Jump to content

A4 B6/B7 2.0 TDI - probleme motor


Alexis491
 Share

Postare recomandată

Astazi, masina a facut o surpriza nemaipomenita hotarand ca sa nu mai porneasca. Nicicum... S-o luam pe rand, curent am, motorina am, antigel am, ulei am, garnitura chiulasa ciupita am (parerea umila a unui mecanic care a constatat acest lucru datorita pierderii antigelului. Nu am vreun furtun de antigel spart, racitor fisurat, asa ca altceva nu cred). Am plecat cu masina Sambata din BV. Am ajuns in Jupiter cu 1L antigel completat. Motorul a mers impecabil. Brusc, azi de dimineata nu a mai vrut sa porneasca. Tot drumul nu am auzit zgomote ciudate, doar UNEORI la relanti baga fum alb foarte mult, si nu, nu mirosea a ulei ars. Am incercat sa-i dau curent desi demarorul se auzea cum incerca sa cupleze dar nu reusea, am tras-o cu Golful, sintomul este ca si cum ar fi motorul calat. Nu se misca turometrul de la 0 nicicum. Erori nu am pe motor. Scartaie rotile din fata, odata ce incerc sa o trag, ramanand blocate. Pur si simplu nu stiu ce sa ii fac, sau la ce sa ma astept, asa ca astept de la voi un sfat, eventual de la membrii posesori de A4 B7 BLB care au intalnit probleme la acest motor. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Eu am avut probleme cu pompa de ulei (vestitul ax hexagonal care se ovalizeaza), doar ca am schimbat cutia cu cei doi arbori de echilibrare + ax + pompa ulei + turbo.

Am mai auzit de probleme la chiulasa la acest tip de motor. Ai rezolvat ceva intre timp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei Fum alb = ulei ars, posibil din uzura mare ax turbina.

Sa se fi dus chiulasa de tot si 1 L de antigel sa fi ajuns in cilindrii, sa nu poata fi invartit motorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichid in toti cilindrii este prea putin probabil

este suficient sa ajunga intr-un singur cilindru. Daca intra destula va genera soc hidraulic.

poate ar fi bine sa discuti cu un mecanic si sa incerci sa dai la automat cu bujiile demontate de pe blocul motor, in caz de lichid in cilindru macar sa nu spargi bielele incercand sa pornesti motorul.

daca asa se roteste motorul, si pe la bujii vezi expulzat lichid, atunci e cam clara problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trepidatii la relanti,intrerupere la 1200 ture pe loc si in mers(sarcina),vibratii in mers la 40-50 km,gen roti neechilibrate,dar rotile nu au nimik ,sunt echilibrate. eu banuiesc ca vin tot de la mersul motorului si mai ales de la intreruperea de la 1200 ture.

erori nu am si nu da eroare pe nimik....egr curatat,filtre ,ulei schimbate....pe vag-com turatia oscileaza de la 903 la883

nu stiu unde sa mai caut sa scat de aceste simptome...

Modificat de folierar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie imi oscileaza turatia...tot in jos...si cand se misca acul masina balbaie destul de urat...asta mai ales la rece. cred ca ma lasa un injector :beerchug:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Fumul alb e de la injectoare (motorina prea multa), nu de la ulei, ala e albastru. Din cunostintele mele acel motor e Pompe Duse adica nu ai o pompa de inalta presiune, ai 4 (in fiecare injector), deci dereglarea avansului din pompa de injectie e mai putin probabila, decat daca ti-e uzat rau arborele cu came. Dar si atunci ai calculator care sa compenseze (cat decat) timpii de injectie. Deci ori injector/oare ori senzor/i. Dar ca si la orice astea sunt doar pareri/aberatii. Nimic nu e sigur pana nu vede un mecanic masina. Preferabil un mecanic priceput, pe termen lung e mai rentabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

fum alb poate sa fie si de la glicolul din antigel cand intra in cilindru si este ars

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Nu am mai revenit aici cu rezolvarea problemei pe care am avut-o. Am desfacut motorul, am schimbat garnitura de chiulasa fara nici un rezultat. Am dus chiulasa la IAR Ghimbav, la noi in. brasov, pentru a o scana la raze X in privinta posibilelor fisuri. Normal ca era fisurata chiulasa si baga apa in cilindrii. De altfel am bulit si electromotorul incercand sa dau la automat. Ma bucur foarte mult de faptul ca au scapat bielele. Chiar am tras masina cu al meu Golf. Golful derapa cu roti de 17 toli pe asfalt si Audi mergea cu rotile blocate. Am avut un mare noroc. Desigur ca sentimentul era de motor calat s.a. In cele din urma am schimbat chiulasa cu una second-hand luata de la Auto- Rolla Buzau la un pret bun si cu garantie. ATENTIE mare cei care isi serviseaza Audi-urile in reprezentanta si patesc aceasta problema. La codul motor BLB, producatorul si-a recunoscut greseala de turnare a chiuloasei si aceasta se schimba in post garantie. Asa am inteles de la un mecanic din reprezentanta. As fi putut beneficia si eu de aceast lucru, doar ca eu nu-mi servisez masina in reprezentanta Audi. Poate daca as fi facut-o, per total aceeasi bani plateam... Ma rog... Am mai trecut si prin asta. Sper sa nu mai apara probleme. Pentru cei care au scris mai sus comentarii despre fumul alb, vreau doar sa le spu. Ca nu intotdeauna fum alb inseamna turbina dusa sau injectoare etc. Era clar ca masina lua "aditiv" de antigel la greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

Am o problema cu un Audi A4 B7 din 2007, motor 2.0 Diesel 140 BHP, la care nici cum nu reusesc sa ii dau de capat. Are 231000 de km.

La 2, 3 minute dupa pornire incepe sa scoata fum alb cu un miros destul de intepator. Daca o turez putin fumul mai scade din intensitate, dar apoi dupa un jumatate de minut scoate mai tare din nou.

Dupa ce motorul ajunge la 90 de grade fumul dispare complet.

Mentionez ca a fost testata la service audi si mi-au zis ca nu exista nici o eroare stocata si ca motorul functioneaza perfect. Mi-au schimbat filtrul de motorina si mi-au dat ceva aditiv pentru motorina, dar nu s-a rezolvat.

Nu consuma ulei, garnitura de chiulasa a fost testata si e in regula, injectoarele la fel, toate valorile aproape de 0, antigelul e curat in recipient.

Mi-au mai zis ca s-ar putea ca oringurile de la injectoare sa cauzeze problema asta.

Daca a mai patit cineva ceva de genul, sau poate sa imi dea vreun sfat as fi tare recunoscator.

Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exista un topic pe problema asta si din cate am citit eu acolo e posibil sa fie si de la acele O-ringuri, au fost care au scapat asa dar sunt mai multi care le-au inlocuit degeaba si fumul persista.Uite link-ul

http://vwforum.ro/topic/39995-fum-alb/page__st__120

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Ati gasit cumva cauza si rezolvarea? Cam acelasi lucru il sesizez si eu la tdi-ul meu. Se poate cumva sa se porneasca regenerarea filtrului de particule? Mentionez ca in ultima vreme, circul tot in oras cu ea si ca nu nici un martor aprins in bord. Merci!

Modificat de Sergiu_D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu rezolvarea. Au fost trei probleme:

  • capac garnitura chiulasa - s-a descoperit printr-un test de gaze Carter
  • garnitura chiulasa cu o fisura foarte foarte mica
  • injector cilindru 3 - avea mici fluctuatii, mai ducea dar am decis sa il schimb sa nu am probleme pe viitor.

Oricum, fumul alb a fost din cauza chulasei.

 

Sper sa ajute pe cineva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

trepidatii la relanti,intrerupere la 1200 ture pe loc si in mers(sarcina),vibratii in mers la 40-50 km,gen roti neechilibrate,dar rotile nu au nimik ,sunt echilibrate. eu banuiesc ca vin tot de la mersul motorului si mai ales de la intreruperea de la 1200 ture.

erori nu am si nu da eroare pe nimik....egr curatat,filtre ,ulei schimbate....pe vag-com turatia oscileaza de la 903 la883

nu stiu unde sa mai caut sa scat de aceste simptome...

si treaba asta cum ai rezolvat daca s-a rezolva?intreb ca de curand am si eun un b7 2000 tdi cod blb

undeva de la 1300 ture pana in 2300 aprox...+/- are niste trepidatii mai ales in sarcina si parca nu trage

de altfel se simte si in relantiu,parca are suportul de motor bulit asa misca masina(nu chiar constant)

 

la injectoare am verificat sunt ok

unde sa incept,unde sa caut,care o fi cauza?

 

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut ma ajuta si pe mine cineva, Am un audi a4 2.0 tdi din 2006 am observat caind schinb vitezele 1-2 cund ajung cu pedala sus imi tremura foarte putin, dar nu tot timpul. In rest nu se scutura cind il opresc Nu tremura cind il pornesc oare ce sa fie?


, Am un audi a4 2.0 tdi din 2006 am observat caind schinb vitezele 1-2 cund ajung cu pedala sus imi tremura foarte putin, dar nu tot timpul. In rest nu se scutura cind il opresc Nu tremura cind il pornesc oare ce sa fie?

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Regleaza cantitate injectata si unghi sincronizare

prin vcds sau fizic se face...?

 

care ar fi valoriile ok?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se face mecanic, din axa came - cu testerul verifici reglajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg...facem si treaba asta sa stiu o treaba

mersi

 

si alte sugestii daca mai sunt

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Sunt nou pe forum si am nevoie de un sfat de o indrumare. Am un Audi A4 b7 2.0 tdi cod motor BPW 140 cai. de cand l-am luat am avut problem cu pornirea. Nu e vorba de pornire la rece sau la cald si tot timpu. Dupa ce o pornesc timp de 3-4 ore daca opresc si vreau sa pornesc porneste foarte bine. De curand a mai aparut ceva problema la care nu I dau de capat. dupa ce o pornesc dimineata sau in oricand dupa ce a stat vreo 7 8 ore merge motoru in jur de 8 10 minute si pe urma se opreste si nu mai vrea sa porneasca nicicum. Am incercat de vreo 2 ori sa o pornesc cu spary de pornire si porneste si merge bine pe urma nu se mai opreste. Tin sa mentionez ca am schimbat pompa tandem, filtru de motorina si oringuri injectoare pana acuma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!