Jump to content

Vw Amarok


kelu2001
 Share

Postare recomandată

Amarok va avea un mare avantaj fiscal in Romania avand cilindreea de sub 2000cmc, concurenta (Nissan Navara, Mitsubishi (LX200?), Toyota Hi-lux Cab) avand motoare de 2,5 sau chiar de 3.0 litri.

La cele de 2,5 impozitul e acceptabil spre mare - 940 de lei pe an, dar la 3.0 e prohibitiv la 2000 de lei anual (+ - functie de localitate). Chiar daca sunt "cai de munca" cred ca si aspectul taxarii face diferenta cand alegi un astfel de utilaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,stie cineva cand va fi la vanzare si Romania ? Eu am fost in Germania in septembrie si deja se vindea de ceva timp,am facut si un test drive si chiar vreau sa imi cumpar unul dar nu stie nimeni cand va fi disponobil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Taxele sunt intradevar mari, insa trebuie sa ne gandim ca o utilitara cum este Pick-up-ul, se cumpara pentru un anume gen de sarcini. Cei care isi cumparau doar ca sa se simta importanti si mari pe sosea nu vor mai fi clienti fideli de acum inainte din cauza taxelor. Cei care le cumparau pentru sarcini grele, tractari, utilizare in conditii mai speciale, scot si bani de pe urma lor. Vor cauta in continuare motorizarile mari pentru ca ele le asigura fiabilitatea si puterea necesare pentru indeplinirea sarcinilor.

Modificat de Jurasik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Referitor la taxe, nu uitati ca toate cele enumerate mai sus, sunt autoutilitare.

Personal, am un Ranger Wildtrack, si va pot spune ca la autoutilitare se plateste impozit dupa alte criterii.

Anul trecut am platit 350 ron, impozit pe an.

De asemeni nu am platit nici o taxa de inmatriculare cand l-am luat in 2008, tot pe criteriul ca e autoutilitara.

Altfel, daca dadeam ca la autoturism cca 8000 ron taxa de inmatriculare, nici nu-l mai luam nou.

Singura taxa mai mare este rovigneta (cca 300 ron / an, tot ca e autoutilitara si nu autoturism).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata la fel fel de bine precum in poze si cand il vezi in realitate (si din fata, si din spate). Am trecut pe langa unul argintiu acum o saptamana, deja inmatriculat in judetul Brasov.:angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

astazi l-am vazut fata-in-fata si am un singur repros :farurile sunt mici si tind (dpdv al meu) ca si forma si incadrare in partea frontala cu cele de Duster

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Biturbo , de fapt este un compresor pentru turatii mici si o turbina pentru turatii mari.

La 1980 cc , are un comportament exemplar , moment maxim la 1400 rot/min , zici ca este benzina.

Am unul de 2 luni si am putut folosi 4x4 din plin in aceasta iarna , fiind din Baragan.

Asteptam aceasta masina , are un consum rezonabil mai ales in oras , in trafic prin Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
ionita bogdan

Daca ati putea detalia un pic cu consumul....Mergeti doar in Bucuresti sau majoritar in Bucuresti ? Cat consuma dupa primele doua luni ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Sa trezesc putin topicul la viata si sa vag cateva fotografii de la drive-ul de saptamana trecuta cu amarokul. Am mai facut unul la lansare, dar era cald, frumos, urcai degeaba pe munte cu el.

post-89551-0-36128000-1362227124_thumb.jpost-89551-0-80514900-1362227124_thumb.jpost-89551-0-23081200-1362227125_thumb.jpost-89551-0-61576800-1362227125_thumb.jpost-89551-0-00679800-1362227126_thumb.jpost-89551-0-39214800-1362227126_thumb.jpost-89551-0-79126500-1362227126_thumb.jpost-89551-0-19592600-1362227127_thumb.jpost-89551-0-60441800-1362227127_thumb.jpost-89551-0-98307300-1362227127_thumb.j

 

Si o coborare cu modulul de offroad activat:

 

 

Din punctul meu de vedere, e "plictisitoare" coborarea sau urcarea cu modulul asta activat pentru ca se misca foarte incet masina.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Consumuri:

Drum Timisoara - Predeal cu 32km de autostrada, dus 7.1l/100km, intors 7.2l. Condus moderat max 70 in localitati, 110 afara si 120 - 140 autostrada. Tractiune: spate. Pneuri 17" Scorpion verde (cam slabe in off, dar bune pe sosele).

In oras (Timi) moderat 8.5, nervos si sau trafic infernal 10 - 11.

Iarna 4x4 (masina abia in rodaj) nu a scazut sub 9l.

Motorina Aral, aditivata Liqui Molly.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut!   Am comandat si eu un Vw Amarok highline 180 cp manual la inceputul lunii noiembrie.....dealerul mi-a estimat ca data de livrare sapt.6 din 2015....aveti idee daca se respecta data de livrare?.....am inteles ca se fabrica in Argentina si ieri inca nu intrase in fabricatie....ma gandesc ca face destul de mult pe drum pana in tara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salutare. Un unchi vrea sa isi cumpere un amarok 2.0 163cp. Pretul undeva la 11k euro , mai are unele defecte optice. Cum sunt aceste motorizari ? Sunt fiabile ?

La tractiune cate tipuri exista ? Ce diferentiale are standard ? Cum stiu daca are si diferential blocabil spate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vei cauta pe forumurile din afara, vei vedea ca majoritatea au fost nemultumiti de aceasta motorizare. Pe de alta Parte, masina goala cantareste aproape 2,5 tone, daca o incarci si-i mai agati si o remorca... motorul de 2l nu e ce trebuie pt. genul asta de masini. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru feedback.

 

De ce nu ar fi ok la 163cp ? L200 si navara 2.5 cu, care am mers aveau sub 130cp si mergeau bine. Nu e luata pentru performanta, mai mult pentru mers pe drumuri neasfaltate si va fi incarcata din cand in cand, de tractat mare lucru nu o sa fie. Ma gandeam chiar la cea cu un singur turbo, oare ar fi mai fiabila ?

E considerata autoutilitara ? Ca in acest caz impozitul ar fi aproximativ la fel si poate ar alege un L200 dupa 2008 sau Navara. Hiluxul e prea scump. Dar amarok-ul ii place cel mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L200, Ranger, Hylux sunt veterani in Pickup comparativ cu Amarok. 

Am avut L200 MY 2005, iar la nici 6 luni de la achizitie l-am vandut din cauza rigiditatii si a pozitiei inconfortabile in scaunul soferului. 

Navara are si ea probleme cu lantul distributiei. 

Cand mi-am luat Ranger-ul, am gasit mult prea scump Amarok-ul plus ca nu are Airbag-uri pentru pasagerii spate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!