Jump to content

Sfaturi achizitie Polo 6R si 6C


bantina
 Share

Postare recomandată

Este un motor bun fara probleme insa, sa nu te astepti ca o sa fie avion, trebuie sa urci cu el in turatii (~4000) ca sa simti ca are ceva vana in el. Eu am avut un polo din 2008 luat de nou si l-am dat anul trecut la 90.000 km fara nici o problema. Am fost foarte multumit de masina, mai putin lipsa ABS si asta m-a determinat sa fac schimbarea masinii. Per ansamblu este ok motorul doar sa stii in ce limite de depasiri sa te incadrezi cu el. Spor la cumparare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stie cineva cifre exacte legate de garantie si cum este impartita pe componente?

Stiu ca generala este 4 ani din care 10.000km sunt pentru trenul de rulare.

Alte parti care intra in garantie care sunt si pe ce durata sunt garantate?

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca scrie defalcat pe certificatul de garantie.

Iti dau un exemplu cum este la mine. In primul rand Porsche Romania da garantia:

"Intretineri normale si reglaje la motor, directie si caroserie 6 luni/10.000km

Pentru piese de uzura si consumabile - alte defecte decat cele clar recunoscute ca defecte de fabricatie - 6luni/10.000km"

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Circula un zvon cum ca partea electrica nu ar fi garantata decat 1 an.

Eu m-am uitat in certificatul meu si nu am reusit sa gesesc ceva care sa fie interpretat in sensul asta.

Stie cineva ... ceva ... in sensul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Deci nu am stiut unde sa postez chestia asta. Aparent am un frate in Australia. Omul si-a luat GTi si l-a comandat cu Alcantara. Oare eu as fi fost in stare sa fac asta? Adica, haida de, printre altele d-aia este GTI, ca are tapiteria aia. O exista vreo justificare valida pentru a renunta la ea?

 

http://www.vwwatercooled.com.au/forums/f128/official-6r-polo-visual-appreciation-thread-73108-7.html#post875919

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca de material pot intelege, unora nu le place si gata. Sau poate ca e mai mare si nu incape in scaunele de GTI, si are nevoie de unele mai largute putin.

Oricum, scaunele HL, piele + alcantara, sunt optionale si pe GTI. Sunt trecute in configurator, nu stiu daca si in Ro

 

post-12783-0-60669600-1369689831_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaa ... stai asa. Adica daca la GTI iei Alcantara, primesti alte scaune decat cele de GTI - ma refer la forma lor ?

 

Ai aceasta optiune si in Romania.INSA ... constat cu surprindere, repulsie si revolta ca nu mai poti comanda doar optiunea Alcantara asa cum era cand am luat eu masina(a costat 879 E). Acum te obliga sa iei si apchetele R-Line interior si exterior (R-Line exterior719.2 + R-Line interior 438.96 + Alcantara 917.6). Mi se pare o golanie chestia asta. S-ar putea, insa, sa fie doar o scapare a configuratorului.

 

Si ca sa revenim la subiect, in Romania optiunea Alcantara Pe GTI este 895.28 continand si incalzirea in scaune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu se schimba doar materialul scaunelor, ci scaunele in sine:

 

post-12783-0-89525600-1369725779_thumb.j     post-12783-0-30532700-1369725780_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate. Am cautat acum poze cu interiorul de GTI si asa este: pe masina aluia sunt scaunele de pe HL, nu cele de pe GTI.

Acest lucru rezulta si din pozele din configurator - ma rog, pe astea eu nu le-as folosi pentru a transforma presupunerea in certitudine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dupa masina respectivului m-am luat, configuratoarele stim cu totii cum sunt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare anapoda sa pui scaun de HL pe Gti. N-au nici o treaba cu masina in sine. Doar la chinezi, optiunea de piele se traduce prin scaune ca si cele din material textil, DAR cu piele lucioasa pe lateralele inferioare si superioare. Adica la fel ca la Golf 5 Edition 30

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Am achizitionat anul trecut un Polo 1.2TSI HL 90CP pentru tatal meu iar acum doresc sa cumpar unul si pentru mine. Dar, inainte de asta am nevoie de un sfat din partea voastra: intrebarea se rezuma la 90CP sau 105CP. Iata si datele problemei:

 

- se vor face 15.000km/an in conditiile: 30% Bucuresti, 30% drumuri expres si judetene, 60% in regim de autostrada;

- 2 persoane + ca. bagaje max 50kg (cat incape in portbagaj)

- regim de mers: calm, usor sportiv.

- musai 1.2TSI pentru ca (se pare) ca incepand cu generatia 2012 a devenit un motor destul de bine pus la punct.

 

Intrebarile mele sunt:

- ma va ajuta a 6-a treapta de viteza la obtinerea unui consum mai bun (tatal meu pe drumuri precum Afumati-Buzau, Afumati-Slobozia etc la un regim de viteza 70localitate / 100afara obine un 4.6-5%; in cazul meu in regim de autostrada o sa urc la 120-130)? Ar influenta cu mult consumul (in sensul de scadere) a 6-a treapta?

- ma va dezavantaja in oras?

- practic pentru o diferenta de 15CP si a 6-a treapta merita diferenta de ca. +1000E - pentru cazul meu.

 

In functie de raspunsul vostru o sa decid achizitia. 

M-am hotarat (ca si in cazul modelului de anul trecut) la un 1.2TSI HL (dotari standard HL + radio 310) culoare alb (pentru ca va sta parcata in Buc, si imi place aceasta culoare). Am inteles ca timpul de livrare este de 2luni (+max 2saptamani). Astept sosirea voucherelor rabla si "hotararea 90/105CP).

 

Daca aveti alte sugestii - v-as fi recunoscator.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti este teama de lant? Majoritatea "cunoscatoare" evita motorul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit de problema.

Actualmente cunosc un Polo 2011 (cca 28.000km) si al tatalui 2012 (cca 5000km) care se pare ca nu au probleme (ambele 1.2tsi-90cp). Masina (ca si in cazul meu + al tatalui) se va tine 4 ani, cat este in garantie).

Se pare ca e "la noroc" treaba cu lantul. 

Eu nu am avut niciodata Diesel, si alt motor nu am ce alege... Nu am buget de 1.6TDI si nu prea sunt fan motorina sincer.

 

Revenind la problema mea astept sfaturi : 90 vs 105 la o diferenta de +1000E. Ce sa aleg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW zice ca s-au rezolvat probleme.

 

Si daca nu s-au rezolvat, 4 ani are garantie si nu il intereseaza si perioada asta e destul de lunga cat sa gaseasca o rezolvare cei de la VW sau sa ia decizia sa le schimbe si in afara garantiei gratuit.

Daca nu exista culanta atata timp cat reviziile sunt facute la timp si in service-uri autorizate lasand la o parte ca o distributie e maxim 2.000 de lei la reprezentanta, uunde-ti ofera garantie pentru manopera 2 ani.

 

Asa ca atata timp cat e atent la sunetele motorului ca sa depisteze eventualele probleme din timp, si sa nu se trezeasca ca-i crapa motorul si nu stie de ce, nu e de speriat motorul asta.

 

La intebarile lui raspunsurile sunt:

 

Da

Nu

Nu si Da

 

Nu cred ca o sa consume mai putin cel in 5 viteze, adica e etajata diferit cutia, dar cred ca o sa se miste mai bine, din cauza diferentei de etajare. In acelasi timp s-ar putea sa fie ceva mai silentioasa in afara orasului pentru ca o sa stea la o turatie mai scazuta cutia in 6 fata de cea in 5.

Eu folosesc a 6-a si in oras, de exemplu, de la 70 in sus, cand merg linistit si se simte la consum. Diferenta de putere dintre cele doua motoare insa, nu merita. Motoarele sunt identice si cu un simplu soft, ambele se duc la aceeasi putere. Sunt curios daca iei un ECU de 1.2 TSI de 105CP din dezmembrari si il pui pe un 1.2 TSI de 85CP daca o sa mearga ca unul de 105CP :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns. 

Am mai citit pe un forum din DE urmatoarea explicatie - ok consum mai mic pentru 6 viteze in regim 120km/h , cu 0.4% per ansamblu, inmultit cu 15000km/an = 60L economie x 6 lei = 360lei, adica <100E....

Deci nu se justifica diferenta dpdv al consumului decat daca tii masina XY ani.

 

Eu am un stil de condus "mai la punctul mort" adica cand vad ca e rosu sau cand intru in localitate o scot din viteze si o las "sa ruleze". De aici rezulta un consum mai mic (cf. computer de bord).

 

pana acum sunt pentru 90cp, dar mai ascult pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scosul din viteza nu inseamna cel mai mic consum. Atunci masina va consuma ca la relanti, dar daca franezi cu masina in viteza atunci consumul e aproape 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita , depinde ce vrei sa faci cu ea, si , daca iti place sa tii 2 degete pe schimbator la viteza mare, cand schimbatorul e in treapta 6.

Diferenta este certa la turatii mari, unde cel de 105 se tureaza rotund pana spre 6000, iar cel de 90 cred ca dupa 5500 se simte supraturat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sunt pe cale sa achizitionez un Polo 2010, 1.6 tdi, 90cp..

 

sunt in dubii intre un 1,2 TSI si motorul mai sus mentionat.., masina va fi folosita exclusiv pt oras, de sotie..

 

sunt pt diesel, pt ca cumplu la rpm mai mici si condus mai usor din ambreiaj.., dar ma tem ca DPF ul o sa faca figuri..

 

la TSI, ce avantaje as avea?  si oare se poate pune gaz pe tsi? sa stiu de ce as renunta la tdi..,

 

din ce am inteles tsi ul in trafic se duce pe 10-12 litri consumul,   confirma cineva? cum se comporta cu AC pornit..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu merg tot timpul cu AC-ul pornit si confirm ca in trafic moderat consumul este intre 9 si 10. Posibil ca in trafic aglomerat sa i-a chiar si spre 12.

 

Am avut oportunitaea sa conduc un 1.6 TDI si mi s-a parut mai greoi ambreiajul. Masina este mai grea pe fata si asta se simte la manevrabilitate, la gropi. Dar daca nu ai termen de comparatie te poti obisnui usor cu masina. Baiatul cu TDI-ul are soft pe masina si mi-a spus ca inainte ca de soft avea consum de 8 spre 9% in oras, iar acum scoate cu vreo 2 litri mai putin. Eu cel putin asa am retinut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stai bara la bara consumul sare prin 10-11% dar cum scapi incepe sa scada, eu nu am ajuns cu mai mult de 10% in bord acasa.

 

Merg mereu cu AC-ul pornit si nu se simte in mers, masina e destul de fasneata pentru mers in oras, in afara orasului incepe sa strambe din nas motorul, la viteze de peste 120-130 Km/h. El merge mult mai mult de atat dar nu la fel de sprinten ca pana la viteza aia.

 

In oras tind sa cred ca e mai usor de condus decat un 1.6 TDI, ambreiajul e foarte, foarte moale ceea ce ajuta mult in oras, cel de TDI e mult mai dur si, desi te obisnuiesti cu el, tot cel de TSI e de preferat in oras. Zgomotul in masina e inexistent, la relanti nu auzi ca e pornit motorul, spre diferenta de TDI care e destul de invaziv in cabina chiar si in configuratia CR + insonorizare mai buna.

 

Diesel-ul consuma evident mai putin, dar daca nu face multi kilometri nu stiu daca merita. Adica sa iesi la o diferenta de 100 de lei pe luna intre benzina/motorina nu stiu cat de mult conteaza. Mai ales daca luam in calcul si pretul mai mare de achizitie al diesel-ului pentru ca toata lumea cauta diesel si 1.2 TSI-ul a ramas cu o imagine urata din cauza problemelor avute. De mia de euro care desparte cele doua masini acoperi diferenta de pret intre benzina si motorina vreo 3 ani la rand asa ca nu faci cine stie ce economie cu diesel-ul.

 

In final cred ca niciun motor nu e de evitat, cauta o masina buna, dotata cum vrei si cu istoric bun si lasa motorul pe planul al doilea.

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am condus si eu nitel masina lui Rave.

Eu stiam ca ambreiajul meu este super OK, moale. Dupa ce am condus masina lui si m-am urcat inapoi in a mea, am zis ca nu este adevarata senzatie de ambreiaj tare pe care am avut-o pe masina mea. Noroc ca a disparut foarte repede senzatia.

Aceeasi senzatie am avut-o si cand am condus TDI-ul: uau! cat de tare este ambreiajul. Dar dupa cateva minute ma obijnuisem. Nu stiu o doamna cat de usor va tolera chestia asta. Tind sa cred, insa, ca daca se va urca direct pe TDI nu vor fi probleme.

 

Cat priveste consumul ... Rave are dreptate. Daca urmaresti economia prin prisma conbustibilului ... Conteaza si cat merge intr-o luna, ca daca face 1.000 de KM atunci vorbim de doua plinuri pe luna si diferenta se amortizeaza mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intotdeauna am fost de parere ca ideea de masina de oras pe diesel e una cat se poate de stupida.

Se incalzeste greu => consuma mult => uzura creste, etc. Lasand la o parte faptul ca e mai scump la revizii, costuri de achizitie, taxe si impozite.

Cel mai ieftin Polo DIESEL de 90 PS, 4 usi e 16.114 Euro;

cel mai ieftin Polo OTTO de 90 PS, 4 usi este 13.870 Euro. (minus 2.250 Euro)

Taxa de timbru e asemanatoare (55 Euro diesel, 72 Euro benzina), impozitul habar n-am, pana in 100 lei/an, cred.

 

La un pret al benzinei de 5,65 lei/litru iar motorina 5,75 lei/litru, cu un consum mediu urban de 10% benzina si 7% motorina, la 100 km. parcursi dai 40.25 lei pe motorina si 56.50 lei pe benzina, adica dieselul economiseste 4 Euro/100 km. Asta inseamna ca diferenta pretului de achizitie de 2.250 Euro o recuperezi, abstract, dupa cca. 56.000 km. Asta, fara a lua in calcul cheltuielile cu servisarea.

 

Parerea mea e ca dieselar mic de oras e una dintre cele mai proaste idei posibil. In rest, fiecare face ce vrea cu banii lui.

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 la bwwlan.

Fa-ti niste calcule, si vezi cati km va face pe an, si in cat timp se va amortiza investitia.

corect, pt oras e mai buna benzina. 

 

poti incerca un 1.4 adus din Germania, daca ti-e frica de 1.2 TSI. sau poti incerca Ibiza ca are 1.4 in oferta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da chiar. Fabia si Ibiza sunt Polo cu alte haine si poate mai gasesti 1.2-ul ala penal de 60-si-ceva, fata TSI, sau 1.4-le tot ne-turbo. Aceeasi tehnica la fel cu cea de pe Polo, motoare fiabile si testate, pret de achizitie mai mic decat la VW, etc. O masina exclusiv de oras si asa e chinuita, chiar vrei sa-ti faci griji de regenerarea DPF sau sa stai cu urechea lipita de capota sa asculti lantul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!