Jump to content

Tremura motorul la oprire


emilian2005
 Share

Postare recomandată

marius1982.11

cea din postul 160 e electrica, daca e asa si a ta...daca nu, ai vacuumatica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    14

  • eu_markhu

    11

  • Claudiu M

    9

  • F l o r i n

    9

Pai le am pe amândouă :)) o sa cobor sa va fac poze,deci în Egr este ca în postul160(deci clapeta shutt off electrica) și acel actuator vacuumatic pentru ce este atunci? Tot shutt off?

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

da, tot shut-off, pt astea mai primitve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Măi tu eşti Toma Necredinciosul. Nu ţi-a spus andrei_221 despre ce este vorba? Studiază ataşementele şi o să vezi că are dreptate.

axr.pdf

axr1.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata s-a priceput principiul de functionare,mulțumesc., inițial din ce am citit am înțeles ca doar acel actuator pneumatic mic, negru oprește motorul,dar acum am înțeles ca are și acea planeta din interior Egr electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de shutoff electronica. capsula vacuumatica este cu totul altceva si nu dezactiveaza nici egr...., doar face niste treburi pe acolo....

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și la mine dacă oprește motorul puțin tremurat ce ar trebui sa urmăresc? Curățare Egr și clapeta? Ce se poate schimba pe acolo, clapeta? Sau se schimba cu tot cu Egr? Sa îmi bat capul sa schimb actuatorul ala mic și negru, sau sa îl anulez pentru a nu pierde vacuum....?

Menționez ca Nu îmi da eroare pe clapeta,

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta fiind electronica, nu are treaba cu vacuumul. Daca pierzi vacuum, manifestarile sunt altele, nu la oprire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

A mai gasit cineva solutia la aceasta problema ? si a mea facela fel si nu stiu ce sa verific....eu am motorul bmm de 2.0 tdi.

Astazi i-am facut rar-ul si dupa ce au turata astia ca prosti imi statea relantiul un pic mai sus ca de obicei si o bucata nu a mai tremurat...sa nu fie oare relantiu pre mic ??

Modificat de Tdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Si a mea are tremuratul asta. Am masina de 3 saptamani, dar din cate mi-am dat seama a facut asa doar in ultimele dimineti (cand au fost sub 20 de grade in timpul noptii). Dupa ce merg 5 minute cu ea nu mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut ,am o problema asemanatoare cu posturile de mai sus,am un caravelle de 151 cai si la mine lipseste acea piesa care actioneaza clapeta shot off,iar furtunul care intra in ea e liber si pierd vacuum prin el, principala problema e ca dupa 3-4 pedale cand e coloana de masini raman fara frana se intareste pedala si tre sa astept vreo 10 sec pana am iar vacuum si pot frana si risc sa fac vreo tampenie in trafic,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Până rezolvi cu valva înfige un şurub în furtun, apoi îl strângi cu un colier de plastic astfel încât să nu mai pierzi vacuum-ul şi frâna va funcţiona corespunzător.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,mersi Lupo_bv,a revenit frana dar se pare ca a fost scos intentionat de unde e scos ptr ca acum se face si ramane vacuum pe instalatie si am descoperit ca bate pompa de vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa ramana vacuum, chiar si dupa oprirea motorului. Nu e normal sa bata pompa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ramane, atunci e mai rau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am constatat ca motorul tremura la oprire. Mecanicul a dat diagnosticul "supapa egr". Am schimbat supapa (380 lei) si ... nimic. Am facut un test si a iesit eroare la n239. Am schimbat furtunele de vacum dintre egr si n239 (4 lei) ... nimic. Am verificat firele care alimenteaza electric n239 si unul era intrerupt, celalalt deteriorat (reparatia = 2 lei adica 4 conectori si 40 cm de fir electric).

Concluzi verificati cablajul si furtunele apoi schimbati piesa.

O zi buna ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecanic bun. Tu si mai bun. Nu ai citit destul pe aici de clapeta de oprire? si de faptul ca nu are nicio legatura cu EGR? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sunt si meseriasi carora le este lene sa verifice cum trebuie.....din pacate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut

Din ce am vazut astazi cred ca face de la relantiu doarece oscileaza intre 819 /840 si dupa ce se incalzeste ramane la 819

La ce valoare trebuie sa stea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

hop  si eu . aceeasi problema. asteptam raspunsuri cu rezolvarea problemei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

 

Ai de asteptat .... eu nici acum nu am gasit problema si se parea ca nici nu stie nimeni de la ce e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut pe toti si la multi ani!

Ceva asemanator ca problema din dicutie am si eu:

Este vorba de un vw jetta 2.0 tdi bkd cutie 02q si o skoda octavia 2 tot cu motor 2.0 tdi bkd si cutie 02q. Ambele masini sunt din 2008, iar problema se manifesta la fel:

Inainte de oprirea pe loc, cu cutia decuplata si fara ambreiaj calcat, cand scade viteza sub aproximativ 15km/h si cu frana doar USOR calcata incepe un tremurat/trepidat/zgaltait al motorului uneori foarte puternic, alteori mai putin puternic, insotit de o scadere a turatiei pana la maxim 200 ture fata de relanti. Tremuratul continua si dupa oprirea pe loc, uneori se mai diminueaza dupa oprire, iar singura modalitate prin care le pot oprii din tremurat este sa apas scurt acceleratia, dupa care dispare tremuratul si stau stabil la relanti. In momentul descris mai sus cand apas scurt acceleratia, motorul reactioneaza ca si cand as tine apasata acceleratia putin mai tare 1-2 secunde, dupa care revine turatia la relanti.

Daca ma opresc pe loc in aceleasi conditii dar cu ambreiajul calcat, uneori tremuratul se diminueaza dar el tot exista, la fel si cu scaderea relanti-ului.

In cazul in care ma opresc brusc pe loc cu frana calcata ceva mai tare sau chiar la podea, nu mai exista nici un fel de tremurat la nici una din masini oricate opriri as incerca sa fac in acest fel.

In mers nu am observat nimic atipic, ambele functioneaza normal.

Ambele au ambreiajele cu tot cu volant schimbate acum aprox. 25.000km, respectiv 35.000km, si toate tampoanele le-am inlocuit recent.

Am fost cu cele doua masini la brady trade - militari, la avia-pantelimon, la pbn si la euro tehno group - pitesti, cat si la cativa mecanici particulari si nimeni nu mi-a gasit o cauza si solutia problemei.

Problema la mine este constanta...imi fac asa masinile cam la 50% din opririle pe loc cu frana calcata usor, si le pot provoca oricand la oprire acel tremurat.

Sper ca nu v-am plictisit, am vrut sa fiu cat mai clar in detalierea problemei pentru a nu lasa loc de interpretari gresite cum am vazut ca s-au facut referiri cu privire la discuri de frana ovalizate, jante strambe s.a.m.d.

Va multumesc anticipat!

Un an nou fericit sa aveti si fara probleme la masini!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si eu ma înscriu in aceasta problema. Bine ca nu ii dau mare atentie momentan. La mine se vede ca trebuie schimbate discurile ca nu calcă cum trebuie placuta. Eu tot cred ca e un tampon uzat. Modelele astea nu au o bieleta anticuplu care leagă cutia de caroserie? La fosta masina tot așa făcea când era dusă nenorocirea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut. Recent am schimbat masina, motor 2.0 tdi 140, fabricatie 2011. Mi se pare ca opreste putin cam tremurat. 

Cum pot testa cel mai usor daca acea clapeta functioneaza corect?

Cateva detalii ar fi de folos:

- clapeta este actionata vacum si acel furtunas de langa senzorul maf e incriminatul?

- ce ar trebui sa mai verific si cum

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!