Jump to content

Kodiaq - discuții generale


Bogdan VW
 Share

Postare recomandată

Well nu facem aici versusuri iar pe cifre fara a intra in detalii, discutam doar de impresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul drum de o banda ploiesti buzau, modul "sport", singur in masina...70 kg...noroc de 2 soferi de tir ce au franat pana la oprire altfel tandari ma faceam. Drum facut de zeci daca nu sute de ori cu alta marca aceeasi motorizare si greutate. Una e impresia una e evidenta grilei de radiator al unui tir..... incep sa ma gandesc serios daca doar emisiile de noxe sunt trucate ??? in rest masina e un urias.....problema e cu picioarele

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca sunt pisalog ... dar daca ai ajuns in situatia de a vedea radiatorul in fata, nu masina este problema, indiferent de motorizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu esti deloc. Tirul mergea cu 80 la ora, eu la fel. Eram in viteza a 4 a. Am trantit acceleratia si "m-am dus". Nu trebuia sa fac mai mult de 4 sec. Iar eu eram de abia la jumatatea lui. Masina trecuse de la 2000 la 3500 de turatii fara sa simt nici un boost. Am bagat a 5 a repede si de abia abia dar cu aia oprind in loc. N-am patit in viata mea asa ceva in sute de mii de km pe drumuri nenorocite rau. Recunosc principala vina e a mea...nu eram obisnuit cu masina si am tratat-o ca pe cea veche...era sa-i nenorocesc si pe altii. Dar totusi, motorul mi se pare f. slab.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o data - Kodiaq este o masina mare si grea, sta mai prost un pic decit altele la perfomeante - in special reprize si mai bine sau semnificativ mai bine decit altele - toate marci cunoscute. Inca o data, nu facem versusuri aici dar e de domeniul banalului sa afirmam ca mai placute la condus, in cazul masinilor mari si grele, sunt versiunile mai puternice.

Nu in ultimul rind, motorizarile se aleg pe baza de drive test daca exista cerinte speciale. Ce ti se pare tie lent, mie mi se poate parea racheta. Comportamentul de asemenea poate fi diferit de la marca la marca - eu am condus multi ani un Tucson model 2008 care nu mi s-a parut niciodata submotorizat in ciuda celor 140 de cai si 1800 de kg la gol. Evident ca nu sta in comparatie cu ce conduc acum dar asta e alta poveste, nu am ajuns niciodata sa vad de aproape masca tirului nici cu ea incarcata la refuz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cutie manuala la experientele expuse? Pentru ca la un dsg daca apesi brusc acceleratia retrogradeaza tocmai pentru a iti oferi ceea ce ai nevoie.

La 190 cp cu siguranta nu este o masina care sa te lase la greu in depasiri si inclin sa cred ca nici la 150 cp nu s-ar descurca in sprint-uri la viteze joase precum 80 km/h

Kodiaq-ul nu sta deloc prost la performante, dimpotriva ofera cuplu si putere maxima pe plaje de turatii mai mari deci concurenta...asta desi au aceleasi motoare.

Modificat de yanq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Cutie manuala si la a 4 a aveam cam 2200 de turatii parca si am ajuns la 3500 de turatii fara sa simt ca ma misc foarte mult de pe loc. Cu un outlander din 2008 (scz e ultima oara) aceeasi greutate aceeasi motorizare vajaiam pe langa tirul ala in aceleasi conditii.... e vina mea si doar a mea asta e clar dar mi-am expus o parere (nu contest ca poate fi gresita..). Si ca sa fiu carcotas pana la capat mi se par cam incomod de schimbat posturile radio de pe partea stanga a volanului ?. Si afisajul computerului de bord se poate stinge complet fara a opri si radioul? Sau macar acoperi cu ceva? Chiar cu lumina la minim parca tot ma deranjeaza. Daca stie cineva va multumesc?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am mai condus diesel de foarte multi ani dar 80km/h e de a 3-a, nu de a 4-a... poate ma vor contrazice colegii TDI-isti :)) 

Ca sofer, acum, de masina care are comenzile audio in partea dreapta a volanului as da orice sa le am iar pe stanga, mai ales la o manuala. Mana stanga sta in mod normal fix pe langa comenzi si este foarte usor sa schimbi posturi, melodii si volumul; asta fata de a lua mana de pe schimbator si a o duce pe volan sa faci asta si iar inapoi. Chestie de gusturi...

PS: exista optiune sa inchizi ecranul undeva in meniu, vezi la Display parca. Cel putin era pe Leon, ma gandesc ca ar trebui sa existe in continuare fiind oarecum acelasi lucru (plus/minus...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sputnik

Aruncă un ochi si prin manualul kodiaqului, cu siguranta o sa descoperi multe raspunsuri.

Probabil in depasirea respectiva te-ai precipitat. In niciun caz nu trebuia sa schimbi in treapta superioara cum zici ca ai facut atat timp cat tu de abia atinsesei zona plajei de turatii a cuplului maxim in treapta in care deja erai.E un drum foarte ingust si periculos...iti calculezi depasirile crezand ca cei din fata vin cu viteza legala dar ei zboara de fapt cu mult peste mai ales in extravilan...

Obisnuieste-te sa o conduci, sa îi cunosti limitele si aventureaza-te abia atunci cand ai certitudinea ca poti iesi cu bine din situația pe care o creezi.

Screenshot_20190318-201248_Acrobat for Samsung.jpg

Screenshot_20190318-201439_Acrobat for Samsung.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe Octavia 3 motorul 2.0 TDI 150 CP este lent, nu esti singurul caruia i se pare asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e o chestie subiectiva, am condus 13 ani 105 cp pe Octavia 2 si nu m-am putut plange de ea insa eram constient de ce poate si ce nu. De aceea nu m-am pus niciodata in pericol. Asta conteaza la urma urmei, sa nu ceri mai mult decat poate da masina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... acestea fiind spuse va propun sa depasim subiectul, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

34 minutes ago, vdragos said:

va propun sa depasim

Să înțelegem ca nu e vreo aluzie la pățania omului ?

Putem dezbate despre capabilitațile multivalente alte lui kodi

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc mult pentru ajutor si scuzati-mi vorba lunga?. Drumuri line tuturor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 13 ore, yanq a scris:

Să înțelegem ca nu e vreo aluzie la pățania omului ?

Este dar in viteza a 3 a ;).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, Sputnik said:

Da. Cutie manuala si la a 4 a aveam cam 2200 de turatii parca si am ajuns la 3500 de turatii fara sa simt ca ma misc foarte mult de pe loc. Cu un outlander din 2008 (scz e ultima oara) aceeasi greutate aceeasi motorizare vajaiam pe langa tirul ala in aceleasi conditii.... e vina mea si doar a mea asta e clar dar mi-am expus o parere (nu contest ca poate fi gresita..). Si ca sa fiu carcotas pana la capat mi se par cam incomod de schimbat posturile radio de pe partea stanga a volanului ?. Si afisajul computerului de bord se poate stinge complet fara a opri si radioul? Sau macar acoperi cu ceva? Chiar cu lumina la minim parca tot ma deranjeaza. Daca stie cineva va multumesc?

 

intra in setari , display, acolo bifezi casuta care sa-ti inchida display-ul dupa 10 secunde.

Chiar esti carcotas!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu e carcotas, nu a citit manualul si nu a facut test drive inainte de a cumpara masina :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De preferat cand iti cumperi o masina faci un test drive , citesti manualul din scoarta-n scoarta si abia apoi iti dai cu presupusul de cat de buna e masina sau cat de ...... e soferul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau difezi direct cel mai puternic motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care si ala poate fi o dezamagire, functie de asteptarile fiecaruia.

Confirm ca motorul de 150cp este lent iar cel de 190 este doar acceptabil. Din toate punctele de vedere. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu ia nimeni in calcul ca poate e masina de munca? :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 10 ore, david1998 a scris:

De preferat cand iti cumperi o masina faci un test drive...

 

...numai ca benzina de 180/190 cp a lipsit aproape un an. Daca asteptam sa apară la drive test plus o alta asteptare de 6-7 luni dupa comandă, era cam prea mult. Așa că am "riscat" sa comand benzina de 190 imediat ce a devenit disponibilă.  

Vis-a-vis de așteptări... nu mă astept sa am puterea mașinii de acum - 220 cp din V6 de 3200 cmc, tot benzina, veche de 18 ani - încă merge perfect. Dar nu poate fi mare diferență. Și câștigul imens este la funcționalitatea și confortul date de noile tehnologii. La mașina actuală nu am avut nici un fel de probleme cu motorul sau cutia automată și sper să am același noroc și cu cea nouă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe hartie 2.0 tsi de 180 are cuplu mai mare si disponibil pe o plaja mai mare decat V6'le mentionat. Si probabil si automata de pe Kodiak e mai rapida decat una de acum 18 ani, asa ca se prea poate ca in utilizare Kodiak sa nu fie cu nimic mai prejos decat un V6 de 3.2 de acum 18 ani, ca dinamica, ca greutate ambele masini fiind cam la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

Am gasit pe un forum de UK lista cu modificarile MY20 aduse pe Kodiaq incepand cu saptamana 28 de productie.

Mie singura mai de interes mi se pare cheia cu senzol de miscare (Kessy)!

Numai bine!

Product Changes Kodiaq EN Translation.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si lichidul de racire schimbat. Care o fi diferenta intre cu silicați si fara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • Bebeee a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!