Jump to content

Probleme la cutia de viteze manuala a Sharanului


precis
 Share

Postare recomandată

Ai verificat pistonasul de la pedala de ambreiaj? E o posibilitate mare sa fie de acolo problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se deregleaza ceva in timonerie intra greu 1/3/5,verifica totusi sistemul din plastic de reglare sa nu fie ceva spart pe acolo,daca pui monede in scrumiera te sfatuiesc sa verifici sa nu fie vreuna cazuta pe acolo,iar daca umblii des in oras si folosesti treapta 1 este sincronul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari,am rezolvat problema care era legata de introducerea in treapta 1 foarte greu.Am schimbat camasa de plastic din jurul sferei de la schimbator.Care vrea mai multe detalii pe PM,sa nu mai primesc vreun avertisment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am achizitionat de curand un sharan 1.9 auy 6 trepte. Problema mea la cutie se manifesta in felul urmator: are un cloncanit cand este rece, se aude de parca joaca ceva in ea. Daca apas ambreiajul tace. Am fost cu ea in service, am schimbat uleiul, am schimbat axul intermediar pe dreapta cu tot cu rulment si flansa care intra in cutie. Acestea le-am schimbat pentru ca aveau joc foarte mare in caneluri si dupa demontare se vedea cu ochiul liber ca sunt duse.Ambreiajul este ok, nu patineaza, volant nu face figuri... Mecanicul a spus ca e zgomot de rulmenti si decat sa o repar mai bine iau alta cutie sh. Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cloncanitul ala la rece l-am avut si eu vreo 5-6 ani.S-a rezolvat prin schimbarea kit-ului de ambreiaj.In urma demontarii discul de ambreiaj(nici la mine nu patina deloc) era inca bun(310 000km) si volant era blocata complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

De atunci si pana acum a mers masina brici, saptamana trecuta am venit din Germania dupa un drum de 5000km si la 2-3 zile a aparut un cloncanit urat la schimbarea treptelor si la decelerare brusca. Am fost cu ea azi la service si se pare ca e dus grupul din cutie, are un joc groaznic de mare. Voi schimba cutia, insa aveti idee daca trebuie fix cutie de sharan motor auy sau are si alte compatibilitati?

L.E.- ambreiajul este schimbat in totalitate

Modificat de kelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

 salutare colegii...am si eu probleme cu masina din semnatura si se aude identic cu ce e in acest clip...la ce sa ma astept?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce apasa pedala si apare acel zgomot ,probabil rulmentul de presiune este pe duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu aveam acelasi zgomot, a disparut cand am schimbat rulmentul de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza e ca se aude mai accentuat la jumatatea cursei pedalei de ambreiaj, apoi cand e pedala complet apasata nu se mai aude nimic, insa sper sa fie doar rulmentul si nu volant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 06.03.2017 at 1:50 PM, kelu said:

Eu aveam acelasi zgomot, a disparut cand am schimbat rulmentul de presiune

cat a costat manopera pt schimbarea rulmentului? sau ai schimbat tot kitul de ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai stiu sa ti spun manopera, dar am schimbat kitul complet de ambreiaj si ulterior toata cutia caci aveam joc in "lalelele" in care se fixeaza planetarele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am si eu o problema, care trebuie rezolvata URGENT deoarece in 2 saptamani plec in concediu, se aude un huruit in timp ce este in sarcina, si se aude din ce in ce mai tare dupa ce trec de 100 km/h, in frana de motor nu se aude, sa fie oare din cutie sau de la planetara? pe partea soferului se aude, rulmentul nu cred ca e pt ca s-ar auzi si cand nu e in sarcina! aveti idei de la ce este?salutare din nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema poate sa fie din mai multe cauze,du-te intrun service sa o suspende si sa vezi daca se aude ceva cat ruleaza.Trebuie verificate si cauciucurile(deformari).Eu tot la rulment m-as gandi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ridicat acu masina pe cric si am tras de roata de sus in jos si nu se simte nici un joc la rulment, insa am pornit masina pe cric si am bagat in treapta a 5-a si se aud niste sunete, sa fie oare cutia?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu cred ca iti dai seama doar din miscat de roata daca un rulment este dus,un test poti sa-l faci ruland cu ea si in moment cand tragi de volan stanga(asta e valabil cand presupui probleme la rulmentul din stanga fata,toata greutatea si forta se duce pe roata dreapta) ar trebui sa dispara din zgomot daca e rulmentul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza e in momentul in care nu mai e in sarcina masina (vale sau loc drept fara accelerare) nu se aude, si se accentueaza cu cat se incalzeste motorul, am un clip facut cu masina ridicata pe cric si in viteza a 5-a insa nu il pot uploada pt ca e mai mare de 1,95 mb

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici o idee? 

inca o chestie pe care am sesizato, pedala de ambreiaj ramane putin mai jos, uneori si cand apas brusc ambreiajul si bag in viteza se aude un zgomot metalic...sa nu fie aerisit cum trebuie ambreiajul?? sau sa am prea putin ulei in cutie??? si...am si rulmentul de presiune defect, face zgomot, oare acel sunet sa se auda de la rulmentul de presiune? sa nu decupleze cum trebuie ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in primul rand verifica nivelul uleiului din cutie....Motivele zgomotului pot fi multiple....Din filmare nu se distinge f clar zgomotul, dar cred ca o constatare in service nu ar costa foarte mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza e ca sunt in germania! cati litri de ulei am nevoie pt a schimba uleiul din cutie? si ce ulei imi recomandati?

 inca o problema sesizata acu...dupa 150 km/h in sarcina tremura masina, si acel huruit nu este uniform, am facut acum un test de vreo 50 de 50 si in primii 20 de km se auzea nimic, am facut un sens giratoriu mai in forta , accelerand, am auzit si vreo 2 pocnituri ca si cum ar fi de la planetara, tin sa precizez ca am cauciucuri C-uri (asa am luat masina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce cheie imi trebuie pt schimbarea uleiului din cutia de viteze?

M16 sau M17?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am schimba si uleiul din cutie insa nu de acolo era problema, problema a fost de la capul planetarei de langa cutie, a cedat chiar in austria, insa l-am pacalit cu niste vaselian si am reusit sa ajung la destinatie (inca 1200 km) , apoi l-am inlocuit cu totul! (burduful avea o gaura prin care a iesi toata vaselina de acolo)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!