Jump to content

FMIC + SMIC 1.8T


D'evil69
 Share

Postare recomandată

Salutare,

A montat cineva FMIC si SMIC in serie pe 1.8T? Daca da, s-a pierdut mult la capitolul presiune? Doresc un feed-back obiectiv.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce ai face asta? nu mai bine pui un FMIC rezonabil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos, serios acum, un FMIC decent te ajuta si nu te incurca la montaj. Exact ce zice Bogdan. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiesc caz iese mai ieftin cu SMIC + FMIC...dar..traseul va fi mai sinuos pt fluxul de aer, montajul mai dificil, iar traseul mai complicat de facut. asa..ca mai bine investetsi mai mult...dar mai sigur :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.

Ideea e ca am concediu sapt. viitoare (cand programasem sa fac modificarea) si inca nu mi-a ajuns din UK flansa de Al pt. MAP (teava IC nu avea flansa). Asa ca ma gandeam la un compromis pana ajunge pachetul. Deci, pana la urma voi face modificarea cu o saptamana mai tarziu.... :D

Asta era explicatia.

Pe un forum din UK exista un membru cu o astfel de modificare. Si el mi-a explicat de ce e mai bine sa nu fac ca el :)

PS: stiti vreun loc unde pot suda flansa de ALUMINIU?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt membrul de pe forum lol :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ce vrei sa optezi pentru solutia asta ? care crezi ca este castigul ? Sau ce speri sa obtii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citeai tot intelegeai ,nu vrea sa obtina niica doar ca nu are ce ii trebuie acuma doar pt fmic si se gandea sa le puna pe ambele ca doar asa i se leaga conductele...

Parerea mea e sa astepti si apoi s ao faci cum trebuie, stii tu lucru buna la ...9 luni :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt membrul de pe forum lol :D

:P Pai daca nu-ti scrii datele la profil, de unde sa stiu ca esti de-al nostru? :P Deci tot un roman mi-a raspuns pana la urma. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si..expune aici ce a zis membru ala :) pt alti doritori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am citit primul post direct la Skoda lui jmf m-am gandit :)

Modificat de vlad_pvs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citez:

"vrs180:

I've not carried out a twin IC mod, however I can confirm that such a set up would result in a greater pressure drop.

And the resulting combined AIT's wont be as low as you might expect either.

This is due to the fact that the thermol efficiency of the second stage IC will be significantly decreased compared to the first stage IC.

The reason for this is that IC's work most efficient when the difference between charge air temperature and road draft ambient air temperature is at its greatest.

So for example, if you had two identical IC's, which on there own were capable of operating @ 70% max thermol efficiency and you piped them into a turbo system in series, you would not get 70% + 70% max thermol efficincy from the two IC's.

At a guess I'd expect more like 70% + 15% max thermol efficiency.

HTH

Bill."

"jmf:

Yes, i have one, but unfortunately I bought the car this way, so I couldn't tell you the difference from before the mod. I can however tell you that the intake air temp is about the same or a bit lower than some friend with just FMICs, BUT they have some generic FMICs, not brand name ones (one for example is from an Iveco Daily truck lol).

Another thing is that, compared to a 1.8T with just FMIC, when booting it from 2000rpm, he just jumps ahead, because at 2000rpm i have quite a lag and spool up time. When booting it from 2500rpm or 3000rpm it's a bit the other way around. BUT, I don't know if this is necessarily a intercooler issue or a K04 issue (haven't driven a factory k04 car yet, so can't say). Ah, and booting it from 1500rpm does nothing, it's just dead

Anyway, I would guess that the added pipework would at least induce some more lag and if I had to fit an intercooler myself right now I'd just go for a FMIC and inverted intake manifold."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!