Jump to content

Probleme pornire la cald/rece


Sebi77
 Share

Postare recomandată

Am dus masina la alt mecanic, pe tester a aparaut faptul ca e problema cu injectorul 2, tot ce pot face e sa astept saptamana viitoare cand poate sa se uite la motor si daca chiar e problema la injector sa le schimb. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dan 48

    41

  • ionel.d.2007

    40

  • SergiuD

    22

  • lupo_bv

    18

Va rog  o sugestie 

Polo 1.4 16v 2008  -cod motor BUD 

Masina nu a mai fost pornita de ~ 3 luni .

Porneste greu la prima cheie insotit de relanti neregulat   / balbait  ... la accelerari si decelerare intre 1500-2000  rotati  parca pocneste de ar fi pe steroizi/tunata ... explozii mici   , dupa 10 secunde de tinuta mai turat pe la 2000 rot  nu mai poate si  subtureaza parca merge in 2 pistoane  subturat pe la 500 rot si in final se opreste  inecata .

Daca dau a doua cheie imediat  invarte dar nu o mai ia  , daca astept 5 min o ia la fel de greu ca prima dar la fel moare .

 

Am verificat presiunea in rampa cu motorul oprit la deschidere usa sofer si am ~ 3.7 Bari

Filtrul benzina este cu regular la 4 bari

Am schimbat  supapa de la canistra de carbon ca nu inchidea complet ...  dar nici o inbunatatire . 

Senzorul de presiune aer pare sa indice corect  , la fel si cel de tempertura .

Nu am erori la scanare

Rezervorul mai are ~1/4 benzina .

Nu scoate fum suspect  dar se simte un miros mai pronuntat de benzina nearsa .  

(am desfacut o bujie si pare umezita)

 

Ar trebui sa mai incerc sa verific pompa poate e infundata si nu are debit

Sa schimb filtrul de benzina  poate e si ala colmatat .

 

Sa verific ceva pe la catalizator  ? 

Alte sugectii ?  

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare colegi, 

Masina : Polo 1.2 9N3 an fab. 2009 cod motor BZG , km 100,000

Problema : Am incercat mai devreme sa o pornesc , am lasat sa se auda pompa, sa se sting martorii din bord, si cand dau de cheie da peste cap dar nu porneste si face un zgomot urat, am lasat-o si iar i-am dat si la fel face, masina a mers normal pana alataieri cand am lasat-o in parcare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A sărit distribuția din cauza întinzătorului de lanț. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Am un polo 2007 1.2 BMD pe gpl. Masina o am de 5 ani, a mers f bine, fara interventii. In vara i-am schimbat radiatorul de racire fiidca s-a spart. Iar tot din vara( nu coincide cu schimbarea radiatorului) are o trepidatie aleatorie  la relanti dupa ce apa ajunge la 90. Adica: pornesc, merg si cand opresc la un semafor, cu apa la 90 are o oscilatie ca si cum ar da sa moara motorul si isi revine imediat. Face asta o data, de mai multe ori una dupa alta fara un interval regulat, sau nu face deloc. Tot ca o observatie ( nu face tot timpul)in viteza a 2a la o accelerare brusca  in forta are o pierdere de putere, ca si cum motorul pierde din putere si isi revine imediat, gen are o ezitare in jur de 2500-3000 rpm. Nu am martori aprinsi in bord, iar bujiile le-am schimbat la momentul achizitiei (5 ani in urma) in acest interval masina efectuand cca. 30.000 km. Rog persoanele care au intampinat probleme de genul sau au idee despre ce poate fi vorba sa imi sugereze ce pot verifica. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare stimati colegi de Polo 1.4 benzina 16 valve.

Dau si eu un mesaj in speranta ca cineva poate s-a mai lovit de problema mea(foarte comune de altfel) la un Polo din 2005 1.4 benzina 16V cod motor BBZ:

-la prima pornire dupa o stationare mai indelungata porneste rau,chiar se si opreste.

-mai dau la automat o data o ia,bineinteles in 1200 RPM,apoi scade cum e si normal.

-preiunea masurata cu manometru in timpul functionarii:3 BAR.

-erori nu sunt pe VCDS

-dupa pornire ,iar daca opresc si pornesc functioneaza corect.

Atasez aici ceva valori cu motorul oprit si cu motorul functinand,poate cineva mai experimentat din voi observa ceva in neregula.

Benzina rezervorul are 50%,catalizatoarele sunt la locul lor,martori in bord nu am.

Multumesc anticipat.

Polooprit_800x600.jpg

Polooprit2_800x600.jpg

Polopornit1_800x600.jpg

Polopornit2_800x600.jpg

Polopornit3_800x600.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa trebuie sa faca 4 bar, ca ai filtru de benzina cu supapa de 4 bar. De asemenea, conteaza daca face aia 4 bar in momentul cand deschizi usa/ pui contactul, instantaneu

 

Daca presiunea aia de 3 bar apare dupa ce invarte electromotorul, e pompa. 

 

Schimba pompa si filtrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 3 bar cam când încep sa dau la automat. Când pun contactul presiunea e cam de 2.5 BAR. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi după ce am pus de vreo 3 ori contactul mașina a pornit fără probleme. Ciudat e ca filtrul de benzina cred ca e cel original, pe cod de VW. Posibil sa nu fie suficientă presiunea de 2.5--3 BAR la pornire!? 

Codul acesta de filtru de benzina e cel fără regulator de presiune. 

Screenshot_2023-10-01-15-27-38-93_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Modificat de Golfizz2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!