Jump to content
Sign in to follow this  
broskana

Consum "bolnav" de ulei

Recommended Posts

broskana

Salut!

Pe la inceputul anului mi-am facut schimbul la ulei si de atunci am mers aproape 6.000 de km cu bruasca.

Weekendul asta am tinut-o pe plan drept si la sfarsit i-am verificat nivelul la ulei. Mare surpriza: indicatorul era "patat" cu mult sub liminta minima.

Sa inteleg ca papa ulei... :icon_thumright: Mai mi-a zis cineva cu NB ca a avut probleme similare: consuma ulei, insa sub masina nu aparea nici o pata...

Aveti ideea ce ar putea fi? Trebuie sa ajung curand la mecanic si vreau sa am habar ce trebuie sa intreb.

In plus, ce ulei imi recomandati sa pun, unul bun pt New Beetle?

Mersi fain!

Edited by broskana

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marius

Ce ulei folosesti? Poti incerca un ulei putin mai gros.

Cati km are masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites
broskana

am folosit 5w-30 BMW, schimbul s-a facut la cca 99.000 km, iar acum am 105.000.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marius

Pentru masina ta specificatiile producatorului pt ulei de motor sunt:

VW 500 00/501 01/502 00 sau Longlife VW 503 00/504 00

Nu stiu daca uleiul folosit de tine se incadreaza. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
broskana

Tot ce se poate! Imi poti recomanda te rog unul, un brand anume?

mersi fain

Share this post


Link to post
Share on other sites
b97dmt

Castrol , la reprezentanta asta se pune

Share this post


Link to post
Share on other sites
danny_alk

sau shell hellix ultra extra 5w30 long life. asta mi-au pus in germania la motor de 1.4.

Share this post


Link to post
Share on other sites
broskana

Multumesc frumos! :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
JAMS

Sfatul meu e sa mergi pe castrol magnatec 5w40, castrol am bagat in toate masinile mele vw si pana acum nu am niciun repros. Norma VW in care trebuie sa se incadreze uleiul e trecuta pe capacul motorului, langa busonul de ulei. Consumul exagerat de ulei e datorat aproape sigur faptului ca ai folosit un ulei nerecomandat, ar trebui sa faci schimbul de ulei si filtru de ulei chiar daca nu s-au implinit inca km. Daca nu stii de unde sa le iei iti pot da pe PM numarul de tel al unei firme care livreaza la domiciliu.

Edited by JAMS

Share this post


Link to post
Share on other sites
broskana

Mersi JAMS! Mi-am cumparat aseara Castrol 10w40 (altul nu am gasit ! :( ) - mi s-a zis ca si asta este ok. Acum ce sa mai zic... sper sa fie ok :)

Uleiul vechi mi l-a recomandat un amic care parea foarte convingator ca voi face o alegere buna. Din pacate, m-am lasat dusa doar de o parere si nu am mai cautat si alte variante, insa sper ca acum sa fie mai bine :)

Mai am o ruga: pentru Bucuresti, ce service mai bun cunoasteti si recomandati? adica sa fie mecanici cu habar si sa nu ma determina sa fac credit ca sa imi platesc reparatiile :)

Am de umblat prin fata, unde trosnesc si scartaie tot felul de chestiuni :D

mersi fain,

Roxana

Share this post


Link to post
Share on other sites
JAMS

E bun si 10w40, e un pic mai "gros" si este recomandat motoarelor mai uzate, cam de la 150 000 km in sus. 5w40 are avantajul ca, fiind mai putin vascos, lubrefiaza mai bine iarna.

Iti trimit pe PM numarul de tel al service-ului unde mi-am facut eu schimbul de distributie la brotac, au fost ok, au si piese daca nu ai de unde sa le iei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
broskana

mersi fain!

regula aia de la domino: cade o piesa si dupa ea mai multe...

azi mi s-a aprins la bord martorul 'imobilizator electronic', motorul mi s-a oprit de vreo 2-3 ori... ce sa fie cu asta? o simpla eroare si tre sa fac cum test sau chiar poate fi o problema?

post-14614-1257618523_thumb.jpg

Edited by broskana

Share this post


Link to post
Share on other sites
JAMS

Scoate brelocul metalic de la chei, becul acela se aprinde cand masina nu recunoaste cipul din cheie. E normal sa se opreasca motorul, nu ramane eroare stocata.

Edited by JAMS

Share this post


Link to post
Share on other sites
baubau89ro
Tot ce se poate! Imi poti recomanda te rog unul, un brand anume?

mersi fain

Salut iti recomand aral sau mobil 1 tot 10w40

Share this post


Link to post
Share on other sites
Emma SB

chiar acum cateva zile mi s-a aprins si mie beculetzul la ulei...si ultimul schimb a fost acum cateva luni si de atunci am facut vreo 6000 cu ea..e in regula?

Share this post


Link to post
Share on other sites
JAMS

E relativ normal, depinde de mai multi factori. Completeaza cu ulei de acelasi tip pana ajunge la mijlocul zonei hasurate de pe joja. Atentie sa nu pui prea mult ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
h0m3s1ck
Salut iti recomand aral sau mobil 1 tot 10w40

Salut.

Din pacate la noi marea majoritate a uleiurilor sunt facut in eu (adica un fel de "chinezarai"). Aral e facut in germania si se recomanda in reprezentantele skoda. Cel mai bine ar fi sa mergi totusi pe Castrol (parerea celor din reprezentanta volkswagen) pentru ca nu se "consuma" asa de repede -> experimentat de mine: am avut mobil 1 si imi consuma brotacul ulei apoi am pus castrol si nu mai am probleme daca schimba la 1 an sau la 15000 de km.

Ce tip de ulei trebuie pus se afla la orice magazin care vinde pentru ca au program care iti spune pentru fiecare motorizare in parte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
piny

Sa mai reinvii topicul... Cam ce consum de ulei aveti la 2.0?

Am recent in familie un beetle si cred ca am bagat cam un litru in vreo 1500 km.

Edited by piny

Share this post


Link to post
Share on other sites
Georgik

Eu cand aveam beetle in 15k km nu am completat decat o data cu 200ml.

Cati km are masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites
rayn

Cred ca sunt mai multi factori dar principalul este uleiul si calitatea acestuia. Masina din semnatura a functionat de noua pina la 50 k numai cu Castrol edge 5w40 care la vremea respectiva era certificat nu norma A3/B4 si nu completam mai mult de 0,2-0,5l la 10/13k km.In schimb de la 50k am schimbat uleiul ,Ravenol 5w-40 si in 10k cit are acum am completat 1.7l de ulei dar norma este C3.Concluzia personala este ca producatorii fac uleiurile din ce in ce mai ''subtiri'' vara la temperaturi ridicate ,se evapora extrem de mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites
piny

190xxx nu stiu cat de adevarati sunt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri