Jump to content

Indicatorul lichid de racire nu mai sta la 90


cretu_dan

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • Replies 757
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    75

  • marius1982.11

    49

  • Al Bundy

    39

  • stefanutz30

    23

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Toate masinile din lume au problema asta, asa e normal...racesti un calorifer ventilandu-l , automat el se raceste , incalzeste habitaclu cat poate si automat lichidul din el se raceste...Mai ganditi

verifica intai cablajul de la senzorul G62 - daca este ok, atunci schimba senzorul - cumpara Hella sau OEM - restul nu sunt ok

Sa scoti cu ce ai acoperit ledul ?  

Posted Images

Salut! Am un golf 4 1.9, motor alh si am o problema la bord. Am desfacut bordul sa acopar un led iar dupa ce l-am montat inapoi imi apare martorul rosu cu temperatura. Cand motorul e rece si pun contactul acul creste la 90 si apare martorul in bord. Am pus pe tester si imi indica 106 grade apa desi motorul e rece iar acul e la 90. Tin sa mentionez ca am verificat mufele sa fie puse ok si am verificat si pinii. Ma puteti ajuta?

Link to post
Share on other sites

Sa scoti cu ce ai acoperit ledul ?

 

Link to post
Share on other sites

Mai bine il acopereai cu crema de pantofi...

Link to post
Share on other sites
F l o r i n
16 hours ago, alecoz said:

Salut! Am un golf 4 1.9, motor alh si am o problema la bord. Am desfacut bordul sa acopar un led iar dupa ce l-am montat inapoi imi apare martorul rosu cu temperatura. Cand motorul e rece si pun contactul acul creste la 90 si apare martorul in bord. Am pus pe tester si imi indica 106 grade apa desi motorul e rece iar acul e la 90. Tin sa mentionez ca am verificat mufele sa fie puse ok si am verificat si pinii. Ma puteti ajuta?

ai masurat pe Engine ? atunci schimba senzorul, daca temperatura este eronata

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salutare tuturor. Am un Golf 4 , 1.6, 16 v, AZD. Ieri am fost la electrician pt ca imi fac figuri ceasurile de bord, in sensul ca se reseteaza ceasul si trip-ul cand vor ele. Le-a demontat a facut ceva pe placuta, nu stiu ce ca n-am fost langa el. Ideea e ca treaba cu resetarea nu s-a rezolvat si trebuie sa cumpar alte ceasuri. In schimb daca inainte temperatura apei era fix 90 de grade acum imi indica undeva la 95  de grade. Este din cauza ca s-a umblat la ceasuri sau s-a intamplat altceva? Multumesc.

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

probabil nu le-a facur o recalibrare dupa asamblare, de aceea sta asa. Nu a pozitionat cum trebuie limba.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

salutare, am o bora motor 1.6 16v AUS, am schimbat termostat Behr si senzorul de temperatura pe lichidul de racire original vw. problema e urmatoarea, cu acul la 90 in bord pe diagnoza aveam o temperatura de 78 grade atat pe engine cat si pe instruments. dupa racire s ar parea ca diferenta dintre temperatura aratata in bord si cea de pe diagnoza ar fi de aprox. 10 grade. zilele trecute a fost ceva mai rece, dupa un drum de aproape 20 km la 15 grade afara si clima data pe auto la 21 grade acul nu a trecut de 70. vreau sa aflu daca motorul ajunge la temperatura sau am o problema in continuare pe circuitul de racire. multumesc

Link to post
Share on other sites
F l o r i n
4 minutes ago, vasyhome said:

acul la 90 in bord pe diagnoza aveam o temperatura de 78 grade atat pe engine cat si pe instruments

este ok, asa este facut sa arate.... intre aprox 80 si 100 grade... arata 90.

daca ceasurile sunt VDO immo 3, se poate modifica soft-ul acestora ca sa indice exact temperatura reala a motorului

Link to post
Share on other sites

din pacate sunt immo 2. in cazul asta am sa mai verific temperatura pe engine sa vad daca ajunge spre 90. ce ma pune sub semne de intrebare este de ce cand e ceva mai rece afara nu mai ajunge la temperatura motorul. cam dupa cati km de mers ar trebui sa urce la 90 apa in motor?

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

nu poti spune cu exactitate acest lucru - depinde de mai multi factori.

Link to post
Share on other sites

Salut! O problema pentru un amic , în bord temperatura este 0 nu indica nimic le am testat cu vcds și acul funcționează normal , valoarea temperaturi atât pe engine cât și pe Instruments este egala spre exemplu după jumatate de ora de funcționare era aproximativ 90 grade . Ce ar putea fi de nu îi mai arata în bord ? Mulțumesc ! 

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

probleme la ceasuri.

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

Salutare, mi-a ramas si mie termostatul blocat pe deschis si am apucat sa comand de la Wahler. Acuma dupa ce am mai citit acest topic, am vazut ca ar fi probleme cu Wahler si ar trebui schimbata si flansa. Sa incerc sa-l inlocuiesc asa cu flansa originala, sau sa comand altul OEM?

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Salutare.

 

Am citit destul de mult pe aici și mulți au avut probleme asemănătoare însă nu ceea ce am eu.

 

Referitor la temperatura apei, ea creste la 90 grade normal, rămâne constanta atât în mers cât și la relanti, însă în momentul în care dau drumul la caldura/ac, temperatura scade puțin câte puțin (intr-un interval cuprins intre 75 si 85 grade). Ideea e ca totul e influențat de pornirea climatronicului.

Din ce am înțeles ar putea fi termostatul, dar de ce funcționează normal pana la pornirea ac? În plus, la un service mi s-a spus ca vine cu tot cu carcasa și ajunge pe la 550 lei. Sfaturi / păreri?

Multumesc

Link to post
Share on other sites

Este normal ca faca asa - daca in mers sta la 90 grade, este ok. Daca in mers nu ajunge la 90 grade cu ventilatia pornita, atunci necesita inlocuire

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salut, 

 

Am si eu cam aceiasi problema de mai sus, cand merg cu ea scade treptat la 70.60 grade, daca merg si cu caldura, mai mult.

Daca stau pe loc cu greu urca la 90.

Termostatul sa fie? Si e adevarat? Trebuie sa inlocuiesc tot, nu pot doar termostatul? Am o bora 1.6 16v BCB.

 

Link to post
Share on other sites

L-am schimbat, face fix la fel, mai sus de 70 nu trece, doar daca stau pe loc.

Alte idei?

Link to post
Share on other sites

Nu, l-am luat insa pe cel mai scump, oem nu avea decat la comanda. Exista posibilitatea sa nu-l fi pus bine? Cand am strans furtunul s-a strans greu adica, nu s-a asezat acolo cu mana, l-am strans din cheie.

Link to post
Share on other sites

Sa fie de la flanșa aia? 

Termostatul e Vernet, tipul ala a zis ca sunt bune. 

Schimb mâine și flanșa sa vad...desi părea ok. 

Link to post
Share on other sites

Gunoi...100 de lei este cel mai ieftin oem...ala te a pacalit sa ti ia banii.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept