Jump to content

Ulei in motorina - motor TDI


catin_maus
 Share

Postare recomandată

Uleiul nu miroase a motorina iar valorile injectoarelor cand le-am verificat azi cu vag erau destul de bune +/- 0,85 pe doua injectoare iar pe restul -0,35 si +0,25.Am sa incerc sa mai scot niste ulei sa ajung la nivelul corect de pe joja iar daca mai creste din nou trebuie neparat sa iau masuri.Am atasat si o poza sa vedeti despre ce e vb.(Linia albastra - asa arata uleiul dimineatza cand motorul e rece, Linia rosie - dupa ce motorul ajunge in parametrii normali iar uleiul se incalzeste)

http://imageshack.us/photo/my-images/830/joja.jpg/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Skoda Octavia RS 2007, motor BMN, 2.0 tdi 125kw. Am constatat la revizie ca motorina din carcasa filtrului dar si cea din rezervor era neagra. O alta problema ar mai fi ca se infunda f des filtrul de particule iar dimineata la rece, cand e f frig(-13, -16 grade) nu vrea sa porneasca, iar atunci cand nu e f frig  porneste la a 2-a cheie si usor smucit. Poate exista o cauza comuna pt aceste probleme?

A rezolvat cineva problema asta prin inlocuirea pompei de tandem?

Modificat de mihai_25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am rezolvat eu problema am acelas motor de 170 cp si la mine problema a fost de la pompa tandem sper sa vă ajute cu ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

motor bkd 2.0 touran. am schimbat pompa tandem(noua aprox 850 ron). dupa 2000 km problema a revenit, motorina se inegreste 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate injectoarele si veriffica starea de etansare. La unele PD apar probleme acolo si patrunde compresie in returul de motorina de la injectoare. 

Si ar mai fi problema ca un pahar de motorina neagra inegreste lejer 20 de litri de motorina curata. Daca dupa inlocuirea pompei tandem nu ai curatat conductele si rezervorul... nu ai facut nimic. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat garniturile la toate injectoarele, pompa a fost inlocuita in luna septembrie, a fost spalata toata instalatia. Dupa 3 zile am verificat starea motorinei din rezervor si era perfecta. Masina este dotata cu webasto, ete posibil ca instalatia sa aiba retur de motorina? Eu nu am gasit decat furtunul care vine din pompa de motorina.

Modificat de gsoft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna. Detin de o saptamana un a3 8p,2006, 170pc cod motor BMN. Fiind nou proprietar am zis sai schimb filtrele. La schimbul filtrului de motorina cand a dat jos filtrul ,ziceai ca este filtru de ulei nu de motorina. Ce spuneti baga ulei in motorina? Nivelul la joja nu Lam controlat Ptr ca nam avut drumuri intinse pe distante lungi. Mentionez ca nu scoate fum in sarcina 160 km/h nici la pornire . Aveti idee careva?

Modificat de mabal_25tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am facut o cursa de Germania-Romania si retur. Nivelul la joja Este ok, Nu a scazut. Luni urmeaza sa desfac filtrul se motorina sa vad cum arata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut !

 motor 2.5 / 131 cp. Anul trecut ( 2018) prin vara , am tras niste motorina din rezervor si atunci am vazut motorina cu tenta spre negru. Am intrebat la reprezentanta de remedierea problemei si nu au avut un raspuns concret. Au dat din colt in colt. Am schimbat pompa tandem cu una noua PIERBURG in toamna si problema sa remediat DOAR PENTRU MOMENT , pentru ca in 2019 in luna mai sa reapara aceeasi problema. Motorina neagra in rezervor. Ma gandesc sa schimb si oringurile  , garniturile de etansare la injectoare . Experiente pe banii nostri . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e motor pd, e normal sa aibe motorina cu tenta neagra sau negreala de ulei  pe peretii rezervorului sau innegrirea filtrului de motorina. Asa e injectia la sistemul pd conceputa. Sa nu uitam ca tijele de la pompa-injector funtioneaza cu pelicula de ulei, odata ajunsa pe tija pentru lubrifiere, ajunge in mod obligat in motorina.Cand apare motorina in ulei sa iti faci probleme. Daca masina porneste ok ,si sfert, si nu consuma 2l de intre schimburi, eu zic sa o lasi in pace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
On 12.02.2018 at 16:13, EEXCALADE a scris:

Pompa tamdem sau chiulasa

Salut, la pompa tandem poate sa fie si garnitura dintre pompa si chiulasa? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,daca sunt scurgeri si in exterior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!