Jump to content

Scut motor New Beetle


LauCalin
 Share

Postare recomandată

Asa cum spune si titlul, astazi am avut parte de o surpriza foarte neplacuta: in timp ce veneam spre casa aud un huruit foarte puternic de sub masina, din fata. Ma dau jos si vad scutul care atarna jumatate pe asfalt. Am fost un service si cei de acolo mi l-au dat jos. Am insa nevoie de unul cat mai repede pentru ca maine trebuie sa plec pana la Severin (bine ca nu am patit-o pe drum). Stie cineva de unde as putea cumpara, un pret aproximativ si un service care sa nu ma "rupa" de bani?

Multumesc!

off: scuze daca nu am postat in aria potrivita. In cazul asta rog un moderator sa mute topicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca la Volksparts, Autokarma sau pe Lizeanu la Benett Auto. Sigur gasesti ceva, de montat poate sa ti-l monteze oricine. Daca totusi nu gasesti, nu te alarma, nu o sa se intample nimic fara scut daca nu iei vreun bolovan sau creanga de copac (oricum scutul ala de plastic apara doar de noroi). Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, m-am mai linistit... oarecum. Adevarul e ca daca ma gandesc bine, tata la Opel-ul Ascona nu a avut niciodata scut de protectie si a luat gropi si bolovani la greu masina si nu a avut nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi la Autokarma, au si de otel , nu e scump insa e vital la acest model de vw, e f joasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Te sfatuiesc sa cumperi acel scut metalic; eu nu am avut, si in noaptea de 25 dec. 2009 am luat un sleau pe Aviatorilor -> rezultat: punte schimbata + bascula, airbag lateral, etc. (noroc ca am avut casco - devizul a fost 9000 ron).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu am mai zis nimic aici, am rezolvat problema chiar atunci in Severin (aviz pentru cei care sunt din zona si au nevoie de asa ceva). Am fost la mecanicul tatalui meu si mi-a pus pe masina asta:

http://my.imageshack.us/v_images.php Imi cer scuze, pozele sunt prea mari si nu pot sa le atasez. In cazul in care nu se deschid spuneti-mi si atasez link-uri.

A facut o treaba foarte buna. Azi cei de La Service au ramas placut surprinsi cat de buna a fost ideea si deloc complicata. Acum poate veti spune ca a scazut garda la sol a masinii, care oricum e destul de mica. Asa e, insa nu e grav, pentru ca daca lovesc o denivelare lovesc cu bara aia de metal. Iar tabla e pentru pietre. smile.gif

B--NOX, te cred pe cuvant ca eu stau in Aviatiei si cand vin dinspre Victoriei evit pe cat posibil bulevardul Aviatorilor. Asta iarna cand treceam pe-acolo credeam ca imi rup masina in doua. Uneori ma intrebam cu de mai rezista masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

O idee pt cei care vor sa-si puna scut: se potriveste cel de plastic de la skoda octavia (nu mai stiu daca I sau II dar se poate masura); din pacate nu am poze facute.

Treaba sta cam asa: scutul se prinde in bara fata sub ea, pe laterale si in spate unde se termina -> se face o adaptare la plasticul drept (cel de pe partea pasagerului) adica se taie un "v" cu o panza de bomfaier pt ca pe acolo trece un furtun -> pare o "tiganie" (e o expresie si nu vreau sa jignesc pe nimeni cu ea) dar te scuteste de multi bani! Eu am dat anul asta in primavara 300 RON fara manopera (100 RON in plus cu).

Sper sa va fie de folos comentariul.

P.S. Ca sa ma explic cum trebuie: eu nu am avut scut si deci nu am avut nici plasticele de pe laterale care vin langa carenaje (plasticele care "captusesc" "locul" unde sta roata) fara de care nu se poate monta scutul de plastic. Daca se ia din metal atunci trebuie cumparat exact de new beetle de la reprezentanta sau daca se face la comanda masurat cu atentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Din 01 octombrie sunt un mandru posesor de New Beetle ... asta pana sa gasesc pe vwforum cate si mai cate probleme apar la masina asta. Am ramas surprins sa observ ca masina asta nu are scut ... e posibil ca de noua sa fi fost vanduta fara scut? Precizez ca masina a fost achizitionata de noua din Cluj si cred ca doar in romania ar putea fi vanduta fara scut ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Sa nu-ti para rau ca ai cumparat-o. Sunt masini bune! Tu ai "prins" pe acest forum oamenii care au mai avut probleme, dar nu sunt mai multe ca la alte tipuri de masini. Este invechita ideea ca imi cumpar masina noua ca sa nu mai bag bani in ea sau daca masina second e buna nu bag cel putin 2 ani bani in ea! Cu cat au mai multe electronice pe ele cu atata sunt mai sensibile, dar electronicele sunt facute ca sa ne faca viata mai usoara iar "obrazul subtire cu cheltuiala se tine".

!!!Un electricean auto bun mi-a spus ca ata timp cat in bord nu se aprind simboluri de avertizare rosii poti sa circuli cu masina!!! Deci iti iei un cablu de diagnoza (gasesti in RO pe google cate vrei) si atata timp cat nu-ti apar erori "definitive" ci sporadice si/sau intermitente, daca nu esti sacait si ai chestii mai bune de facut cu banii le stergi si cu asta basta (!!!imi asum tot ce am scris, dar subliniez ca este doar un mod de a vedea problema!!!)

Din pacate in RO doar masinile de teren sunt in elementul lor (s-ar putea ca si din ele o parte sa nu faca fata). Desi cand sunt construite trec prin multe teste, optim pentru majoritatea masinilor e drumul bun (autostrada), praf putin, ulei de calitate (nu facut in eu), combustibil bun iar cand schimbi o piesa sa fie una originala.

Si acum revenind la subiect: nu numai in RO se vand masini fara scut (acesta este o dotare optionala). Stai linistit ca nu e f scump (~350 RON, daca faci cum am scris mai sus).

Sa o folosesti sanatos. Numai bine.

Modificat de h0m3s1ck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai cautare pe googal dupa auto scut motor...sint cel putin vreo 3-4 site-uri...

Lumea vad ca cumpara de pe scutauto.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai, masina e super cute, dar sunt unele chestii care n-ar trebui sa se strice in 50 de mii de km.

- geamul de la sofer are problema cu macaraua - tipic VW Beetle

- incalzirea in scaunul soferului nu merge - tipic VW Beetle

- se aude un greier la torpedo ... la doar 50 mii, hm ... naspa

- am vazut ceva urme de ulei la motor, sper sa nu fie bai

Deci, doar fiindca e facut in mexic New Beetle e facut prost?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geamul de la sofer-cumperi un kit de reparatie macara de la VW (eu am dat 180 lei) si gasesti pe youtube rezolvarea.arata un tip pas cu pas.

incalzirea in scaune-e posibil sa fie arsa vreo rezistenta

cu greierasii ce sa mai zici , la ce drumuri avem...

p s:si a mea e facuta in Mexic ,insa pt piata americana si sunt foarte multumit!Ce i drept are 12 ani a mea..

Modificat de Georgik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea a fost cumparata de noua din Romania, nu are scut si a fost fabricata in Mexic.

Referitor la ce spune h0m3s1ck despre avertizarile din bord, a mea are aproape 30000 de km si ba se aprinde Check Engine, ba se stinge cum are el chef. Am schimbat si compania de la care bag benzina (de la Petrom am trecut la OMV si de la 95 am trecut la Carrera 100, m-am gandit ca poate e de la benzina si tot la fel face. Deja il ignor pentru ca masina merge bine. Cand ajung la service o pun pe tester sa vad care e treaba.

Despre geamuri, deocamdata nu am probleme cu ele. Dar e adevarat ca se inchid si se deschid greoi si scartaie la baza geamului, la cheder. Mentionez ca le am manuale.

De cand o am, niste flanse am schimbat, ulei, filtre si urmeaza sa schimb niste becuri. In rest, sa nu zic intr-un ceas rau, sunt destul de multumit de masina si n-am de gand sa ma despart de ea prea curand :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca in poza apare un beetle verde ... daca e broscoiul tau sti de povestea cu vopseaua? Daca nu iti zic eu, se decoloreaza extrem de mult, drept urmare daca va trebui sa vopsesti o componenta, trebuie vopsita toata masina ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Hai sa explicam pe indelete, ca nu e chiar asa cu vopseaua: chiar daca se decoloreaza mai repede acest verde nu e obligatoriu sa vopsesti toata masina pentru o zgarietura. La vopsitoriile care se respecta "se ia" culoarea de pe masina cu un "cititor de nuante" legat la un computer si nu de pe "eticheta" masinii, unde o da cum a iesit din fabrica (in mod normal pt ca si aici intervine o discutie mai detaliata).

In consecinta daca vrei sa faci ceva de calitate cauti "pana iti sar ochii din cap" un vopsitor f bun care lucreaza la o vopsitorie care se respecta ca sa faci o treaba de calitate, dar cheltuielile sunt pe masura.

Toate nuantele de vopsea se decoloreaza la soare (de aceea se recomanda infolierea masinii cu folie transparenta daca se face doar "botul" sau in intregine cu o culoare, daca se vrea pastrarea vopselei "ca in prima zii", comparativ cu utilizarea unui "sutie" pentru protectie "bot").

Ce am scris mai sus am si testat la mine.

Si acum cu scuzele de rigoare sa vb si la subiect: grija totusi cu scutul -> eu am de plastic (ca e mai ieftin si din principiu nu stau sa bat cu ciocanul de cate ori il "ating") si daca e original (indiferent ca e luat de la vw, skoda, seat, audi, alte firme care aduc piese) trebuie sa aiba niste "cuburi" din platic cu aer pt ca sa amortizeze o lovitura, pe partea care vine spre motor. Nu stiu cu e la cel de metal, dar daca este ieftin chiar si din tabla nu inseamna ca esti si bun :)

Numai bine.

Modificat de h0m3s1ck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hm, astazi am mers la cele mai recomandate vopsitorii din oras (dealer-ul VW si inca unul la care am mai fost). Amandoi mi-au spus exact acelasi lucru.

In ceea ce priveste scutul, da-mi detalii despre scutul tau, chiar vreau unul bun ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Nu mai vb off topic ca nu are rost -> oricum fiecare face pana la urma cum vrea.

Foarte multe detalii in plus fata de ce am scris nu am ce sa-ti dau -> eu am de plastic si e original (deci are cuburile cu aer), dar e luat de la skoda (nu mai stiu daca e de octavia I sau II -> se masoara si se compara modul de prindere deci trebuie ridicata pe elevator si vazut); din pacate nu am poze, am sa fac cand il sparg; a fost cea mai ieftina si buna solutie posibila, pt. mine!

Modificat de h0m3s1ck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la vopsea, nu cred ca vopseste toata masina. A mea a fost lovita de doua ori pe aceasi parte (stanga fata) si cu siguranta nu a fost vopsita de doua ori toata masina. Pentru ca prima data, daca te uitai cu (foarte) mare atentie ai fi vazut ca aripa era putin mai deschisa decat restul vopselei. Dupa al doilea accident, cand a mai fost vopsita o data aripa, culoarea a fost reusita. Totuls-a intamplat la un service cu pretentii din Bucuresti.

Iar in privinta scutului... ma risc. De cand am masina nu am atins niciodata nimic pe sub ea, desi a vazut multe gropi destul de urate (gen cele de pe bulevardul Aviatorilor iarna trecuta... cei care stau in Bucuresti stiu la ce ma refer)

Schuffie, poza de la avatar e luata de pe net. Beetle-ul meu e versiunea cu facelift si are aceasi culoare. Gasesti niste poze cu ea la rubrica Masina mea. :)

Modificat de LauCalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am patit ieri noapte o faza destul de naspa cu Beetle-ul fara scut. Mi-a intrat o pisica la motor si 10 caini maidanezi au inceput sa traga de masina in toate felurile. Mi-au rupt numarul, bara fata, senzorul de temperatura din bara, etc. Am scris ceva despre asta si in ingrijire auto. Deja ma gandesc sa imi caut si eu un scut. Legat de problema cu geamul de la sofer, am patit si eu acelasi lucru, in sensul ca mergea foarte greu, ba chiar nu se ridica pana la capat uneori. Am desfacut fata de usa si am umblat la cele 2 cleme (2 suporti) care tin geamul. Una din cleme era putin slabita iar geamul nu mai urca drept. Sper sa ma fi facut inteles.

Modificat de Gelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

salut. eu am facut rost de un scut de golf4 si se potriveste perfect la prinderi dar mecanicul mi-a spus ca nu il monteaza ca nu vrea sa ia foc motorul????. problema ar fi ca pe la mijlocul scutului ar fi foarte aproape de motor si e cam periculos. mecanicul zicea ca benzinarele nu au scut. acum eu stiu ce sa zic? poate ma lamuriti voi cum e treaba. multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Benzinarele vin de obicei cu scut partial, deoarece se incalzesc mai repede si mai tare ca cele pe diesel, dar de aici si pana la a lua foc pasul e mare.

Depinde strict de tine in legatura cu montatul, oricum masina are termocupla (ventilator mare in spatele radiatorului care are rol de a raci motorul) care porneste la nevoie.

D.p.m.d.v. zic sa-l montezi deoarece mai repede o sa-ti spargi baia de ulei (la drumurile noastra bune) decat sa-ti ia foc masina, plus ca iti fereste mai bine motorul de mizeria de pe drumurile din RO.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru sfat oricum am un scut tot de plastic pe masina de pe un golf 4 tot benzina si e decupat in zona aceea si dublat cu azbest. dar vroiam sa pun un scut intreg. poate la vara am sa incerc eu sa il montez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!