Jump to content

Update de soft motor stock


impuls
 Share

Postare recomandată

Am si eu o nelamurire. Am un prieten cu un Passat din aceeasi generatie cu al meu (2.0 - CBAB - 2010). Am comparat la ambele masini versiunea de soft pe motor si am constatat ca la el a fost rescris softul o singura data, atasez logurile. Intre cele 2 masini exista o diferenta sesizabila la accelerare, masina lui pare mult mai "nervoasa", cuplu mai mare... Puteti sa-mi spuneti daca softul de pa masina lui este update de diselgate, sau are cumva stage 1?

Multumesc.

 

Advanced ID.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta doar un tunner iti poate spune, dupa ce citeste si compara ambele softuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare la toata lumea. Sunt detinatorul unui Golf V 1.6 FSI si am o problema care m-a facut cu nervii. Am si eu problema cu NoX tot asa mi se aprinde becul check engine in bord dar am icneput sa-l ignor. La mine insa alta este problema. Cineva anu trecut dupa ce am cumparat masina de la un dealer mi-a pus Testerul pe masina sa vad daca are probleme ascunse just for check. Si la un moment dat a ajuns la niste paramentrii care tineau de motor mixajul de aer benzina din cate imi aduc aminte. unde acest baiat istet s-a apucat si mi-a modificat acei parametrii cu ajutorul softwerului VCDS spunandu-mi ca acolo ar fi gasit el o eroare ca masina nu facea bine amestecul si mi-a modificat el fiind electrician de meserie. Dupa aceasta modficare la vreo 3 saptamani am inceput sa simt primu; semn al schimbarii masina mea a smucit scurt... pe moment nu mi-am dat seama de la ce este am zis ca e ceva trecator. Bineneinteles ca nu a fost trecator in timp s-au accentuat simptomele si masina a inceput sa mearga tot mai rau..... La momentul actual ma confrunt cu aceeasi problema si jur m-a disperat. Vreau -sa-i fac o remapare o resoftare ceva sau chiar un stage 1 dar nu stiu care sunt riscurile. Mentionez ca sunt din Brasov si as avea nevoie de un ajutor niste sfaturi indrumari ce sa fac ca motorul nu mai trage cum tragea a crescut si consumul e enervanta rau. Vreau sa stiu daca i fac un stage 1 scap de problema care o are acum motorul??? Cat ar costa un stage 1 la un Golf 5 1.6 fsi din 2004????? Va rog sa ma ajutati sunt disperat nu o mai suport asa. Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

La o scanare cu VAS 5051B la reprezentanta pentru modulul motor imi scrie:

motronic engine management system

036906032BA

bosch me7.5.10

coding 71dealer number 01392

11 de x-uri (nu le mai pun)

---

7292

Si dupa ce am facut update la motor tot la reprezentanta si am scanat cu vsds rosstech imi arata:

Address 01: Engine        Labels: 036-906-032-AXP.lbl
   Part No SW: 036 997 032 Q    HW: xxxxxxxxxxx 
   Component: BOSCH ME7.5.10      9731  
   Revision: --------    Serial number: VWZ7Z0E2226471
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 10184 599 86812
   VCID: 280AF1323EFC9767A17-807C

No fault code found.
Readiness: 0000 0000

Masina este cea din semnatura, iar versiunea de soft motor este  acuma 9731.

1. De ce exista diferenta intre  036906032BA si 036 997 032 Q, nu am schimbat modul 036906032BA vreodata si de ce imi apare "AXP.lbl" ca eu am motor BCA?

2. De ce se modifica vcid fata de alte scanari mai vechi dar si cu alte versiuni de vcds? Ce este vcid?

Modificat de ovidiu_vr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vb de fisierul/label ul pr care il foloseste vcds ul la scanare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, ovidiu_vr said:

 

Si dupa ce am facut update la motor tot la reprezentanta si am scanat cu vsds rosstech imi arata:

 

1. De ce exista diferenta intre  036906032BA si 036 997 032 Q, nu am schimbat modul 036906032BA ?

 

Deoarece in urma unor update-uri de soft se modifica si PN software din modul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, cat de mari diferentele de soft standard pot fi intre o skoda octavia 2012fl cu motor 2.0 cfhc si un golf 6 2011 cu acelasi cod motor? 

ambele motoare avand parametrii aproape identici la injectoare ( valori f ok,ambele au cate un injector cu deviatie 02 sau 03 in rest spre 0 ), ambele masini kombi,cutia 6 trepte, diferenta de consum pe acelasi drum la aceeasi viteza si aceeasi treapta de cutie de pana la 2l medie iar in instant de pana la 5-6 litrii in plus la golful meu fata de a skoda?!! golful meu nu e tunat sau altceva ca altfel s-ar fi simtit..totul stok

wtf...sub 9-10 in oras oricat de finut nu ia nici sa al crapi...cumva softul dieselgate face asa? skoda are regerenari cam dese in oras a mea cica nu are de vreo 2000km

Modificat de mihai1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e posibil sa aibe regenerare la 2000km.

Consumul mare e dat de multi factori.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa aiba 2000 km de la ultima regenerare ,adica de cand sa facut dpf off (lucru care trebuie verificat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numai anulat nu pare,ba chiar ca merge in parametrii si curata cand si cand.ultima regenerare si-a facut cu 800km iniante sa cumpar amsina si dupa aproape 2000km parcursi imi parata ca facut acum 1600km..verificat acum uitandu-ma pe ceva loguri salvate in computer.

nici un surub de la dpf sau turbo nu are urma de desfacere.eu dezvirginizai suruburile de la galerie admisie si valva shut off ptr curatare...ca la egr m-am dat batut.

inca ceva...ambele masini cu motorul cald la 90 grade in relanti stau la 0.5l/h....golful daca fac un drum lung ajunge chiar si la 0.45lh ...multe masini cu injectoare belite stau peste 0.8 chiar 1lh....verificat pompa inalte motorina e curata lacrima.

zero rescrieri?! si totusi cum skoda aia cu ce soft merge cu totul altfel imi da cu virgula...

eventual daca ma puteti indruma ptr ceva investigatii mai aprofundate la un user cu experienta din constanta as aprecia...ca nici nu stiu in ce sectiune sa ma incadrez cu beleaua mea,o fi soft o fi hardware.

 Address 01: Engine
Control Module Part Number: 03L 906 018 AN
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC   H22 6779
           Software Coding: 0019001A042400080000
            Work Shop Code: WSC 00066
                      VCID: 76E350DAC9C73BF432-8022

Advanced Identification/FAZIT
     Serial number: 00000000000000
     Identification: BPG-810
     Revision: 42H22---
     Date: 06.08.10
     Manufacturer number: 1236
     Test stand number: 0754
Flash Status
     Programming Attempts(application): 0/0/0
     Successful Attempts(application): 0/0/0
     Flash Date: 00.00.00
Misc.
     Hardware number: 03L 907 309 R
     Workshop System Name: J623
     ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018AN
     ASAM Dataset Revision: 003007
Car Info
     Chassis Number: WVWZZZ1KZBM632371
     Engine code: CFHC
 

Monday,03,February,2020,19:15:1919:15:08
  IDE00365   Injection amount deviation cylinder 1 0.05 mg/stroke
  IDE00366   Injection amount deviation cylinder 2 -0.19 mg/stroke
  IDE00367   Injection amount deviation cylinder 3 0.38 mg/stroke
  IDE00368   Injection amount deviation cylinder 4 -0.24 mg/stroke
  IDE00371   Fuel consumption 0.47 l/h

Untitled.jpg

Modificat de mihai1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Scuze daca postez gresit(sunt nou pe aici),am o mica nelamurire.Am facut downgrade de la softul 9979(dieselgate)la 9953."Tunerul"zicea ca pentru codul meu de motor a gasit 2 variante de soft,cel de fabrica respectiv 9953.Pe forum am vazut ca unii au diverse variante de soft puse....astea nu sunt puse intr-o ordine anume?Pun si niste valori ale injectoarelor inainte si dupa.

Masina(luata recent) are 270.000km,care par reali....bate cu istoricul de service+km gasiti la DSG

Deviaþie cantitate injectatã    cil.1. -0.35 mg/cursã
  IDE00366   Deviaþie cantitate injectatã cil.2. 0.36 mg/cursã
  IDE00367   Deviaþie cantitate injectatã cil.3. -0.24 mg/cursã
  IDE00368   Deviaþie cantitate injectatã cil.4. 0.23 mg/cursã
  IDE00427   Filtru de particule:diferenþã de presiune 8 hPa
  IDE00433   Filtru particule: cantitate cenuºã ulei 0.17 l
  IDE00434   Filtru de particule :volum funingine:valoare calculatã 7.01 g
  IDE00435   Filtru particule: volum funingine mãsurat -5.24 g
  IDE00436   Filtru particule:  km parcurºi de la ultima regenerare 19988 m

Dupa:

 IDE00365   Injection amount deviation cylinder 1 -0.91 mg/stroke
  IDE00366   Injection amount deviation cylinder 2 1.03 mg/stroke
  IDE00367   Injection amount deviation cylinder 3 0.11 mg/stroke
  IDE00368   Injection amount deviation cylinder 4 -0.23 mg/stroke
  IDE00427   Particle filter: difference pressure 7 hPa
  IDE00428   Particle filter: offset for differential press. 1 hPa
  IDE00434   Particle filter: soot mass calculated 8.76 g
  IDE00435   Particle filter: soot mass measured -3.12 g
  IDE00436   Particle filter: kilometers since last regeneration 188752 m

Mi se pare mie s-au s-a inrautatit situatia?Am facut acest downgrade ,in speranta unor regenerari ale DPF-ului mai rare.O facea cam la 200-250Km inainte,mers mixt oras,afara.

Multumesc

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam mare presiunea diferentiala 7mb .. avand in vedere ca soot mass e 8 si ceva .. deci a regenerat recent.

Ai nereguli la motor. Nu am auzit sa regenereze mai des dupa downgrade .. din contra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam de raspuns

Asta cu regeneratul mai des,da,inca nu e clara...ca downgrade-ul ,nu-l am decat de 1 saptamana,voi urmari aspectul asta.

Dar ce ma racaie un pic e ca valorile la injectoare s-au modificat,dupa downgrade...fara alte interventii la motor,erori nu are...doar o

pornire putin mai greoaie la rece(apreciez un 3 secunde-avuta si inainte),altfel totul merge bine.

Acuma na,sunt novice si pe forum si pe ...diesel(am detinut doar benzinare),unele poate nu le inteleg chiar asa bine.Tot frunzarind forumul ,am citit despre downgrade-ul asta ....si daca m-a mancat in cooor...m-am scarpinat.Zicea cineva o data ca :daca un lucru merge,dai pace ca s-ar putea sa-l strici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteapta alta regenerare .. urmareste cu vagdpf.

Pornirea de 3 sec .. cam lunga.

Verifica starea bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

A mai facut cineva update in ultima vreme? Vad ca difera foarte mult reprezentanta unde se face. Am cerut niste oferte si preturile sunt: PBN 750 Ron, Darius Motors 300 Ron, Euro Tehno Group 250 Ron, Auto Best 150 Ron.

Aici se poate verifica ultima varianta de soft disponibila pentru fiecare modul https://vag-flashinfo.de/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
acum o oră, Madalinrm a scris:

Salut, există update de soft pentru acest ecu. 

Screenshot_20210131_221340_com.android.gallery3d.jpg

Are lag rău în accelerație, am curățat tot ce se putea curata, și am schimbat clapeta și egr, senzor map, toate noi și oscilează relantiul. 

Unde aș putea să fac acest update? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma indoiesc ca acesta este rezolvarea problemei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,ce soft recomandati in prezent am 9970,sa trec la 9971 sau mai jos,cu viteza 1 a parca este un pic puturoasa si regenerari ceva mai dese,

pe adresa postata o sa apara soft ul vechi,cel de fabrica!

 

Adresa 01: Motor (J623-CAYC)       Eticheta:. ROJ\03L-906-023-CAY.clb
   Numãr VAG SW: 03L 906 023 NF    HW: 03L 906 023 JH
   Component: 1,6l R4 CR td H43 8799  
   Revizie: --H43---    Numãr serial:               
   Codare: 00114036032401080000
   Atelier: WSC 73430 031 00085
   Pachet ASAM: EV_ECM16TDI02103L906023NF 003005
   ROD: GV_ECM16TDI021PQ36.rod
   VCID: 77A08061CF483E63638-8022

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare 

Ma poate ajuta cineva sa mi spuna dc exista update de soft la acest motor ?

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
   Part No SW: 03G 906 021 LR    HW: 03G 906 021 AN
   Component: R4 1,9L EDC G000SG  9248  
   Revision: --H07---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 7AFFF6DB4C4F
Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La Multi ani colegi!!

Poate cineva sa mi spuna care e ultimul soft inaite de dieselgate la un passat cc 2013 cffb motor?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Este cineva aici care are odis sau similar cu acces online sa imi faca update de soft la un Passat din 2017.Ma intereseaza in principal motor si cutie, dar nu ar strica si pentru restul....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!