Jump to content

Tremura motorul la oprire


emilian2005
 Share

Postare recomandată

clapeta este actionata electric, din ce stiu eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    14

  • eu_markhu

    11

  • Claudiu M

    9

  • F l o r i n

    9

buna ziua,am un passat 35i,   1,9tdi 90CP,la oprire se cutremura masina cu totul,am schimbat tampoanele motor,acum mi se pare ca este mai rau,am citit despre clapeta care inchide aerul la oprire,la motorul meu 1z nu reusesc sa o depistez,nu se afla nici langa egr ca in alte cazuri nici langa filtru de aer,daca ar putea sa ma ajute cineva,va multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred că are clapeta aia (nu am reuşit să o identific în scheme şi nici în schema electrică nu apare electrovalva care să o comande). Asta înseamnă că la 1Z motorul se opreşte numai prin tăierea motorinei de la pompă (Fuel shut off valve din imagine) Posibil ca această valvă (N109) să nu mai închidă bine.

Cu ambreiajul călcat cum se opreşte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 24.07.2016 at 10:25 PM, lupo_bv said:

Nu cred că are clapeta aia (nu am reuşit să o identific în scheme şi nici în schema electrică nu apare electrovalva care să o comande). Asta înseamnă că la 1Z motorul se opreşte numai prin tăierea motorinei de la pompă (Fuel shut off valve din imagine) Posibil ca această valvă (N109) să nu mai închidă bine.

Cu ambreiajul călcat cum se opreşte?

Salut,nu schimba nimic daca calc ambreiaj, la o verificare mai atentă am sesizat lângă turbina un fel de supapa de vacum,furunu este rupt,era doar un capăt, dar nu cred că ar avea ceva legătură,să fie oare clapeta de shut off pe turbina sau este altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Aceeasi problema ca si Cosmin zzd o am si eu la Jetta BKD / 2008 / 105000Km.

Nu face intotdeauna, de cele mai multe ori merge relantiul foarte frumos si rotund, dar uneori la opririle lente (de ex la semafor scoasa din viteza) o apuca tremuratul cand scade la turatia de relanti (aprox 800rpm). Am observat si eu ca daca ii dau un sprit scurt parca se linisteste. Tremuratul este neuniform, nu are regularitate, pur si simplu mai trage cate o scuturatura ca si cum ar da sa se opreasca si se corecteaza rapid. Din observatiile mele nu pare sa aiba legatura cu starea motorului daca este rece sau cald.

Masina o am de curand si am informatii de la fostul proprietar ca face de foarte mult timp asta iar el nu i-a dat mare importanta. Totusi mie mi-a trezit curiozitatea si as vrea sa stiu daca ati mai facut ceva progrese in detectarea cauzei sau pur si simplu asa e mototul asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu niște informații. Ambreiaj schimbat de 70km și mașina tot tremura la viteze f mici. Cauza nu e aceasta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este vorba de ralanti-ul motorului pe franare si nu are legatura nici cu servo/tampoane/discuri.Ar trebui facuta o diagnoza,ori este o problema electronica gen swich pedala ori mecanica-clapeta nu functioneaza optim,injectoare,pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca merg cu 10km/h face constant si nu apas pe nicio pedala. Am verificat injectoarele luni cand am schimbat ambreiaj, volant, cilindru receptor ( toate LUK) si am valori pe 3 injectoare de +-0.3 si pe unul de +0.45. 

LE: Am avut o discutie telefonica cu exxcalade si din ce a mai auzit el ar fi o problema cu volantele de la LUK. Cati din cei care au probleme cu acest tremurat au volant LUK ? De mentionat ca daca trimiti volant inapoi la producator , aceasta se incadreaza in parametri si nu face obiectul unui retur, deci ne obisnuim cu ele. A mai adaugat ca pentru a fi sigur 100% ca e volant si nu ai ce sa faci mi-a spus sa ma uit in filtrul de motorina sa nu fie pe acolo namol si alte nenorociri.

Modificat de neos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ziceam, eu am motor BKD.

Am fost cu ea la diagnoza. Cu test de drum si verificat toti parametrii. Aparent totul este in parametri, dar, atunci cand pun frana usoara uneori injectorul 1 si 4 simultan dar mai putin, au pentru scurt timp o valoare crescuta a injectiei dupa care se redreseaza imediat la valoarea de relanti. Atunci se produce si scuturatura. Am inteles de la inginerul care mi-a facut diagnoza ca injectoarele merg in pereche (1-4,2-3) compensandu-se automat unul pe celalalt si nu poti spune sigur la care din perechea 1-4 este problema, dar crede ca injectorul 1 produce fenomenul intrucat prezinta valori mai mari atunci cand "tresare".

Mi-a mai spus ca probabil nu este altceva pentru ca ar face probleme toate injectoarele.

Recomandarea lui a fost ca, daca devine foarte deranjant, pot sa fac o curatare de injetoare concomitent cu verificarea/inlocuirea cablajului.

Acum, de ce face indeosebi cand e frana usor apasata ramane un mister. Are zile mai bune cand nu face aproape deloc si zile mai proaste cand se bataie singura la relenti chiar si cand sta pe loc.

Ceva sfaturi/sugestii?

Daca puteti recomanda unde se pot curata injectoarele in Constanta va rog sa-mi transmiteti pe PM. Multumesc.

Modificat de iuliand
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Update: Am mai facut o diagnoza si a descoperit ca avansul este -3.4 cand ar fi trebuit sa fie -2.5. Voi corecta avansul si revin. Probabil s-a dereglat la schimbarea distributiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si la mine face al fel, mai tare cand e motorul rece. Dupa ce se incalzeste motorul face, dar mult mai putin.

Motor 2.0 tdi BMM, o-ringuri schimbate la toate injectoarele (avem unul cu valoare de peste 1)

Acum sunt undeva pana in 0.5 toate.

A mai zis cineva de niste tampoane, am sa merg la verificat.

Ideea este ca si in mers pe la 1700-1800 (treapta 4) se simte o usoara trepidatie in toata masina. De genul jantelor deformate.

In rest trage perfect!

Alt sfat?

Modificat de CipB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai reglat injectoarele dupa inlocuirea oringurilor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mecanic te referi, corect?

Apoi verificate pe comp.

Dar asta facea si inainte. Tocmai pentru asta am schimbat o-rings crezand ca tremuratul vine dintr-un injector cu valoare de 1 si ceva. 

Dar nu s-a schimbat nimic in tremurat, ba mai mult dupa noile orings am o mica bataie ca de tachet :-) insa pe vag com am valori sub 1 acum :-)

 

Modificat de CipB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si eu azi dimineata, si masina mea (BKD iulie 2005) nu are niciun tremurat in conditiile descrise mai sus. Am repetat experimentul de 3-4 ori, turometru sta fix, vibratii zero. Am in schimb acele mici "tresariri aleatorii" cand stai la semafor cu motorul cald.

Deci nu cred ca e chiar o trepidatie normala daca o aveti..

 

@CiB la 1700 rpm in treapta a 4-a mie mi se pare ca ar cam trebui sa fii in treapta a 3-a :)

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci!

@EEXCALADE la ce te referi exact? reglajul manual? 

@Adriannnnn Sigur nu e normala, insa vad ca mai multi s-au lovit de asta. practic, la franare, inainte de oprire, cu 5-10m inainte, masina trepideaza. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua,

Postez si eu cu o problema legata de tremurat la oprire, cod motor CFHC, 2.0 TDI CR.

Am situatii in care la oprire motorul tremura ca si cand ar fi un tractor.. 

Nu e permanent. Am incercat si cu ambreiajul apasat si nu are nici un efect.

Am scanat-o VDCS si nu aparea nici o eroare...

Problema e intermitenta.

Cum pot detecta daca e clapeta ASV ?

Masina are 5 ani si aprox 62k km.

merci,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da jos clapeta si apoi o cureti,verifici cablajul si pinii.

5 ani si 62k ??????!!!

Hmmmm....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am un vw bora 131 asz cutie tiptronic. Mentionez ca am si eu aceasi problema de vreo 2 ani. Totul a inceput intr-o iarna cand a inceput sa se zdruncine puternic inainte de a opri cu cativa metri..se intampla atat de des incat am fost nevoit sa schimb tamponul  de la cutie si cel de sub motor de balans. A fost bine o perioada lunga de timp dupa care a inceput sa faca iar, mai rar...imi e frica ca nu o sa se uzeze iar tamponi de la zdruncinaturile astea. Mentionez ca masina porneste fara trepidatii la fel si cand o opresc, la relantiu nu trepideaza, injectoarele sunt in parametri 0.2 0.4 Nu a rezolvat nimeni ? Daca ar fi din volant ar fi trebuit sa se simta o mica vibratie la pornit, relantiu etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Da, masina luata de noua, dar nealergata suficient...

Azi, dupa o diagnoza facuta la Audifan, si cu ajutorul unui mecanic, s-a stabilit: tampon motor parte sofer ( cel de pe partea cu cutia) dus. S-a schimbat.

In plus, s-a curatat si clapeta de acceleratie care, la motorul meu are si rol de clapeta shut-off

. Arata ca in poza. Dupa, s-a testat cu Vagcom pentru verificare functionalitate.

Nu merg subrurat, dar am  cam 7 km pana la servici, ii fac cam in 20-25 minute...

Vara motorul se incalzeste.

Aviz. celor care isi iau diesel si merg doar in oras.

Cred ca am avut noroc. Inca cateva luni si sigur ar fi migrat uleiul la electronica.

Acum am alta masina!

Multumesc Audifan pentru tot ajutorul !

IMG_0294.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Clapeta respectiva nu pare de  65.000 ,dar poate fi efect de "oras" :) clapeta este v 157,este clapeta de admisie.

Nu intra ulei in interior decat daca ai uzura la ax,oricum in admisie e plin de vapori de ulei.

La tine era atat de murdara incat sigur nu se inchidea la maxim,si nu obtura admisia perfect,de aici tremuratul la oprire.

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma confrunt si eu cu o problema, tot cu oprirea motorului. Este vorba de 1.9 tdi AWX. Pe VCDS nu am nici o eroare, am curatat clapeta sa mearga usor, am verificat daca am vacuum pana la supapa n239 si este. Cand opresc motorul nu se misca clapeta deloc, si nu vine vacuum de la n239 la clapeta. In VCDS in output test daca testez oprirea motorului surpriza motorul se opreste lin si clapeta se actioneaza, cand o opresc din cheie nu se misca clapeta. S-a mai confruntat cineva cu problema asta? Ce poate fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!