu a citit inca postul meu) cele 3 suruburi de 13 de pe fulie ti-s la mijlocul canelurilor (la mine sunt foarte aproape de capatul din dreapta)? Cand ti-a pus distributia, au blocat vibrochenul la semn si boltul in fulia axului cu came (asa stii sigur ca-s sincronizate) sau au facut semne si au pus cureaua exact in pozitia in care a fost si inainte? De ce te intreb am vazut la unii ca au 255 la start synchronization si am citit ca sincronizarea perfecta intre cei doi arbori dau valoarea asta.

(...)

post-28301-0-92783700-1322489478_thumb.j post-28301-0-24076900-1322489480_thumb.j

Uite cum arata la mine cele 3 suruburi de la axa :)

Sunt aproape la mijloc (dupa ochiul meu, cam 2 milimetri le lipsesc sa fie fix pe centru.

Si da, mie cand mi-au schimbat distributia au folosit boltu' cu pricina (vezi poza de mai jos)

post-28301-0-74737800-1322489695_thumb.j

(...)

Din moment ce ai in grupul 004 injection start 0,3 grade BTDC (before top dead center) eu zic ca e avansat. Daca duci torsion value la +1 sau +2 cred ca o sa ai ATDC (nu sunt sigur ca nu am incercat) si atunci e intarziat, nu?

(...)

Din ce-am aflat intre timp, se pare ca avem urmatoarele definiti:

  • BTDC = before top dead center = sau mai simplu, injectia are loc inainte de punctul mort
  • ATDC = after top dead center = in termeni simpli, injectia are loc, dupa punctul mort.

Acum multi mi-au zis, ca este recomandat ca injectia sa fie inainte si sa las BTDC!

Asta s-ar traduce ca sa ma duc torsion value la -0.5 Kw.

(...)

Referitor la start synchronization( grup 5 coloana 3) am vazut ce au postat altii, dar acolo vezi ca primul care are 48 are 1.9PD, iar ceilalti doi cu 255 au 2.0PD. Si la Golf 1.9 pd BXE 105CP am tot 48.

(...)

Colegul vwblue are perfecta dreptat in legatura cu valoarea de start synchronization, la motoarele 1.9 TDI PD fiind 48

Aceasta informatie este confirmata si pe alte forumuri externe (parca pe vwvortex am mai citit)

Pana una alta, mai adunat ceva date si de alte masini fara distributii schimbate:

1. Octavia II 2008 - 1.9 BXE - ~60.000km - distributie originala

post-28301-0-69958200-1322490204_thumb.j post-28301-0-30525600-1322490205_thumb.j post-28301-0-43765400-1322490206_thumb.j

Am folosit o interfata VAG-COM 607.3, deci denumirele vor fii diferite, dar tot aia este.

Se poate observa cum Torsion Value (sau Idle Stabilization in cazul de fata) este de -2.9 (intr-un screen shot) sau de -3.4 (in alt screen shot)

Totodata, cele 3 suruburi de la ax, sunt lipite de una din margini. :blink:

Totusi, injectia este foarte buna, iar injectoarele lucreaza PERFECT!

2. Octavia II FL 2009 - 1.9 BXE - 4x4 - ~50.000km - distributie OEM - masina de firma

post-28301-0-21536400-1322490447_thumb.j post-28301-0-96605400-1322490447_thumb.j

Aceiasi valoare mare, -2.4 la Torsion (sau Idle Stabilization) iar injectoarele functioneaza si ele in limite.

Din pacate n-am apucat sa fac o poza la rola de la axa, sa vad cum este aranjata.

Maine sunt programat la Delcar, sa reglez distributia again, si o sa incerc sa-i pun sa mi-o aduca la -0.5 sau 0.0.

Dupa sunt curios daca scap de problema balbaieli cand vine vorba de prima pornire, la rece.

:Driver: safe

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pt. raspunsurile explicite.

Vad ca si Octavia din 2008 are suruburile pe fulie catre dreapta canelurilor, ca la a mea. Intre timp am mai gasit ceva la mine, rola intinzatoare nu e la semn:

post-27283-0-38385500-1322513801_thumb.j

De asemenea, am scos senzorul G40 din priza sa vad ce se intampla. Masina a pornit mult mai greu, dar a pornit. Dar pe canalul 5, coloana 3, start synchronization, tot 48 a fost...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

De asemenea, am scos senzorul G40 din priza sa vad ce se intampla. Masina a pornit mult mai greu, dar a pornit. Dar pe canalul 5, coloana 3, start synchronization, tot 48 a fost...

Daca poti detalia te rog exact despre faza asta, ca sunt tare curios daca are legatura cu problema mea.

Unde este localizat acest senzor ?!

O poza ar ajuta mult ;)

Ca din ce imi aduc aminte eu, cand s-a inlocuit la mine axa, distributia si toate cele s-au demontat 8284293492 de piese/cabluri/furtune si sper sa nu fii uitat respectivu' senzor :vaidecapulmeu:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul scos trebuie sa dea eroare pe diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, a dat si eroare, G40 open or short to ground parca, dar pe mine m-a interesat sa vad daca se modifica valoarea aia de 48 cand scot senzorul. Dupa ce am facut testul am bagat inapoi in priza senzorul, am sters eroarea si asta a fost.

Valoarea 48 e suma la niste evenimente gen "Engine Synchronisation successful" "Self Synchronisation Camshaft-Sensor successful" etc (uitati-va in fisierul LBL sa le vedeti pe toate)

Simptomul cu senzorul scos din priza a fost ca motorul a pornit greu, dupa ce electromotorul a invartit de 5, 6 ori. ECU s-a folosit de G28 cred sa porneasca motorul si cred ca la modelele mai vechi nu porneste daca G40 e dus. Dupa ce l-am bagat inapoi in priza, a pornit la sfert de cheie ca de obicei.

@Riddler: G40 e localizat in apropierea fuliei axei cu came, dar priza o are langa rezervorul de vacuum, poti vedea usor cum de acolo merg firele catre fulie. Ai acces extrem de facil la priza G40.

LE: eroarea cu G40 nu apare la contactul pus, ca la alti senzori, ci numai dupa ce se porneste motorul

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

Maine sunt programat la Delcar, sa reglez distributia again, si o sa incerc sa-i pun sa mi-o aduca la -0.5 sau 0.0.

Dupa sunt curios daca scap de problema balbaieli cand vine vorba de prima pornire, la rece.

(...)

In urma vizitei programate la Delcar, se pare ca am obtinut timing-ul 0.0 :cool:

post-28301-0-24055800-1323153839_thumb.j post-28301-0-29546800-1323153850_thumb.j

Partea ciudata este ca, desi timing-ul acum este perfect reglat, un injector tot o i-a pe "aratura"... :mellow:

Nu sare de valoare 1.00, dar sta pe aproape...

Mai jos aveti poze cu pozitia noua rolei mari de la axa:

post-28301-0-43811700-1323153865_thumb.j post-28301-0-28518700-1323153870_thumb.j post-28301-0-41250800-1323153875_thumb.j

Si aceasta este "cheia magica" cu care se executa o astfel de operatiune

post-28301-0-15749000-1323153881_thumb.j

A, si apropo... daca observati in poze, s-a folosit si un "marcaj" vizibil facut cu o pasta corectoare, pt o mai buna precizie ;)

Oricum, a fost un moment in care masina nu mai pornea :vaidecapulmeu:

Cred ca prima oara a reglat spre botul masinii, decat in spre bord cum arata in video ca trebuie pt un timing cu BTDC.

Cat despre problema mea cu pronirea la rece, pt moment s-a imbunatatit considerabil, dar astept sa vina un pic frigu' si sa vad atunci ca momentan in destul deplacuta vremea prin Brasov

:Driver: safe

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!