Jump to content

Probleme pornire la cald/rece


Sebi77
 Share

Postare recomandată

Și ca erori, ce ai pe motor stocate? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dan 48

    41

  • ionel.d.2007

    40

  • SergiuD

    22

  • lupo_bv

    18

Tu ai mai multe probleme. Incalzirea sondei lambda nr.1 (cea dinainte de katalizator) nu functioneaza (trebuie verificat circuitul/rezistenta si daca rezistenta este arsa schimbata sonda lambda) dar cred ca principala cauza la tine este faptul ca trage aer fals. Pentru inceput verifica cu atentie admisia si evacuarea pentru a determina pe unde trage aer fals (incepe cu furtunul care face legatura dintre Tulumba de la servofrana si galeria de admisie, garnitura clapeta acceleratie,EGR,..., etc).

- verificare/schimbare senzor MAP

 

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
GabrielaOana

Buna, am si eu o problema cu un Polo 1.2 benzina 12v 2002. Nu am mai mers vreo luna cu el si s-a descarcat bateria, am incarcat-o si cand am pus-o la loc pe masina nu a mai vrut sa porneasca. A venit cineva cu tester si apar o multime de coduri de eroare, nu stiu de unde sa incep sa schimb, la cate sunt. Baiatul cu testerul zice ca ar fi cheia dar nu se aprinde senzorul de imobilizator in bord cand bag cheia in contact. Nu credeam ca este atat de comuna problema asta cu pornirea la polo, am mai citit dar parca nu e nici o experienta la fel ca asta. O sa atasez pozele cu erorile. Va multumesc frumos !

 

WhatsApp Image 2020-05-30 at 14.10.20 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-05-30 at 14.10.20 (2).jpeg

WhatsApp Image 2020-05-30 at 14.10.20.jpeg

WhatsApp Image 2020-05-30 at 14.10.21.jpeg

WhatsApp Image 2020-05-30 at 14.10.22 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-05-30 at 14.10.22 (2).jpeg

WhatsApp Image 2020-05-30 at 14.10.22.jpeg

WhatsApp Image 2020-05-30 at 14.10.23 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-05-30 at 14.10.23.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După ce a șters erorile au rămas toate astea pe care le-ai atașat? Sau a făcut doar scanare si le-a lăsat așa?

De ce zic asta? pentru că dacă ai încercat să porneşti maşina când era acumulatorul descărcat unele dintre erori s-au înregistrat din cauza tensiunii scăzute.

Acum ne interesează ce erori sunt în vigoare cu bateria ok. Aşa din erorile de mai sus ultimele 3 ar fi responsabile de nepornirea motorului, dar este puţin probabil să se fi defectat aşa toate deodată (asta dacă  nu este vreo problemă de contacte, ceva, se mai întâmplă)

Aşa că cheamă-l înapoi pe băiatul cu testerul, să şteargă erorile, să încerce o  pornire şi apoi să facă din nou o scanare. Pui aici pozele cu codurile rămase şi atunci lucrurile vor fi mai clare.

Modificat de lupo_bv
completare informaţii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GabrielaOana

Aceasta este a treia scanare deja, din pacate bateria era iar descarcata pentru ca intre timp si-au bagat membrii familie nasul prin ea "sa o repare" si au pornit-o pana au consumat bateria, am aflat cand baiatul era deja la masina. Nu le-a mai sters acum pentru ca nu putea sa o pornim. La prima scanare bateria era incarcata o sa atasez erorile de atunci, din ce am vazut tot cam alea sunt. 

 

WhatsApp Image 2020-05-31 at 10.14.36.jpeg

WhatsApp Image 2020-05-31 at 10.14.37.jpeg

WhatsApp Image 2020-05-31 at 10.14.38.jpeg

WhatsApp Image 2020-05-31 at 10.14.40.jpeg

WhatsApp Image 2020-05-31 at 10.14.41.jpeg

WhatsApp Image 2020-05-31 at 10.14.42 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-05-31 at 10.14.42 (2).jpeg

WhatsApp Image 2020-05-31 at 10.14.42 (3).jpeg

WhatsApp Image 2020-05-31 at 10.14.42.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând nu mai da quote postării anterioare, este inutil, uită de butonul ăla, este suficient să dai click/tap în fereastra aia unde scrie Reply to this topic, scrii şi  apeşi pe Submit reply

Eu zic să procedezi aşa: încarci bateria, o pui pe maşină, pui contactul (pentru scanarea de erori nu trebuie pornit motorul), scanezi de erori, le ştergi, dai o cheie scurtă pentru pornire (nu trebuie chinuită mult, doar atât cât să înregistreze erorile), scanare din nou.

Nu are rost să te chinui să o porneşti pentru că nu va porni deoarece are mai multe erori care arată defecte ce nu permit pornirea. Numai că după cum arată unele sunt din cauza tensiunii scăzute. Trebuie să ştim exact care sunt erorile reale pentru că altfel dacă încerci să remediezi fiecare eroare în parte o să te coste cam mult şi s-ar putea să schimbi componente bune.

Aşa pe scurt ce arată acum, probleme care ar avea legătură cu pornirea  ar fi problemă de imobilizator (dar asta ar trebui să permită pornirea pentru 1secundă), releul care alimentează ECU (asta ar putea să fie reală, probleme de contacte, etc), senzor arbore cotit, senzor presiune. Dar cred că este puţin probabil să se fi defectat toate deodată.

După ce faci ce ţi-am scris mai sus vom şti mai exact unde este buba. Şi atenţie...un singur doctor;)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna. Am achizitionat si eu cat de curand un polo 1.2 12v 3 pistoane si porneste mai greu, adica porneste la prima cheie dar trebuie sa compensez din pedala de acceleratie. In ceea ce priveste motoarele pe benzina sunt la inceput, am avut de a face doar cu diesel. Dupa ce am cumparat masina pt sotie abia am vazutca motorul e cu problemele specifice vw cu distributie pe lant, cod motor BZG. Inca o chestie ciudata e ca atunci cand scot capacul de la ulei da sa moara motorul dar isi revine si fluctueaza, zici ca face un fel de vacuum. Sa fie distributia de vina pt pornire sau consumabilele bujii/filtru/pompa. Pe vcds nu am nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornește mai bine dacă pui contactul de 2-3 ori înainte să acționezi demarorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun o singura data contactul si aude pompa, a doua oara daca pun nu se aude nimica. Zici ca e dezamorsata,ceva de genul. Am sa incerc sa vad daca baga pompa destula benzina. Dupa ce o pornesc, o opresc si porneste foarte usor fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu întrebam dacă se aude pompa, ci dacă porneşte bine dacă pui de 2-3 ori contactul înainte, caz în care ar fi regulatorul de presiune defect. Ceva erori pe motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe motor nu sunt stocate erori. O sa incerc sa pun contactul de mai multe ori sa vad ce se intampla. Apropo de buson cand il deschid ai idee de ce se balbaie motorul?

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal, motorul trage aer nemăsurat şi îi dai peste cap amestecul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms de info. Dupa ce schimb maine toate consumabile revin cu un update.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am schimbat consumabilele am gasit fisurat teava de plastic de la eupratorul de ulei, probabil de la tripidatii sa frecat cu plasticul care acopera firele de la injectoare. Am lipit sa vad daca schimba cu ceva pornirea si ce sa zic, e mai bunicica un pic. Am sa verific ce presiune baga pompa si sa o pornesc un pic cu senzorul de temperatura scos. Ciudat e ca porneste ajutata din acceleratie si daca o opresc si o repornesc chiar dupa ce a pornit o ia la sfert de zici ca e un motor in 4 cilindrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Unde este situat EGR-ul la acest motor BZG. Nu au ieșit noxele la ITP iar cel de acolo a spus ca acesta ar fi vinovat. Precizez ca am sesizat un miros înțepător  dimineața la pornirea motorului. Nu are consum de ulei. Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Un mic update : La prima pornire de dimineata sau dupa 5-6 ore de stationare indiferent de temperatura de afara motorul facea exact ca in linkul de jos. Am schimbat senzor presiune aer si masina si-a revenit complet, cu toate ca pe vcds nu dadea nici o eroare. Consum pe oras cu vechiul senzor 10-11%, dupa 8-9%, extern 7-8% ,dupa 5,5-6%. Oricum vreau ca saptamana viitoare sa ii fac si un update de soft.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut !

 Detin un un vw polo 1.2 benzina din 2008,motor bbm si de aproxomativ doi ani de zile a inceput sa porneasca la a doua sau la a treia cheie.Asta se intampla pe la aproximativ 170.000 Km.Acum,am 194.000.In tot acest timp,am inlocuit bujii,filtru combustibil,filtru aer,senzori,curatat clapeta de acceleratie si nimic.Situatia se agrava pe masura ce trecea timpul.Ajunsesem sa o pornesc la a sasea sau la a saptea cheie.Am observat ca o benzina de 98 o ajuta dar nu rezolva problema.Saptamana trecuta m-am hotarat sa ma ocup mai mult si mai amanuntit de aceasta problema,fapt pentru care am filmat clapeta de acceleratie sa vad cum se pozitioneaza ea la pornire.Cu aceasta ocazie am constatat ca atunci cand nu pornea,calculatorul deschidea clapeta complet,ca si cand nu avea combustibil.

Am montat un manometru pe rampa si am constatat ca la punerea contactului,pompa alimenta cu combustibil,dar cu o presiune de numai 2 bari ( in loc de 4 bari).De fiecare data cand invarteam motorul,presiunea crestea cate putin si cand atingea pragul de 2.5 bari,benzina se aprindea si motorul pornea.Oricat as fi accelerat,presiunea nu crestea mai mult de 3 bari,eu avand asa cum am mai spus,filtru de combustibil de 4 bari.Automat,am inlocuit pompa de benzina si s-a rezolvat problema.Masina porneste la sfert.Cu benzina de 98 cred ca se crea o presiune mai mare decat cu o benzina  inferioara,astfel incat pragul de 2.5 bari se atingea mai repede.

In speranta ca cele relatate de mine va sunt de folos,va urez o zi placuta!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am rezolvat complet problema descrisa mai sus, am facut update la softul masinii, acum porneste bine si trage mult mai bine, plus ca atunci cand o lasam in frana de motor se inneca de ziceai ca e dus tamponul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 7 months later...

Buna ziua, recent am achizitionat un vw polo an 2006 bluemotion si de aici au inceput probleme.

L-am adus acasa o distanta de aproximativ 35 km fara probleme, iar in acea dupamasa dupa ce a pornit de aproximativ 5 ori nu a mai vrut sa porneasca (invarte dar nu porneste).

Mecanicul l-a pornit cu spray de pornire, dar dupa ce e pornit de cateva ori refuza sa mai porneasca fara spray de pornire.

A fost schimbat releul 109,  senzorul temperatura lichid racire, supapa de sens motorina.

Daca a mai avut cineva asftel de experiente, va rog sa ma ajutati cu un sfat.

Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erori, valori senzori in blocurile de masura,  etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura eroare gasita pe tester a fost senzorul de temperatura lichid racire si asta cand motorul era cald, cand motorul era rece nu au fost gasite erori.

Ulterior a fost schimbat si tot nu porneste normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Carburant, scânteie?

 

Ce valoare are senzor temperatura acum, contactul sa fie pus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!