Jump to content
Sign in to follow this  
cosminrot

Acul de la motorina arata eronat. Solutii?

Recommended Posts

cosminrot

D cva timp am o problema cu indicatorul de combustibil. Am fst cu ea la service, mi-a setat ceasurile din bord la 90 de grade, toate stateau in picioare, doar cel de la motorina era cu o diviziune in plus.

Mi-au zis ca indicatorul din rezervor e ok, doar ca ceasu din bord arata eronat. Solutia lor - sa desfaca bordul sa vada ce-i pot face.

E vb de un a3 2003, automat. Masina are doar 150.000 reali.

Alte variante decat sa-mi dea jos bordul nu o fi?

Ce ma sfatuiti?

Nu vreau sa-l desfaca si apoi sa ma trezesc ca scartaie...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

ca sa-l dea jos, dureaza 10min, daca stiu ce suruburi trebuie desfacute. si teoretic nu trebuie sa scartaie, ca se prinde f bine inapoi.

alte solutii..nu prea-mi vin in cap.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cosminrot

Sa dau bordu jos? Nu am vazut niciub surub la vedere. Explica-mi te rog cum sa fac.

Mersi!

Share this post


Link to post
Share on other sites
cosminrot

scuze ca am raspuns asa greu, dar n-am mai avut timp sa intru pe forum.

mersi frumos de info!

maine dimineata, primu lucru, dau jos bordu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

daca mai ai nevoie de informatii, posteaza, ca eu am dat bordul jos la al meu ca nu mi-a pornit in iarna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cosminrot

l-am desfacut sa vad ce e in interior :D

n-am prea avut timp de el.

sper in cursul zilei, sa pot sta macar 30 min sa-i dau de cap :)

mersi mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites
reader

Dupa cum v-am mai spus pe aria Golf4, am si eu o problema de cateva luni cu indicatorul de combustibil, in sensul ca se aprinde mult prea repede "becul galben", adica pompitza de atentionare. Daca pana nu demult atentionarea de realimentare se aprindea cand acul ajungea la prima linie rosie (chiar un pic sub prima linie), acum se aprinde cand acul indica putin sub 1/4. Am circulat de curiozitate fara sa realimentez, acul continua sa coboare normal, nu am ramas fara motorina, am alimentat doar cand acul indica 0, repet, nu am ramas fara motorina, totusi pompa de "bitte tanken" imi sta aprinsa in bord de la aproape 1/4 din rezervor. E stresant, mai ales ca de cate ori pornesc masina, imi da si beep-ul de atentionare.

Are cineva vreo idee sclipitoare?

Share this post


Link to post
Share on other sites
cosminrot

am desfacut bordul, si ceasul pare sa fie ok.

cand am deconectat mufele din spate, a coborat in pozitia normala...

porbabil e cva electronic defect

ce imi recomandati?

Share this post


Link to post
Share on other sites
sackzitul

posibil sa fie totusi de la sonda cel mai probabil sau din calculator

Share this post


Link to post
Share on other sites
reader

Totusi la problema mea descrisa cu 3 posturi mai sus nu are nimeni nicio solutie? Nici macar baietii priceputi detinatori de service-uri? Nu s-a mai intalnit nimeni cu acest fenomen?

Edited by SHARANEL

Share this post


Link to post
Share on other sites
Intrus

te-ai gandit ca poate fi de la pompa din rezervor ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
reader

Nu, nu m-am gandit. Poate fi? :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

daca pui VAGCOMul iti arata corect pe el cati litri ai?

Share this post


Link to post
Share on other sites
reader

Buna intrebare... dar momentan concitadinii mei care au vagcom nu sunt disponibili :) Unul e plecat peste 7 mari si 7 tzari iar celalalt si-a facut un tuning la genunchi. Asteptam sa se intoarca, respectiv sa se faca bine :icon_thumright:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

daca-ti arata..atunci are ceva bordul...respectiv indicatorul de motorina. daca nu..poate plutitorul.

parca exista o "resetare" sau...recalibrare a indicatoarelor...sau nu mai tin eu minte?

Share this post


Link to post
Share on other sites
SOLAR

Daca nu e plutitorul, IC cu ceva lipituri reci, eventual daca se coreleaza si cu vitezometrul vezi si mufa de la senzorul de pe cutie sa nu fie oxidat, umed etc si chiar verificare la siguranta F7 (la golf4 sau speedometer vehicle speed sensor fuse la altele)

Edited by divinewind

Share this post


Link to post
Share on other sites
Intrus

da, poate fi si de la pompa din rezervor, sa nu-ti indice corect.

c3-ul prietenei mele asa face, indica cu cativa litri mai putin, nu stiu exact cu cati :)

si asta pt ca se merge cu rezervorul aproape gol iar pompa nu are cum sa se raceasca ... d-astea..

Share this post


Link to post
Share on other sites
luc2505

la mine a ramas blocat ceasul ce indica viteza .....l-am testat cu vag si nu se misca.....am demontat bordul si am miscat de el(tot asa revenise in jos.) cand am miscat de ac se comporta ca un arc ,revenea pe 0 si simteam cum agata . Din cate am inteles acurile cand le misti manual tre sa ramana in locul in care l-ai asezat.......ai putea sti astfel daca sigur e ceasul defect......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri