Jump to content

Indicatorul lichid de racire nu mai sta la 90


cretu_dan
 Share

Postare recomandată

  • 2 months later...

Salut! Am un golf 4 1.9, motor alh si am o problema la bord. Am desfacut bordul sa acopar un led iar dupa ce l-am montat inapoi imi apare martorul rosu cu temperatura. Cand motorul e rece si pun contactul acul creste la 90 si apare martorul in bord. Am pus pe tester si imi indica 106 grade apa desi motorul e rece iar acul e la 90. Tin sa mentionez ca am verificat mufele sa fie puse ok si am verificat si pinii. Ma puteti ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa scoti cu ce ai acoperit ledul ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine il acopereai cu crema de pantofi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, alecoz said:

Salut! Am un golf 4 1.9, motor alh si am o problema la bord. Am desfacut bordul sa acopar un led iar dupa ce l-am montat inapoi imi apare martorul rosu cu temperatura. Cand motorul e rece si pun contactul acul creste la 90 si apare martorul in bord. Am pus pe tester si imi indica 106 grade apa desi motorul e rece iar acul e la 90. Tin sa mentionez ca am verificat mufele sa fie puse ok si am verificat si pinii. Ma puteti ajuta?

ai masurat pe Engine ? atunci schimba senzorul, daca temperatura este eronata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor. Am un Golf 4 , 1.6, 16 v, AZD. Ieri am fost la electrician pt ca imi fac figuri ceasurile de bord, in sensul ca se reseteaza ceasul si trip-ul cand vor ele. Le-a demontat a facut ceva pe placuta, nu stiu ce ca n-am fost langa el. Ideea e ca treaba cu resetarea nu s-a rezolvat si trebuie sa cumpar alte ceasuri. In schimb daca inainte temperatura apei era fix 90 de grade acum imi indica undeva la 95  de grade. Este din cauza ca s-a umblat la ceasuri sau s-a intamplat altceva? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

probabil nu le-a facur o recalibrare dupa asamblare, de aceea sta asa. Nu a pozitionat cum trebuie limba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare, am o bora motor 1.6 16v AUS, am schimbat termostat Behr si senzorul de temperatura pe lichidul de racire original vw. problema e urmatoarea, cu acul la 90 in bord pe diagnoza aveam o temperatura de 78 grade atat pe engine cat si pe instruments. dupa racire s ar parea ca diferenta dintre temperatura aratata in bord si cea de pe diagnoza ar fi de aprox. 10 grade. zilele trecute a fost ceva mai rece, dupa un drum de aproape 20 km la 15 grade afara si clima data pe auto la 21 grade acul nu a trecut de 70. vreau sa aflu daca motorul ajunge la temperatura sau am o problema in continuare pe circuitul de racire. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 minutes ago, vasyhome said:

acul la 90 in bord pe diagnoza aveam o temperatura de 78 grade atat pe engine cat si pe instruments

este ok, asa este facut sa arate.... intre aprox 80 si 100 grade... arata 90.

daca ceasurile sunt VDO immo 3, se poate modifica soft-ul acestora ca sa indice exact temperatura reala a motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate sunt immo 2. in cazul asta am sa mai verific temperatura pe engine sa vad daca ajunge spre 90. ce ma pune sub semne de intrebare este de ce cand e ceva mai rece afara nu mai ajunge la temperatura motorul. cam dupa cati km de mers ar trebui sa urce la 90 apa in motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu poti spune cu exactitate acest lucru - depinde de mai multi factori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! O problema pentru un amic , în bord temperatura este 0 nu indica nimic le am testat cu vcds și acul funcționează normal , valoarea temperaturi atât pe engine cât și pe Instruments este egala spre exemplu după jumatate de ora de funcționare era aproximativ 90 grade . Ce ar putea fi de nu îi mai arata în bord ? Mulțumesc ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme la ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare, mi-a ramas si mie termostatul blocat pe deschis si am apucat sa comand de la Wahler. Acuma dupa ce am mai citit acest topic, am vazut ca ar fi probleme cu Wahler si ar trebui schimbata si flansa. Sa incerc sa-l inlocuiesc asa cu flansa originala, sau sa comand altul OEM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare.

 

Am citit destul de mult pe aici și mulți au avut probleme asemănătoare însă nu ceea ce am eu.

 

Referitor la temperatura apei, ea creste la 90 grade normal, rămâne constanta atât în mers cât și la relanti, însă în momentul în care dau drumul la caldura/ac, temperatura scade puțin câte puțin (intr-un interval cuprins intre 75 si 85 grade). Ideea e ca totul e influențat de pornirea climatronicului.

Din ce am înțeles ar putea fi termostatul, dar de ce funcționează normal pana la pornirea ac? În plus, la un service mi s-a spus ca vine cu tot cu carcasa și ajunge pe la 550 lei. Sfaturi / păreri?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal ca faca asa - daca in mers sta la 90 grade, este ok. Daca in mers nu ajunge la 90 grade cu ventilatia pornita, atunci necesita inlocuire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, 

 

Am si eu cam aceiasi problema de mai sus, cand merg cu ea scade treptat la 70.60 grade, daca merg si cu caldura, mai mult.

Daca stau pe loc cu greu urca la 90.

Termostatul sa fie? Si e adevarat? Trebuie sa inlocuiesc tot, nu pot doar termostatul? Am o bora 1.6 16v BCB.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am schimbat, face fix la fel, mai sus de 70 nu trece, doar daca stau pe loc.

Alte idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, l-am luat insa pe cel mai scump, oem nu avea decat la comanda. Exista posibilitatea sa nu-l fi pus bine? Cand am strans furtunul s-a strans greu adica, nu s-a asezat acolo cu mana, l-am strans din cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie de la flanșa aia? 

Termostatul e Vernet, tipul ala a zis ca sunt bune. 

Schimb mâine și flanșa sa vad...desi părea ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gunoi...100 de lei este cel mai ieftin oem...ala te a pacalit sa ti ia banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!