Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Va salut. Am o problema cu T4 102 CP. De pe la 2500 de turatii nu mai trage si se simte ca nu mai are putere. Mai ales cand este incarcat nu pot urca vreo panta numai daca schimb in treapta a doua sau a treia. Am fost la multi mecanici am fost in proba cu testerul pe masina si toate functioneaza in paramatrii. Ma refer la turbo, debitmetru. Avansul e reglat. Si de cand nu mai trage consuma si mai mult.Dar masina tot nu merge. Nu stiu ce sa mai fac cu ea.  Multumesc de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica vacumurile si vezi daca suportul acuatorului nu e rupt. Incearca sa pui un alt debitmetru.

P.S. Nu era necesar sa deschizi topic nou, cand exista unul deja!

Modificat de dydu_kuf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-mi cer scuze dar acuatorul ce este ca nu stiu?

 

NU mai cita postul anterior!

Este contrar regulamentului si sanctionabil.

Multumesc pentru intelegere.

 

Marian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara. Am o problema cu masina consuma prea mult, ce sa verific, mentionez ca am schimbat distributia, ulei, totul a fost ok pana am gasit un surub desfiletat de pe pompa de injectie ce era prins EGR ul, dar firul nu era rupt. Mai astept sugestii. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut am un t4 1998 1.9 td .

Problema este ca nu pot conecta interfața la calcatorul masinii sa verific.

Am dus-o la mecanic si mi-a  zis ca nu poate conecta pt a verifica dacă am erori.

Problema este ca, parca nu mai prinde viteza ating 80km/ora si masina are 3000 rpm in viteza a 5 -a .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. Legat de problema uzurii axului cu came la R5. Cat timp se mai poate merge si daca exista riscul defectarii altor componente? Suspectez ca ar fi uzat deoarece am mici vibratii sa zicem o data pe saptamana in conditiile in care folosesc masina zi de zi. De asemenea, daca imi poate recomanda cineva un service unde ati mai schimbat axul cu came (Bucuresti de preferat). Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, deoarece toti electricienii auto la care am fost (3 la numar) aveau probleme muuuult mai mari si grave de rezolvat si agenda foaaaaarte incarcata, ma vad nevoit sa cer ajutorul vostru si sa incerc ,,pe bajbaite'' sa-mi rezolv problema. De 2-3 zile nu mai am semnalizare si semnal de avarii la un t4 doka motor 2,4d Model AAB. Precizez ca butonul de avarie este pe plansa frontala a bordului si nu deasupra blocului de lumini. Pana acum am desfacut ornamentele de la volan si am scos mufa de la contact si am facut punte sa vad daca este de vina contactul. Nu. Am schimbat blocul de semnalizari-stergatoare cu altele 2 identice de la dezmembrari (verificate, bune) si bineinteles am verificat blocul de sigurante.Ce altceva as mai avea de verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca e vorba de butonul de avarii, daca acela este defect, nu-ti merg nici semnalizarile, st-dr

verifica si mufa/cablurile ce intre in buton, poate nu face bine contact acolo

 

Modificat de corvin_tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfat. Circuitul trece intai prin butonul de avarii si apoi ajunge la blocul de semnalizare? O sa verivic maine.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu pe unde trece, dar la mai multe masini am observat ca avand mufa de la butonul de avarii scoasa, nu merg semnalizarile

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi că în ataşament ai manualul de la T4, este în spaniolă dar te descurci tu, şi o poză în care ţi-am explicat cum se citeşte schema. La pagina 60-61 este schema cu semnalizările. Din ce văd acolo de la releul de semnalizare  pleacă două fire: unul la butonul de avarie şi unul la maneta de semnalizare, deci cred că releul este de vină.

La modelele mai noi de maşini releul de semnalizare este încorporat în butonul de avarii, de asta nu mai merg semnalizările atunci când scoţi mufa de la butonul de avarii (de exemplu aşa este la mine).

Acum la tine nu ştiu cum este dar pe schemă butonul de avarii este separat de releu.

41742043-Revista-Tecnica-ANETO-VW-Transporter-T4-1-9TD-y-2.rar

citire schema.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, astazi o sa incerc sa identific releul si sa-l schimb. Intre timp am obtinut si o programare la electrician, dar abia sambata. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si releul dar nu s-a rezolvat. Astazi a poposit in curtea electricianului. Are timp 5 zile sa o rezolve cat sunt eu plecat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlasceanuviorel

Buna seara. De curand am achizitionat un T4 transporter cu motor ABL. Cand apas butonul de AC se aprinde martorul dar nu cupleaza pompa. Am verificat relele de la ventilatoare merg . A m observat ca releul care comanda AC ul nu are legatura la masa, cum leg la masa merge. Mentionez ca butonul care porneste ventilatorul din cabina merge. Azi am reusit sa inlocuiesc oringul de la axul acceleratiei pompei de injectie .Mai am destule probleme. Unde se afla senzorul de temperatura care comanda pompa auxiliara?

Modificat de vlasceanuviorel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Din ce stiu eu ABL-ul nu are AC de fabrica, probabil este ceva adaptat, asa ca nu vad cum te putem ajuta cu informatii atata timp cat sunt improvizatii, modificari ulterioare

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara colegi! De curand am achizitionat un t4 2.5 tdi AJT 88cp, si am urmatoarele probleme cu el, la relanti motorul merge foarte intrerupt si se zguduie din toate puterile si doar daca actionez eu manual parghia de la clapeta EGR intr-o anumita pozitie isi revine si merge normal, care sa fie cauza? Si o adoua problema ar fi ca are un tacanit puternic metalic, care cred ca e posibil sa fie de la pompa de vacuum, dar nu sunt sigur asa am auzit, nu am mai avut 2.5 pana acu, doar 1.9td.

Si inca ceva, masina nu prinde mai mult de 120km/h, desi am curatat egr si am verificat si tubulatura de la turbo sa nu aiba joc, inainte sa curat egr nu prindea mai mult de 80 km/h.

Astept pareri-sfaturi cum pot rezolva aceste 2 probleme.Va multumesc !

Modificat de JonnyT3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica debitmetrul de aer, iar cand se aude tacanitul, actioneaza frana de serviciu. Daca dispare tacanitul, atunci e defecta pompa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La debitmetru ce pot verifica?Sa merg cu mufa scoasa?Multumesc pentru raspuns o sa incerc treaba cu frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie de un vcds ca să determini exact problemele. De exemplu mersul întrerupt la ralanti poate fi din cauza unei cantități prea mici injectate. Tacanitul si lipsa de putere poate fi si din cauza unui avans greșit. Dar toate astea se pot vedea numai cu vcds-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am observat ca problema este cu dozajul aerului, in mers merge rotund frumos, iar la relantii merge ca un motor pe benzina care merge in 3, si daca tin clapeta de la egr intr-o anumita pozitie isi revine, tind sa cred ca o electrovalva de vacuum nu lucreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate că atunci când reduci aerul este amestecul corect, efect indirect. În mers dozarea combustibilului se face un pic altfel, de asta merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am decat sa o pun pe un tester la cineva sa vedem ce problema are.O sa revin cu detalii daca rezolv ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu mici detalii, am determinat tacanitul, intradevar este de la pompa de vacuum, daca apas pe frana de 2 ori tacanitul se opreste pentru cateva minute, ramane sa cumpar o pompa de vacuum, acum sa vedem ce rezolv cu relantiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara colegi, nu stiu daca scriu unde trebuie, am o curiozitate, daca montez un intercooler de ACV pe AJT-ul meu, fara alte modificari s-ar simtii vreo diferenta de putere sau nu merita deranjul?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!