Jump to content

Statistica incidente rutiere


ender
 Share

In cite incidente rutiere ati fost implicati dupa depasirea perioadei de un an de la dobindirea carnetului auto?  

188 voturi

  1. 1. In cite incidente rutiere ati fost implicati dupa depasirea perioadei de un an de la dobindirea carnetului auto?

    • 1. Nu am fost implicat in nici-un incident rutier
      57
    • 2. Un singur incident
      45
    • 3. Doua incidente
      36
    • 4. Trei incidente
      15
    • 5. Mai mult de trei incidente
      34


Postare recomandată

Initial am votat "Nu am fost implicat in nici-un incident rutier", avand permis B, C, E din 2002. Din pacate azi-noapte statistica s-a schimbat (pt mine, caci nu mai pot vota sa o modific si aici). :)

Apropiere de intersectie, Dacie rosie in fata, semaforul trece pe rosu, Dacia opreste, eu la fel... Ud pe jos, Dacia taxi din spate nu a mai facut fata la conditiile deosebit de grele de desfasurare a traficului (ora 23, pustiu pe strada, asfalt nou-nout, banda 2 libera complet) si m-a pupat in ... partea dorsala. Destul de zdravan, fara accidentati insa, Slava Domnului! Noroc ca aveam piciorul pe frana si nu m-am dus peste ala din fata... Si dobitocul ala, in loc sa ia stanga de volan sa se duca pe banda libera, a luat dreapta cand a vazut ca se duce ca pe gheata (de, nu tu anvelope corespunzatoare, nu tu ABS...) si m-a lovit cu stanga fata a lui in dreapta spate pe mine.

Rezultatul: bara spate (care e dintr-un plastic elastic si am inteles ca are ceva plasa de otel pe dedesupt, nu stiu sigur...) zgariata zdravan, urme de vopsea de la ala si cu 3 crapaturi vizibile... insa ca forma a revenit la loc. Ala are rca la Ardaf, sper sa nu imi dea agentul de la asig doar reparare si vopsire locala ca nu stiu ce sunt in stare sa fac... Daca o vopseste peste crapatura e imposibil sa reziste si sa nu plesneasca la un moment dat... (variatii de temperatura, vibratii, etc)

Scuze pt partea de (poate) offtopic... Dar sunt prea nervos acum... :)

PS: daca imi poate face cineva vreo recomandare la Ardaf, fac cinste... astept PM. Multumesc anticipat! :) (nu am casco)

Modificat de BogdanS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ice_2k

    5

  • DragosR

    4

  • godoroja

    3

  • Nea Vizanu'

    3

Iti recomand sa o faci pe casco si apoi vor face regres catre ardaf....asta daca ai casco.

In rest nu te opt ajuta cu mare lucru...

Scuze pt offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in poll se specifica : " DUPA depasirea perioadei de un an de la dobindirea carnetului auto? "

Am fost implicat in trei accidente dintre care 2 cu taximetristi:

1. in brasov incercam sa intru la Mc, semnalizam dreapta, o masina incerca sa iasa asa ca m-am oprit (nu incapeam unul langa altul) Taximetristul din spate s-a oprit si el (dar in bara mea :) ). schimbat bara pe asigurarea lui (Ardaf btw).

2. Ploua, mergeam pe banda I pe Calea Bucuresti spre Toamnei, cand la un moment dat, o leganza , care statea pe banda 2 la stop si a vazut ca s-a facut verde, a iesit pe banda 1 direct peste mine (vroia sa-i faca pe toti ceilalti care stateau la coada). Am tras dreapta pentru a incerca sa-l ocolesc, m-am suit pe trotuar si am facut varza o Alfa 157 GT. La mine pagube minore: o janta, putin infundata usa si aripa dreapta, cap de bara drepta. Nu l-am atins pe cel cu leganza,asa ca am fost declarat vinovat.

3. Vara asta, am bagat Leon-ul in service ca sa-i pun body kit de Cupra R. cand scot masina (dupa doua zile) fac 800 de m, ajung la semafor 13 Decembrie cu Grivitei ( cei care sunt din Brasov sau au fost prin oras- stiu), tot pe banda 1, intru in intersectie si in acel moment un taximetrist face dreapta de pe banda 3 :) , taie calea unui troleibuz de pe bada 2 se se propteste in mine. Sar 2 borduri si reusesc sa ma opresc fara sa ating nici un pieton (si erau vreo 10-15 oameni pe trotuar). Pagube: airbaguri, jante, praguri, bara fata, usi fata, aripi fata, planetare fata, amortizoare fata, fulie stanga fata+rulment, capete de bara, pivot stg fata, cauciuc stanga fata, proiectoare, faruri, radiator clima, radiator, intercooler si nu mai stiu.

Schimbat toate pe RCA-ul lui la Asirom, pret total: 35000 ron, platit integral de RCA

Modificat de eddie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Permis din 2000...aprox.150000 km...... nici un incident si sper ca in continuare sa fie la fel..."Doamne-Ajuta" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Carnet conducere din 2003 rulati peste 100k, incidente nush' nu prea... Prima masina Dacia Nova 1.6 am lovit un caine(ceva rasa de lup, oricum mare) undeva pe la 80 kmh, ca prin miracol nu s-a intamplat nimik. Aceeasi masina eram in depasire la un golf IV variant cand acesta a tras stanga de volan si a franat brusc(probabil o vrut sa vada daca am si eu ABS pe masina) evident ca nu aveam, dar totusi m-am oprit IN EL. Golf=nimic, dacia=bara indoita, far dreapta spart.

Urmatoarea masinuta Dacia Solenza Scala 1.4.... istoria se repeta (haha caine) rulez cu vreo 50kmh, cainele destept vinea din fata cu o viteza oarecare, schimb banda, dar schimba si cainele. Eu l-am lovit, el a murit. Pagube: bara fata varza, halogen(proiector ceata) dreapta spart, radiator racire varza. Clima a scapat ca prin minune... Aceeasi masina...intro noapte mergand acasa niste tembeli de copii de pe trotuar se impinsesera unul ajungand pe sosea. aveam vreo 60-70kmh, frana maxim si trage de volan cat se poate. bordura facuta varza la fel ca jantele aluminiu(cele din dotarea scala) la fel si cauciucurile si la fel si bratul st. si dr. Pe cand ma trezesc si eu nimeni nicari, au disparut copii, dar am cam ramas cu frica ca-l puteam ucide pe pusti. p.s. toate daunele au fost preluate de casco

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am votat 3 incidente:

1) lovit in spate de o Dacie in timp ce asteptam la semafor la universitate, cu Tico de serviciu. M-a durut gatul cateva zile, desi lovitura a fost destul de usoara.

2) lovit de un mertan (300 SEL cu arab la volan) care iesea din parcare fara sa se asigura in aripa stanga fata, eram tot cu Tico de serviciu, undeva pe la Piata Gemeni. Aici am apucat si eu sa franez, mi-am dat seama ca nu m-a vazut si ca accidentul nu poate fi evitat (el venea din stanga, in dreapta erau parcate masini la mai putin de 1 metru de mine).

3) a fost mai "dureros" ca a fost cu masina personala, acum 6 ani si ceva, la 3 saptamani dupa ce o cumparasem. Depaseam un autobuz de transport local in Popesti Leordeni, moment in care autobuzul a virat stanga fara sa se asigure si eu zic ca nici nu a semnalizat. Oricum eu intrasem in depasirea lui de mai mult de 100 metri, am depasit un tir si vroiam sa depasesc si autobuzul care era la 5-6 metri in fata tir-ului. Am franat cand m-am trezit ca vireaza stanga, dar mi s-au blocat rotile din fata (n-am ABS) si desi am virat stanga si eu o tura completa de volan, masina a mers drept. Nu mai conteaza cine a fost vinovat, eu am ramas fara permis pentru 3 luni si masina reparatia m-a costat peste 400 $, desi consideram ca nu eu sunt de vina, la fel ca si un sofer care venea din fata si care a oprit, dar nu mi-am dat seama ca as avea nevoie de el ca martor in acel moment.

De atunci n-am mai avut incidente la volan, sunt peste 6 ani de atunci si multe zeci de mii de km parcursi. Sper sa nici nu mai am parte de altele.

La incidentul 3 s-a vazut si lipsa mea de experienta la volan din acel moment si faptul ca inca nu cunosteam masina, pentru ca intre timp am mai trecut prin multe (zeci probabil) situatii in care la frana mi s-au blocat rotile si as fi intrat in alta masina, dar mi-a intrat in reflex sa ridic piciorul de pe frana pana rotile se invart din nou si apoi sa apas inca putin pe frana, astfel incat sa reduc distanta de franare si sa am control asupra directiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Categoria A din 1983, 4 motociclete-2 accidente

2. Categoria B din 1992, 5 auto-2 accidente (unul cu masina de serviciu)

3. Peste 300000 Km parcursi, nu toate accidentele au fost din vina altora !!! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara evenimente.Si sper sa ramana asa... permis de 6 ani, aprox 55.000 - 65.000 km parcursi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Permis B din dec. 1992.

Cam 370-380,000km (din care 142,000 cu Golfuletzu')

1 buc. eveniment in 1996 (pieton ratacit in trafic, usor ciufulit de mine - vina ramane la mine, ca asa zicea regulamentul - a, si perimisul tot la mine) :D

In rest mici julituri (5 buc.) - hopefully, fara vina mea... :D (max. 3-4 zile in service tinuta masina)

"Sa conducem bine!"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Permis luat in august 1998.

Km : trecut demult de 500k. (fara exagerari poetice)

una bucata autobuz care si-a lasat vopsea pe masina mea. (eu vinovat)

una bucata idiot beat in ziua de craciun (vina lui)

Sper sa nu mai am parte de accidente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Permisul din 06.1994. Unul singur din vina mea-am lovit un oltcit usor. In rest lovituri la semafor usoare (vina lor) sau zgaraieturi in parcare.

Sper sa nu mai adaugam nimic la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia si, daca ati fost de vina !

Carnet din '90 B peste 800.000 Km cu noua masini, trei accidente fara vina.

1. lovit din spate la trecere de pietoni.

2. lovit din spate intr-o curba - motivul, rasarea soarele si cel din spate a fost orbit, si poc.

3. un biciclist a sarit cu bicicleta de pe trotuar, perpendicular pe strada si lovit usor ( dupa care a fugit si cu ajutorul vecinilor l-am gasit si cu greu l-am bagat in masina sa-l duc la spital :offtopic: copilul avea 14 ani )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Permis din mai 1999.

Am votat doua bucati.

2002: Cu o autoutilitara Mitsu L300 la un viraj intr-o intersectie ingusta am acrosat o dacie parcata lateral. Dacia nimic, Mitsu usa laterala din spate indoita.

2006: Cu Golf-ul din dotare mergeam spre Tg. Jiu. In apropiere de Deva in fata mea un Renault depaseste un camion pe sensul meu. Din fata venea TIR dar era departe, asa ca ma bag si eu un depasire. Cand trec de camion Renault-ul franeaza brusc, eu mai dau un spritz si-l ocolesc. Reintru in banda ca se apropie TIR-ul. Constat de ce a franat Renault-ul: o tanti cu un microbuz VW Transporter rula cam cu 30-40 km/h. Cu toata forta cu care am fost in stare am apasat frana, am tras dreapta. Am izbit-o bine in spate cu partea mea stanga in partea ei dreapta si am impins-o pe contrasens. TIR-ul trecuse. In fine, amenda 30 lei dar masina serios sifonata: 2xairbag, 2xcenturi, capota, aripa stanga, bara fata, radiator si alte maruntisuri (sau mai mari). A fost in 10 sept si continui sa astept sa o repare. Au inceput in sfarsit dar la ritmul la care lucra poate prin 10 noi o termina. Ieri am constatat ca s-a crapat si parbrizul. Cred ca am fost si putin neatent ca mai aveam inca 4 in masina. Nimeni nu o patit nimic. Am adus masina in Cluj cu platforma si cateva ore mai tarziu eram in Solenza unui prieten si mi-am reluat drumul.

Acum as vrea sa nu se mai intample macar pentru ca tre sa astept sa o repare. (Noroc ca am CASCO, o zis ca doar piesele costa 17000 lei.) Is realist, cred ca o sa se mai intample macar tamponari usoare prin Cluj. Un lucru e important: sa nu fie implicati oameni. Masinile se repara. Banii pentru CASCO muncim si ii facem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am votat 2 incidente... mai intai mentionez ca s-au intamplat la 4 ani dupa dobandirea carnetului, dar de fapt 0-5 luni experienta in conducere :blink: )

1. Accidentat usor 2 masini in parcarea din spatele blocului. Mi-am dat seama deabia dupa o saptamana cum s-a intamplat... mi-a alunecat piciorul de pe frana pe acceleratie (stiu ca pare incredibil, si mie mi s-a parut la fel multa vreme). Oricum, m-am dezmeticit foarte greu si mi-a fost extrem de dificil sa-mi dau seama ce s-a intamplat si cum am ajuns in masinile bietilor oameni, care a doua zi trebuiau sa plece la tara si vroiau sa le dau masina mea dupa producerea accidentului (care de fapt nici nu era a mea, pana la urma). Deznodamant: aripa stanga si dreapta fata a unei Dacii break infundate (aripa dreapta prin strivirea de masina ce era parcata la un deget in partea dreapta, pentru ca-i lipsea oglinda de la sofer), iar Dacia 1300 parcata la milimetru s-a ales cu aripa stanga infundata. Masina mea de imprumut a avut doar ceva urme de vopsea pe far si pe spoilerul fata.

2. Intersectia Pantelimon-Ritmului - am ciocnit (sau a dorit victima sa fie ciocnita) din lateral pe un stimat domn, ce a sesizat din timp ca vin din partea stanga, insa, in loc sa-si vada de drum inainte a tras intentionat maxim de volan stanga (ca ce pixul lui, avea prioritate!!!) ca sa intre in fata mea. Rezultat: aripa mea dreapta putin infundata, spoiler fata zgariat... cat despre domnul, zgariat prag lateral stanga si putin infundata usa spate.

Ambele accidente din vina mea (cu putin concurs din partea victimei in cazul 2 si a Divinitatii in cazul 1, puteau sa nu se produca). Sper sa nu se mai intample.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am si eu o nelamurire? La ce foloseste acest studiu/sondaj? Poate arata ceva? Ca eu nu inteleg...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Permis cat B di 02.94.Km parcursi, cine mai stie?Incidente, fara numar,50% din vina mea(sa zic as vreo 4 cu mers la politie si restul fara) dar fara raniri sau alte minuni;numai fiare indoite :( .Un lucru este sfant"CASCO". ;)

@Rapier, habar n-am.Hai sa vedem ce o iesi(apropos, in alte tari precum Franta sau Italia nu exista masina neciocanita nitel-cred ca ne apropiem cu pasi repezi de recordul lor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poll-ul poate spune multe. Eu as putea interpreta ca o treime din soferii de pe forum nu au avut evenimente. Apoi cei care au fost implicati intr-un accident au foarte multe sanse sa fie implicati si intr-un al doilea. Era si o statistica oficiala cu privire la acest punct de vedere.

Si nu e placut sa vezi ca aproape 50 % din "concurenti" au facut fost implicati in mai mult de 2 evenimente.

Si mai ales sa-i arat unui coleg de al meu cam bou din fire (si daciot) ca unii stiu ce e aia anticipare in trafic si sa nu se mai ia de altii care merg cu 100 pe E85 si ca orice depasire trebuie facuta cu o marja de siguranta foarte apreciabila atunci cind "te dai" sa treci de un TIR sau autobuz. Mai ales cind nu ai cu ce deloc (1300 din 198X).

Uite acuma am vazut si eu formularea mai exacta: dupa depasirea perioadei de un an de la dobindirea carnetului.

Ar mai trebui unul si cu primul an de carnet. Unde cred ca ar trebui sa fie foarte putini cu evenimente.

Sper sa nu fi fost foarte off-topic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut un incident cand am intrat cu coltul aripii in lateralul unui taxi parcat langa mine atunci cand am vrut sa ies cu spatele dintr-o parcare, dar asta se intampla inainte sa fac un an, iar apoi am mai avut doua incidente minore pentru care nu am fost la Politie, asa ca nu le-am luat in considerare. De aceea am votat ca nu am avut nici un incident. (si Doamne ajuta asa sa fie si mai departe pentru toata lumea!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Permis din 2001, km rulati destui - 0 incidente si sper sa ramana asa.( cu toate ca de 3 sapt era sa ma trezesc cu un tico in brate- vina lui )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Permis din '93, 2 incidente foarte usoare. Unul luna asta cand am luat piciorul de pe frana la stop si masina a alunecat in spate intr-o Dacie (oare era prea aproape?). Rezultat: la mine nimic, la el bara sparta si masca fata. Inca mai astept sa ne vedem la asigurari ca aia de acolo nu l-au crezut ca daunele sunt de la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am votat 'mai mult de 3'. Numai unul singur a fost din vina mea, cand am intrat cu oltcitul intr-un tramvai, dar a fost unul usor. Pentru ca poll-ul se refera la incidentele ce cer vizita la politie (oare se poate altfel?) mentionez si gasirea unui far spart la oltcit in parcare, gasirea parbrizului spart la bora, tot in parcare, si gasirea borei lovita, tot in parcare. Noroc cu CASCO-ul, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Permis cat. B din 02.1989.

Un incident, in prima saptamana de conducere, am abordat o curba cu viteza prea mare si am luat putin parapetul de pe margine (aveam Dacia 1300 pe atunci).

In rest, fara probleme... Ma consider norocos, pentru ca "ocazii" am mai avut, dar am reusit sa le evit.

Experienta: peste 500k, destui facuti in conditii grele (Africa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semnificativ mai multe de 3...

Am carnet din 1995.

1. Olticit, am lovit in spate o Dacie, iarna cca 40 km/h cand am intrat pe o prtiune cu polei. Am calcat frana din instinct, dupa care a urmat dezastrul...Pagube minore. Am fost declarat vinovat

2. Olticit am lovit o Dacie in spate, omu' a plecat de pe loc (la culaorea verde a semaforului) dupa care a oprit in mijlocul intersectiei!!! Fix in clipa aia ma uitam in oglinda retrovizoare pentru a-l depasi. Pagube minore. Am fost declarat vinovat

3. Cielo, am lovit in spate un taximetrist care de pe banda a treia a vrut sa parcheze pe banda 1, taindu-mi fata. Pagube minore. Am fost declarat vinovat!!!

4. Cielo, pe Valea Oltului, 120 Km/ora, dupa iesirea din satul Balota spre Ramnicu Valcea, am lovit un camion stationat pe carosabil. As spune ca accidentul s-a produs din - vina mea normal - dar si a lipsei ABS (soseaua uda). In mod normal as fi depasit cu bine camionul, dar am pus o frana brusca (un TIR de pe sens opus mi-a semnalizat de doua ori cu faza lunga) si masina "a tras dreapta". Am "sters" bara din spate a camionului. Pagubele au fost surprinzator de mici luand in considerare viteza cu care circulam: Capota motor perforata, aripa dreapta sifonata, montant dreapta indoit/deformat, parbriz multiplu fisurat in doar in partea dreapta (incredibi, nu s-a spart!) portiera dreapta fata sifonata in partea superioara, geam portiera spart si macaraua rupta. Dupa accident, masina a functionat fara probleme. Am fost declarat vinovat.

5. Cielo, intersectie in T, eu viraj la dreapta. In momentul virajului am lovit (usor) un TAXI ce venea din partea mea dreapta, DAR CARE CIRCULA PE CONTRASENS!!! Pagube minore la mine, nimic! Cap de creta m-a declarat vinovat!!!

6. Cielo lovit Mercedes CLK care circula pe contrasens, intr-o intersecti. Pagube minore. Declarat nevionovat.

7. Cielo, am fost lovit lateral de un TAXI care dadea sa iasa dintr-o parcare, cu spatele. Claxoane, urlete...Nimic, nici macar nu s-a uitat in retrovizoare, iar muzica era data la maximum. Nici o paguba (a lovit spoilerul din spate). Nu am fost la politie.

8. Golf, in intersectie am plecat la semanalul dat de cap de creta, care dirija intersectia. A dat un tramvai peste mine. Pagube minore. Declarat nevinovat.

9. Nenumarate accidente extrem de usoare, gen sters bara de protectie/spoilere de stalpii de la MacDonalds, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!