Jump to content
Sign in to follow this  
s_c

Cumparare masina de la un samsar

Recommended Posts

alexionescu01.86

Revin cu poze la brief ul de Germania! Am ramas cu gura cascata are 1896 cc adica e 1.9 TDI si 103 kw. Nu stiu ce sa mai zic sincer. Am citit nopti la rand de motoarele 1.9 Tdi euro 4 montate pe Seat/Skoda/Vw/ Audi si sincer nu am vazut sau auzit de modele speciale cu 140 cp fabrica decat la cilindree de 1986 adica 2 litri  . Detin un golf V 2008/6 1.9 TDI bluemotion 77kw 119 Co2 il am de la 117000 km.  in prezent am 245000 km . Ma declar incantat de motor,trage foarte bine pentru cei 105 cp, consum mediu 6 l/100 km. Nu am avut probleme cu turbo, injectoare egr. Doar volant si ambreiajul au cedat la 231000 km . dar  e perfect natural sa cedeze la rulajul ala si mai ales ca am circulat mult urban ultimii 25000 km.

 Maine o sa ma vad personal cu proprietarul ce sustine ca nu se ocupa cu vanzari auto. Si ca masina a cumparat-o pentru inimioara lui, dar intamplarea face  ca trebuie sa plece din tara si vinde tot ce are, proprietati o mica afacere si 2 masini din ce am vazut pe olx.

Astept pareri, idei sugestii, am ramas un pic confuz dupa ce mi-a trimis pozele.

IMG_1635.JPG

IMG_1636.JPG

Edited by alexionescu01.86
Am vrut sa mai adaog cateva randuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bogdan_

Eu nu vad nici o rubrica unde sa scrie 103Kw. Si tot caut de 10 minute de mi-a ramas si gatul stramb.

Edited by bogdan_

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

scrie in dreapta sus.

DAr sa trimita si poza cu intreaga carte a masinii in romana.

Share this post


Link to post
Share on other sites
alexionescu01.86
28 minutes ago, bogdan_ said:

Eu nu vad nici o rubrica unde sa scrie 103Kw. Si tot caut de 10 minute de mi-a ramas si gatul stramb.

Scrie 103/4000 pe partea dreapta a paginii primul rand de sus. Ideea este ca nu stiu daca sunt 103cp/4000 rot/min sau 103kw/4000/rot min. Ca 77kw cum are golful meu este echivalentul a 103 cp nicidecum 105cp(a fost rotunjit asa de amorul artei) da mai bine suma rotunta. 1kw=1.341cp. 77x1.341=103,25cp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

Masinile de generatie veche aveau mai multi cai decat cei declarati, daca nu stiai asta, ma refer la aspectul legat de 103/105 cp.

Edited by deenman
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
bysus

In certificat se scrie puterea in kw.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
GTD

Poate sa fie modificat/soft etc, modificarea se trece in brief se ia in considerare la TUV, incadrare clasa impozit si asigurare este ceva normal in DE

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

Eu nu inteleg de cemai acorzi timp unui asemenea anunt. Se vede de la o posta ca omul nu detine adevarul absolut, si ascunde anumite aspecte, incearca sa le acopere cu anumite dotari puse ca sa-ti fure ochii (niste jante, un soft - mare branza un soft...) soft la masina cu DPF, e bun, ardem mai multa motorina ca sa umplem mai rapid filtrul. 

 

Masina respectiva nu are niciodata cati km declara el, poate sa aiba lejer 300 000km.

  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomba

Prima inmatriculare 22.08.2007 ! Verifica si tu prima data seria de caroserie !

Share this post


Link to post
Share on other sites
tttrix

E gresit brieful.e o inversare de cifre la capacitatea cilindrica.   1896   in loc de 1986 .Ai vazut codul motor? Era cel mai obiectiv.A venit cu nr de zoll? Brieful mare il are?si acolo e tot asa scris? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
quixy

S-ar putea ca tttrix sa aibă dreptate sa fie greșit acolo motorul de 1.9 si e de 2.0 . 2.0 se stie a fi cu probleme si de asta a facut el cumva sa apăra 1.9 ca sa fure ochiu mai ales cand auzi 140 cai . Fa rost de codul de motor de pe cartea mașinii tradusă in RO si asa vei dezlega misterul . Numai bine 

Share this post


Link to post
Share on other sites
alexionescu01.86
11 hours ago, deenman said:

Masinile de generatie veche aveau mai multi cai decat cei declarati, daca nu stiai asta, ma refer la aspectul legat de 103/105 cp.

Da sunt destule cazuri incare declara o valoare mica si in realitate e mai mare.

10 hours ago, tttrix said:

E gresit brieful.e o inversare de cifre la capacitatea cilindrica.   1896   in loc de 1986 .Ai vazut codul motor? Era cel mai obiectiv.A venit cu nr de zoll? Brieful mare il are?si acolo e tot asa scris? 

In certificat scrie cod motor BLS, si CC 1896 nu stiu daca e inversat codul sau nu . Totusi e un document oficial nu ar trebui sa contina erori, in cel mai rai caz proprietarul e anuntat de eroare si primeste un brief nou. Astazi ma duc sa vad masina si ma uit in cartea de la RAR si actele masinii de germania. O sa confrunt VIN ul de pe una si alta cu ce este pe masina si o sa fav o verificare si la istoric dupa VIN. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Crap

Eu am BLS si scrie 139 CO 2, la itp mi-au iesit 138. DPF pe E4 pus degeaba... mai am un A3 tot BLS fara DPF iar diferenta intre ele se simte la demaraj. Cei drept...una da fum alta nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tttrix

La refacera documentului tot oameni lucreaza....nu de putine ori am avut si eu greseli in acte.:nume scrie incorect,adrese, si cifre..ramane de vazut.pe cartea service unde e si seria de sasiu e si codul  motor si Kw motorului.sau mai este in portbagaj la roata de rezerva abtibildul cu aceleasi data.Hai ca is curios ce iese.

Era sa uit...cere hartia de TUV.

Edited by tttrix

Share this post


Link to post
Share on other sites
Adrian_74

L.ati zăpăcit de tot, cu acte greșite și alte abureli. Fă.i poză la VIN, mergi la dealer, rupe și u 100-200 lei și cere tot istoricul mașinii, echiparea din fabrica, motor cod, cutie cod, ce fel de ambreiaj ai ( masa dubla sau simplă) etc. Zii și de rotile de iarnă să ți le dea, dacă ajungi și cu mașina în service, zii să îți facă test pe injectoare, turbina verificare ax, codurile să corespundă cu ce scrie în act ,.Compresie la motor, acum că are 150k km sau cât o avea, oricum nu o ții o viața, iar cine visează la  km putini și ieftin....Să viseze in continuare. App și neamtu sau ce.o fii știe să dea km înapoi. Io unu prefer una adusa de afară dar făcută pt piața vest-europeana rulata pe drumuri bune, combustibil de calitate, uleiuri de calitate, decât una cu km mai puțini luată de aici, highierita de vreo tanti cu 2 ani vechime in șofat pt care groapa, capacul de canal sau sina de tramvai nu.i spune nimic, cu combustibili și uleiuri proaste....

Share this post


Link to post
Share on other sites
alexionescu01.86

Ai mare dreptate. Masina ce o am acum e adusa din Germania se simte diferenta si acum dupa 3 ani de cand o am, in comparatie cu alte masini. Nu bate nu troncane, am tinut-o din scurt, revizii la timp condus corespunzator. Iarna o lasi sa se raceasca dula un drum lung si nu numai iarna. Am dpf si nu am avut probleme pana acum, nici cu egr nici limp mode la turbo. Revizii la timp si mers in regim de ture corect pentru o exploatare cat mai buna.

Cred ca o sa abandonez ideea de a cumpara acest audi A 3 este foarte sarac ca dotari si este mai batrana cu un an decat golful meu.

Edited by ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Adrian_74

Dacă esti genul răbdător și calculat, așteaptă să treacă sărbătorile, după 10-15 ianuarie încep să apară pe site.le de afară, în cazul în care nu găsești da.mi un PM și.ti voi recomanda pe cineva care se ocupa cu așa ceva, însă el aduce minim Euro5 și toate cu foarte multe opțiuni...În fine dacă nu găsești vorbim...

Share this post


Link to post
Share on other sites
tavitara

km dati inapoi si alte alte .. inteleg

dar cum poti pacali un client dand ... anii inainte ?

2014 o masina din 2011 ? adica de reclama , pana vede cientul actele , sau cum ?

mari smecheri astia de la noi

ia masina , o face mai noua , km mai putin si o da si mai ieftin decat a luat-o

sau a luat pozele de pe site-ul din germania si sta la agatat fraieri ?

tare de tot :screwy:

ger.jpg

rom.jpg

Edited by tavitara
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dragos24x7

Am fost si eu contactat in legatura cu golful meu de cineva care vrea sa mi ofere la schimb un passat b6 1.6 fsi din 2006 adus din germania la 100 mii km, iar în momentul de fata cu 144 mii. Mi a trimis niște poze cu ce a fost schimbat la masina dar sunt cam sceptic. Dotările sunt cam similare pe ambele masini 🤔 dar nu cred ca merita o diferență din partea mea. Atașeze si o poza cu ce a fost schimbat la acel passat.

Multumesc!

IMG-20180214-WA0040.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
yeeeeman

Din lista asta reiese ca a avut ceva probleme cu motorul (chiulasa, supape, simeringuri, etc) si nimeni nu-ti garanteaza ca s-a rezolvat si ca treaba a fost facuta bine (observa bidonul de 1L, semn ca mai completeaza la ulei intre schimburi).

Plus ca 1.6FSi pentru Passat cred ca e cam lesinat...

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

A avut distributia rupta ,supapa indoite.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
An3treiu

Buna ziua as avea si eu o problema ier, am fost la reprezentanta Porshe Bucuresți Nord am vorbit cu un domn, cu care tineam legatura de 2 luni si ceva, dansul si-a achizitionat un T-ROC 1,0 TSI, pe care noi il dorim sa il cumparam. Este prima data cand fac un Act de vanzare cumparare , Dansul mi-a spus ca semnam contractul de vanzare cumparare , iar apoi dupa ce i intra banii in cont imi va da masina cu talon, carte de indentiate, chei, etc. . Problema ar fi urmatoare domnul mi-a spus ca daca pana vinerea aceasta i intra banii in cont ne v-a da masina, dar contractele ne-a spus ca ni le inmaneaza abia luni ca nu are timp vineri sa mearga la Directia de Taxe si Impozite. Problema ar fi urmatoarea peste tot am citit sa nu dau banii pana masina nu este scoasa de la FISC. Am vreo garantie, ca daca banii se vireaza prin banca in caz de ceva îi pot recupera inapoi. Am o teama legata de chestia aceasta , Dansul a zis ca ne semneaza pe talon si ne da actele dar contractele ni le v-a da sapt viitoare. Acum intrebarea mea este cum fac si ce pot face. Am incredere in dansul ca lucreaza acolo si mi-sa parut un om serios dar este si o teama mica de aceea! Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat !  Precizez dansul mi-a oferit si talonul si cartea de identitate a masinii sa le fac o copie pentru verificare , dar nu cred ca ma incalzeste cu nimic!

Share this post


Link to post
Share on other sites
gabyr6

Salut, in urmatoarele 2 luni as dori sa achizitionez un golf 5 sau un seat leon ambele cu 1.9 tdi ca motorizare, bugetul ar fi de maxim 4000 euro.Credeti ca gasesc ceva decent la bani astia sau sa imi iau gandul si sa ma orientez spre alta marca de masina ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri