Jump to content

Probleme motor Polo 9N 1.9 SDI


Starkiller
 Share

Postare recomandată

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • P.Alin

    26

  • dan 48

    20

  • ionel.d.2007

    18

  • SergiuD

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am pus chiar recent la schimb,3,2 litri fara nici o autodata,fara nimic.Pur si simplu,torn cu ochii inchisi aceasta cantitate de ulei si o schimb la anul.Ce o fi indicind joja ma lasa rece.Si la mine,si la altii.Masina mea are 7 ani.Nu am avut niciodata probleme cu uleiul,nu consuma mai nimic de la schimb la schimb(asta ochiometric,ca eu nu verific nivelul niciodata in decursul unui an,pentru asta exista senzorii).Crezi ca se intimpla real ceva,daca pui mai mult cu 200 ml ulei?!?Poate faci doar mai mult praf cind circuli.Astia cind vorbesc de deteriorarea catalizatorului se refera la niveluri ridicate,altfel,gindeste-te ce ar pati colegii cu TDI carora le intra motorina in ulei si merg asa perioade mai lungi,pina verifica nivelul,ca doar nu sta nimeni cu joja in mina mereu.Eu vorbesc din realitate nu din softuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un contact imperfect in cablaj sau ulei necorespunzator.Daca l-ai schimbat si nu mai face e de la calitatea uleiului,daca mai face,inseamna ca e problema de cablaj.3,2 litri intra la schimb.

Am bagat azi dimineata aproximativ 150 km si nu am mai avut nici o alarma. Cel mai probabil uleiul si-a pierdut din proprietati cu toate ca a avut doar 12.ooo km.

Uleiul folosit a fost liqui moly top tec 4100 iar acum am bagat acelasi tip. Totusi am avut senzatia ca uleiul vechi a fost cam subtire cand la golit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o problema la un Vw Polo 9n, 1.4 TDI. Am pornit-o intr-o seara, voiam sa plec cu ea si de obicei dupa ce o pornesc, stau in jur de 2-3 minute (sa traga ulei), gen. Eh, a pornit bine si frumos numai ca dupa cateva secunde i s-a schimbat cursu motorului si acum parca merge in 2 pistoane din 3. Daca a mai patit cineva ceva asemanator, va rog, am nevoie de niste pareri.. Multumesc.

Nu stiu daca e bine unde postez, e prima postare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa faci o scanare cu un vag-com. Pot fi multe: injector, ceva senzor, poate ceva contact slab undeva, etc

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
calinkarting100

Am o problema cu un Polo 1.4 TDI PD 3 cilindri cod BAY...La inceput aveam probleme cu pornirea motorului (mentionez ca pe bord nu-mi aparea nimic), cateodata dimineata la -3 grade imi pornea si la sfert de cheie, alteori numai dupa 1-2 chei lungi si cateodata imi face figuri cu toata ca temp motorului era la 90 de grade, imi pornea doar la cheie lunga dupa care murea imediat dupa care a doua cheie mergea la sfert si nu mai murea motorul, etc...Dupa o perioada am observat sub masina urme de motorina...am dus-o la mecanic si se uita putin, la care el trage de un furtun de la pompa aia tandem(sau cum ii spune) si era desfacut aproape de tot inelul ala de strangere (poza 2), imi strage bine cele doua inele si imi spune ca n-o sa mai am probleme...Dupa toata miscarea asta eu am pus acolo un servetel sa vad daca se umezeste cu motorina, dar nici vorba, nici macar un picur...a trecut o perioada fara probleme dupa care iarasi aceleasi figuri imi face si mai nou acuma mi-a aparut in bord lampa aia de bujii (in forma de arc) care functioneaza intermitent + lampa aia de catalizator (sau cum ii spune, in forma de robinet) care ii aprinsa tot timpul.(poza 1).Nu stiu ce naiba sa mai fac, in timpul mersului nu simt nici o diferenta, masina trage foarte bine, schimb vitezele intre 2200 si 3000, etc ca inainte.Astept sa vina un prieten de-al meu ca sa mi-o testeze, avand in vedere ca-s din sighetu marmatiei nu prea am la cine sa apelez si asta ii plecat 2 saptamani. dar deja ma dispera problema asta.post-127748-0-41550200-1390052485_thumb.post-127748-0-20257200-1390052486_thumb.

Modificat de calinkarting100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calinkarting100

Am scanat-o...cum mi-a conectat mufa am observat ca mi-a disparut din bord cele doua lampi...iar pe monitorul calculatorul a aparut urm: (din ce am vazut eu)
G28 ["ceva de" turatie] - fara semnal
G40 ["ceva de" axul cu came] - fara semnal

Nu mai stiu ce scria acolo intre paranteze unde am scris "ceva de", parca senzorul sau ceva (dar codurile astea le tin minte bine, G28 si G40 si in dreptul fiecaruia era trecut "fara semnal")...dupa ce s-a uitat mecanicul la monitor mi-a spus sa ma duc la masina s-o opresc si s-o pornesc din nou sa faca citire din nou...si culmea, nu mai apare nici o eroare.Mi-a spus ca poate mi s-au miscat ceva fire pe la senzori si sa revin la el daca mai apare ceva pe bord.Oricum asta nu-i adevaratul specialist...tipul cu care vreau sa vorbesc ii plecat momentan in cluj, dar daca mai am probleme astept sa vina el.

Acuma as avea o intrebare...daca senzorii astia merg aiurea se poate sa am probleme la pornire...pana acuma nu ma lasat balta masina, adica tot pornea, dar la cheie lunga, nu la sfert cum imi pornea inainte si la -10 grade (cum am prins prin decembrie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta eroarile astea (era bine daca retineai exact codul de eroare) pot afecta pornirea. Ar trebui verificate mufele si curatate si un spray de contacte in prima instanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am si eu o problema cu Polo-ul meu. Este un Polo 1.2 benzina 70cp BZG din 2009 si am 109000 km la bord. Ieri in timp ce mergeam pe autostrada cu 90-100km/h a inceput sa tremure dintr-o data, sa palpaie toate becurile din bord, am scos masina din viteza si a murit mototul. Am incercat sa pornesc iar dar bateria fiind foarte slaba nu mai vroia sa porneasca, in fine m-a tractat cineva mi-a dat curent a pornit masina foarte foarte greu si cred ca mergea doar in 2 pistoane. La relantiu nu statea, murea cum luam piciorul de pe acceleratie. Am fost am cumparat baterie, a pornit ceva mai greu iar, am dat niste ture prin oras si si-a revenit. Am facut 140km masina s-a comportat normal cu cateva mici exceptii in care mai dadea mici rateuri dar in rest mergea bine. Azi de dimineata porneste fara probleme si merg sa zicem 5 km dupa care opresc in benzinarie cam 10 min si o las pornita insa cand m-am intors motorul era oprit, dau sa pornesc si la fel foarte greu porneste numa dupa cateva spituri insa de data asta mi se aprinde becul de la motor in bord. Am plecat asa cu ea la drum(140km) insa nu mai tragea cum trebuie, probabil iar mergea doar in 2 pistoane. Mentionez ca alimentez de la Rompetrol efix 95, reviziile le-am facut toate la timp, am schimbat bujiile acum 3 luni (NGK). A mai patit cineva asa ceva, imi puteti da un sfat, o informatie despre ce ar putea fi vorba? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O scanare in prima faza ca altfel dam cu banu cam degeaba. Poate fi o bobina care face figuri, sau poate doar o mufa de la atata umezeala/zapada, sau pompa de benzina incepe sa-si dea duhul. etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu ea la tester, cica e senzorul de pe vilbrochen, 253 lei (original) + manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Valentino Polo

Salutare.... Am si eu o problema si astept cu nerabdare sfaturile voastre! Am un Vw Polo 1.4 benzina din 2001 celebrul 9n2 si am intampinat o problema grava cred eu.... brusc in timpul mersului turometrul de la acceleratie a scazut brusc si in acelas timp sa aprins martorul de ulei si a pornit avertizarea acustica ...am oprit brusc cuprins de panica....am verificat si uleiul pe joja era in limita normala(schimbul de ulei l-am facut acum 150 km) am pornit din nou si dupa 2 km am patit la fel. Am oprit am mai verificat inca o data uleiul...si nimic . Am pornit si pana la destinatie a mers impecabil. In speranta ca ati intanlit asemenea probleme astept un sfat din partea dumneavoastra! Va multumesc,

                                                                                                                Valentin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut. am si eu un vw polo 1.2 din 2007. de o saptamana am o problema si nu-i dau de cap cum depasesc 3500 de turati matorul intra-n protectie si nu se mai accelereaza, am fost la mecanic mi-a bagato pe tester si mi-a dat ca am probleme la cilindru nr 1,bun am schimbat bobina si nimic, am masurat presiunea la supape este buna mecanicul mi-a sps cac exclude problema la injector ca daca o  opresc si o pornesc merge mormal si la tester nu mai a-mi apare mici-o problema. apoi daca o accelerez peste 3500 de turati iar intra-n protectie ami apare in bord matorul de motor care licare si pe  tester la fel cilindrul nr 1.a mai patit cineva asa ceva si ma poate ajuta?

 

Modificat de ionutbratu82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

remus petrisor

Salut daca tot este vorba de motor am si eu o intrebare azi dupa ce am ridicat capacul de la motor sa mai sterg praful am ramas surprins cand am descoperit o mufa care nu era conectata nicaieri (atasez poze) attachicon.gifSP_A0127.jpgattachicon.gifSP_A0125.jpgattachicon.gifSP_A0126.jpg si inca o intrebare in spatele capacului de motor am un fel de clema care nu stiu la ce a fost folosita ma poate lamuri cineva ( am incercuit in poza )attachicon.gifSP_A0128.jpg

Scuze pentru claritatea pozelor :icon_redface:

Multumesc

salut. ai primit ceva raspuns?si la mine e la fel...dar am observat dupa ce am luato de la un sevice...ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica distributia sa nu fie un ax cu came sarit de la punct

Modificat de donmaxi2006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut daca tot este vorba de motor am si eu o intrebare azi dupa ce am ridicat capacul de la motor sa mai sterg praful am ramas surprins cand am descoperit o mufa care nu era conectata nicaieri (atasez poze) attachicon.gifSP_A0127.jpgattachicon.gifSP_A0125.jpgattachicon.gifSP_A0126.jpg si inca o intrebare in spatele capacului de motor am un fel de clema care nu stiu la ce a fost folosita ma poate lamuri cineva ( am incercuit in poza )attachicon.gifSP_A0128.jpg

Scuze pentru claritatea pozelor :icon_redface:

Multumesc

salut. ai primit ceva raspuns?si la mine e la fel...dar am observat dupa ce am luato de la un sevice...ms

 

 

in acele cleme de pe mocheta la mine se prinde furtunul de absortie a vaporilor de benzina EVAP

iar mufa aceea cu 2 pini pare sa fie de la electrovalva de pe acel furtun N80

in compartimentul motor singura mufa cu 2 pini e cea de la senzorul de detonatii si senzorul de la axa cu came parca, din ce imi vine in minte acuma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am o problema din ce in ce mai stresanta cu senzorul de temperatura sau tensiunea in el.Dimineata cind e rece masina pleaca fara probleme dupa ce se incalzeste si o opresc daca vreau sa plec in bord daca temp  nu se ridica masina nu porneste daca pun contactul de mai multe ori si temp se ridica pe ceas porneste imediat. stie cineva ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SergiuD, mersi de raspuns se pare ca la mine lipsesc acele piese. Masina merge fara probleme, nu stiu ce sa cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undeva in spate langa rezevor eu am canistra cu carbon activ in care se aduna vaporii de benzina din rezervor de la ea trebuia sa ajunga inca un furtun in compartimentul motorului pe langa cel de benzina, se prinde langa cel de benzina pe oala telescopului fara dreapta, mai intereseaza-te sau cauta prin manualele de reparatii

 

mai am o mufa cu 2 pini la epuratorul de ulei, al meu are o rezistenta, dar nu toate au, insa tu ai epurator incorporat in bloc mi se pare, pe capac la chiulasa ai membrana acestuia (un capac de plastic negru si rotund in stanga motorului) dar la tine nu cred ca e prevazuta acea membrana cu rezistenta de incalzire ca la mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... la mine lipsesc acele piese.

Sunt sigur ca nu-ti lipsesc. Asa arata:post-10189-0-52063100-1397901409_thumb.j.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionel.d.2007 am asa ceva.. dar atunci de ce mai am clemele alea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clemele nu stiu de la ce sunt iar acea mufa cu 3 pini daca nu este cumva de aici:post-10189-0-31525200-1397931248_thumb.j, posibil sa fie cumva de la vreun senzor de pe la AC (nu am AC si nu stiu).sau cine stie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de nivel ulei are vreo 4 fire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentino Polo

Salutare...am si eu o mare intrebare de data asta chiar nu mai stiu ce sa cred am un vw polo 1.4 MPI 2001 am intanlit mai multe probleme dar cea la care nu pot da de cap este urmatoarea...in timpul mersului turometru scade la 0 masina functioneaza normal km merge motorul nu se opreste si functioneaza normal insa turometrul ramane la 0 apoi are diferite fructuati urca... uneori porneste si avaria de la ulei am verificat uleiul este normal....ce se poate intampla? Uneori la pornire mai moare subit i-mi scade turatia...ma poate ajuta cineva? Pe tester nu da absolut nici macar o eroare! Va  multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!