Jump to content

Probleme cutie viteza


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

uite ca aici

 

 

si al doilea clip e sunetul ca latine

 

Nu incerca cu seibi in plus sa ii pui ca dai banii degeaba nu merge tot se aude am incercat eu si nici o rezolvare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, mersi mult, nu mi se pare normal ca o cutie de viteze sa se strice la 200mii km. 

In legatura cu saibele alea, am vazut ca sunt multi multumiti dupa ce le monteaza, am citit aici:

Sau zici ca la mine (si la tine) s-a creat joc prea mare si nu-si mai fac electul!?

Modificat de razvann87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate isi fac efectul dar putin timp.. tot se ajunge la schimbarea cutiei mascheaza mult defectul volant cu masa dubla daca e mai noua volant nu prea se aude cutia cu cat ii slabesc arcurile cu atat se aude mai mult nu stiu de ce dar am impresia ca chiar ea strica cutia eu de exemplu cand am dat jos volant era praf si nu batea dar era foarte dezechilibrata....   eu am 140000 de km si sa busit cutia asa ca ......ce sa mai zic ca am schimbat injectoarele am pus noi noute si dupa 30000 de km imi face unul figuri...nu mai fac nemtii masinile de altadata...nu stiu ce sa zic incearca cu seibile dar parerea mea dai banii degeaba rulmentul ala trebuie sa stea fix seibile nu rezolva asta ....rulmentul ala intra prin presare fortata in carcasa cutiei tu ii iei jocul putin la tren dar gandestete ca el tot o sa se mai invarta in carcasa cand si cand asa ca nu e rezolvare multi de acolo nu spun daca rezolvarea a fost permanenta  sau doar pentru 100 de km 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! (4 motion) Am o problema cu uleiul din grup, (fata) si anume imi umezeste toata zona grupului fata, cel mai mult in zona suruburilor la grup, exact unde are masticul ala la imbinare, sau silicon ce e. Am schimbat in primavara simering planetara dreapta, asa a zis mecanicul, fiind uda planetara la acel moment și parea ca si cum ar curge de sus de la planetara și s-ar prelinge pe grup. spalat tot, in regula. constatare ieri: panetara dreapta uscata (sub ea) dar ulei in zona suruburilor de strangere la grup.(suruburi stranse bine) Zona dintre cutie si grup nu pare uda si nici zona de unde pleaca cardanul. Pe unde ar putea sa curga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu ar trebui sa se vada unde este uleiul mai proaspat. Daca nu, curata zona bine (spalare sau cu un spray gen cel de frane, stergi bine sa fie cat mai curat) si vezi dupa cateva zile. Va fi simplu de depistat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi că,curge pe deasupra cutiei ..uitate printre filtru și motor vezi daca ai cutia umedă deasupra ..

Este manuala sau automata 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E manuala. Uleiul este curat, deci e de la cutie sau grup. Banuiesc ca e de la grup fiind murdar si cutia curata. Asa cum am zis, am schimbat simeringul de la planetara ce iese din grup ca am zis ca pe-acolo da dar nu s-a remediat. Ca exemplu (chiar daca e o cutie dsg, grupul e la fel) zona cu rosu e plina de ulei. Zona cu albastru a  avut ulei si i/am schimbat oring/ul, nu se mai vede nimic umed in zona asta. Nu imi dau seama pe unde ar putea curge uleiul. Intre grup si cutie e uscat.  Deci pe unde ar putea?

Untitled2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai filtru la cutie ia uitate pe lângă el ....uitate pe cutie nu sub că uleiul vine de undeva de sus și se prelinge

Da carcasa de la filtru de aer jos și  suportul la baterie și uitate pe cutie prin zona timoneriei ...nu ai ulei?

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul spuneai că e curat nu este negru deci se exclude uleiul de motor ....mai aruncă ulei de la imbinarea furtunului intercooler care îl ai în zona ...exact acolo unde ai colorat tu ...dar ai zis că uleiul este curat ...uitate unde ți-am zis pe cutie zona filtru cutie daca ai sau timonerie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E manuala, nu are filtru. Poza e doar de exemplificare.  la timonerie m-am uitat si nu e gram. nici in zona volantei nu e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mă gândeam să nu curga de la semeringul de la căutător .....atunci sa nu curga de la semeringul la arbore îmi vine greu sa cred că poate să curgă de la îmbinări daca nu sa umblat niciodată la cutie

Pe la sonda?? Și dacă nici de acolo nu are din alta parte de unde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ceva mai explicit. Am schimbat simeringul cu albastru. Untitled.png.0a57ee43313a7e1ca428878b1acfb889.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da nu ai zis că e uscat acolo??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și la mine este ud dar curge pe sus și pe cutie in zona bateriei am ulei  și se prelinge până acolo  ca la tine la mine este semeringul de la cautator...curios la tine ....doar daca sa desfăcut pe acolo și nu sau resigilat capacele cum trebuie...semeringul de la planetare se exclude că ai zis că e uscat in jurul lui sus pe cutie sub baterie ai zis că e uscat rămâne semeringul de la arbore sauuu mai uitate la sonda de la corpul filtrului de ulei au mai fost cazuri sa scape ulei pe acolo

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema care a aparut dupa ce am inlocuit volant,rulment de presiune,disc ambreiaj si placa de presiune.Dupa inlocuirea lor uneori nu mai iasa din treapta 1 si R.Iasa decat fortat.Am vazut ca au mai avut colegi aceasi problema.Ce credeti ca ar putea fi.Masina e un vw passat B6 pe motorina.Cu piesele vechi nu au fost probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva nu ii ok acolo corect montat sau nu ii pentru modelul tau.Si restul vitezelor sunt ok vezi sa nu fie chiar volant sau rulmentul de presiune.Stiu caz daca facea 2 pedale intra la prima nu vroia nicicum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar uneori nu vrea sa iasa pe loc chiar si cu motorul cald.In mers nu am probleme 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.Si in mers intra si iasa foarte bine.Si inainte de a pune pisele noi mergea perfect.Am inlocuit un semering si am zis ca daca tot se umbla acolo sa schimb si piesele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa e aerisita?...daca faci pedala isi revine

Mai aeriseste pompa si vezi dupa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

La masina mea, VW Passat 2.0 TDI 110CP, 2009, cutie manuala cu 5 trepte, uneori nu primeste treapta a 5-a. Fara nici o regula. Mentionez ca, independent de aceasta problema, am inlocuit chitul de ambreiaj cu unul original. Am verificat si reverificat timoneria, am inlocuit uleiul in cutie (desi mecanicul spune ca era lacrima) si am inlocuit rulmentul de pe cautatorul cutiei de viteze.

Va multumesc anticipat pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincron treapta 5 .....când ești in a 4 și bagi in a 5 daca o lași să scadă turația (uitate la turometru sa ajungă în 800 de ture) intra mai bine?? Daca da atunci sincron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da a fost aerisita.Am vazut la cineva ca a fost de vina placa de presiune,e posibil oare sa fie ceva stricat din piesele noi?Sau sa nu fi montat cei de la service ceva bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, iahimmihai a scris:

Sincron treapta 5 .....când ești in a 4 și bagi in a 5 daca o lași să scadă turația (uitate la turometru sa ajungă în 800 de ture) intra mai bine?? Daca da atunci sincron.

Nu intra la nici o turatie. Retrogradez a 4-a, a 3-a, din nou 4 si dupa aceea, de obicei, intra. Daca nu, mai rulez cu ea in treapta 4 si dupa 1-2 km incerc din nou si de obicei primeste a 5-a. Cateodata intra normal. Cand face probleme, parca nu ar avea treapta 5, cum era la Daciile cu 4 trepte. Am incercat de vreo doua ori sa fortez prin smuciri succesive; a intrat, dar nu imi place sa o fortez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!