Jump to content

Cumparare masina de la un samsar


s_c
 Share

Postare recomandată

Nu e deloc de acceptat.

Aşa scapă ei de orice răspundere în cazul în care se află că maşina a fost furată sau are rulajul modificat şi nici nu mai plătesc impozit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar, nu ar trebui acceptata metoda asta din mai multe puncte de vedere.

Nu mai trebuie sa plateasca impozite, nici macar cu fiscal nu-si bate capul. El doar aduce masina si se spala pe maini cu un simplu act, care e fals pe deasupra.

Totusi...la RAR cred ca o verifica si daca e furata afli atunci :) 

Ideea e ca orice problema apare, samsarul e absolvit si tu esti tras la raspundere.

De regula, nu sunt probleme, dar daca ai ghinionul, e nasol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa cum am spus nu am acceptat si nu voi accepta sa fac un fals cu mana mea doar ca samsarii sa isi umple buzunarele ......cine o face isi asuma raspunderea si riscul .

 

Modificat de xez
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat 2 masini in viata mea de la samsari, si ambele au fost cu probleme foarte mari, cu km dati inapoi, si una din ele cu accident mare (nu avea airbaguri, erau sterse greselile la airbag inainte de vanzare)... De atunci am cumparat 2 masini din Germania, care mi-au slujit perfect pana la vanzare, nu s-au stricat, nu mi-au facut probleme, si una din ele mi-a salvat viata intr-un accident pentru ca avea pernele, nu ca masina cumaprata de la samsaroid.

 

Deci sa discuti "sa cumpar sau nu masini de la samsari" inseamna sa nu ai experienta in domeniul asta si sa astepti ca cineva sa-ti spuna ca "da", ca intr-un fel sa pui pe el raspunderea pentru hotarirea ta...

 

Puteti sa priviti video-uri de la masina potrivita unde baiatul spune ceva de genul "sunt si masini bune la samsari", sau "Romanii vor sa fie tepati" - trebuie sa intelegeti ca omul spune asta pentru ca daca lumea ar cumpara doar masini noi sau masini de la rude, sau masini din Germania - el nu ar avea de lucru.

 

Sa va explic ce inseamna samsar (omul pe care nu-l interesezi TU, sanatatea sau siguranta ta):

1. el cauta o masina in cel mai bun caz OBOSITA, in cel mai rau caz masina accidentata rau.

2. o face din cele mai ieftine componente Chinezesti, ascunde accidentele daca le are (cel mai des masina are), da inapoi km, uneori de la 400-600k km la 120-150k km (de ex Mercedes E-klasse din taxi din Germania, care costa acolo 4-8k euro masina veche de 2 ani)

3. ii baga niste jante frumoase si o spala bine sa luceasca.

4. alcatuieste o legenda frumoasa cu "sotia", "babuta", "bunel"

5. uneori cumpara 10 pixuri, 2-3 stampile fake si iti completeaza "cartea de service" - deci o falsifica

6. pune pret mic --> spre mediu si o vinde fast and furious.

 

EXEMPLU:

Vrei un Audi a5 din 2012... care costa pe piata in medie 14-15k (de exemplu, nu m-am uitat cat costa ele acum), el o cumpara (vezi punctul 1.) cu 2-8k, baga in ea sa arate bine (nu sa fie buna) si iti pune pretul de 11-13-14k...

 

Eu am vazut (in august 2020, chiar am fost sa vad din interes cat de tare au degradat samsareii) golf 7 GTI din 2016 cu 9k euro (pretul real pe la 16-20k) si omul se jura ca masina e in stare perfecta si ii apartine unui prieten de familie pe care-l ajuta sa o vanda. Masina era caruta, sa vazut ca a avut un accident super puternic si posibil a fost si facuta din 2 jumatati. Iti inchipui cu cat a cumparat el masina aia daca ti-o vinde cu 9k (din care mai si negociaza) si el iese in plus?

 

Sunt multi care spun ca "daca nu ar da km inapoi, nimeni nu ar suna"... GRESIT

Daca nu ar da nimeni (si ar fi lege care sa lucreze) km inapoi, cererea la masini second hand ar ramane, pentru ca oamenii au nevoie de masina, doar ca ar fi pretul real al masinii... nu ca imi vinde mie un samsar (sau si oamenii obisnuiti) masina cu 400k/km reali (si 100k in bord) la pret de masina cu 100k reali.

 

Pentru cei care nu-s gata sa-si cumpere masina din Germania (unde cred ca-s cele mai bune masini, cu mix exceptii), si chiar vor sa-si cumpere din Romania. Sa stiti ca va asumati un risc mare, care va pune siguranta in pericol. 

Si sfatul meu ar fi sa invatati cum sa controleaza o masina second hand (is zeci de video-uri pe youtube) la accidente si km real, si sa va incercati norocul.

Eu am invatat si stiu sa aleg masina, dar chiar si asa prefer sa o iau din Germania.

Sper ca cuiva sa-i fie de folos. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte corecta faza cu cartea service , 90% sunt false ,intocmite cu pixuri diferite si stampile de la service , autohaus,care nu exista sau care au inchis de ani buni, se pot chiar confectiona foarte simplu la cei care fac parafe ,de exemplu , asa ca in afara de verificarea seriei la o reprezentanta, cartea service e cel mult orientativa..........alt aspect, si aici vreau sa intreb.......exista acel site vertical unde poti verifica VIN , ideea fiind ca se vad accidentele ......dar , cine inregistreaza aceste incidente?service ul care efectuaza reparatia?este obligat prin lege? pentru ca daca nu , nu vad ce interes are si in plus contra unei ,,atentii,, poti face ca inregistrarea sa nu aiba loc niciodata, nu mai pun cazul cand esti amic cu proprietarul sau o repari chiar tu.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.. cand eram pustan mi-am luat si eu teapa si din Ro si chiar si de afara cu masinile (si pe afara in targuri sunt masini samsarite, dar macar la alea poti negocia mult daca le poti accepta. Prin 2007 am laut golful 4 din semnatura din Olanda, si in afara de km dati inapoi, cam cu 100k km, nu avea nici o buba. Merge si acum pe la finu' si a ajuns saracu pe la 600k km. Dar l-am luat la 4.8k euro fata de vreo 7-8k euro in tara. In schimb in ultimii ani (de vreo 6 ani) am luat masini de afara, strict doar de la reprezentante (cu raport super detaliat) si mai ales cu garantie. La cele luate de la reprezentante nu am fost fizic dupa nici una (nici macar dupa i3), iar toate la venirea pe platforma au corespuns cu realitatea. Nu mai zic, ca la toate masinile aduse, problemele au tins spre zero sau minore, in conditiile in care 2 sunt folosite in regim intens pentru munca. Am platit cam cu 500euro in plus fata de pretul pietei, dar deranjul a fost zero cu ele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/7/2021 at 11:30 AM, xez said:

foarte corecta faza cu cartea service , 90% sunt false ,intocmite cu pixuri diferite si stampile de la service , autohaus,care nu exista sau care au inchis de ani buni, se pot chiar confectiona foarte simplu la cei care fac parafe ,de exemplu , asa ca in afara de verificarea seriei la o reprezentanta, cartea service e cel mult orientativa..........alt aspect, si aici vreau sa intreb.......exista acel site vertical unde poti verifica VIN , ideea fiind ca se vad accidentele ......dar , cine inregistreaza aceste incidente?service ul care efectuaza reparatia?este obligat prin lege? pentru ca daca nu , nu vad ce interes are si in plus contra unei ,,atentii,, poti face ca inregistrarea sa nu aiba loc niciodata, nu mai pun cazul cand esti amic cu proprietarul sau o repari chiar tu.........

carvertical e un sistem MLM, o porcarie adica, promovata pe bani de youtuberii nostri simpaticii de ei...

 

sint zeci de site-uri mai bune/ieftine ca si Carvertical (autodna si altele). 

 

Toate au datele din bazele de date ale asiguratorilor. Nu au date din service-uri!

 

Km reali ii vezi doar in instoricul de service de la reprezentanta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

37 minutes ago, detinator said:

carvertical e un sistem MLM, o porcarie adica, promovata pe bani de youtuberii nostri simpaticii de ei...

 

sint zeci de site-uri mai bune/ieftine ca si Carvertical (autodna si altele). 

 

 

Total de acord. Pot sa adaug ceva.

 

Intrati pe google play market si cautati aplicatia CarVertical, si cititi reviewurile, daca o sa fiti atenti, o sa aveti o surpriza.

 

Toate review-urile in limba Romana, sau de la Romani sunt cu cu 1 stea sau 2...

Si toate review-urile cu 5 stele is scrise de boti, toti au numele de exemplu "Alejandro Garcia", sau "Paulo Torpenada"...

Si cel mai amuzant ca toate propozitiile botilor sunt construite de acelasi om, se vede dupa cum pune semnele de punctuatie.

 

Dar fiecare face ce vrea cu banii lui, nu putem noi interezice oamenilor sa se foloseasca de carvertical.

Modificat de johnydriver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultima perioada exista din ce in ce mai multi oameni si in Romania, care isi permit o masina medie, isi permit sa o intretina corect si kilometrajul nu ajunge nici pe departe la cel de pe masinile din DE. Exista atatia proprietari OK pe forum si masini de genul asta, cumparate din RO, rulate in RO, cu km putini, majoritatea sub 100k km se gasesc pe olx, doar ca...sunt peste pretul pietei. Eu am ales aceasta metoda pentru a doua masina (prima a fost o Bora luata de la samsar si a fost teapa totala) si sincer e ca o masina aproape noua. Am putut verifica istoricul complet de service pe aplicatia MySkoda (pui VIN-ul si iti da detalii), ai si intrarile la ITP pe net si daca proprietarul e ok, consider ca e mult mai putina bataie de cap decat sa te duci pe coclauri sa cauti masina. Ce vreau sa zic e ca nu toata lumea e dispusa si in stare sa isi ia masina din DE. Deci consider ca si varianta unei masini din Ro, luata din reprezentanta din Ro, cu putini km e o varianta buna.

 

Bine, problema e un pic mai complicata...noi vrem in general masini de fite, Audi, BMW, Passat CC, avioane din astea care sunt samsarite la greu si care nu prea le gasesti pe piata din Ro, cumparate de proprietari de la reprezentanta. Totodata, nu prea gasesti masini atat de bine dotate la noi cum sunt cele din vest, al caror proprietari au mai multa putere financiara si automat isi iau masini full option, cum vrea toata lumea. 

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt foarte multi potentiali clienti care nu se pricep la domeniul auto, acestia sunt victime sigure ale samsarilor, deci samsarii nu vor disparea. Din pacate. Insa senzatia mea e ca s-au facut progrese, adica lumea a inceput sa constientizeze si parerea mea e ca sunt mai putini samsari ca acum 10-15 ani.

Si da, nu e asa simplu sa iei masina din D. 

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E doar o senzatie

Nu sunt mai putini samsari , si-au coafat afacerile sub diverse firme

Doar privind pe geam am vazut o gramada parcuri cu masini second de iti luat ochii prin Zalau si Cluj

Si pe aici printre blocuri e plin de tot felul de parculete cu 10-15 masini

Sau astia nu sunt samsari si au devenit peste noapte dealeri ?

Weltauto e samsareala la gramada , ce sa mai discutam de restul ...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si asta e adevarat, ca s-au ascuns in spatele unor firme, parcuri auto, eu ma refeream indeosebi la faptul ca potentialii clienti sunt din ce in ce mai bine informati. Acele parcuri auto care sunt pline de masini nu stiu cat de mult vand insa, plus ca si firma trebuie sa acorzi o garantie masinii vandute, fara garantie merge doar asa, prin tot felul de combinatii de luare in consignatie a masinilor de la persoane fizice tot de-ai lor, deci viata samsarilor e mai grea, la asta m-am referit, ca vorba aia, golani care lucreaza la iuteala de mana si nebagare de seama sunt si vor mai fi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, traffictours said:

 

Si da, nu e asa simplu sa iei masina din D. 

E greu drumul pana acolo daca iti este frica sa zbori, si daca nu stii Germana e mai complicat cu nemtii ca nu prea vor sa vorbeasca engleza, dar oricum te descurci. 

 

Nu stiu ce e greu in cumpararea unei masini din D. 

 

Sunt cateva reguli de aur care scad maximal sansa de teapa acolo:

 

1. Cumperi de la primul proprietar

2. doar cu carte de service, si suni la serviceu din stampila si ii intrebi daca exista(sau doar google)

3. cumperi doar de la nemti (stiu ca sunt si alte natii de treaba, dar mai rar)

4. nu cumperi cel mai ieftin pe piata si nu te uiti la masini care stau demult la vanzare(daca cauti pe mobile de)

 

sansa sa-ti iei teapa e microscopica

 

p.s. nu te duci asa aiurea sa cauti masina in D. mai intai alegi min. 2 masini pe mobile, si le rezervezi. (sa nu fie prea departe una de alta)

 

Modificat de johnydriver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu nemtii care nu prea vor sa vb engleza era valabila acum 20-30 ani, in prezent nemtii vb engleza, mai ales cei care fac comert... Problema nu trebuie privita asa simplist, cei mai multi dintre potentialii cumparatori nu au nici macar timpul necesar pt o astfel de operatiune, au serviciu, apoi tot cei mai multi nu se pricep la masini, nu pot duce la bun sfarsit toate etapele, plus costurile auxiliare care nu sunt mici daca masina nu e una scumpa. Eu nu m-am referit la mine sau la o mica minoritate, deci da, nu e simplu sa cumperi o masina din D. 

Mai este vorba si de reticenta vanzatorilor privati nemti fata de romani, sau straini, in general. Sau cel putin era. De exemplu, in 2007 am cumparat la licitatie pe ebay un Ford Fiesta de la un neamt care intr adevar nu vorbea o boaba de engleza, nu ca nu vroia, pur si simplu nu stia. Desi aveam calificative pozitive multe pe ebay, si am corespondat cu el in prealabil in germana, vanzatorul a cautat si gasit un roman de la el de la fabrica si l a pus sa ma sune sa confirm faptul ca vin cu avionul respectiv.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am dus cu avionul dimineata, la 09:00 m-am intalnit cu neamtu (privat), el vorbea zero engleza(avea cam 40 ani) .. chiar si asa peste 2 ore eram deja in drum spre casa. 

Costuri suplimentare au fost:

1. numerele rosii pe 2 sapt = 160 eur

2. benzina 100-140 eur.

3. si deja inmatricularea a avut multe costuri mici suplimentare, si e o procedura lunga si enervanta.

 

in rest, nimic greu. Iti iei cateva zile liber. Sau deja risti si cumperi din Ro cel mai probabil o rabla fara airbaguri, sau care sa te tina in serviceuri tot timpul liber... sau platesti o suma peste piata si poate ai noroc. Cu toate ca samsareii nu-s prosti, si pun si ei rable cu preturi peste piata, ca sa creada lumea ca masina e scumpa pentru ca e buna :)

 

p.s. Daca cineva crede ca e greu sa mergi in D. dupa masina, mai sigur ar fi sa mai strangeti si sa luati una noua:) 

Chiar si prietenii deseori isi dau teapa cu masinile... 

 

Asta e doar parerea mea, pentru ca am avut accident si prima la ce ma uit la o masina - este siguranta. 

Repet, fiecare face ce vrea, eu vreau doar sa-i ajut cu un sfat pe cei ce au nevoie de el :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet si eu. Se gasesc si masini ok in Romania de la proprietar cumparate din reprezentanta si intretinute corespunzator, cu totul in regula si cu mult mai putini km decat la alea din DE. La fel, sunt peste pretul pietei, dar pentru cei care nu vor sa se complice cu avioane, straini si alte povesti, au si varianta asta care e destul de ok din punctul meu de vedere.

Poate ar fi un lucru bun sa mai lasam banii in Romania, decat sa ii tot ducem in DE in economia lor.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte corecte afirmatiile voastre ca samsarul de ieri care repara orice cu negrese de rigips , astazi e bussiness man cu acte in regula .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banii se duc unde merita. Daca vor sa lasam banii aici, sa faca conditii, sa-i sanctioneze pe mincinosii care vand masini accidentate sau cu km dati inapoi, sau si cu una si cu alta... 

Asa lucreaza economia. Cine are calitate - are bani. Si asa e corect. 

 

 

Modificat de johnydriver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La noi nu se vrea sa se faca lumina. Daca se face lumina, apoi va trebui sa se traiasca numa din salariu, si celor ce controleaza nu le ajunge... Salariul.

Banii trebuie sa se duca acolo unde e mai avantajat cel care plateste, adica primeste in schimb o masina mai buna pt aceeiasi bani.

La noi masinile imbatranesc muuult mai repede decat in vest, deci adevaru e undeva la mijloc, nu exista o formula perfecta, depinde de fiecare cum reuseste sa se descurce.

Cel mai rentabil acum este sa cumperi nou de la noi, ceea ce eu am si facut cu golful 8. Nicaieri nu-l scoteam mai ieftin decat la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic. Eu am avut de ales intre Octavia 3 adusa din afara cu jde mii de km la bord cu 9000 euro sau...Octavia 3 cumparata de aici, de la un domn care a luat-o din reprezentanta din Ro, avea sub 100k km, cu istoric complet, intretinuta, fara probleme mecanice, cu care a mers la munca si in concedii, cu 10000 euro+. Testand ambele variante, am ales constientizand dupa prima experienta cu samsari, masina din Romania. Sa zicem ca pe partea de suspensie a avut mai mult de munca, insa pe interior, pe exterior, toata masina nici nu se compara cu cele aduse din afara pe care le-am vazut. Desigur, puteam sa ma duc in DE, sa mai dau bani pe avion, pe numere si celelalte cheltuieli conexe, dar sincer n-am chef. M-am suit in masina, am parcurs jumatate de oras, am fost la service, am verificat-o si in aceeasi zi am batut palma. Si cred ca la bani am iesit la fel cu ce as fi platit unui neamt pe o masina buna de acolo. Si banii raman in Ro.

 

Ce vreau sa zic e ca noi avem o obsesie cu Germania. Tot ce e in Germania e sfant, perfect. Se gasesc si la noi masini intretinute, curate, de la proprietari care le-au luat cu banii lor de noi si ca drept dovada au avut si grija de ele. Cine vrea sa deschida ochii, gaseste suficiente variante de genul pe Olx, seat, skoda, vw, chiar si audi, insa desigur, modele mai slab echipate.

 

Sau cumperi masina noua si pierzi 50% din valoare in primii 2-3 ani. Pe cand termini ratele deja masina e posibil sa valoreze mai putin de 50% ceea ce e cam nasol. Cine isi permite, sa o faca :) 

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ...

Eu am avut de ales intre 7P 2011 cu 200k cumparata de noua aici

Cam naspa masina , sincer , era prima vazuta la Welt auto si am strambat din nas la greu in toate pozitiile , desi era sa o cumpar doar ca imi ofereau garantie

Si am luat direct din Germania 2012 cu 215k pana la urma

Arata ca noua ... nici greierasi nu avea , nici zgarieturi , nici portiere infundate , etc

Sa o vezi acum dupa 3 ani in RO ... greieri , portiere atinse in parcari , oglinzi lovite in parcari , etc

Eu am grija de masina , dar nu pot sa o duc in casa cu mine seara sau sa o pun in caricior la cumparaturi sa nu o loveasca cineva in parcare

Nu stiu dincolo cum este dar aici oamenii parca sunt pe camp , nu se merge pe culoare ci se merge printre masini in parcari , cu toata familia , cu plase cu carucioare , etc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar, cand mergi spre zona premium/SUV, gasesti mult mai putine la noi ca romanul nu are aceeasi putere de cumparare.

Un Touareg la 95000km cred ca ar fi fost o cu totul alta experienta.

Totodata, exista si proprietari la noi care pe CASCO isi fac toate reparatiile anual. Portiere, parbriz, faruri, ce e de schimbat.

Depinde de la caz la caz, dar eu cand am cautat am gasit cateva masini (desigur, le numeri pe degete) in stare foarte buna, rulate mult mai putin decat cele din DE si intretinute.

Zic doar ca este si asta o varianta de luat in calcul pentru cei care vor SH, nu vor sa se duca in DE si vor sa evite samsarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa va zic si parerea mea: urmeaza un post mai lung!

 

 Eu sunt maniac cu intretinerea unei masini. Toti prietenii imi zic asta. Am nspe produse de detailing si piesele tot timpul sunt OEM sau mai bune decat OEM.

Cazul meu:  O3 luata de noua de aici (100.000 km actual) si un Volvo V40 (185.000 km) luat din Olanda ambele din aceleasi an, Skoda mai batrana cu 6 luni.

 

Pe partea de aspect, daca masina nu a fost lovita arata clar mai bine decat una din Romania. Eu Skoda o tin in curte, la casa dar la cumparaturi cum zicea si @tavitara nu pot sa o iau cu mine in buzunar. O parchez la 200 m de magazin de rad prietenii de mine (zic ca daca aveam vreun Ferrari nu mai mergeam cu el pe strada) ..

Dar tot are mici indoituri.

Fun fact : de curand am trecut pe langa o turma de oi si a a venit un caine ciobanesc latrand si aud un poc in lateralul masinii. Bineinteles, a dat cu lemnul ce il avea legat la gat in portiera (am vazut doar acasa, dar oricum nu cred ca ma dadeam jos atunci).

Volvo desi are dublu numarul de km arata mai bine.

 

La fel, la partea tehnica o masina rulata pe drumurile din Romania nu va fi niciodata la fel ca una rulata pe autostrada, la fel este si cu uzura motorului.

 

 

Al 2-lea aspect legat de samsareala.

 

Am vrut si eu sa ma fac "samsar" . Am firma , am cont la licitatii, zic eu iau doua masini Volvo-ul de mai sus si inca una . Mi-a placut V40-le si am mai luat inca una.

 

Totul ok, masina super ok (discuri , anvelope noi etc). 

In cele doua luni cat am stat cu masina pana am dat-o sa nu va zic cate telefoane si mesaje am primit. De aici mi-am dat seama ce se cere si ce gandire are romanul. Imi pare rau sa generalizez dar asta e experienta mea.  Am pus masina cu 8500E la vanzare cu factura si TVA.  O masina similara pe mobile.de la vremea aceea era 7800-8000E in Germania (cea mai ieftina)!! In urma licitatiei la mine a ajuns la 7000E (super-pret cred ca si acum) la care trebuia sa adaug eu TVA-ul cand o vand. Deci 7000+1330 E TVA-ul (care il predai la statul RO + profitul meu (0 in cazul asta), impozit pe profit, numere rosii , asigurari, umblatura , combustibil, remuneratie contabil firma. Stiu ca datele nu bat cum trebuie, deci daca era sa calculez un profit de minim 500E + impozit pe profit 300E+restul 200E, masina trebuia sa o vand cu 9330E.  

Toti care m-au sunat si le-am explicat cu documente , cu cat am luat masina , ziceau ba ca nu ii intereseaza de TVA , ba ca lor nu le trebuie factura ,ba ca au gasit ei nu stiu ce masina cu putin mai multi km dar cu pret mai mic. Ce vreau sa zic e ca pe toti ii interesa pretul si nu starea masinii, daca a fost sau nu data peste cap, daca are km reali dovedibili cu factura de achizitie. In final am dat-o (doar ca sa scap de ea si sa nu imi mai tin banii blocati cu 8000E) unui baiat  care a verificat-o intr-un service. L-au si felicitat oamenii de acolo ca ce masina buna si-a luat.

 

Dupa povestea asta mi-a dat seama ca nu te poti ocupa cinstit de o astfel de afacere. Ori pierzi TVA-ul pe drum , ori masina a fost avariata, ori Km dati inapoi si alte hibe ascunse.

 

 

 

 

 

 

 

 

Modificat de V A L I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte posibil...eu doar am comparat o masina de la noi cu una adusa din DE de samsar. Nu am fost in DE personal sa vad ce masini ofera nemtii in acelasi pret, dar nu ma indoiesc ca poate sunt mai bune. Insa repet ca nu toata lumea e dispusa sa incerce achizitie din DE. Asa ca, urmatoarea varianta buna e masina din Ro, de la proprietar. Cum esti tu de exemplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!