Jump to content

Probleme motor Polo 9N 1.9 SDI


Starkiller
 Share

Postare recomandată

Cel mai bine fa un total cu piese OEM si vezi daca un motor SH nu te ajunge mult mai putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • P.Alin

    26

  • dan 48

    20

  • ionel.d.2007

    18

  • SergiuD

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut am si eu o intrebare va rog,am un polo 9N din 2003 motor 1.4 benzina si de ceva vreme imi sta becul de la ecu aprins dar acum a inceput sa falfaie,merge in 3 pistoane si mi se ridca apa in vasul de expansiune si imi si pierde apa pe esapament cred,am fost la mai lulte servis-uri si m-au pus sa schimb clapeta de acceleratie,sonda lambda,calculatorul dar la ultimul servis mi-a depistat la cilindrul 2 ca imi intra APA si mi-a zis ca e de la chiulasa,si din cate am inteles ma costa vreo 500e sa o repar,stie cineva exista vre-un remediu mai ieftin cu un aditiv ceva sa ii mai lungesc viata?


Salut am si eu o intrebare va rog,am un polo 9N din 2003 motor 1.4 benzina si de ceva vreme imi sta becul de la ecu aprins dar acum a inceput sa falfaie,merge in 3 pistoane si mi se ridca apa in vasul de expansiune si imi si pierde apa pe esapament cred,am fost la mai lulte servis-uri si m-au pus sa schimb clapeta de acceleratie,sonda lambda,calculatorul dar la ultimul servis mi-a depistat la cilindrul 2 ca imi intra APA si mi-a zis ca e de la chiulasa,si din cate am inteles ma costa vreo 500e sa o repar,stie cineva exista vre-un remediu mai ieftin cu un aditiv ceva sa ii mai lungesc viata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LucianC am citit postarea ta si m-am ingrozit un pic...

Si eu am un Polo 9n3 si am mai auzit de problema...

Nu ai auzit nici un zgomot anterior?

Cati km.aveai?

Ai gasit un motor sh?

Bafta multa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu avea nici un zgomot doar k mergea in 3 pistoane si nu prea avea putere uneori dar acum uneori se aude zgomot ca o bataie cand o fortez si imi baga presiune pe furtune in vasul de expansiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e clar ca e dusa garnitura la chiulasa, doar dupa desfacerea motorului se vede ce si cum

 

intreaba si tu pe altii unde e un sevice unde poti face masina mai ieftin si bine, eventual aceia sa duca chiulasa la rectificat la un atelier specializat, important e sa nu mai bagi bani aiurea ci sa obtii ceva de ei, nu stiu daca suma ce ti-au cerut-o e una corecta dar mi-e tare greu sa cred ca pot ghici ce e in motor fara sa-l desfaca

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da asa e nu prea poti ghici dar astia au bagat o camera in motor si au vazut k cilindrul e ok deci problema ar fi de la chiulasa,am si gasit ceva chiulase pe net la vreo 500lei dar ma mai costa mecanicul,garnitura,poate si cureaua de distributie desi a fost schimbata de 2 anii si nu am facut multi km cu ea si eventual planeitatea chiuloasei daca e cazuldeci,tot ma scutura de vrre-o 1500lei si sincer momentan nu dispun de ei si ma gandesc serios sa o vand asa sau sa mai circul o vreme cu ea asa cu grija pentru ca am nevoie de masina dar intrebarea ar fi daca as circula asa o vreme cu ea pot sa ii stric motorul mai tare sau doar sa imi bubuie furtunele de apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O garnitura de chiulasa nu e mai mult de vreo 100 si ceva de lei.Cauta un coleg binevoitor si schimb-o.Verifica planeitatea chiulasei cind o dai jos.Eu nu cred ca e chiulasa fisurata.Toata scuturarea ta nu trece de 3-400 de lei,in acest caz.Cit despre circulatul asa,risti sa intre apa mai multa in cilindru si sa agravezi treaba,chiar sa nu mai porneasca motorul.Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult de raspuns,cat de preturi in brasov e prapad,numai manopera mecanicului fara planeitate doar sa o desfaca si sa o puna inapoi ma costa 400lei :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cam mult parerea mea dar poate reflecta situatia economica din zona...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod de motor ai?Daca erai mai aproape,te ajutam.Din pacate,va trebui sa te descurci cum poti.Totusi,400 de lei nu sint multi raportati la volumul de munca.Altii trag 2 fire si iau banii astia...De vina sint salariile de nimic din tara asta,nu oamenii care vor sa le fie platita munca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reparat-o pana la urma. Am luat doar vilbrochenul la mana a doua pentru ca are un pinion atasat care nu se poate cumpara nou si inlocui. Nimeni nu stie motivul. Am 82.000km. Masina o am de la 60.000km, cu toate reviziile la timp si tot ce a trebuit. Nu s-a auzit vreun sunet sau altceva inainte de eveniment. In momentul asta merge ok, totusi cred ca are un mic suierat la turbina, dar cei de la service mi-au spus sa nu ma ingrijorez ca nu e nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut am un vw polo 1.2 benzina din 2002 mia aparut in bord semnu ala de motor am pus masina pe tester si imi dadea senzor de la axa cu came am schimbat senzorul si tot asa face masina adica nu se tureaza mai mult de 3000 rpm si nu mai are putere masina de la ce sa fie?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dadea senzorul axei cu came ca ce?!?Erorile sint de vreo 4 feluri pe acest senzor.Se alimenteaza si are semnalul in afara ariei sau implauzibil?Urmatorul pas e verificarea distributiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da imi da pe tester erroare senzor axa cu came asta zice pe tester altceva nu dadea sa fie distributia?? da e pe lant.... da daca e distributia de ce mai mei merge masina si porneste absolut ok adik nu face nici o figura la pornire singura problema ca nu se tureaza mai mult de 3000 pedala de acceleratie la maxim si oscileaza 2900 la 3000 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza eroarea exact cum apare pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica distributia. (Vezi topicul "distributie polo 1.2" #47)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am si eu o intrebare,un motor de polo fab 2003 bby 1,4 16valve este identric cu un motor de fabia bbz 1,4 16 valve,vreau sa imi schimb motorul si am gasit ceva mai ieftin dar e bbz e posibil sa se potriveasca si daca se potrivestes am nevoie de omologare de la rar sau pot doar sa il trec in cartea masini?  stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui sa se potriveasca la toate, sunt curios daca pastrezi ecu tau daca va functiona exact ca un bby adica cuplu max la turatie mai mica si 75cp

 

din ce stiu ar trebui sa difere doar niste materiale gen aliaj pistoane sau cilindri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi e teama ca nu se potriveste la cutia de viteze si sa pot circula cu ea legal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o mica dilema/problema.

Sa aprins becul la ulei (culoarea galben) in timpul mersului iar cand am verificat imediat uleiul am vazut ca pe joja aveam 2-3 mm nivel. Am cumparat 1litru de ulei si l-am bagat in motor dar dupa aproximativ 100-120 km iar sa aprins becul. M-am uitat la nivel dar nivelul era bun de data asta. Azi am fost si am facut schimbul de ulei iar cand au dat baietii drumul la ulei au scos lejer aproximativ 3 litri de ulei in concluzie nu a fost putin. Am schimbat uleiul in urma cu aproximativ 12000 km iar cand am verificat ultima data uleiul nu am avut probleme.

Sa uitat si mecanicul sa vada daca se aude ceva ciudat pe la motor sau daca scoate gaze pe la capacul pe unde se baga uleiul  dar nu a descoperit nimic.

Stie cineva cam ce sa putut intampla? Mentionez ca masina merge si a mers perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un contact imperfect in cablaj sau ulei necorespunzator.Daca l-ai schimbat si nu mai face e de la calitatea uleiului,daca mai face,inseamna ca e problema de cablaj.3,2 litri intra la schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am apucat sa circul decat 20-30 km. O sa vad maine daca se mai aprinde pentru ca maine fac un drum ceva mai lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pareri total diferite in mai multe topic-uri aici pe forum, la cantitate, 2,8..3.0, 3.2. Are cineva cifre concrete din autodata sau din alta sursa sigura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerile sunt diferite pentru ca si la sursa difera:

In ELSA - 2,8l. post-10189-0-80998800-1385919638_thumb.j

In AUTODATA - 3,0l post-10189-0-78793400-1385919674_thumb.j

In cartea tehnica - 3,2l post-10189-0-76658000-1385919718_thumb.j

Recomand sa pui 2,8l si daca mai este cazul sa completezi cate putin.

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!