Jump to content

Probleme la Scirocco?


keystone
 Share

Postare recomandată

Schimbat uleiul cu 5w30. 

Făcut test compresie. Cilindrele 1, 3, 4 au in jur de 12. 5 bar iar cilindrul 2 are între 11. 5 și 12.

Desi la o scanare de erori nu arata misfire pe cilindri, urmărind valorile în timp real arata uneori misfire pe cilindrul 1. Am primit recomandarea sa schimb senzorul de detonatie? Ar putea fi o soluție? 

Temperatura de la ulei in bord tot nu o arata. Pe tester se înregistrează temperatura uleiului doar ca pe bord nu. Da este bifata din opțiunile de afisare. Arata oil temp și 3 liniuțe. Idei? 

Modificat de myxcon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin si eu cu informatii noi despre problemele expuse anterior.

1. Temperatura la ulei tot nu o arata in bord, nu stiu ce sa mai verific. Pe tester arata temperatura la ulei

2. Pornirea grea se dovedeste a fi dupa stationare indelungata, indiferent ca este rece sau cald (afara sau motorul). Mi s-a recomandat sa verific sistemul de mentinere a presiunii combustibilului. E pe lista de to-do.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura uleiului se afiseaza dupa codare corespunzatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vdragosAcum 2 saptamani imi arata. Dupa ce s-au schimbat cuzinetii de biela si s-a dat baia de ulei jos, nu a mai aratat. In bord arata Oil Temp si 3 linii.

Pe diverse modele de testere temperatura la ulei este afisata, doar in bord refuza sa o mai arate. Any tips?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oho - daca s-a dat baia de ulei jos, probabil au accidentat senzorul. Sau din greseala cind s-a resetat intervalul de schimb de ulei din bord, s-a selectat pentru noul interval o tara unde temperatura uleiului nu se indica pe bord (gen US, Canada etc.).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred, nu sunt sigur, ca intervalul de service era setat pentru flexibil cu ulei longlife. 

Resetarea s-a facut pentru "rest of the world" cu interval fix de 15k km sau 1 an. (zic rest of the world, ca era optiunea cea mai logica, dintre usa, canada, rusia si inca una care sigur nu se aplica). Resetarea s-a facut dintr-un tester bosch, cred ca estronic sau esi tronic ii zicea.

Daca ar fi fost defectat senzorul, nu ar fi trebuit sa fie eroare inregistrata in memorie sau cel putin sa nu mai fie afisata temperatura in tester la valori in timp real?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta are legatura cu intervalul de schimbare a uleiului, mergi la cineva cu VCDS care se pricepe.

Am gasit pe unele forumuri ca setarea intervalului de ulei pe fix deconecteaza senzorul de MFD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VCDS am si eu (din ala de pe olx), dar nu ma pricep :)

Maine plec la TM/Arad daca e cineva pe acolo care stie sa faca codarea aferenta, sau ar trebui cumva sa pun service-ul din nou pe flexibil,longlife? De parca as sti cum sa fac asta :)

Modificat de myxcon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti grozav! Te-as pupa de drag (no homo).

Setat ESI (extended service interval) in loc de SID (service interval display)

Dupa ce am setat si o optiune de oil evaluation on am putut  seta oil quality la good (nu stiu de ce era pe poor) - ca si ulei am pus 5w30 OEM de la VW (luat din reprezentanta).

Setat TOG (asa apare denumirea) la oil temp sensor connected.

Si pampam, oil temp apare pe bord. Vai ce usurare, asa imi statea pe creier setarea asta si personal inclinam ca cred ca are legatura cu intervalul de service (tot preluat de pe alte forumuri) dar nu am reusit sa gasesc cum sa modific pana acum.

Dupa ce i-am dat ESI reset, am putut setat si diversi parametri de km driven since inspection sau days since inspection. Vorba aia, e ca noua.

Modificat de myxcon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,
Doresc sa achizitionez un Scirocco si am gasit ; an fabricatie 2009 1.4 160CP; maine o pun pe tester si verifcat sa vad daca totul este in regula. Imi recomandati ceva in mod special in caz ca ii scapa mecanicului ? am vazut ca multe au fost cu probleme pe turbo, cilindrii, etc. Astept, va rog, recomandari, sfaturi. Masina, teoretic, are 178000 KM .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niste explicatii te rog?

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste cele 20 de pagini. Majoritatea se refera la motorizarea asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am si eu o scurta intrebare.

Daca motorul e cald, se aude foarte foarte incet un scurt tacanit pentru 1-2 secunde apoi se opreste cateva secunde poate chiar minute; apoi iar se aude.

Nu face mereu ; initial am crezut ca e de la aer (ca daca il aveam pornit mi se parea ca se aude; daca il opream nu se mai auzea).

tacanitul asta se aude mai binisor cand sunt in masina ; daca am capota ridicata, e aproape insesizabil.

Pareri ce ar putea fi? Masina are 175000 km; 1.4 TSI 160CP.

La rece nu am bagat de seama ca s-ar auzi vreun tacanit specific de la lant.

Am fost acum ceva timp la un mecanic si mi-a zis ca distributia nu ar avea probleme; nu se aude etc.

Am si eu nevoie de un sfat , parere va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, la Scirocco meu, de cand l-am achizitionat servo electric merge greu. Nu are fluctuatii sau modificari de compartament, e constant, greu! Pe tester nu am nici o eroare...caseta este in parametrii... pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/11/2017 at 9:19 PM, scorpyonu said:

am si eu o scurta intrebare.

Daca motorul e cald, se aude foarte foarte incet un scurt tacanit pentru 1-2 secunde apoi se opreste cateva secunde poate chiar minute; apoi iar se aude.

Nu face mereu ; initial am crezut ca e de la aer (ca daca il aveam pornit mi se parea ca se aude; daca il opream nu se mai auzea).

tacanitul asta se aude mai binisor cand sunt in masina ; daca am capota ridicata, e aproape insesizabil.

Pareri ce ar putea fi? Masina are 175000 km; 1.4 TSI 160CP.

La rece nu am bagat de seama ca s-ar auzi vreun tacanit specific de la lant.

Am fost acum ceva timp la un mecanic si mi-a zis ca distributia nu ar avea probleme; nu se aude etc.

Am si eu nevoie de un sfat , parere va rog.

Atasat si doua inregistrari plus filmarea youtube. 

https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=PDcsu85le7s

 

 

bazait 14 noiembrie telefonul pus pe bateria masinii tip motor CAVD.m4a

bazait inregistrat in interiorul masinii.m4a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Simt o usora intrerupere cand e motorul cald cand masina este la relanti, dar doar cand e deschisa clima. (daca e oprita nu are nimic).
Motor 1.4 TSI 160 CP.

Vreun sfat de la ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe VCDS...misfire, ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

54 minutes ago, F l o r i n said:

pe VCDS...misfire, ceva ?

Nu. nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornire grea sau mi se pare mie ? :)
Daca motorul este rece, porneste un pic mai greu masina (invarte cam 3 ori si a 4-a oara o ia) ; daca pornesc webasto si e cald porneste imediat.

Poate sa fie din cauza ca apa e mai rece, probleme cu bateria sau e normal sa porneasca un pic mai greu fiind frig ? (bujiile sunt schimbate acum 5000 km).

1.4 TSI 160 CP CAVD.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
vladandrei51

Intrebare :)

Am un Scirocco 1.4 tsi 160 HP din 2009 (i know, I know). Am citit pe forum de un anumite update de software 24s4. Nu stiu daca masina mea are asa ceva sau nu.

Ideea e ca eu sunasem la VW din Cluj (inainte sa stiu de povestea cu 24s4), le-am zis ce masina am si i-am intrebat daca ar fi posibil sa-mi duc acolo masina sa-mi puna ultimul software de ECU, dupa ce m-au luat la rost ca de ce vreau asta mi-au spus ca pot sa vin dar exista riscul sa nu mai mearga masina dupa si ei nu sunt responsabili ?.

In alta ordine de idei, unde/cum as putea sa fac update la ultima versiune de ECU pentru masina mea? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La orice dealer se face. Problemele arhicunoscute veneau de la calitatea aliajului folosit la pistoane, nu de la soft. Stiu ca dupa ce mi'au facut 24s4, mi'a aparut functia de sugestie de schimbare a treptelor de viteza in BC, e si asta o varianta prin care iti poti da seama daca il ai sau nu. Bineinteles, la cutie manuala. La dsg, nu stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!