Jump to content

Indicatorul lichid de racire nu mai sta la 90


cretu_dan

Recommended Posts

Tot cu Wahler am si eu probleme. :dry:

Din cate am mai citit pe forum, au mai avut si altii probleme cu Wahler. Eu, cat de curand, il schimb cu un Behr-Thoms sau cu unul OEM. :icon_thumleft:

Link to post
Share on other sites
  • Replies 757
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    75

  • marius1982.11

    49

  • Al Bundy

    39

  • stefanutz30

    23

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Toate masinile din lume au problema asta, asa e normal...racesti un calorifer ventilandu-l , automat el se raceste , incalzeste habitaclu cat poate si automat lichidul din el se raceste...Mai ganditi

verifica intai cablajul de la senzorul G62 - daca este ok, atunci schimba senzorul - cumpara Hella sau OEM - restul nu sunt ok

Sa scoti cu ce ai acoperit ledul ?  

Posted Images

la asta m-am gandit si eu pt ca am vazut ca a inceput si cu asta sa se ridice temperatura mai greu .. cam la ce preturi ajung cele spuse de tine?

Link to post
Share on other sites

Din cate stiu, un Behr-Thoms e cu vreo 10-15 RON mai scump decat Wahler.

Un termostat OEM, cred ca ajunge in jur de 110-120 RON. :icon_thumleft:

Link to post
Share on other sites

schimbat Termostat Behr pret 44 ron ( promotor tm) +antigel Hepu 25 ron sticla

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

salut,la mine temperatura a ajuns la 110 pentru citeva minute apoi iar se opreste la 90 apoi iar creste la 100 110 iam facut scanare si am eroarea electroventilator1 scurt la masa sa fie asta cauza?

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

sigur ca da. Se supraincalzeste, din cauza electroventilatorului defect

Link to post
Share on other sites

Da am eroarea 18080 comanda electroventilator1 intrerupt scurt la masa azi cind am dat pe auto la 5 minute au pornit ventilatoarele,mergeau 1 minut se opreau si dupa 3 minute iar incepeau sa mearga...pe econ nu pleaca niciunul dintre ele si lichidul de racire se incalzeste ff tare ,iar azi am luat busonul si a inceput sa fiarba si am perdut cam 500grame deantigel.Furtunele de racire sint ff ferbinti si se aude cum bolboreseste apa adica fierbe pe instalatie,nu stiu daca toate astea sint de la aceasta eroare....uleiul este bun nu are antigel sa suspectez garnityura de chiulasa tempewratura apei ajunge f repede la 90 grade cam in 5 km nu stiu ce ar putea fi.Voi ce parere aveti?

Link to post
Share on other sites

Radiatorul e fierbinte? Sa nu ai termostatul blocat pe inchis...5 km nu e f repede...

Link to post
Share on other sites

Pe radiator nu am pus mina daca ar fi termostatu blocat pe inchis in acest caz ce e ce facut?trebuieschimbat?

Link to post
Share on other sites

Incearca sa pui mana pe furtunul de sus parca, inainte sa ajunga apa la 90 de grade. Daca e cald atunci termostatul este blocat pe deschis. Eu asa am patit, si in frana de motor scadea destul de repede temperatura.

Link to post
Share on other sites

Problema este ca mie numi scade imi creste repede si fierbe antigelu in vas...daca merg 5 km cu masina abia daca pot tine mina pe furtunile de racire....se poate vedea cu vag comu eroarea la termostat?

Link to post
Share on other sites

Nu cred ca sa poate vedea, cel putin la motorul meu este mecanic termostatul.

Link to post
Share on other sites

la fsi termsotatul difera de 16v normal.Are si vre0 2 fire subtiri care intra in flansa in care e localizat termostatul,dar nu cred ca se poate vizualiza pe vagcom.Daca ti se intaresc furtunele,atunci termostatul e blocat inchis.In cazul asta,BERU e cam cel mai ieftin si e vreo 200ron.Verifica mufele din modulul de sub tavita bateriei.E accesibil pe sub masina,vezi acolo de acel scurt.Poate a intrat apa pe la mufe.Daca nu,cu un multimetru verifica ventilatoarele.

Legat de garnitura:e murdara apa din vas?Dispare antigelul din borcan?Da apa pe evacuare?Uleiul pe joja e albicios si spumos?Daca e NU la toate,problema s'ar restrange prima data la acel ventilator buclucas(de ce nu fctioneaza corect) iar daca tot se ridica apa dupa ce il repari,e termostatul.

Link to post
Share on other sites

Verifica in primul rind daca se incalzeste radiatorul...asta dupa ce zici ca se ridica acul peste 90...

Daca e rece atunci e termostatul blocat pe inchis nu deschis cum zicea cineva mai sus...lui ii fierbe motorul nu merge cu el rece :)

Link to post
Share on other sites

Am verificat cum a zis Moog si cind temperatura ajunge la 100 radiatorul e rece.....temperatura in masina chiar daca e data pe 29 de grade imi baga aer rece nu cald cum ar trebui....furtunul care pleaca de la radiator cel gros si cel subtire returul care pleaca la vas inapoi sint fff ferbinti cind dau drumul la AC ventilatoarele pleaca amindoua.Pe econ nu ar trebui sa plece doar termocupla?

Link to post
Share on other sites

In seara asta am verificat cele doua furtune groase care intra in radiator cel de sus de linga baterie si cel de jos de la baza radiatorului...cel de jos e rece si cel de sus frige .In cazul asta ce e de facut?

Link to post
Share on other sites
marius1982.11

schimbat termostatul. cel de sus e cald doar prin difuzia caldurii, si cel de jos ar trebui sa fie fierbinte.

Link to post
Share on other sites

Pai asa i-am zis si eu ...furtunul e cald deorece termostatul nu etanseaza perfect, mai da drumul la un firisor de antigel cit sa incalzeasca furtunul...dar atit...sau efectiv prin difuzarea caldurii cum zice Marius...dar asta ar fi numai pe o zona mica de furtun...

In mod normal si radiatorul si iesirea din radiator ar trebui sa fie macarrr calde...

Link to post
Share on other sites

Am schimbat termostatu cu unul behr 260ron scump rau dar problema persista in continuare,am pornit motorul si am urmarit temperatura antigelului creste pina la 112 113 si cind ajunge la 105 pornesc ventilatoarele mai jos de 96 nu scade la bord imi arata 90 dar cind creste se duce si acul peste 90....creste scade si tot asa lA 28 grade pe econ numi baga caldura in masina nu stiu cred ca am dat bani degeaba pe el celalalt merge nu e blocat dar in capul tijei are o scobitura micuta care probabil oprea palariuta aia din cap sa se inchida cred eu.......

Link to post
Share on other sites
marius1982.11

cat ai dat pe termostat? ce termostatul lui peste e ala? face si clatite cu finetti?

Link to post
Share on other sites

Atit costa la fsi termostatu ca e diferit nu e pacaleala e behr dar problema imi persista sa fie de la acea eraoare cu electroventilator scurt la masa/si mai am pe climatronic o eroare 01206 temporizator repornire deconectat 37 defect o avea leg si asta?

Link to post
Share on other sites

Pai temp ar trebui sa stea pe la 105 grade...vezi daca pornesc ventilatoarele cum trebuie...

Ai atasate schemele...

Acum se incalzeste radiatorul si furtunul de jos ?

bad-1.pdfbad-2.pdf

Link to post
Share on other sites

Dupa ce am schimbat termostatu am pornit motorul fara sa merg cu masina si am urmarit pe tester temperatura apei asa cum scriam mai sus...la 105 grade porneau ventilatoarele dar pentru scurt timp...acul se ridica odata cu temperatura la 110grade si scadea odata cu temperatura apopi am pus mina pe furtunul de jos si pe rafdiator si erau calde...am plecat cu masina vreo 10 km si cind am venit inapoi am verificat nivelu antigelului mai scazuse dar cind am pus mina pe radiator si furtunul de jos era rece nu mai stiu ce sa cred cred ca lam schimbat degeaba furtunul de sus frige in continuare electricianul la care am fost azi a zis sa schimb termostatul si apoi sa ma duc sa rezolv cu scurtu acela,,,si mia zis ca ventilatoarele pornesc in 3 trepte de viteza poate nu merge decit o treapta

Link to post
Share on other sites

eu la masina din semnatura pe un termostat behr am dat 50 ron.

260 ron mi se pare cam mult. Sa fie asa mare diferenta de pret?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept