Jump to content

Imobilizator - probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Nu is chiar din arad. La 60 km de arad ineu mai exact.masina e diesel. Mai exact am pus cipul in carcasa noua dar fara transponder.initial nu am stiut ca si el trebuie pus in carcasa noua. Dupa care cheia nu a functionat nici la deblocarea usilor. Am apasat butonul deblocare de pe cheie...am introdus cheia in usa sofer am invartit stanga si dreapta am scos cheia din usa am introdus.o in contact masina am pus contactul si imediat mi.a aparut cheia cu masina si mesajul imobilizator activ. Usile se deblocheaza cu cheia dar acum desi am pus si transponderul in noua carcasa masina nu mai merge deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata. Am desfacut borna cu minus de la baterie am calcat frana. Am pus borna la loc am pus contactul 10 min si totul e ok. Ms pt sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Am schimbat partea mecanica a contactului, si masina cand o pornesc imi arata immob activated, martorul clipeste tot timpul. Nu stiti cum scap de aceasta avetizare? 

Masina are immo off facut, functioneaza si asa dar ca ma deranjeaza.

Am mers cu ea cu contactul desfacut o saptamana , porniti cu surubelnita. Inainte nu am avut probleme, am probat si cu alte ceasuri.

O fi o problema de cablaj, sau ringul cititor de la cheie? Sau a uitat cheia?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai sigur o diagnoza pe instrumente ca sa stabilesti de unde este problema, poate sa fie problema la bobina cititoare sau ai un lock time daca ai "pus" contact fara o cheie valida de mai multe ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01176 - Key
        65-10 - Unauthorized - Intermittent
01177 - Engine Control Unit
        64-10 - Not Currently Testable - Intermittent
01336 - Data Bus for Comfort System
        49-00 - No Communications
Salut. Aceste erori imi apar la diagnoza.  AM probat si cu alt cititor de cip, am miscat firele, am intartit contactul cititorului, cu alte ceasuri de bord si cu alt calculator. problema tot persista. 

Imi amintesc dupa ce s-a stricat contactul, a ramas in pozitia contact pus, si pana m-am dus sa aduc scule sa dau borna jos, atunci a aparut prima data mesajul de immob. activated.

Ieri am lasat o noapte cu bornele  scoase, dar nimic. Sa mai incerc sa las contactul pus mai mult timp, gen o ora?

A mai patit asa cineva? Eu de trei ani merg cu immo off, si nu am avut nimic, pana nu s-a rupt limba contactului, la partea mecaninca,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum a spus terabyt in postul precedent.

succes

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am postat ce am gasit la instruments. La measuring block 022 imi spare 0-0-1-3 parca si la 024 0-0-0-6 daca tin bine minte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, asa o sa fac, trebuie sa imi comand un vag tacho mai intai:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare,

Cineva din Bucuresti ma poate ajuta cu anularea imobilizatorului?

 

Modificat de mariusmsx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ecu ai pe masina?

daca e bosch se face fara probleme.

daca nu stii ce ecu ai, fa o diagnoza pe engine si ataseaza aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă e MM nu se poate. Ce probleme are mașina de vrei sa ii faci immo off? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare. Vin si eu cu o problema. Am un golf 4 1.4 din 1999. Mi-a aparut Oil service in bord; am vrut sa sterg mesajul cu combinatia resetare km + contact plus butonul celalalt, dar mie nu-mi mergea butonul de resetare km, asa ca am dat ceasurile jos (fara sa iau bornele de pe baterie) si am lipit bucata de plastic care se rupsese si din cauza careia nu mergea butonul. Am pus totul inapoi si mi-a aparut martor imobilizatorul + un triunghi cu semnul exclamarii. Masina porneste 2 sec si se opreste. Mentionez ca am doar o singura cheie. Am incercat cu borna "+" data jos pentru 10 minute si nimic. Un coleg avea tester si a sters toate erorile dar tot asa e. Se poate anula cumva imobilizatorul asta de tot? Adica sa desfac sa-l scot sau stiu eu...sunt in germania, aici lucrez, iar daca merg la reprezentanta imi golesc astia buzunarele. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se face adaptare / bu e necesar sa il inlaturi.

si ca sa il anulezi - se desface ecu (deci trebuie programator) + modificare in dump ecu.

spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

1. Verifica dacă ai băgat bine mufele în ceasuri.... 

2. Verifica dacă nu ai strâmbat pini în mufa verde a ceasurilor, când ai băgat-o. 

3.pune erorile sa ne vedem exact care sunt.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!