Jump to content

Probleme reglare faruri


ByZ
 Share

Postare recomandată

Stie cineva cum pot verifica daca sunt duse modulele de reglare faruri sau butonul de actionare? Eventual ce tensiune trebuie sa ajunga la motoras. Momentan am 10.7 v intre pinii extremi si intre pinul din mijloc si masa am o variatie de la 1 v la 5 v, in functie de pozitia potentiometrului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Emy D

    9

  • razvi_gyl

    6

  • Al Bundy

    5

  • ByZ

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

e bine, posibil sa fie duse motorasele, dar ambele odata ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ma mira si pe mine, e impecabil totul in far, zici ca e nou, placa nu e parlita sau altceva. Nu stiu insa cum sa verific motorasul, am pus eu tensiune pe pinii lui dar nu cred ca e suficient. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la un electronist si mi-a zis ca n-are cum sa verifice circuitul daca e ok. In principiu daca imi ajunge tensiunea buna la intrarea in modul iar acesta nu functioneaza inseamna ca e dus modulul nu? Totusi nu sunt convins ca voltajul pinului din mijloc e cel corect, de la 1 la 5 V. Ma asteptam sa fie mai mare, eu asa vazusem intr-un clip, avea maxim 10.8 v si scadea pana la 6 v cand misca potentiometrul. Bine, nu cred ca era acelasi modul, dar principiul e acelasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, nu-i nici de la motoras, nici de la potentiometru. Am cam ramas fara variante. Nu stiu unde sa mai caut. Ce am sesizat, daca cuplez doar placa simpla, fara carcasa, adica fara angrenaje, motorasul merge incontinuu, anemic si daca il atingi putin, se opreste. In concluzie, ajunge voltaj prea mic la el. O fi din blocul de lumini?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Încearcă să le alimentezi pe direct. Dacă nici așa nu au vlagă, atunci e clar de la motorașe, posibil spire în scurt în bobinaj. Dacă merg bine, atunci tre' să afli dacă (și unde) ți se limitează tensiunea sau curentul. Poate fi un banal contact oxidat sau poate fi în modulul electronic. Cineva cât de cât în temă poate vedea destul de repede, tre' să ai și tu un amic care le are cu electricitatea, dacă nu te descurci. 

Să scrii ce-ai rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema similara am si eu de ceva timp si nu am ajuns la un electrician priceput inca.Sunt interesat si cum ai rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vineri rămân fără loc de muncă și o să am timp să mă uit și eu, că nici la mine nu funcționează. Dar prima dată mă înfig la schimbat caloriferul din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu n-am rezolvat nimic, chiar am cumparat un motoras nou ca sa elimin definitiv suspiciunea. Inca nu sunt sigur ca al doilea buton e ok. Inca mai studiez problema. Ar fi bine daca ne-ar spune cineva caruia ii functioneaza reglajul, ce tensiune ar trebui sa avem in mufa motorasului. Eu am 10.8 v intre pinii extremi si o variatie intre 1.5 si 5 v la pinul din mijloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!