Jump to content

Revizii [Passat CC]


chetyw
 Share

Postare recomandată

cand am reclamat la scorpion zgomot/scartait la usa + geamuri, sa fie vreo 3-4 luni de atunci , nu am mai avut niciun fel de problema.

faza e ca trebuie intretinute atat balamalele cat si chederele cu solutii speciale. ( de chedere scrie inclusiv in cartea masinii - am gasit un paragraf, cred ca la capitolul intretinere :icon_thumright:) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosminrot - Legat de janta indoita ... am o curiozitate ... In momentul in care s-a indoit janta ( de la crater :icon_thumright: ) banuiesc ca a pierdut ceva presiune pneul ... S-a aprins lampa de control ( in bord ) care indica " presiunea scazuta in pneuri " ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-ti imagina ca era o indoitura vizibila :Driver:

s-a observat doar pe aparat, cand sa mi-o echilibreze. o bataie de 1-2 mm

am mai avut o problema, dar cu un cauciuc de iarna.

conducea frate`miu - a dat intr-o groapa relativ inofensiva, dar care a reusit sa taie cauciucul pe talon.

nu si-a dat seama ca s-a dezumflat ( cu toate ca am senzor de presiune - cred ca e standard ), si dupa vreo 3-400 metri, a simtit ceva, a tras pe dreapta si mergea cu roata dezumflata. norocul a fost, ca fiind cauciuc de iarna, avea peretele intarit ( marca vredestein wintrak extreme ). si a trebuit sa cumpar alta guma...

oricum, dupa 1 an si 4 luni, si 38.000 km, pot spune ca jantele inca arata bine :))

sunt zgariate pe ici colo, dar asta e

faza e ca nu prea sunt nevoit sa fac parcari la bordura, pt ca stau la casa. probabil, daca stateam la bloc, reuseam sa le distrug mult mai repede.

poate reusesc sa vin duminica la intrunire

se mai anunta careva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca intradevar senzorul trebuie setat cum mi-au spus cei de la Scorpion . Te poti uita in dreapta schimbatorului ( primul buton de sus ) . Ala e pentru senzorul de presiune .

:D Apropo de intalnire , o sa incerc si eu sa ajung sa mai schimb cateva pareri cu colegii de pe forum .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu sa-l folosesc - cand faci presiunea, sau schimbi cauciucul, tii apasat pe buton vreo 2 su 3 secunde

pana scoate un chitait

si iti memoreaza noua presiune

acum e posibil ca frate`miu sa nu-mi fi povestit adevaru adevarat :D)

asta n-o mai pot sti :P)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Fratilor, pe voi v-a chemat in service pt. un update soft DSG ? sau am primit o gogoasa mare !? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut probleme, m-au sunat sapt. trecuta daca am timp 15-20 min. ca a venit un update pt. softul de cutie.

Cica pana acum era posibil uneori sa nu se faca socotelile bine, putere / treapta de viteza si parca ceva de cuplu zicea omu' de la service. Ce draq, numai pe mine m-au chemat astia :lol: E ceva necurat :Driver:

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiam eu update-ul de soft la DSG se face doar in cazul in care apar ceva probleme ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am avut nici un fel de probleme, sper nici sa nu fie :)

Modificat de R_a_z_v_a_n
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste AddReply sau FastReply. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Pe mine prima revizie la 15.000 km m-a costat 950 ron la Porsche Vest1 ...A doua la 30.000km a costat putin peste 700 ron tot la Porsche Vest 1 deoarece am luat piesele de la Augsburg manopera a costat vreo 300 ron.

Modificat de BobyCC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Sunt nou pe aici dar daca este cineva cu passat cc 1.8tsi care are probleme cu consumul de ulei, pentru ca mie mia consumat 0.5l in 3000km masina find noua luat de la midocar vitan acum 2 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Eu am CC din '09. L-am adus din Germania cu 18000Km in bord. Avea revizie long life din Germania (de 2 ani 30000km).

Sa vedeti:

In Romania, la Sandra in Iasi, mi-au zis ca nu conteaza ce revizie am facuta in Germania, in Romania se aplica regulile romanesti. Deci trebuie neaparat sa fac revizia de 15000km, altfel pierdeam garantia.

Pentru ca aveam un difuzor Dynaudio crapat si vroiam sa-l fac pe garantie, am acceptat.

Deci: schimb ulei CASTROL + schimb filtre + ridicat pe elevator si inspectie sumara la trenul de rulare + rulat o diagnoza si sters eventuale DTC-uri date de difuzoru defect = 590 lei. Mi se pare OK. Ce nu mi se pare OK este ca a trebuit sa fac revizia asta la 15000km. (filtrele erau ca noi - deh, masina rulata in Germania - si uleiul era long life).

Anyway, s-a rezolvat si problema cu difuzorul, deci per total sunt multumit.

S-auzim de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in romania din cauza prafului, combustibilului mai prost , a drumurilor si multor altor factori , e de preferat sa schimbi si la 10 mii , daca vrei sa ai motorul in regula , am avut passat din 2000 nu consuma un gram de ulei mergea perfect , apoi seria 5 din 2003 , iar impecabil un gram de ulei nu consuma, mercedes e 270 cdi din 2004 , o problema nu am avut la motor, in 2005 mi-am luat touareg nou noutz de la sandra iasi, numai probleme la motor , 0,5 l de ulei la o mie de km , sper ca la 2.0 tdi 170 cp sa nu fie astfel de probleme , ca va fi ultima data cand imi mai cumpar masina germana .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

tocmai am facut revizia de 15.000 km la porsche vest 1 si ca urmare mi-am luat m**e

1000 RON ulei si filtre, iar in plus am semnalat si o problema cu scartaitul volanului, mi-au zis ca s-a rezolvat si surpriza: se aude in continuare;

pe langa asta, la topicul de probleme caracteristice am povestit ca intr-o ieri dimineata am bagat cheia in contact, mi-au aparut toate alarmele posibile si nu mai pornea; am sunat la tractare, au pus-o pe platforma si mi-au zis ca nu are nimic, ca au pus-o pe tester si e ok, doar ca era baterie descarcata (de ce nu se stie, probabil voodoo); drept urmare am platit si tractarea 250 RON (din chiajna pana la vest 1 adica vreo 4 km)

concluzie, decat sa va duceti masina la porsche, mai bine o lasati unui aurolac pt ca probabil se pricepe mai bine sa o repare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ceva de genul asta, cu pornirea, ni s-a intamplat si mie anul trecut! Numai ca la mine nu se mai aprindea nici bordul! Am luat curent de la tipul cu tractarea si nu am avut probleme.

Cand am ajuns in service, aia se uitau unul la altul ca nu stiau sa-mi spuna ce se intamplase! Pana la urma au dat-o in baterie, ca s-ar fi descarcat.

Scorpion Galati... cel mai prost service intalnit!!!

Cei de la Renault sunt mult mai profesionisti! (Apan Braila)

Modificat de R_a_z_v_a_n
QUOTE inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost vineri la revizia de 30000 la tess brasov

a costat 850 ron

schimbat ulei filtre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am facut revizia la 13500 km si ma costat pentru 5 lt ulei si doua filtre (ulei si aer) 600 ron la midocar vitan, mi se pare foarte scump pentru 2 filtre si ulei.

Modificat de cjpclaudiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se inlocuiesc mai mult de doua filtre iar pretul, pentru o revizie standard este bun. Anul trecut, dupa ce am cerut o oferta la principalele service autorizate (pentru a nu pierde garantia), eu am platit aprox. 750 lei (ulei, filtru de ulei, de aer, de aer pentru climatizare, verificarea si stergerea erorilor si manopera aferenta). Toate ofertele primite anterior efectuarii reviziei au indicat cam acelasi pret.

Cu toate ca nu isi are locul, neaparat, aici: TSI-ului de 1.8 nu i se schimba filtrul de benzina!

Din punctul de vedere al accesului, Modocar Vitan este localizat neobisnuit de neispirat. Ma refer la traseul pe care trebuie sa-l ai in vedere venind din zona centrala catre dumnealor.

P.S. In perioada asta, la Avia Motors este o oferta pentru reviziile VW. Reducere de 50 lei si un litru de ulei gratis: http://www.aviamotors.ro/Service/Programari/Volkswagen. Sunt autorizati VW de anul trecut. Personal, am avut expriente placute cu Avia cu precedenta masinuta si, cu siguranta, ii voi avea in vedere la urmatoarea revizie.

Acum observ ca, mai sus, este o reclama chiar cu chestia asta. ^_^

Modificat de OII
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Oll, ai scris ca la 1.8 tsi nu se inlocuieste filtrul de benzina. Si totusi cans am facut revizia de 60.000km, cei de la VW Galati ( mai nou Ada Motors Company ) mi-au spus ca in program apare ca trebuie inlocuit ai filtrul de benzina. Cost - 600 lei...

In cartea service nu scrie nimic de asa ceva, dar ei mi-au spus ca acel carnet service este general valabil pt marca VW, dar detaliile nu apar decat in peogramul lor din service.

Cica producatorul recomanda inlocuirea filtrului din 60 in 60 mii km.

Eu nu l-am inlocuit deocamdata si deja am vreo 73.000 km...

Sper sa nu apara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm ca la 1.8 TSI NU EXISTA filtrul de benzina. Nu stiu ce schimba ei, din moment ce nu exista :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru 1.8 TSI nu este prevazut intervalul de inlocuire a filtrului de benzina intrucat acesta... pare-se ca nu este un consumabil. Este localizat in interiorul pompei de benzina si se poate "inlocui" doar cu schimbarea acesteia. Sursa info. este reprezentata de PBN si de AviaMotors. La fiecare dintre cele doua, anul trecut, in iulie, mi s-a spus ca nu figura nimic in baza de date, pe partea de mentenanta a 1.8 TSI, referitor la inlocuirea filtrului mentionat.

Este posibil ca pretul mentionat de colegul nostul cosminrot sa vizeze pompa, in ansamblul sau: 600 lei doar pentru filtru este excesiv.

Cam in aprox. 3.000 km va trebui sa-i fac revizia. Voi intreba din nou atunci si va voi tine la curent. :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile le-a schimbat cineva? Daca da cand, si pe la ce pret se invart?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Astazi am facut revizia la 60.000

Ma costat 1.250 lei. Schimb ulei, bujii, filtre (aer, ulei ... cred, polen), lichid de frana. Mi-au spus ca trebuie sa schimb si filtru de benzina care costa 500 lei (cica se afla in rezervor...) dar nu il au pe stoc si trebuie facuta comanda cu acordul clientului! Am spus pas.

La reviziile anterioare uleiul era in bidoane de 1L, etichetat... si la 5L ramanea si ceva de completare pe care mi-l lasau in portbagaj. Acum au zis ca trebuie 6L. De curiozitate am stat sa vad unde intra! :)) Si la final sa dus ala sa scada un litru de pe foaie... Ce mi s-a parut ciudat a fost ca uleiul era in bidoane de 3L, neetichetat (scris cu marker-ul ceva abia vizibil... sters de la atatea utilizari ale recipientului). Explicatia, ulei la butoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare. Revin cu detalii despre a doua revizie la Sandra:

Revizia facuta la 33000 km. S-au schimbat filtrele (polen, aer, ulei). S-a schimbat uleiul (acelasi Castrol ca si pana acum). Verificarea de rigoare la trenul de rulare (placute, amortizoare..., inspectie vizuala). Mi s-a spus ca la kilometrii astia ar trebui schimbat filtrul de benzina dar au verificat colegii si era filtru care nu se inlocuieste (cica-s doua tipuri: unul care e consumabil si unul care e pe viata.... sau pana crapa).

Am avut de ales daca sa schimb lichidul de frana sau nu. Ideea era ca ii venea randul ceva mai tarziu (peste vreo cateva luni). Am zis ca daca tot sunt la service, sa-l schimbe tot acum la revizie. In plus pentru ca s-a schimbat lichidul de frana mi-au zis ca e obligatoriu sa-mi faca un test de frane. Cred ca bonus mi-au facut si un test de suspensie pentru ca mi-au aratat si rezultatele la ala. Ambele au trecut cu brio.

Nu au schimbat placute de frane pentru ca nu avea rost. Erau consumate mai putin de jumate.

In fine, toata combinatia a ajuns undeva la 1000Lei. Eu ma declar multumit avand in vedere ca data trecuta (acum un an) am dat 590 de lei si de data asta am capatat in plus un schimb de lichid de frana, test de frane si test de suspensie. Plus alte mici atentii de genul curatenie la motor (au ei ceva substanta care-l curata de praf de zici ca-i nou - o bijuterie :D)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Edy_77 changed the title to Revizii [Passat CC]

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!