Jump to content

Problema motor 1.4 FSi


Slick
 Share

Postare recomandată

Imi cer scuze ca a trecut ceva timp fara sa mai spun nimic de lup.

Timpul asta cate o data e prea scurt + ca am mai fost si plecat.

Asadar masina a fost la elcargid unde s-au rezolvat toate problemele de contacte, s-a curatat evacuarea si am din nou un lup aproape in perfecta stare. De ce spun aproape pentru ca totusi mai trebuie schimbat un senzor de presiune.

Acum, dupa vizita la Elcargid situatia arata este urmatoarea:

Log_DUPA_ELCARGID_WVWZZZ6EZ1W009112_181460km_112754mi.txt

Log_DUPA_ELCARGID_WVWZZZ6EZ1W009112_181460km_112754mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    15

  • Slick

    13

  • Aries

    6

  • harap09

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna ziua. Am si eu o intrebare legata de dimensiunile anvelopelor pentru Lupo 1.4 FSI. Detin un set de anvelope de iarna cu dimensiunile de 165/70 R14 pe care le-am folosit pe Ibiza . As dori sa le pun pe Lupo dar aceste dimensiuni nu apar in cartea tehnica. Credeti ca se potrivesc ? Pentru Ibiza vreau sa-mi cumpar alte cauciucuri. Mentionez ca Lupo este al sotiei si o sa fie folosit pentru oras. Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fie cam inalte.

Diferenta de inaltime a laturei anvelopei la anvelopele tale de 165/70/14 este de 14,75 mm fata de dimensiunea de 155/65/14 si de 10,5 mm fata de dimensiunea de 175/60/14 care sunt acceptate pe lupo.

Poti incerca si daca nu se atinge de nimic la viraj maxim stanga dreapta sau cand treci peste gropi sau urci borduri atunci cred ca le poti folosi, numai ca trebuie sa tii cont ca viteza pe care ti-o arata vitezometrul va fi mai mica decat mergi in realitate si masina va avea un comportament diferit la plecarea de pe loc. Probabil vei economisi ceva combustibil :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Merci mult de informatii. Chiar cautam o lista cu toate dimensiunile care merg pe Lupo. O sa ma gandesc sa vad cum o sa rezolv problema cu gumele de iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum se reseteaza intervalul de service la Lupo 1.4 FSI cutie automata ? Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu merge ca la celelalte, adica apesi butonul de resetare a kilometrajului zilnic, pui contactul (in timpul asta tii butonul apasat) si astepti pana apare --- ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu am reusit sa-l resetez, dar cand o sa ajung in service cu Ibiza o sa-i rog sa-mi reseteze intervalul de service si la Lupo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si asa: cu contactul luat resetezi trip km cum a zis colegul mai sus, apoi apesi din nou si tii apasat butonul in timp ce pui contactul, dupa dai drumul la buton fara a lua contactul, si-l rotesti spre dreapta.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Am facut treaba recomandata de tine si a aparut chestia asta (vezi poza). Ce ar trebui sa fac mai departe? Cred ca o sa dispara, nu?Merci

post-6388-0-40648000-1352229849_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa mai repeti o data aceeasi treaba, altfel nu dispare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

deci rezolvarea la aprinderea epc,esp si check-ului  si a limitarii turatiei unde a fost? in mufa ECU?

Modificat de danfyli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Buna seara,

 

Ma chinui cu problemele de la un Lupo 1.4 fsi, cutie pilotata. Pe lângă partea de cutie, care schimba mereu în treapta superioara la 2000 de ture....am înțeles de la un service din Constanta ca trebuie sa înlocuiesc o bobina de pe unul din injectoare (în afara de schimbat bujiile, alternatorul și clapeta de accelerație). Stie cineva despre ce fel de bobina este vorba? E prima data când aud despre asa ceva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare 

Îmi cer scuze anticipat daca e of topic.

Am și eu o problema la motor probabil. 

Din când în când pierde putere și nu se mai tureaza mașină și chiar da sa se înece nu se aprinde nici un martor decât în clipa in care se îneacă atunci mi se aprinde martorul de la baterie...

Aveti idee ce ar putea fi? 

Baterie relativ noua, bujii și fișe noi filtru de benzina noua... Masina se folosește de 3/4ori pe săptămână în oraș în principiu și a început să facă figura de când e frig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil să fie o problemă la alternator să nu mai încarce în anumite situaţii. Ar fi bine să faci o scanare de erori şi să le postezi aici

Dacă nu ştii pe nimeni care să-ţi facă scanarea vezi aici

https://vwforum.ro/topic/38318-oferte-pentru-diagnoza-vcds/?tab=comments#comment-1111131

sau mai ai nişte referinţe aici

https://vwforum.ro/topic/13667-service-uri-in-oradea/?tab=comments#comment-205817

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Lupo_bv mulțumesc!

De la postarea mea până ieri totul a mers brici, însă ieri am mers la o plimbare cu mașina și la întoarcere la urcări/coborâri de panta când schimbam treptele dădea sa se înece și parcă mergea în 3 pistoane dar după ce se tura 2500+ de ture mergea iar ok .... 

Și intr'un final peste o trece de pietoni o murit motorul in treapta 1...

Am sa merg zilele astea la o diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, ajutor!

 

Caut de 2 luni (deja) o bobina de inductie pentru motorul de 1.4 FSI. Tot ce e nou (pe cod, VIN, etc.) nu se potriveste...solutia este la dezmembrate....insa nu am gasit niciunul care sa detina piesa.

 

Toate bobinele, comandate de la magazinele de piese, au Piedica la fel ca in imaginea de mai jos....adica sub slotul de contacte........in timp ce la Lupo, acea piedica se afla deasupra si permite mufarea normala a clemei cu mufa de alimentare.

bob.gif.eeaea922d5862b0743db0c1d0f257e24.gif356387465_bobinainductie.jpg.cea9bd591662fed837881959a977e79f.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi aia este problema că pe original după codul de care zici are piedica dedesubt

@harap09

văd că în prima poză este chiar codul de Bosch pe care ţi l-am indicat şi eu AICI. Nu găseşti aşa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vedem pe net sunt variații ale codului de mai sus (care au literele A/B/C în coadă și au pintenul dedesubt). El are nevoie de codul simplu, bobină cu manșon de cauciuc, nu metalic, fix acel Bosch dat de tine dar care aparent nu se mai produce.

Un exemplu:

https://rrr.lt/en/used-part/but5216-0221604101-volkswagen-lupo-high-voltage-coil

În continuare mizez pe piesa originală, fără sufix, poate o găsești la vreo reprezentanță cu puțin noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reprezentantele VAG din Constanta (si aici e vorba de toate 3 caci le-am trecut deja pragul) mi-au spus ca nu au piesa pe stoc (situatie similara si cu alte piese Lupo). 

Intre timp, am gasit chestiile astea:

1.

2.

Ma tenteaza sa le incerc deoarece la prindere, cel putin, se potrivesc.

 

@lupo_bv: Am incercat la toate Dezmembrarile care au mentionat online ca dezmembreaza Lupo....dar nu mai au piesele.

@MyKe: multumesc pentru site! O sa incerc sa comand SH din afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă vrei neapărat bobina de la punctul 1, ia-o de la autokarma, e cu 50 de lei mai ieftină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Intre timp am rezolvat problema bobinei. Am gasit OEM in Germania, pe ebay, asa ca am luat 4 buc. Chiar am simtit ca, dupa montarea acesteia, motorul este mai cursiv în funcţionare.

 

....totul pana azi...

Azi, cu motorul cald, la relanti, am simtit cum tremura iar in cele din urma s-a oprit. Este prima data cand se intampla asta.

Cand incerc pornirea, se simte automatul (demarorul) cum învârte dar nicio finalizare. Am verificat pompa de combustibil si nu e arsă. Ma gândesc la bujii, bobină de inducţie....sau lipsa aer (debitmetru, clapeta acceleratie - nu stiu daca e corect).

Ati mai patit asa ceva?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fă-i o diagnoză.

Dacă aduce benzină în rampă când pui contactul şi are scânteie pe bujii când acţionezi demarorul, problema e alta (probabil vreun senzor de poziţie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aduce benzina dar nu stiu treaba cu scanteia deoarece nu vreau sa ma joc prosteste cu bobina de inductie. Luni ii voi face o diagnoza.

10X   !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!