Jump to content

1.6 16v Motorul parca merge inecat


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

salut

am un golf 4 1.6.16v 120.000km 2003 (benzina) si am ceva probleme ....motorul parca merge infundat mai ales la turatii mai mici, este mai zgomotos cand accelerez...si consuma mai mult un pic. E genu de senzatie cum ai merge cu AC pornit...care iti din puterea motorului, la mine parca sunt 2 AC pornite in acelasi timp..cand plec de la semafor...trebuie sa apas mai mult pedala....parca se chinuie, accelereaza mai greu si e mai zgomotos motorul(masina are o toba sport carbon)eu din toba imi dau seama ca e mai galagios

de exemplu pe la 1500rmp in a 2 parca nu trage nu are cuplu....inainte avea viata simteai ca se tureaza mai repede chiar daca e turatia mica...acum...blana, trebuie sa schimb in viteze inferiorea mai ales din a 3 in a 2 ca sa aibe putere la mersu prin oras

ma dispera senzatia asta...nici nu imi vine sa mai merg cu masina ;)

in bord nu am niciun martor aprins...totul e ok

eu credeam ca e de la benzina...asa ca o perioada am alimentat de la Petrom 95 masina mergea bine...apoi parca a inceput sa mearga prost, am schimbat si am bagat de la Rompetrol Fx 95 sa o curat(fiind sfatuit)...masina a inceput sa mearga bine iar, eram fericit ca am gasit problema...dupa vreo luna cu benzina de la Rompetrol iar a inceput sa mearga iar prost....si am bagat de la Omv 95....masina a mers bine o sapt...simtieam ca trage ca are viata...iar m-am bucurat ...ma gadeam ca e de la benzina....si ieri cand mergeam cu aceasi bezina cu care a mers bine o sap.....am oprit la un semafor...si cand am plecat am simtit iar ca nu mai are putere masina

nu mai stiu ce sa cred....ma gadesc ca nu e de la benzina....adica cu acelasi combustibil a mers bine si dupa o sap sa puturosit???

nu stiu de la ce poate sa fie....!!! :D

-sonda lambda S1 a fost schimbata

-clapeta am curat-o mai demult...dar o sa o curat iar(nu cred ca are vreo treaba)

-bobinele le-am schimbat pe toate anul trecut

-bujiile au fost schimbate cu vreo 1.5 ani circ..35000km in urma...sa le schimb????

-injectroarele.....nu le=am curatat niciodata..sa fie oare ele de vina???

-filtru de benzina trebuie sa il schimb la revizie ...are 20000km

-egr nu l-am schimbat niciodata nu a avut erori

daca cineva se pricepe sa imi dea si mie un sfat...

eu ma gandesc ca e ceva de la amestec....sau scapa/trage aer fals pe undeva...sau se infunda..si se desfunda ceva

o sa merg la service sa ii fac o scanare...sa ii curat clapeta...dar nu o sa gasec rezolvarea sunt sigur...mecanicul o sa zica sa ii fac revizia la 10000km ca e aproape, nu ma incalzeste cu nimic..nu cred ca isi revine

sper sa aveti niste sfaturi

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Salutare,

In primul rand trebuie sa ii faci o scanare si un log in mers pe care sa il putem interpreta si noi. Filtrul de benzina...putin probabil din moment ce le schimbi din 10 in 10k. Verifica rola intinzatoare de la cureaua de accesorii, ceva ce ar putea sa iti tina pe acolo. Fiind benzina, cand cuplezi aerul se simte deci orice intepenire, forta suplimentara pe curea se va simti la puterea masinii. Vezi sa nu fie de acolo. A doua parte, poate de la catalizator dar asta ar aparea pe bord, sau pe logul in mers.

Totusi tind sa cred ca e ceva de la rolele de la cureaua accesoriilor.

Injectoarele iti apar pe scanare, si nu au toane. Fie sunt infundate, fie nu ;)

Numai bine!

PS: vezi ca ai 105Hp nu Ph :D

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da....o sa verific rolele si zici ca injectoarele...nu au cum sa fie...adica ar merge tot timpul infundata ..asa m-am gandit si eu

paote se blocheaza vreo rola pe undeva...mhhh cu sa verific...sa nu fie cumva alea de la distributie ...alea se verifica mai greu

e vreo metoda simpla de verifica? daca ar fi ceva de la role s-ar simti si la relanti...adica sta normal nu oscileaza, daca ar fi o rola blocata ceva...ar face urat cred

o sa fac o scanare

sa vad ce si cum

pt o scanare in mers...e cineva disponibil...mecanicul meu nu cred ca o face si in mers...

mersi oricum

Modificat de Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

O rola blocata nu scartaie...pentru ca nu are ce sa mai scartaie. La distributie nu ai ce sa cauti sa verifici acolo. Verifica fulia alternatorului sa se invarta, rola intinzatoare, si cupleaza-decupleaza aerul conditionat. Vei simti cand se va cupla si de asemenea cand se va decupla. Daca nu il simti ca se decupleaza, acolo e problema ta. Oscilatiile la relanti sunt date de clapeta de acceleratie murdara, distributie ne pusa corect la punct..etc nu de o rola blocata.

Keep In Touch

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....m-am uitat la role....toate se invart .....ac-ul cupleaza/decupleaza ok aseara am dat drumul la AC si am plecat, masina tragea bine, nu mai simteam infundarea aia..dimeneata iar nu mai tragea..cred are legatura cu ceva de pe acolo

....nu stiu cat de usor se misca rolele nu am schimbat niciuna niciodata...am schimbat doar cureaua de la alternator

motorul asta 1.6 are debit metru?? sau doar la diesel exista

..o sa ma duc la un service sa imi faca niste verificari...desi sunt sceptic...ca o imi gaseasca problema:(

bafta

Modificat de 90G_O_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai verifica o presiune in rampa de benzina....

MAP senzurl de pe admisie cat iti arata la relanti fara sarcina... dar lamba compensation?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astea trebuie verificate cu vag-ul banuiesc?...in mers?

eu nu ma pricep...

Modificat de Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Da, Vag sau Vas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...am fost la service si mi-am facut o verificare ....nu am nicio eroare..nimic

tipu de la service mi-a dat un aditiv specilal pt masini vag(ar fi singurul care mi-l recomanda ca si aditiv de pe piata, dupa ambalaj nu pare de pe meleagurile noastre) si mi-a spus sa il amestec cu un full de benzina....si sa merg mai turat....o sa se mai curete supapele si altele pe acolo si sa vedem daca mai face figuri

sincer nu prea sunt fun aditivi....pana acum nu am mai folosit la masina...dar cine stie poate da vreun rezultat...sper sa nu imi faca mai mult rau:~

si daca tot asa face figuri, merg sa imi puna alt debit metru...dar nu avea pt bcb...avea akl si nu se potrivea la mine

sa vad cum se comporta dupa ce bag benzina cu aditivul

eu nu prea cred ca se intampla nimic...adica tot asa o sa aibe perioade

va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai bcb-ul nu are debitmetru (MAF). Are senzor de presiune (MAP). Costa vreo 6 bulioane. Mai bine imprumuti de la cineva unul sa faci cateva teste. Oricum, daca ar fi de la el, ar fi aparut eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu...la acelasi motor ...1.6 16v BCB ....oscileaza la relanti dar eu in ultima vreme am avut ceva probleme.

Acum o saptamana mi s-au rupt dintii curelei de distributie(nu inteleg cauza deoarece distributia am schimbato cu 50.000 de km in urma) mi s-au strambat 8 supape, le-am schimbat am rectificat chiulasa, am inlocuit distributia, intr-un final a pornit dar am aceasta problema....imi tremura rau motorul la relanti si cu el toata masina..si consuma f mult.In oras imi cam 12..am bagat-o pe tester dar nici o eroare...stie careva ce ar putea fi? Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeiasi problema am avuto si eu pe vremea cand aveam un golf 1.4 16V. Cand porneam masina ( nerulata, dimineata) nu aveam nici o problema, inca cand se incalzea umpik gata,,,,,trebuia sa o tin din acceleratie ca altfel imi murea motorul. Problama la mine a fost de la SUPAPA EGR, o supapa care vine pe saxofon. Tinand cont ca tu ai un 1.6 si cam aceiasi prob. este posibil sa fie aia. AA...si pe test nici mie nu imi dadea nici o eroare

Butonul p_quote.gif sau p_mq_add.gif - (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post.

Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butoanele t_reply.gif sau t_qr.gif!

Modificat de Marius
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

cum ti-ai rezolvat problema,pana la urma de la ce era?

Si la mine tot asa merge cand bine cand prost

cum ti-ai rezolvat problema,pana la urma de la ce era?

Si la mine tot asa merge cand bine cand prost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor vad ca aveti 16V.. de ce nu incercati benzina cu CO min. 98 ?

Eu folosesc 99+ tot timpul si nu am avut niciodata probleme cu motorul in 190 de mii de km exceptand cateva bobine si in rest consumabile. Bobinele (mai ales la motorul meu) le categorisesc ca si consumabile.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat costa 99+ si de unde bagi? Eu am incercat cu Carrera 100 de la OMV si parca parca mergea mai bine masina, dar m-am tras buzunarul in jos si am trecut inapoi la Carrera 95.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@neohq 5 ron fix per litru. (valabil ieri) la Petrom.

Pe mine personal ma incanta mai mult acest tip de benzina din doua considerente: 1. trage ceva mai bine, arde mult mai bine si parca are mai mult cuplu (cel putin asta este senzatia in comparatie cu 95) 2. fabricantul recomanda acest fel de carburant pt motoarele 1.6 16V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand o sa stau ceva mai bine cu banii am sa incerc si eu acea benzina si am sa revin cu o parere :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...pai problema s-a mai rezolvat un pic ..in sensul ca am schimbat bujiile,cele vechi aveau 50000km,dar parca tot mai am momente cand mi se pare ca nu treage....

mai ramane sa verific egr,sa-l schimb cu unul de la altcineva sa vad daca e vreo schimbare

...pe vag nu apare nicio eroare.

referitor la benzina ...am bagat si de 98 si de 99....nu mi se pare mare schimbarea..poate o idee...cel mai mult mi-a placut cea de 100 carrera...care se consuma f repede

intradevar se simte ca masina trage o idee mai bine....dar cu cat ai motorul mai puternic cu atat o sa se simta mai bine benzina de 100, la motorul meu de 1.6 nu cred ca merita bag benzina 100

momentan masina merge bine si bag benzina de 95 omv....daca o sa se mai schimbe ceva revin cu pareri

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inceput so turez mai mult si am vazut o schimbare in sensul ca merge mai bine...eu parcurg si trasee scurte iar motorul nu ajunge sa se incalzeasca optim pentru a da un randament bun, asa as crede eu.....bujiile le-am schimbat si eu si nu au peste 10000 mii km deci nu are rost sa le schimb,sonda lambda 1 am schimbato si eu a doua sonda nush daca are un rol foarte mare in bunul mers al motorului pt ca pe sonda 2 imi apare eroare cei drept?

Modificat de ionutzz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Si la mine tot cam asa a inceput sa se simta, lipsa de putere, mai ales cand pornesc aerul conditionat, "parca merg cu frana de mana trasa", iar impreuna cu mecanicul am desfacut si verificat rolele si cureaua de accesorii, el zice ca sunt OK. La scanare nu apare nici o eroare, singura traba e ca imi arata ca, clapeta de acceleratie nu se deschide decat pana la 85%(e prima oara cand aud ceva de genul acesta), in rest lambda S1 schimbata, clapeta de acceleratie curatata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am si eu un golf 4 1.4 16v. si am o problema asemanatoare. Nu trage . Uneori mi se pare ca trage in socuri. daca incerc sa urc o cu spatele peste o bordura trebuie sa acelerez tare si abia daca trece peste . iar consumul este cam mare . 7.5 8/100 cu 5 in masina. Ma poate ajuta careva? Ms.

EDIT. am luat masina la 130.000 km si acuma am 139.000. am skimbat doar ditributia cu pompa de apa, si uleiul.Inaintea aceam toba rupta :)) si parca treagea mai bine. dar acum miam sudato. sa fie si asta o cazua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cumva iti patineaza ambreiajul?ai zis de urcat greu bordurile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nush. din cate stiu ar trebui sa miroase .nu mi se pare ca miroase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

pai nush. din cate stiu ar trebui sa miroase .nu mi se pare ca miroase.

si kand las de ambreiaj la oracare viteaza se aude ca si cum nu ar fi apasat ambreaju dar incet de tot , cum carie un pic da foare foarte incet.nu iti dai seama dac anu esti antent.oare disku de ambreiaj o fii.? care ma poate ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!