Jump to content

Costuri service-uri revizie Polo 6R


ECL
 Share

Postare recomandată

Asa mi-e mie soarta.

Vorbisem cu vreo saptamana in urma pentru programare si apoi, ca sa nu exista nici un fel de discutie, am dat si un mail in care am cerut doua lucruri:

 - sa fiu programat la prima ora. ca sa pot scapa pana pe la 10

 - sa pot sa stau in service cat timp se face revizia.

Am primit termenul de programare  la ora 07:30 si acceptul de a participa la revizie. Dar cand am ajuns acolo ... eram programat la 10:30 si am primit niste explicatii legate de revizia in regim de service rapid si suspendarea incepand "decat de" luni a acestei proceduri. O avea legatura cu faptul ca am eu mai putin par in cap sau ca masina mea este ceva mai ieftina.  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar pe volan si scaune nu aveau protectii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da. Dar alea nu sunt singurele locuri pe unde se pune mana. Masina a stat cu geamurile deschise si am vazut si la mine si la altii cum se mai sprijinea cate o manute pe usa, degetele fiind pe partea interioara. Apoi se mai umbla pe la manete, pe la butoane. Volanul este acoperit pe toata circumferinta exterioara.Dar partea interioara este neacoperita. Si cred ca majoritatea oamenilor, atunci cand cuprind volanul, il strang in mana, cuprinzand toata grosimea lui. Iar varful degetelor ajunge ... pe interior, acolo unde volanul nu este acoperit cu nimic. Si uleiul ala negru si murdar nu mai iese cu nimic de pe pielea volanului.

 

Dar recunosc ca intr-un singur loc am vazut sa se lucreze asa cum cred eu ca ar trebui sa se lucreze. Intr-un service particular din afara retelei.


Si inca o smecherie, ca m-am uitat in paralel la factura ta si la aia pe care mi-au dat-o mie

 

la tine, Circo: CastroMagProf5W40vrac 3.6L cu 50.21/litru rezultand 180.76 fara TVA

la mine: UleiCastrolEdgeOE5W30vrac 3.9L cu 70.86/litru rezultand 276.35 fara TVA.

 

Pai sa nu fac eu urat la faza asta? Adica la tine, ca ai motor de 1.400cc, intra 3.6L si la mine, ca am 1.200cc, intra 3.9L. Si cu pretul care-i treaba? Motorul meu este sensibil si are nevoie de un ulei mai scump? Hai ... ca parca ceva nu este chiar in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat pe factura si am acelasi tip de ulei ca Razvan,la acelasi pret,respectiv 50,21 ron/litru (vrac) si o cantitate de 3,20 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5w30 e mai scump oricum. Iar eu am primit o reducere la pretul final de aproape 1mil.Reducere care nu s-a mai aplicat pt ca au introdus datele proprietarului gresit. Asa ca diferenta data de reducere am platit-o pe o factura separata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il cred pe Dun cu murdaritul masinii. Si eu am montantii fata murdari dupa o vizita la PBN. Am mentionat asta in scris si cu prima ocazie cand ajung pe la ei o sa-i rog sa ii curete.

 

Dun, la fel m-a costat si pe mine revizia de 1an tot la PBN. Am cerut eu ca pe langa filtrul de ulei sa le schimbe si pe cel de benzina, polen, aer. Putin sub 1.000 lei cost cu tot cu manopera. (inclus materiale mici :RO flag:  ). A, si nu m-au lasat sa stau langa masina pe perioada reviziei.

Modificat de Hayate
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Brady s-au purtat mult mai ok. In primul rand ca nici nu s-a pus problema sa nu stau la revizie. Cum le-am zis ca vreau sa asist au zis ca nicio problema, politica firmei fiind de a lasa proprietarii in service.
Apoi mecanicul a schimbat primul filtrul din habitaclu ca sa nu fie murdar pe maini.
Uleiul (l-am adus eu) a fost pus in 3 reprize ca sa se asigure ca ajunge la maxim. Cu pornit motorul intre ele ca sa circule uleiul. Plus ca la carte scrie ca nivelul se ia la cateva minute dupa ce a fost oprit.
Toate verificarile au fost facute cu mine alaturi (antigel, nivel uzura anvelope). Singurul lucru normal de altfel a zis ca nu am voie sa stau sub masina cand e ridicata. Am stat aproape 30minute pana s-a scurs si ultima picatura de ulei uzat. Primul filtru de ulei pe care a vrut sa il monteze avea o garnitura usor diferita (desi era acelasi cod) si s-a uitat atent mecanicul si a zis ca nu-i place cum arata asa ca a luat alt filtru (tot acelasi cod, dar cu garnitura identica ca cel vechi).


Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand experienta recentelor evenimente le recomand celor care fac reviziile la reprezentante sa achizitioneze de acolo filtrul de ulei. In marea majoritate a cazurilor filtrul de aer si cel de polen pot fi schimbate in regie proprie cu foarte mare usurinta, manevra asta in regie proprie aducand o reducere semnificativa a costului reviziei.

 

Filtrele MANN folosite de mine anul trecut au costat aer/polen 50+55 lei. Anul asta am platit pe cele doua filtre OEM 119+137 lei. Manopera pentru schimbarea lor este undeva la vreo 40 de lei. De aici o reducere cu aproximativ 180 de lei a costului reviziei. Pentru ca anul trecut am cerut oferta si pentru filtre OEM va pot spune ca la un magazin particular din afara retelei PoRo costul lor este de 89+91. Chiar si asa, tot scutesti vreo 100 de lei.

 

Daca logica mea este gresita va rog sa ma corectati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cand o sa se uite in istoric nu o sa apara si schimbul filtrului de aer/polen. Deci o portita de care se pot lua...

Dai banii pe tuning dar vrei sa faci economie la filtre, riscand sa ai probleme cu garantia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizia, daca se face la reprezentanta, se face completa sau deloc. Orice nu schimbi la ei, desi e trecut in cartea de service ca asa se face, anuleaza garantia masinii si sansele de kulanza si cred ca am vazut toti cat de importante sunt...

Nu va zgarciti la 100-200 de lei ca sa ajungeti sa scoateti mii din buzunar daca se intampla ceva. Exista si alte locuri in afara de PBN unde se poate face revizia cu ceva mai putini bani, daca e nevoie...

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine diferenta intre revizia facuta la reprezentanta si cea la un service autorizat este de aproximativ 600 lei. Ultima revizie facuta la Quark, cea de 30.000 km, m-a costat aprox. 1200 lei. Acum, imi fac reviziile cu 550 lei ! E o diferenta foarte mare, mai ales daca prinzi ca si mine minim 3 revizii pe an (le fac la 10.000 km). De banii din diferenta as putea plati CASCO sau alte chestii la masina.

 

 

Filtrul de polen este identicu cu cel de la passat. La passat ma costa 20-40 lei (cu sau fara carbon) in schimb la polo ma costa 30-120 lei (in functie de unde-l iei si daca este sau nu cu carbon). Eu mi-am gasit un magazin in Arad si-mi iau filtrele toate pe MANN cu preturi decente. Filtru de aer + polen sunt undeva la 80-90 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru filtru de polen neschimbat la revizii nu iti pot refuza kulanza!

Pentru cel de aer da, dar poti sa il aduci tu cu factura, si platesti doar manopera.

Iar intre reviziile de 2 ani (la 1,2 tsi filtru de aer se schimba la 2 ani sau 30000 de km oficial) il schimbi singur, ca e doar 60-70 de lei si 4 suruburi.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La PBN nu poti sa aduci nimic de acasa. Asta e politica lor.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda ... va rog sa ma scuzati. M-am exprimat incomplet, ca sa zic asa.

Eu eram setat pe urmatoarea mea revizie, care va fi a treia si la care nu trebuie sa schimb decat uleiul si filtrul de ulei. Si cred ca, fiind a treia, trebuie sa schimb si lichidul de frana.

 

Cat priveste culanta si garantia, nimic mai adevarat: reviziile trebuie facute la timp si la service-urile din sistem - unii zic ca merge si la cele autorizate, dar eu nu m-as risca.

 

Am spus in postul de la care a pornit discutia asta ca eu as cumpara filtrul de ulei de la service pentru ca am plecat de la premiza ca revizia este facuta la un service care iti permite sa mergi cu consumabilele tale - asa cum a spus Ego ca a facut la Brady, unde a mers cu uleiul cumparat de el. Din cunostintele mele, varianta asta este in regula, atata timp cat ai factura de provenienta pentru consumabilele respective si ele sunt in termenul de valabilitate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La PBN nu poti sa aduci nimic de acasa. Asta e politica lor.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

La Cybernet Piatra Neamt permit sa vii cu consumabilele tale, cu conditia sa fie cele care trebuie, in termen de valabilitate si sa ai factura de achizitie. Totusi, in afara de filtrul de benzina( si acela original) si o data cel de aer , in rest nu am adus nimic. Vreau ca partea de ulei de motor sa fie exclusiv a lor, dat fiind cazul 1.2 tsi sa nu vina cu dume cum ca lantul a sarit din cauza uleiului contrafacut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La majoritatea service-urilor poti sa aduci consumabile de acasa, ziceam ca un caz special ca la PBN si PBV nu poti sa faci asta, Dun acolo a facut ultima revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu,care fac 1 revizie pe an,prefer sa schimb totul la reprezentanta,iar la reviziile intermediare,imi schimb eu filtrele de polen si aer,in nici un caz nu le las 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A schimbat cineva pana acum placutele de frana la un polo 1.2 aspirat. Nu stiu ce sa aleg Ate sau brembo, pagid ori textar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu in ordinea astea le-as pune:

brmebo, ate,pagid, textar.

din cate stiu textar sunt mai dure, si e posibil sa scartaie putin. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers pe ate, 150 placutele+50 manopera.

Send from my Nokia 3310
 

post-42557-0-88566600-1382981222_thumb.j

Modificat de robi_zet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

71000. Placutele originale tot Ate erau.

Send from my Nokia 3310

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat pentru ca eu am 53000.,si eram curios cam cat tin.Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde si de stilul de mers. Cu polo merge prietena mea si nu are un stil foarte agresiv. Oricum au tinut destul placutele.

Send from my Nokia 3310

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!